Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

+2
Mandy
Katia
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Katia zo apr 20, 2008 7:42 pm

Ik ga nu ook maar eens een ff posten Very Happy. Ik kon nie zo nen goeie naam verzinne majah da maakt iig nie veel uit.

----------------------------------------------------------------------------------------------
De onvergetelijke zomervakantie

Ik lig aan het zwembad. Het is zomervakantie en zoals elk jaar zoeken we de 1e twee weken van juli de zon op. Ik haat het want dan mag ik mijn gsm niet meenemen en van computeren is er ook geen sprake. Buiten de saaie uitstapjes is er (gelukkig) nog tijd om te luieren aan het zwembad. Ik ga afkoelen in het water tot ik een lange, witte limousine het vakantiepark zie binnenrijden. “Stel je voor dat Tokio Hotel erin zit”, dacht ik. Ik zet me terug op mijn ligstoel en neem het programmablaadje van het bungalowpark erbij. Eens kijken wat er zoals te doen is deze week. Mijn ogen dwalen over de letters, plotseling bleven ze staren naar het avondevenement voor vandaag “Optredens van rockbands” stond er geschreven. In een flits zag in mijn gedachten de limousine opnieuw voorbij rijden. Zou het dan toch Tokio Hotel zijn geweest …

---------------------------------------------------------------------------------------------

Da is het 1e stukske ik zal proberen elke dag iets te posten ^^.


Laatst aangepast door babypinckgirly op do mei 01, 2008 7:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Gast zo apr 20, 2008 9:48 pm

ohyeah OHYEAH
weiter WEITER xDD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Gast zo apr 20, 2008 10:28 pm

olaaa olaaa
kwil wete wie er in diene limo zit ze
*wil zelf erbij zitte in de limo*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Katia ma apr 21, 2008 9:14 pm

hihi Very Happy wie zal het zijn??
------------------------------------------------------------------------------------------
Ik maak me klaar om naar de optredens te gaan in de discobar. Ik stap de bar binnen en krijg een papiertje in mijn handen gestopt. “Aanwezige bands” staat er in grote letters geschreven. Daaronder zie ik een lijstje van onbekende bands die alfabetisch gerangschikt zijn … op eentje na Tokio Hotel 22:10u las ik. Al freakend kijk ik op mijn horloge, het is nog maar 5 na 9. Ik zet me aan de bar en bestel een cola.
Na het lange wachten en het zien van enkele beginnende bandjes zie ik plots iemand met stekelachtig haar het podium opstappen. Dat moet Bill zijn! Ik wring me tussen de massa en beland op de 1e rij. Al snel zie ik ook Tom en Georg. Gustav verstopt zich weer achter zijn drumstel. Ze spelen tot mijn grote verbazing ‘1000 Meere’! Geen Monsoon of een ander engels liedje! Ik zing heel luid mee en ik ben ook de enige, daardoor heeft Bill me al snel in zijn vizier. Hij glimlachte enkele keren en ook Tom heeft een ‘big smile’ op zijn gezicht! Bill kwam langs mijn kant zingen omdat de andere kant toch niet boeit. Ik strek mijn hand uit naar de zijne en hij grijpt me vast. Het geeft een fantastisch gevoel!
De laatste woorden zijn gezongen en de laatste klanken hebben geklonken. Het miniconcertje is afgelopen. Blijkbaar zijn hier weinig Tokio Hotel fans …

--------------------------------------------------------------------------------------------
dit verhaal is zooo voorspelbaar :p
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Mandy ma apr 21, 2008 9:39 pm

meer aub Very Happy

xx pig
Mandy
Mandy
Bill's SterTatoo (*)
Bill's SterTatoo (*)

Aantal berichten : 2236
Leeftijd : 36
Woonplaats : In Shin\'s drumstel en in Bill\'s haar.

http://bill-x-Tokio-Hotel.startspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Gast ma apr 21, 2008 10:14 pm

kwil er ook zijn!!!
*hebt ge extra direct gezelschap XD*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Katia ma apr 21, 2008 10:46 pm

hihi jah xD morge post ik nog een stuk ma de woensdag mss nie dan ga ik naar een conci van de simple plan Very Happy zo super vind ik die nie ma tis voor een vriendin :p en dan gaat zei wss volgend jaar mee met mij naar killerpilze <3 (ma die vind ze ook wel goe xD)
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Chieana Strider ma apr 21, 2008 11:19 pm

ik wil ook meeeeeeer Very Happy:D:D
*= officieel verslaafd aan FF*
voorspelbaar maar leuk Very Happy:D:D
xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Katia di apr 22, 2008 8:31 pm

Jah echt zo voorspelbaar he xD

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik wrong me terug door de massa en ik ren naar de VIP- ruimte. Er staan enkele bodyquards maar ik negeer ze gewoon. Natuurlijk spreken ze mij aan, want wat doet een tiener zoals ik hier?
“Wel, wat is mevrouwtje van plan?”, vroeg bodyguard nr.1.
“Ik ben een super Tokio Hotel - fan en zou graag een handtekening willen”, antwoord ik.
Beide bodyguards lachen en fluisteren iets naar elkaar. Op dat moment zie ik de jungs een kamer binnen gaan. De bodyguards hebben aardig wat plezier dus loop ik gewoon verder richting Georg. Bill en Tom zijn al binnen en Gustav wandelt nog een eindje achterop. De hobbit herkent me meteen en glimlacht. Ik glimlach terug.
“Zo zo, je had heel wat plezier daarnet!”, grijnsde Georg.
“Zeker weten!”, zeg ik, “Het was ok de 1e keer dat ik jullie live van zó dichtbij kon bewonderen.”
Hij lacht en vraagt of ik even mee naar binnen wil. Dat aanbod sla ik niet af! Ondertussen is ook Gustav de VIP-kamer binnengestapt. Bill en Tom merkte me ook op. Bill vroeg of ik wou zitten, natuurlijk wou ik dat …

---------------------------------------------------------------------------------------------
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Chieana Strider di apr 22, 2008 8:41 pm

leuk, leuk ^^
snel, meer???

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Katia di apr 22, 2008 8:44 pm

hihi morge :p ik heb toch geen huiswerk xD donderdag hebben we 4uur relatie en seksuele vorming xD *boeien* en daarna 1u fysica en daarna 2u nederlands *bleh*. Jeej morgen conci van de simple plan Very Happy
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Chieana Strider di apr 22, 2008 8:46 pm

hihi, veel plezier opt concert Wink
*w8 tot morgen*
*kruipt in bed want is siek :S*

bis morgen *zwaai*

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Jill wo apr 23, 2008 11:22 am

wow, deez rockt!!

weiteren jij!!!

Like a Star @ heaven
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Katia wo apr 23, 2008 4:02 pm

hihi xD

----------------------------------------------------------------------------------------
Ik zet me naast Bill en Gustav kwam naast me zitten. Op de tafel staan wat snoepjes en liggen er enkele zakken chips.
“Wil je Cola?”, vraagt Bill
“Ja, graag.”, antwoord ik,” Hoe komen jullie hier eigenlijk terecht om op te treden?”
“Soms doen we wel eens kleine optredens waar niemand vanaf weet”, zegt Bill, “Dat doen we gewoon voor de lol.”
“Morgen geven we een concert in de stad”, vult Tom aan.
“Aw, wat jammer, ik heb geen tickets!”, mompel ik triest.
“Misschien kunnen we nog wat voor je regelen.”, zegt Bill.
“Dat zou fantastisch zijn!”, roep ik, “Alleen …”
“Alleen wat?”, vraagt Georg.
“Ik weet niet of mijn ouders hier wel mee akkoord gaan.”, zeg ik bedroefd.
Ze kijken me verbaasd aan.
“Als jij niet naar ons concert mag, dan zal ik wel eens met je ouders gaan praten!”, zegt Tom overtuigd.
“Zo is dat! Ouders moeten hun kinderen wat meer vrijheid geven, zeker als ze rond jouw leeftijd zijn”, vult Bill nog aan.
“Ok dan, en hoelang blijven jullie hier nog?”, vraag ik opgewekt.
“We moeten straks naar ons huisje, we mogen hier overnachten omdat we hier kwamen optreden.”, zei Bill.
Het is namelijk zo’n bungalowpark, waar we elk jaar in overnachten als we op vakantie gaan. We praten nog even over het concert en spreken af dat ik morgen om 9.00 u naar hun huisje ga om naar de concertzaal te vertrekken. Als (voorlopig) afscheid geven ze me één voor één een dikke knuffel …
------------------------------------------------------------------------------------------

Very Happy morgen weer een stukkie :p
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Jill wo apr 23, 2008 4:05 pm

auww^^

zo lief :: )

snel meer!!

Like a Star @ heaven
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Chieana Strider wo apr 23, 2008 5:13 pm

me wants more...
leuk stukkie Very Happy:D:D

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Gast wo apr 23, 2008 9:39 pm

2 stukjes ingehaald!
ah gij zit zeker opt concert nu Razz
morge nieuw stukje dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Chieana Strider wo apr 23, 2008 9:42 pm

*hoopt dat er morgen een stukkie komt*

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Jill do apr 24, 2008 6:24 pm

komt er vandaag al meer??

Like a Star @ heaven
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Katia do apr 24, 2008 7:59 pm

jah Very Happy tconcert was super Very Happy kpost straks wel ergens wa filmkes enzo in het wjd topic. We stonde volledig vanachter want we vonden het nie xD ma ik kon keeeeiiii goed zien Very Happy en kheb pierre (zanger) zijn hand 4x aangeraakt en hij eeft het 2x gepakt XD. Ma da zal ik straks wel efkes uitlegge.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Vaag hoor ik mijn wekker rinkelen. Het is half 8. Eerst besef ik niet meer wat er gebeurt is, maar al snel spring ik uit mijn bed om me klaar te maken. Ik had gisteren de beste avond van mijn leven beleefd! Eerst vertel ik uitgebreid aan mijn ouders wat er gisteren gebeurt is en wat er nog moet gebeuren. Ze twijfelen nog of ik wel mee mag gaan. Eigenlijk hadden ze toch niks gepland dus mag ik mee. Ze willen enkel meegaan om te kijken of het wel waar was, wat ik vertelde. Enkele minuten later, klop ik op de witte deur. Bill opende de deur en verscheen in zijn pyjama in de deuropening. Het lijkt wel een film! Toen ik in zijn ogen keek zag ik dat zijn oogjes fonkelden. Ik glimlach naar hem en hij vraagt of we niet even binnen wouden komen. Mijn ouders zeiden dat ze enkel kwamen checken of mijn verhaal wel klopte. Bill leid me naar de keuken. Dit huis(je) is immers veel luxueuzer als de anderen. Ik zag enkel Tom en die zei “Goedemorgen, Katia”, tegen me. Ik lach en vraag waar de anderen zijn. “Gustav en Georg hebben het huisje hiernaast.”, zei Tom. Bill at zijn ontbijt verder op en ondertussen was Tom al naar de badkamer gegaan. Ik en Bill praatten en lachten alsof we elkaar al jaren kenden. Tom was al naar Georg en Gustav gegaan en Bill is ondertussen zich gaan omkleden. Ik verhuis me dan ook maar naar de rest, het was al 20 voor 10 en om half 11 moeten we in de concertzaal zijn voor de soundcheck
-------------------------------------------------------------------------------------------
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Jill do apr 24, 2008 8:38 pm

whaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

cooohooowl!

Like a Star @ heaven
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Chieana Strider do apr 24, 2008 11:28 pm

fet
meersel Very Happy:D
wanneer kunnen we meer verw88????

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Jill vr apr 25, 2008 7:24 pm

wnr meer?? Smile

Like a Star @ heaven
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Chieana Strider vr apr 25, 2008 8:10 pm

me wants mooooorrrrrreeeeee!!!!!

[zangmodus]
Wir wolten nuuuuuuuuuuuurrr reeeeeeeeedeeeeeeeeen
uund jetzt lieeeeeeeeegsst du hiiiiiieeeer
[/zangmodus]

xD

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Jill vr apr 25, 2008 8:12 pm

*steekt oordopjes in haar oren* What a Face
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost] Empty Re: De onvergetelijk zomervakantie [einde gepost]

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum