naamloos xD [einde gepost]
+5
Natania
Seloinja
Jill
Kitty
Zazou
9 plaatsers
Pagina 4 van 11
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Re: naamloos xD [einde gepost]
ik denk zondag pas, omdat ik nu het gehele idee heb tot het einde... dus ik ga eerst schrijve en dan het stukje dat ik ga posten verbeteren...
Want het moet nog verbeterd worden ^^
Want het moet nog verbeterd worden ^^
Gast- Gast
och zondag
da lukt ng wel zeker
alst er mr komt ben ik al content
da lukt ng wel zeker
alst er mr komt ben ik al content
Gast- Gast
sorry zoetie, makwil eerst alles af hebbe nuj, want anders is mn inspi voor da weg, en dan ff ruste
want al men inspi gaat nu naar het verderschrijve en ni naar het verbetere van stukjes...
want al men inspi gaat nu naar het verderschrijve en ni naar het verbetere van stukjes...
Gast- Gast
oki
is ook goe
kzal wel zien als er iets komt eh
of da nu binne 2 dagen is of binne 2 weken
maakt ni uit
is ook goe
kzal wel zien als er iets komt eh
of da nu binne 2 dagen is of binne 2 weken
maakt ni uit
Gast- Gast
Voila, nieuw stukje, zoals beloofd ^^
Het is 1 van men favoriete scenes xD
ohja het volgende stukje is voor als jullie aan pagina 8 geraken xDDDD
---
'I want to talk to you...' zei Bill ineens en hij keek recht in Xenia's ogen...
Xenia keek vragend terug 'You're scaring me... What's wrong?' vroeg ze, een beetje ongerust.
'Well...' Aarzelde Bill '...You're being so... I don't know, it feels like you're pushing me away...'
Xenia keek weg en dan naar beneden, naar het deken dat op de grond lag, wat een interessant ruitjespatroon had het toch...
Bill bracht zijn hand naar Xenia gezicht en tilde lichtjes haar kin omhoog, zodat ze hem weer aankeek.
Xenia voelde haar hart weer sneller beginnen slaan toen hij in haar ogen keek, wachtend voor een antwoord
ze zuchtte 'I- I..., okay, first off all, there's something you should know, I have trust issues...
I can mistrust people fast, for reasons that aren't there...' Ze zuchtte nog eens.
Bill trok z'n hand weg van Xenia's gezicht 'So... You don't trust me?'
Hij keek voor zich uit met een teleurgestelde blik. 'No, it's not that!' Zei ze overtuigd
'I'm just afraid of when I'm going home... I'm afraid of what I feel for you, the intensity of it
and that I'll put to much off myself in it... and then go home tomorrow...
I'm just afraid that we aren't going to see each other anymore and you're going to forget about me,
and I'll be broken by that...' har stem verkalmde... Bill keek Xenia weer aan en hij zag de de tranen opwellen in Xenia's ogen
1 rolde van haar ogen, Bill schuifde wat dichter en bracht zijn hand naar haar wang, zachtjes wreef hij
de traan van haar wang en hij bracht zijn gezicht dichter bij dat van Xenia en keek in haar ogen
'Listen to me, I'm not going to forget about you! I love you!
If I'd forget about you, I'd forget a part of myself! And what makes you think you're going home tomorrow?'
Hij streelde met zijn hand door haar haar 'Well, you leave tomorrow... For the rest of the tour... So...-'
Bill onderbrak haar 'What makes you think I'm going to leave without you?' zei hij met een vage glimlach
Xenia begon weer te glunderen.. 'You're going to take me with you?' Vroeg ze, wat onzeker. Bill knikte
Xenia's ogen glunderde nog meer en ze kreeg een glimlach op haar gezicht.
Ze slaakte een gilletje en vloog rond Bill's nek, Bill knuffelde haar stevig en hij sloot zijn ogen.
'Bill?' zei Xenia weer wat onzekerder terwijl ze Bill weer losliet en hem terug aan keek.
'I'm sorry for today, how I was to you-' Bill leunde naar voor en onderbrak Xenia door haar te kussen
ze vielen beide neer op het laken. Bill bovenop Xenia, nog steeds kussend.
Xenia sloeg haar armen rond Bill's nek. Ze voelde zijn tongpiercing strelen over haar tong...
Bill trok z'n lippen weg toen hij merkte dat hij zijn evenwicht verloor en zo opzij sloeg, hij sleurde Xenia zo mee het heuveltje af. (denk: Lion King scene xD) Xenia slaakte een gil toen ze samen af het heuveltje rolden en toen ze aan de voet van de heuvel lagen, Xenia bovenop Bill deze keer, schoten ze beiden in de lach, buiten adem verzachte hun gelach en ze keken elkaar weer in de ogen.
Xenia leunde naar voren sloot haar ogen en gaf Bill nog een kus, ze liet zich zaken en nestelde
zich dan in zijn armen terwijl ze op zijn borstkas lag, te genieten van de zon.
Het is 1 van men favoriete scenes xD
ohja het volgende stukje is voor als jullie aan pagina 8 geraken xDDDD
---
'I want to talk to you...' zei Bill ineens en hij keek recht in Xenia's ogen...
Xenia keek vragend terug 'You're scaring me... What's wrong?' vroeg ze, een beetje ongerust.
'Well...' Aarzelde Bill '...You're being so... I don't know, it feels like you're pushing me away...'
Xenia keek weg en dan naar beneden, naar het deken dat op de grond lag, wat een interessant ruitjespatroon had het toch...
Bill bracht zijn hand naar Xenia gezicht en tilde lichtjes haar kin omhoog, zodat ze hem weer aankeek.
Xenia voelde haar hart weer sneller beginnen slaan toen hij in haar ogen keek, wachtend voor een antwoord
ze zuchtte 'I- I..., okay, first off all, there's something you should know, I have trust issues...
I can mistrust people fast, for reasons that aren't there...' Ze zuchtte nog eens.
Bill trok z'n hand weg van Xenia's gezicht 'So... You don't trust me?'
Hij keek voor zich uit met een teleurgestelde blik. 'No, it's not that!' Zei ze overtuigd
'I'm just afraid of when I'm going home... I'm afraid of what I feel for you, the intensity of it
and that I'll put to much off myself in it... and then go home tomorrow...
I'm just afraid that we aren't going to see each other anymore and you're going to forget about me,
and I'll be broken by that...' har stem verkalmde... Bill keek Xenia weer aan en hij zag de de tranen opwellen in Xenia's ogen
1 rolde van haar ogen, Bill schuifde wat dichter en bracht zijn hand naar haar wang, zachtjes wreef hij
de traan van haar wang en hij bracht zijn gezicht dichter bij dat van Xenia en keek in haar ogen
'Listen to me, I'm not going to forget about you! I love you!
If I'd forget about you, I'd forget a part of myself! And what makes you think you're going home tomorrow?'
Hij streelde met zijn hand door haar haar 'Well, you leave tomorrow... For the rest of the tour... So...-'
Bill onderbrak haar 'What makes you think I'm going to leave without you?' zei hij met een vage glimlach
Xenia begon weer te glunderen.. 'You're going to take me with you?' Vroeg ze, wat onzeker. Bill knikte
Xenia's ogen glunderde nog meer en ze kreeg een glimlach op haar gezicht.
Ze slaakte een gilletje en vloog rond Bill's nek, Bill knuffelde haar stevig en hij sloot zijn ogen.
'Bill?' zei Xenia weer wat onzekerder terwijl ze Bill weer losliet en hem terug aan keek.
'I'm sorry for today, how I was to you-' Bill leunde naar voor en onderbrak Xenia door haar te kussen
ze vielen beide neer op het laken. Bill bovenop Xenia, nog steeds kussend.
Xenia sloeg haar armen rond Bill's nek. Ze voelde zijn tongpiercing strelen over haar tong...
Bill trok z'n lippen weg toen hij merkte dat hij zijn evenwicht verloor en zo opzij sloeg, hij sleurde Xenia zo mee het heuveltje af. (denk: Lion King scene xD) Xenia slaakte een gil toen ze samen af het heuveltje rolden en toen ze aan de voet van de heuvel lagen, Xenia bovenop Bill deze keer, schoten ze beiden in de lach, buiten adem verzachte hun gelach en ze keken elkaar weer in de ogen.
Xenia leunde naar voren sloot haar ogen en gaf Bill nog een kus, ze liet zich zaken en nestelde
zich dan in zijn armen terwijl ze op zijn borstkas lag, te genieten van de zon.
Gast- Gast
ge hebt gelijk
dit is 1 vn de beste stukjes die al geweest is
vind ik toch
kben blij da Xenia toch al toegeeft da ze vertrouwensprobs heeft en da Bill da nu weet...
véééééls te schattig stuk opt einde
lion king ruled!
dit is 1 vn de beste stukjes die al geweest is
vind ik toch
kben blij da Xenia toch al toegeeft da ze vertrouwensprobs heeft en da Bill da nu weet...
véééééls te schattig stuk opt einde
lion king ruled!
Gast- Gast
danku Lys xD
ik heb net tot het einde geschreve, mn ff is af ^^
ik heb net tot het einde geschreve, mn ff is af ^^
Gast- Gast
stukje?
(das precies al wa er ng uit mijne mond komt tgnwoordig)
(das precies al wa er ng uit mijne mond komt tgnwoordig)
Gast- Gast
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]
» (nu nog) naamloos
» (weer) een naamloos verhaal
» Vanavond spelen we in Dortmund [deel 24-> gepost]
» (nu nog) naamloos
» (weer) een naamloos verhaal
» Vanavond spelen we in Dortmund [deel 24-> gepost]
Pagina 4 van 11
Permissies van dit forum: