Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

naamloos xD [einde gepost]

+5
Natania
Seloinja
Jill
Kitty
Zazou
9 plaatsers

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Gast vr feb 29, 2008 10:04 pm

Nog een van men ff's die ik op het andere forum ook had.
trouwens een van men eerste fanfictions ^^

---

Vrijdagnamiddag, het laatste uur... "ugh... Wiskunde..." zei Xenia stilletjes toen ze naar haar plaats strompelde... ze zat nog niet neer of ze droomde al weg, naar haar eigen fantasie wereld toen ze ineens een voet in haar rug voelde... "HEY, Xenia!" fluisterde Sarah die achter haar zat. "Gaan we vanavond nog iets gaan drinken! Ik heb een verassing voor je!" fluisterde Sarah. Xenia had nog geen tijd om ja te knikken toen ze haar wiskunde leerkracht hoorde schreeuwen, "Xenia!! Kijk voor je!" Xenia draaide haar hoofd, ietwat verschrikt... "En hoeveel keer heb ik al gezegt dat dit soort make-up niet op deze school thuishoort!" Xenia keek naar beneden en verstopte haar knieën wat zodat Windels haar broek niet zou zien, want haar gescheurde jeans had ook al wat voor problemen gezorgt. "Ik geef niet toe!", dacht ze in haarzelf "Dat ze me maar strafstudie geven, ik verander niet in zo'n truttebel zoals de meeste hier op school" ze keek naar buiten en zag dat het enorm hard begon te regenen, harder en harder, toen het uiteindelijk echt begon te onweren... in haar hoofd begon ze "Monsoon" te zingen... Het was weer typisch dat de ticketten waren uitverkocht voor hun concert in Duitsland... Nu net toen ze haar moeder eindelijk had kunnen overtuigen, niet dat haar moeder zo slecht was, maar het lukte niet altijd om te redeneren met haar... En haar broers... tja, die hielpen er niet echt aan, ookal woonden ze niet meer thuis konden ze mama nog wel manipuleren om mij bepaalde dinegn niet toe te laten omdat zij dat "in hun tijd" niet mochten. Toen werden haar gedachten ineens verstoord door de bel...

-----

Verstoord greep ze al haar spullen en smeet ze in haar zijtas. "Kom we zijn weg" zei Sarah. ze was net buiten toen ze voelde dat iemand hard aan haar bretellen trok, en ze schokte naar achter. Het was Kenny... "LAAT DAT!" Schreeuwde Xenia, "Laat me gerust!". "Ach komaan het was maar een grapje!". "Ach ja, en dat slet bovenop je zat vorige week vrijdag was ook een grapje zeker, ik zie er misschien dom uit...Maar..." Kenny onderbrak haar "Ik wil haar niet! Ik wil jou", Xenia bekeek hem op zo'n manier alsof ze hem in haar gedachten liet ontploffen... "Ha.." zei ze en ze liep verder, Sarah wachtte aan de poort. Stilletjes pinkte ze een traantje weg...

"Naar Duitsland? Waarom? om mij nog eens te doen herinneren wat voor een mega concert ik ga missen?", "Nee, om te ontstressen..." Zei Sarah. "Je hebt echt ontspanning nodig, om Kenny uit je hoofd te zetten en om alles op een rijtje te zetten, ... komaan ik heb alles al betaald!!" Xenia slaakte een zucht, "OK dan... Ik hoop dat je dan toch een buurt genomen hebt met een hoog shopgehalte?" "Geloof me, dat gaan we niet nodig hebben" Sarah glimlachte en Xenia bekeek haar met een wenkbrauw omhoog... "We vertrekken morgenochtend om 7 uur, mijn ouders hebben al alles geregeld met jouw ouders en we komen je op pikken aan je huis om 7 uur dus zorg dat je klaar bent!" Sarah stond zo snel mogelijk op en nam al haar gerief bij elkaar, schoof de barkruk weer onder de bar... Xenia keek om, ze zag de deur van het cafe nog toegaan en hoorde nog een wazige "Tot morgen!" net alsof Sarah bang was dat Xenia zich zou overdenken.

Thuis nam Xenia alles bij elkaar en propte het in een reiszak, ze wist niet precies wat ze moest meenemen... Wat bedoelde Sarah nou met "Dat gaan we niet nodig hebben..." Wat kan je nou anders doen in Duitsland dan shoppen of naar een concert gaan? Xenia slaakte een diepe zucht, ze twijfelde of ze haar Tokio Hotel T-shirt zou meenemen, maar propte hem uiteindelijk ook in de reiszak. Ze nam de halfvolle zak en ging naar beneden, ze sleurde de zak mee, door de living naar de keuken en voelde de ogen van haar pa die in de zetel lag haar volgen tot ze bij de keukendeur was. Ze smeet de zak op de keukentafel en begon er eten en drinken in te proppen, "Ga je een heel leger voederen ofzo?" hoorde ze haar moeder zeggen "Jah weet dat ik veel zoetigheid nodig heb op een trein he". De daarnet nog halfvolle zak zat nu gewoon bordevol. Xenia zette de zak in de hal en ging toen naar boven, gaan slapen.

-----

Ineens gaat de wekker af... kreunend van moeite neemt Xenia haar GSM om te kijken hoe laat het is... "Bwek... 6 uur... ik haat opstaan..." ze kruipt bijna in slowmotion uit haar bed en begint te bibberen, gebogen neemt ze haar kleren die in een hoopje naast haar bed liggen en slenterd naar de badkamer. Toen ze eindelijk haar kleren aanhad nam ze haar make-up tasje. "Rood of zwart?" zei ze bij zichzelf toen ze 2 potjes oogschaduw vasthield. "Dan maar zwart...", ene hele zwarte rand rond haar ogen, zoals altijd, wat lipgloss, die er binnen de kortste keren weer af is zoals altijd. Ze nam de borstel en kamde haar lange zwart geverfde haren, en kamde haar rode lok mooi bij elkaar. Ze ging naar beneden en ontving een boze blik van haar vader. "Hmm, 5 voor 7, ik ga best naar de voordeur" zei ze en ze had nog maar net afscheid genomen of daar stond de wagen van Sarah's vader al. "Goedemorgen!" riep Sarah enthousiast. "Auw, Saar, serieus, het is 7 uur in de ochtend, wees eens wat stiller" Sarah zweeg en Xenia stapte met pak en zak in de auto.

Eindelijk aan gekomen aan het station van Brussel stond de trein richting Keulen al op het peron, toen ze eindelijk op hun plaatsen zaten haalde Xenia al een hele doos snoepen tevoorschijn met een lachje zei ze "Ik ben tenminste voorbereid".

In Keulen stapten de twee vriendinnen over op de trein naar hun volgende bestemming.
"Ach eindelijk, we zijn er, trouwens is het toevallig dat je deze stad gekozen hebt, want zo druk je me echt wel met men neus op de feiten he" zei Xenia. "Wat bedoelde je eigenlijk met het feit dat we geen stad nodig hebben met een hoog shopgehalte?" "Wauw heb je het dan nog niet door?" zei Sarah "Wat? Door?" "We gaan naar het concert natuurlijk!!" schreeuwde Sarah enthousiast. Xenia was sprakeloos "Hoe... hoe ben je nog aan tickets geraakt?". "Er hebben blijkbaar mensen geanulleerd en ze hadden nog 2 ticketten over, ik moet er straks om". Xenia vloog naar Sarah en omarmde haar stevig. Sarah was blij om nog eens een glimp van de oude Xenia te zien, sinds dat Kenny haar zo rot had behandeld.

Eindelijk aangekomen in het hotel liep Sarah met haar reserveringsbewijs naar de incheckbalie. De man aan de balie nam het reserveringsbewijs aan en fronste zijn wenkbrauwen. "We do not have any rooms left!" zei hei, met een Duits accent.
"But, that's not possible, we reserved for today!" zei Sarah. "Yes I know, can you wait there please" de man wees naar een zithoek, "I will work this out"

Na een tiental minuten kwam de man naar de zithoek, "we will have to put you in another hotel, but don't worry you wont have to pay anything". De man belde een taxi en de meisjes werden naar hun nieuw hotel gebracht. Toen ze daar aankwamen keken ze hun ogen uit, "Dit is 3 maal duurder dan het hotel dat ik geboekt had" zei Sarah. Toen ze de sleutel van hun kamer kregen gingen ze meteen naar boven, toen ze de deur open deden viel de mond van de meisjes open "dit is gewoon geweldig!" schreeuwde Xenia. "Ik ga de tickets halen he, ok?" zei Sarah. "Prima! ik ga me ondertussen eens douchen, of beter gezegt ik ga baden!" antwoorde Xenia enthousiast
"Haha, ok!"

Xenia kwam net uit bad toen ze de deur van de kamer hoorde opengaan. ze deed snel haar ondergoed aan en kwam uit de badkamer, ze had nog niet door wie er stond en ging van de badkamer recht naar haar tas en zocht wat kleren uit "En heb je de de tickets" vroeg ze, maar ze kreeg geen antwoord en ze draaide zich om. Ze was perplex, eerst en vooral omdat ze in haar ondergoed stond voor een jongen die ze eigenlijk niet kende, en die jongen was dan ook nog eens Bill Kaulitz. Xenia repte zich met haar kleren naar de badkamer, ze had zich nog nooit zo snel aangekleed, het enige wat ze kon zeggen toen ze terug in de kamer stond was "What the fuck??"


Laatst aangepast door Lari_TH op za apr 12, 2008 12:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Gast vr feb 29, 2008 10:05 pm

Bill begon iets in het Duits te zeggen, het was nogal snel waardoor Xenia er niks van verstond, het klonk wel een beetje als een verontschuldiging "Wait.. What? Can you speak English, I can't understand German" zei ze, nog altijd in shock van het feit dat de zanger van haar favoriete band in haar hotel kamer stond. "Oh... I'm sorry, I probably took the wrong door, I just... I was followed by whole group of hysterical fans, a big group actualy, and I guess I took the wrong door..." zei hij met een schattig Duits accent. "And then you came out of the bathroom... I thought it would've been kind of rude to just leave without an explanation..." "And infact I think a whole group of them is camping in front of the door of your room right now" zei hij al fluisterend terwijl hij door het kijkgaatje in de deur keek. "Great" Zei Xenia op een sarcastische toon terwijl ze haar wenkbrauw ophefte en met haar ogen rolde "Don't get me wrong I love my fans, I just don't want them to know in what room I am, or they all camp in front of my door" Antwoorde hij. "Yeah I get it, but the only guy who saw me in my underwear was my ex, and you know, when I come out of the bathroom I don't expect a guy standing there" Zei ze op een beetje een grove toon, toen ze Bill wat zag blozen had ze door dat ze een beetje grof was geweest, het was natuurlijk ook maar een ongeluk, nou ja een het gelukkige deel weegde wel zwaar door want daardoor stond haar "idool" op 2 meter van haar. Ze wist niet goed meer wat zeggen maar nu hij hier toch stond kon ze net zo goed met hem praten, je zou verwachten van een rockster die overal achtervolgt word door meisjes vrij spontaan zou zijn dacht ze in zichzelf nou dan zal ik zelf maar iets zeggen "Well, now you're stuck here anyway for several hours, and if you're going to spend it standing on the same spot, it's going to be loooong..." zei ze "Oh My God, I never thought I could be so spontanious..." zei ze toen een beetje in haarzelf en ze zette zich op het bed "Why? You seem like a spontanious girl" Zei Bill vragend, en hij kwam wat dichter en zette zig op de stoel die naast het bed stond. "I was, but a lot of things happend the last 2 months and I kinda lost it. It's good to know I still have it in me!", ze kreeg een vaag sarcastisch lachje op haar gezicht. *Achtung, Fertig, Los und lauf* klonk ineens uit Xenia haar zak, er verscheen een lachje op Bill zen gezicht en blozend nam Xenia haar GSM uit haar zak. 1 bericht ontvangen verscheen er op het schermpje van haar GSM Hey schat, komaan we kunnen het toch uitpraten, stuur nou toch eens terug de glinstering die daarnet in haar ogen verscheen was verdwenen en ze veranderde in 1 totale blok ergernis. "What's wrong?... If I may ask" vroeg Bill toen hij de blik op haar gezicht zag.

---

"Oh nothing, just my ex-boyfriend. He's kind of a bastard", ze kreeg tranen in haar ogen, en zag het beeld weer voor zich van vorige week vrijdag.
Gewoon het feit dat hij haar bedrogen had was al erg genoeg, en dan heeft ze het nog eens zelf moeten ontdekken.
En hoe lang al? Misschien al vanaf het begin van hun relatie!

"What did he do?" hoorde Xenia ineens, en het bracht haar uit haar gedachten.
"Well... He... He cheated on me..." zei ze, ze had het nog maar gezegt of ze had er al spijt van. "ik praat er net tegen en ik belast hem al met mijn problemen, typisch iets voor mij" klonk het in haar gedachten.
"But it's not important, I don't want to talk about it" corrigeerde ze voor Bill ook maar iets kon antwoorden.
"Ok, let's talk about other things then, what are you here for?" probeerde Bill dan maar van onderwerp te veranderen.
Xenia kreeg een lach op haar gezicht "Well, I'm kind of part of what you're trying to hide from" en ze bloosde een beetje.
"Ooh, you're here for the concert too then?" "Well, I thought you already knew that when you heard my ringtone" zei ze, naar haar voeten kijkent.
"Kind off, I'm just used to fans screaming their head off and stuff..." lachte hij.
"Yeah well, I'm like that at concerts but, I told myself that if I ever met you guys I would try and talk to you, like normal people... I'm just gonna get something to drink"
Xenia stond op en ging naar haar reiszak, ze rommelde wat toen ze eindelijk een blik Passoa had gevonden
"Want one?" vroeg ze toen ze het blikje toonde
"Yeah, sure"
Ze nam nog 1 uit de zak en gaf het aan Bill.
Ze ging terug naar het bed en liet haar blikje toen vallen. Ze bukte zich en raapte het op. "AAAAUUWWW" klonk het door de kamer toen ze realiseerde dat het deurtje van het raam boven haar hoofd hing en ze er dus tegen was gebotst.
Bill probeerde zijn lach in te houden maar tevergeefs, Xenia haar mond viel open en ze stelde zich recht "Oh, so you think my missery is funny" uitte ze met een venijnige glimlach op haar gezicht en ze stelde het blikje passoa opzij.
Ze kwam dichter en gaf hem een redelijk harde por in de zij.
er klonk een doffe bonk op het tapis-plein,
blijkbaar zat hij nogal onstabiel op de stoel en viel Bill met stoel en al om. "Oh, sorry..." zei ze al lachend en probeerde hem een hand te reiken om hem recht te helpen.
Blijkbaar had Bill iets anders in gedachte dan zich gewoon over te geven en snokte Xenia ook tegen de grond.
"WHAA" klonk door de kamer en een tweede doffe bonk volgde.
En ze kreeg een paar porren in haar zij.
Al lachend probeerde ze weg te komen maar Bill had haar been vast en voor de tweede keer viel ze met een bonk tegen het tapis-plein.
En ze ontving weer een paar porren in haar zij "stooooop" probeerde ze al lachend te zeggen en ze probeerde zelf terug te porren maar tevergeefs.
Toen Bill eindelijk stopte met porren merkte ze beiden dat hij boven haar hing en beiden begonen te blozen en probeerden onder elkaar uit te komen. "AAAAUUWWW" klonk voor de tweede keer door de kamer.
Het haar van Xenia zat vast in 1 van Bill's kettingen.

---

"I know you for what, an hour? And I already got my hair stuck in your necklace" Zei Xenia al lachend terwijl ze beiden aan het froetelen waren om het haar los te krijgen.
"I don't even know your name, and you already attacked me, and you said you're NOT spontanious?" lachte Bill, nog steeds froetelend aan het haar en de ketting.
"Yeah I can be like that sometimes" zei ze met een brede glimlach.
"Wouldn't it be easier if you take the necklace off first? By the way, my name is Xenia"
"Nah, it's more fun this way, Xenia" glimlachte hij.
"Ah, ok then, lol".
Hij vond haar wel leuk, ze was enorm spontaan, niet zoals ze zelf beweerde. Ze was grappig. Ze was mooi, ze was wat aan de kleine kant maar dat was eigenlijk niet erg. Voor iemand maar een uur te kennen, klikte het erg goed.
Xenia kon het niet geloven, hij was nog liever en leuker dan dat ze dacht en dat hij uitgerekend op haar kamer was en uitgerekend haar haar in zijn ketting vastzat.
Eindelijk een beetje geluk na veel tegenslag, dacht ze.
Net toen Xenia's haar los kwam uit de ketting, kwam Sarah binnen. "Mygod, het is gewoon niet te doen hier voor het hotel, volgens mij logeren ze ook in dit hotel...Want het staat hier gewoon bomvol fans aan de ingang" en ze kwam de kamer binnen.
Xenia en Bill stonden beiden al weer recht, Sarah kwam de kamer binnen en toen ze Bill zag was ze aan de grond genageld en het enigste was eruit kwam was "uhm... Heh?".
"Ik denk dat je gelijk hebt" Antwoorde Xenia met een vage glimlach. "Maar hoe...? Uhm, Xenia?". "Two seconds..." zei ze tegen Bill, ze nam Sarah bij haar hand en sleurde haar met veel moeite de kamer uit. "Hoe komt die op onze kamer??" vroeg Sarah met opengesperde ogen. "Luister, ik kwam gewoon de badkamer uit en die stond in de kamer". "HOEZO?" vroeg Sarah met een brede glimlach. "Hij had de verkeerde deur, blijkbaar. Maar ik vertel de rest straks wel, doe nu gewoon gewoon, ok?" Zei Xenia op een fluistertoon. "Gewoon? GEWOON? BILL KAULITZ STAAT DUS WEL IN ONZE HOTELKAMER HE" kwam er uit een enorm opgewonde Sarah. "SHHHTTT SARAH, moet heel het hotel het weten ofzo?" zei Xenia een beetje kwaad. "Doe nu maar gewoon, gewoon ok?". "Jah, ok".
"So, this is my friend, Sarah" zei Xenia toen ze de kamer terug binnenkwam.
"Hi, I'm Bill" antwoorde Bill. "Ohyeah, like I didn't know that already" zei Sarah opgewonden en ze maakte een sprong, maar ze ontving een elleboog in haar ribben en een boze blik van Xenia, waar Bill om lachte.
"Uh, I'm sorry Xenia, but I have to go" zei hij, naar het uurwerk kijkend "We have an interview in an hour".
"Oh, yeah. Offcourse" zei ze met een vaag glimlachje.
"So, I guess... I'll see you around then..." antwoorde Bill en ging de deur uit.
Aarghhh, ik had haar moeten vragen om iets samen te doen ofzo... of ik had haar nummer moeten vragen... dacht Bill in zichzelf.

------

"ok, sla mij eens om te zien of ik niet droom..." vroeg Sarah al kijkend naar de deur waar Bill 5 minuten geleden was doorgestapt.
"Als het een droom was, was het een pijnlijke droom" Xenia wreef over haar hoofd, op de plek waar de haarwortels zaten van de lok die tussen Bill's ketting was blijven vast haken. "Hoewel die verschijning natuurlijk veel goedmaakt" lachte ze.
Sarah keek naar haar vriendin, eindelijk weer eens een hoogtepunt in haar leven. Dacht ze.
Ik wist wel dat deze reis haar goed zou doen. Ze glimlachte en keek naar Xenia.
"Ik wil alles weten!!" en ze greep Xenia bij haar hand. "Of nee wacht, vertel het me tijdens het shoppen!!" zei ze in alle euforie.
Xenia keek even raar naar Sarah, "Shoppen? Het heeft hier toch geen hoog shopgehalte had je toch gezegt?" "Nee ik zei dat we het niet nodig zouden hebben..."
"Ok, dan ga ik me eerst verder klaarmaken". Xenia liep naar de badkamer met een hele hoop kleren en sloot de deur achter zich. Allerlei vragen en gedachten gingen door haar heen.
Is dit echt wel geen droom? Waarom zij?
Zou ze hem nog terug zien? Waarschijnlijk niet, waarschijnlijk was ze te opdringerig.
Waarschijnlijk was dit gewoon iets eenmaligs. Wat dacht hij van haar? Het leek wel of hij zich ook wel amuseerde, het afgelopen uur. Waarschijnlijk niet, waarschijnlijk was het gewoon haar verbeelding...

"Aha Bill..." klonk het toen Bill uit de lift stapte op zijn étage. Iedereen stond blijkbaar verzameld aan de deur van zijn kamer. "Waar was je nou?" vroeg Georg.
Bill keek verward op en antwoorde. "Ik ben even naar beneden gegaan en ik ben op de verkeerde étage uitgestapt toen ik terug ging en ik zat toen perongeluk in iemand anders' kamer" En hij keek naar zijn broer en beiden glimlachten.
"En daardoor was je zolang weg?" vroeg Georg, een beetje ongelovig toen hij de twee naar elkaar zag glimlachen. "Ja" knikte Bill om Georg te overtuigen. "Hmm" lachte Georg en besefte dat Bill zijn belevenis niet ging vertellen en ging toen terug naar zijn kamer. "Dan maar allen verzamelen aan Bill z'n kamer binnen een halfuur, zeker?" vroeg Gustav aan de groep en iedereen knikte.
"Bedankt he..." glimlachte Bill weer naar Tom toen de Gustav en Georg naar hun kamer waren. "Ik zei toch, die truc werkt altijd!" lachte Tom "Hoe was ze nou?"
"Ze is echt tof, ze is grappig, spontaan..." vertelde Bill enthousiast.
"En heb je met haar afgesproken?" vroeg Tom
"Nee..." "Heb je haar nummer dan?" "ook niet..." zei Bill een beetje teleurgesteld.
Tom keek even verward naar zijn broer.
"Waarom niet?" vroeg Tom. "Ik weet het niet, ik weet ook niet wat ze van mij vind. Haar vriendin kwam ook net binnen... Ik wist ineens niet meer wat te doen..."
"Je kan haar misschien vragen iets te gaan eten deze avond?"
"Ja daar dacht ik wel aan... Maar haar vriendin?"
"Double date" lachte Tom

-----

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Gast vr feb 29, 2008 10:05 pm

Rode oogschaduw, dik lijntje kohlpotlood, zelfgemaakte zaaaaaalige broek met rode en zwarte horizontale strepen, botjes met hak en gespen en een zwarte t-shirt. Ze keek in de spiegel die in de kamer stond. "Dat ziet er wel ok uit" glimlachte ze naar haar spiegelbeeld. "Jah komaan, jij hebt een uur nodig om je klaar te maken, in godsnaam, kunnen we nu vertrekken?" "Jah ok, seg ik moet er toch op men best uit zien, je weet nooit wie je tegenkomt he" lachte Xenia. Ze pakte haar tas vanop de bureau in de kamer en ze ging naar de deur.
"Jah seg, je zit te zagen tegen mij en je bent zelf nog niet klaar" zei ze lachend terwijl ze achteruit de deur van de kamer uitging en tegen iemand opbotste. Verbaast draaide ze zich om. "Oh, lol, sorry" zei ze toen ze Bill voor haar neus zag staan, voor de tweede keer vandaag dan nog wel. "It's okay" lachte Bill. "Where are you going, if I may ask?" vroeg Bill met een lieve lach. "We're going shopping" zei Xenia opgewonden met een brede lach op haar gezicht, en toen kwam Sarah naast haar staan.
"Cool..."
en er viel stilte waardoor een zenuwachtige Xenia op haar hakken begon te wiebelen en een zenuwachtige Bill alles stond te bestuderen in de hal, en dus niet durfde te kijken naar Xenia...
Het is nu of nooit dacht Bill, en besloot het haar toch te vragen.
"I... I was wondering if you have anything to do tonight..."
"No... no not anything in particular... Why?"
"Well, I wanted... I was wondering if you'd like to go to dinner with me... Tonight..."

----

Opnieuw viel er stilte
Wat?? Dacht Xenia, al die mooie meisjes die aan zen voeten vallen en hij vraagt MIJ om met hem iets te gaan eten?? Ze neep zichzelf subtiel en opgemerkt in haar been om te zien of ze niet droomde...
Bill begon weer nerveus te worden, ze wilt vast niet, dacht hij, het duurt zolang voor ze antwoord... misschien... misschien dacht ze wel niet hetzelfde over hem...
"You can say it if you don't want too though" en Bill keek teleurgesteld naar beneden.
"No No! It's not that, I'd love to! It's just... Sarah..." Xenia keek naar Sarah afwachtend op haar goedkeuring.
Waarna Sarah Xenia een duwtje gaf als goedkeuring waardoor Xenia weer tegen Bill opbotste. (xD)
"Yeah we have a solution so that your friend doesn't have to be alone tonight"
"We?" vroeg Xenia verward
En op dat moment kwam Tom uit de lift gestapt...
"Ooooooh" glimlachte Xenia, en ze keek naar Sarah, die even haar kluts kwijt was.
"And I'm going to take you out for dinner zei Tom naar Sarah "Well, if you want to ofcourse" glimlachte Tom. "Mygod, ofcourse I want to!!!" zei Sarah opgewonden.
"Great, then we'll pick you up at your hotel room at 8" zei Bill met een brede glimlach, waarna Xenia ook spontaan begon te glimlachen. "Okay!"
"Oh! One more thing, what do you love to eat?" Vroeg Bill nog net voor Xenia en Sarah de lift instapte. "Oh! That one is easy!! Pizza!" antwoorde Xenia. En de liftdeur ging dicht.

"Jah die Sarah is ook wel niet mis" zei Tom tegen Bill terwijl ze in de lift zaten.
"Uhu..." Antwoorde Bill, verzonken in zijn gedachten... Ze is echt mooi, dacht hij, en lief. Zou ze ja gezegt hebben omdat ze echt wou gaan met hem, of gewoon uit beleefdheid? Of omdat hij Bill Kaulitz is...

---

'Goh, ik weet niet eens wat ik moet aandoen... een kleedje, of een broek...' zei Xenia al wandelend door de winkelstraten tegen Sarah 'Kleedje, zeker en vast!' 'Ik heb geen bij...' 'Daarom gaan we ook shoppen he!!'
'Wat ga jij trouwens aandoen?' 'Waarschijnlijk een rokje met een topje...'
Ze stopten aan de etalage van een winkel.
'Komaan, wees eens happy, Bill Kaulitz heeft jou mee uitgevraagd!'
'Daar gaat het toch helemaal niet om... Ik heb niet ja gezegt omdat hij toevallig Bill Kaulitz is he! En ja, hij is lief, en ik vind hem echt leuk. Maar zo dacht ik van Kenny ook, en zie waar dat me heeft gebracht!'
Sarah gaf haar vriendin een harde mep en half de winkelstraat keek om.
'AUW waar was dat nou weer goed voor?'
'Om je wakker te schudden! Niet alle jongens zijn zoals Kenny. Trouwens, iedereen heeft je gewaarschuwd voor hem. En ok, het is nogmaar 2 weken geleden, maar als je Bill leuk vind moet je er gewoon voor gaan! Alles gebeurt voor een reden, weet je nog?'
'Ja, ok, je hebt gelijk!' Zei Xenia, en ze kreeg weer een glimlach op haar gezicht.
'Komaan, we gaan shoppen, we hebben maar 4 uren meer om het perfecte kleedje voor je te vinden' zei Sarah met een glimlach en ze nam Xenia bij haar arm.

2 uur later:

'Dit is hier gewoon echt onmogelijk, gewoon niks hebben we gevonden' zei Sarah geïrriteerd, Xenia slaakte een zucht. Beiden slenterden verder tot ze ineens stopten aan de etalage van een of andere winkel waar ze de naam niet van konden uitspreken.
'Wow...' Uitte Xenia
Het was perfect, het was een donkerrood strapless kleedje dat vanonderen wat uitliep en een beetje oppoefte
het had een soort van kanten petticoat er vanonder uitsteken. Het was redelijk simpel, maar het was perfect!
'Kom' zei Sarah en ze sleepte Xenia mee de winkel binnen.
'Ik kan het combineren met m'n zwarte kanten handschoenen... En jah en m'n botten natuurlijk... Maar... is het er niet wat over? Gaat hij het wel mooi vinden?' Twijfelde Xenia
'Ja zeker weten, het is echt mooi!'

'Zo...' zei Bill toen hij het laatste kaarsje neerzette voor deze avond.
'Wat ga je eigenlijk doen als het regent?' Vroeg Tom die ook aan het helpen was.
'Dat zie ik dan wel, en het ging normaal gezien niet regenen. Waar ga jij je date trouwens naartoe nemen?'
'Naar een restaurant, zoals gewone mensen' glimlachte Tom. Bill gaf zijn broer een duwtje.
'Xenia is speciaal, dus moet deze avond ook speciaal worden...'
'Ja, ze is wel speciaal, ze lijkt enorm leuk', Bill keek vluchtig met een boze *blijf af!* blik naar Tom
'Rustig joh, jij hebt haar het eerst gezien' lachte Tom.

---

'Jah seg! Ik ben bijna klaar ok?' reageerde Xenia toen Sarah op de deur klopte. ' Jah je hebt wel maar een 20-tal minuten meer he!' 'JAAA! Seg van make-up, zwart, rood, of gewoon een lijn kohl?'
'Gewoon een lijntje kohl!' 'Ok!'.
En zogezegt zo gedaan deed Xenia een lijntje kohl aan haar ogen en begon daarna met haar haar te drogen.
Daarna met de stijltang erdoor, diadeem erin en haar haar was ook klaar.
Er werd nog eens geklopt op de badkamer deur 'Wa steekt gij daar uit! Je hebt maar 10 minuten meer he!'
Xenia sprong in haar kleedje en deed haar kanten handschoenen aan, nog wat "midnight poison" (parfum voor de mensen die het ni wete xD) hier en daar en ze kwam uit de badkamer.
*zucht* 'men schoenen!' ze deed haar botten weer aan en net toen ze de linkse bot had aangedaan werd er op de kamer deur geklopt 'Two seconds!' roepte Xenia richting de deur, terwijl ze haar rechtse bot aan het aandoen was.
*zucht* 'Klaar!' 'Ja eindelijk!'
'Oh, ja, waar is men vest... Laat maar!! Kheb em al...'
Ze haalde adem en ze deed de deur open.
'Hi!' zei ze maar uit Bill kwam even geen reactie
'Wow...' kwam er toen uiteindelijk uit en Xenia werd onzeker.
'It's too much isn't it...' lachte ze nerveus.
'No! You're beautiful! I mean... It's beautiful' bloosde hij. 'Thanks' glimlachte Xenia.


Xenia's mond viel open 'God! How much time did you spend on making this ready'
Ze stonden op het dak van een Italiaans restaurant dat gemaakt was in een soort van oude stenen burcht.
Ze waren omgeven door kaarsen met in het midden een tafeltje en boven hen kon je alle sterren zien.
'It's so beautiful!', Bill glimlachte bij die woorden, en hij deed een stoel naar achter en deed gebaren naar Xenia om te gaan zitten. 'Wow, you're a real gentlemen, heh?'. Bill lachte
'So, I've never asked where you're from'
'I'm from Belgium!' 'Oh, you seemed more of a southern type... Not that there's anything wrong with Belgium'
Verbeterde Bill snel, Scheisse dacht hij, we zitten nog maar neer en ik had haar al bijna beledigt.
'Well, I'm half Italian' lachte Xenia... Toen de ober net kwam, hij zei iets in het Duits met een Italiaans accent
en hij gaf de menu kaarten... 10 minuten later stond de ober weer aan de tafel en zei weer iets in het Duits.
Xenia keek men een opgeheven wenkbrauw naar Bill 'translation, please' glimlachte ze lief.
Bill moest erom lachen 'Well he wants to know what you want to order'
'Oh, logicly...' bloosde ze 'Godver ik ben me zo belachelijk aant maken' zei ze onverstaanbaar.
Toen de pizza's eindelijk waren besteld viel er weer stilte.
'So... You probably took a lot of girls out, heh?... Oh sorry, I can't believe I just asked that'
'It's okay' glimlachte Bill 'No actually I don't, not much anyway'
'I'm sorry, I shouldn't have asked that, I don't go out that much, so I'm a bit nerveous...'
'No? How come, you're a sweet girl, you're funny, you have a sweet smile, you're spontanious, guys should be falling at your feet!'. 'No, the only guy who fell for me cheated on me 2 weeks ago, he decided, because I didn't want to sleep with him that he could cheat on me and then come back to me. He wrecked my self-esteem in 2 minutes... But let's talk about something else, Kenny's ruining my mood...'
er verscheen een vaag lachje op Xenia's gezicht.
'Weird though, the only one who knows about it is Sarah, and I know you since this afternoon and I already trust you enough to tell this' En haar lach verbreede.
Een paar kaarsen begonnen te doven... Xenia keek naar de lucht en voelde druppels vallen...
Het begon harder en harder te regenen en meer en meer kaarsen begonnen uit te gaan. 'Whoa, it's raining' glimlachte Xenia 'Now I'm SO going to make you sing monsoon for me' zei ze met een brede glimlach.
Ze stond op en sleepte Bill van zijn stoel 'Nooo...' lachte Bill.
'Ah come on, just the refrain' glimlachte ze lief naar Bill toen ze ondertussen al kletsnat waren door de regen.
'Serieously, how can I say no to that... Okay then, lol' Hij nam een adem en begon het refrein van Monsoon te zingen, Xenia stond er kletsnat bij, het was koud, maar het kon haar niks schelen, de warmte van Bill's stem warmde haar weer op, toen Bill gedaan had met zingen maakten ze oogcontact, en zonder dat ze het wist stelde ze zich op haar tenen en gaf hem een kus op zijn wang. Maar dat werd abrupt onderbroken door een paar grote flitsen.
Iemand had blijkbaar journalisten getipt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Zazou vr feb 29, 2008 10:06 pm

Oh ja! das waar, kwas die nog aant leze opt ander forum ^^
Kga nu is goe volge, want kvond hem wel al heel goe tot waar dak al geleze had Very Happy

-xxx-
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Gast vr feb 29, 2008 10:07 pm

'I-I'd better go...' zei Xenia luttele seconden na de flitsen, ze wist niet wat ze moest doen en had dan maar impulsief beslist dat het beter was om weg te gaan. Bill had geen tijd om te antwoorden of om haar tegen te houden, want ze had zich al door de in groepen toestromende fans gewurmd terwijl de regen nog steeds met bakken uit de lucht viel.
ze nam haar vest die nog aan haar stoel hing en ging naar buiten.
verzonken in haar gedachten wandelde ze naar het hotel. Ik ben niet meer de Xenia van vroeger, dacht ze.
Vroeger zou ik niet zomaar weggelopen zijn, vroeger zo ik zo onzeker niet zijn geweest. Ze had er genoeg van, het feit dat Kenny nog steeds onbewust haar leven beïnvloedde. Ze kwam aan in het hotel en ging naar boven, drijfnat. 'Oh shit, jah, Sarah heeft de sleutel van de kamer!' ze klopte aan de deur van de kamer, maar er was geen reactie 'Die is nog niet terug dus...'
Ze besloot zich neer te zetten aan de kamerdeur. 'Ik heb het wel mooi verprutst nu'.
Ze snapte ook niet hoe ze al zoveel voor iemand kon voelen die ze nogmaar een dag kende.
Roffelend in haar jaszakken haalde ze haar mp3 uit. 'Gelukkig...' ze drukte op het aanknopje...
Rette mich begon... 'Oh godverdomme' ze nam haar mp3 speler en uit woede sloeg ze hem tegen de muur
rechtover haar en hij barste in 7 stukjes uit elkaar. Ze schrok van zichzelf. 'Ik moet weer mijzelf worden'
nam ze zichzelf voor, 'Ik ga mijn leven niet laten verpesten door Kenny'. 'Stop met zielig doen Xenia!' zei ze tegen zichzelf. En net op dat moment stapte een drijfnatte Bill uit de lift. Ze besliste haar kans niet weer te laten schieten,
en ze stelde zich recht en liep recht naar Bill toe. 'I'm sorry I reacted that way, I didn't knew what to do for a second there...'
'It's alright, I understand, but why are you sitting here in the hallway.' vroeg hij met een opgeheven wenkbrauw.
'Well, Sarah isn't back yet and she has the key.'
'You should come to my room then, if you want to offcourse, but it's better then sitting here in wet clothes waiting for your friend to come back...' en hij glimlachte. 'Okay, if it's not to much trouble...'

'Nice... it's like 3 times the size of my room' lachte ze toen ze Bill's kamer binnen kwam. Het zicht was prachtig, ze waren op de bovenste verdieping, er waren grote schuifdeuren in de kamer die leidden naar een klein balkonnetje waar je zicht had op de stad. 'The bathroom is that way' Bill wees naar een deur schuinover waar ze stonden.
'Oh, wait...' Zei hij toen Xenia al halverwege op weg was naar de badkamer. 'Here' en hij gooide haar een t-shirt toe die hij net uit 1 van zijn tassen had gehaald. Xenia keek verward. 'You should wear something dry, unless you want to get sick' glimlachte hij. 'Oh, yeah, thanks!' glimlachte ze terug 'No problem'. En ze ging de badkamer in.
Terwijl hijzelf ook de drijfnatte kleren uitdeed en andere aandeed, en z'n haar afdroogde met een handdoek dacht hij na. Ze fascineerde hem zo, ookal probeerde ze het soms te verbergen was ze heel speels en spontaan, ze behandelde hem meer als een gewone persoon dan als, Bill Kaulitz, de zanger van Tokio Hotel. Hij snapte niet hoe hij voor een persoon die hij nog maar voor 1 dag kende zoveel kon voelen. Ze kwam net de badkamer uit en Bill werd uit zijn gedachten gehaald. Een beetje onzeker, om het feit dat het onderste deel van de t-shirt nét haar onderbroek bedekte, gelukkig dat ze redelijk klein was. 'Okay then...' zei Bill onverstaanbaar 'I didn't.. realise that you needed something to wear with the t-shirt...' bloosde hij 'It's okay, you've already seen me in my underwear anyway' glimlachte ze. 'You can stop staring now, though' zei ze al lachend 'Oh, sorry...' en hij begon nog wat meer te blozen. 'Actually, we went on a dinner date, but we didn't even eat something' lachte Xenia 'Yeah... Oh I can order something, if you want' 'No I'm okay, I'm not hungry'. 'You can sit on the bed' glimlachte hij 'If you want to do something, we can watch a movie?' 'Yeah, great!' zei Xenia toen ze zich op het bed zette en het hoofdkussen achter haar rug nestelde. 'Pay per view?' lachte ze en ze keek naar Bill met een opgeheven wenkbrauw 'What? You can also watch normal movies with it' 'I know! It's just, it's just funny' zei ze al lachend, ze schoot een halve meter in de lucht toen ze een por kreeg in haar zij, 'HEY' lachte ze. 'So, what do you want to watch, Romance, Horror, Drama...?' vroeg hij terwijl hij door het menu bladerde. 'Uh, I don't know... I'm bad at choosing movies... a romantic movie then, I guess... Oh, oh, It's a boy girl thing sounds fun!' zei ze ineens toen Bill het menu van romantische films doorbladerde. 'Okay...' lachte hij.
Bill duwde op het play knopje en de film begon. 'Is it alright if I use the sheet?' 'Yeah, sure!'
Bill deed het licht uit in de kamer.

---

Xenia deed haar ogen langzaam open, ze geeuwde eens en wreef in haar ogen. Ze duuwde al het haar die voor haar gezicht hing weg.
Ze keek met halfopen ogen rond en besefte dat ze niet in haar eigen kamer lag.
Ze was direct klaarwakker.
'Oh my god!!' schrok ze, en ze schoot recht en maakte daardoor Bill wakker die naast haar lag.
Bill kwam langzaam recht, met ochtend haar dat zowat in een warrige boel overal lag.
'Seriously, do you always wake up people like that?' zei hij met half open ogen, en een wat hese stem.
'Sorry... I didn't realise that I was still here, actually what am I doing here...?'
'You've got to stop apologizing for everything...' zei Bill met een glimlach en nog steeds met half open ogen...
'You fell asleep during the movie, and I didn't want to wake you up...'
Op dat moment ging er een alarm af van ergens in de kamer, Bill raapte zijn GSM op, waar het geluid blijkbaar van kwam.
'Well, I guess you woke me up just in time', hij duwde het alarm van de GSM af.
'How late is it?' 'it's 8 o'clock'
'Oh god... That's waaaaaay to early' zei ze terwijl ze zich weer liet vallen op het bed.
'I know, tell me about it... But well, we have some interviews and then the soundcheck... Hey, why don't you and Sarah come with us, you're going the same way we're going'
'Oh, ok! I'll just call her then...' ze wou zich rechstellen om in haar tas te kijken 'Or not...' zei ze toen ze zich herinnerde dat ze haar gsm niet bij had...
'Nevermind, I'll just go to the room...' En deed weer een poging om recht te staan.
'Oh right, I still got your shirt on...'
Bill lachte, 'It's okay, you can give it back to me afterwards'
'Yeah okay, but I still have to go true the hallway in nothing but a shirt and my underwear' ze keek naar Bill
met een soort van paniekblik.
Bill moest er weer lachen 'Oh...I don't think there will be a lot of people in the hallway at 8'
'I certainly hope so... At what hour do you guys leave?' 'At about half past 9'
'Ok, I'll be back here at 9 then' zei ze met een vaag glimlachje, en ze ging de deur uit.
Ze duwde op de knop van de lift 'ohjee... geen volk he, om 8 uur?' de deur ging open en daar
stonden 2 jonge gasten.
Ze zeiden wat dingen in het Duits, met een grote glimlach op hun gezicht waar Xenia zelf de moeite niet wou voor doen om te verstaan.
Ze keek rond in de lift en probeerde haar gedachten op iets anders ze zetten toen de lift stopte aan haar verdieping.
De deuren gingen open en ze stapte uit, ze hoorde die gasten achter haar nog steeds lachen.
'komaan kamer 654' Er ging een kamer deur open, en er kwam een oude man uit 'komaan zeg...'
Hij bekeek haar in minachting op haar neeren liep toen verder.
Xenia voelde zich zo rood worden terwijl ze verder zocht naar haar kamer.
Ze klopte op de deur van kamer 654, geen antwoord, ze klopte nog wat harder
'Komaan Sarah!' 'Jaaa seg!'
De deur vloog open 'Waar heb jij heel de nacht gezeten?' Vroeg Sarah terwijl ze Xenia bekeek die dus in Bill's tshirt voor haar stond.
'Dat leg ik straks wel uit, mag ik eerst eens binnen komen' zei Xenia, een beetje geïrriteerd.

'Zo, dat heb je dus uitgestoken de laatste 2 dagen' zei Georg lachend nadat Bill het gehel verhaal had gedaan
aan de rest van de groep.
Bill bloosde een beetje, 'Ja, maar daarmee is men probleem nogaltijd niet opgelost, ik weet wat ik voor haar voel, maar ik kan maar niet vatten wat zij voor mij voelt.
Ok, ik ken haar nog niet zo lang, maar op sommige momenten lijkt het alsof ze ook iets voelt
maar op andere momenten heb ik meer het gevoel dat ze gewoon vriendschap wilt' legde Bill uit,
'Je moet het proberen aanvoelen denk ik, het is ook bij elk meisje anders he...' Antwoorde Gustav.
'Het is misschien ook nog wat te vroeg om daar aan te denken...' reageerde Bill om zichzelf wat gerust te stellen.

'Mag ik nu weten wat er allemaal is gebeurt' zei Sarah met een glimlach.
'Dat zal je binnenkort wel lezen denk ik, alleen wat overdreven, maar goed...' Xenia rolde met haar ogen.
'Hoezo?... Ooooh!' 'Yep, we hebben zelf eigenlijk niet gegeten... Dan zijn we naar het hotel gegaan en hebebn we een film bekeken
blijkbaar ben ik toen in slaap gevallen...'
'Da's alles? Ik geloof je niet!' 'En wat heb jij dan op je date gedaan?' Vroeg Xenia om van het onderwerp af te wenden.
'Iets gegeten en daarna zijn we ook naar het hotel terug gekeerd, en dan hebben we wat gepraat.'
'Alleen gepraat?' Vroeg Xenia met een glimlach
'Jah, alleen gepraat' lachte Sarah, en ze gaf Xenia een duw.
'Maar we zouden beter nu vertrekken want het is 5 voor negen en we zouden daar om 9 uur staan'

'Ok iedereen staat daar blijkbaar al' fluisterde Xenia toen ze uit de lift stapten en de gehele groep daar zagen staan.
'So wich one's who?' Lachte Georg 'Nevermind, you're Xenia' en hij reikte een hand naar Xenia 'And you're Sarah'
En reikte toen dus een hand naar Sarah.
Iedereen keek hem aan met een blik van verwarring, maar Georg glimlachte en zei 'What? Like I wouldn't know what girls you fall for after 7 years?'
Bill gaf Georg een duw.
'We'd better go downstairs, everybody will be waiting' zei Gustav.

'Whooow...' zei Xenia toen ze naar beneden keek naar het uitzicht in de concertzaal
ze schokte haar hoofd weer recht en kneep even haar ogen dicht 'I don't feel safe that high and that
close to the ledge' ze kneep even in Sarah's hand.
'Me neither' lachte Bill terwijl ze allen verder stapte naar de greenroom.
Aangekomen in de greenroom lieten Tom en Georg zich direct in de zetel ploffen.
Gustav haalde een rolletje witte tape boven en begon stukjes aan z'n vingers te tapen.
Een kwartiertje later kwam de manager binnen, hij zei wat in Duits, veel te snel voor Xenia om te begrijpen.
Iedereen stond recht, Bill keek naar Xenia 'We have an interview, we'll be back in a half an hour'
Glimlachte hij.
'Okay' glimlachte ze terug. En ze gingen de deur uit.
'Kheb het gevoel dat deze dag nogal lang gaat duren' ze Sarah tegen Xenia.
'Vertel ondertussen eens wat er eigenlijk allemaal gebeurt is gisteravond!'
Xenia lachte, 'ok dan!'
...
*Achtung, fertig, los und lauf* kwam er uit Xenia's zak.
'Woot, berichtje...'
Ik heb je nodig, ik weet waar je bent en ik kom naar je toe.
Xenia's gezicht werd bleek 'Wat is er' ze Sarah bezorgd
Ze keek naar wat er op de GSM stond. 'Kenny...'
Xenia knikte 'Denk je echt dat hij weet waar ik ben?'
'Nee dat kan toch niet?' 'Onderschat hem niet, hij kan het weten van men moeder
ik heb mijn moeder niet verteld wat er gebeurt is...'
'Hoezo?' 'Ik heb haar zelf niet verteld dat het uit is, gewoon dat we ruzie hadden'
Xenia keek naar Sarah in paniek
'Ik denk niet dat hij dat kan weten...'
Er verschenen tranen in Xenia's ogen...
'Ik ben echt bang, ik heb je het nog niet verteld maar hij is echt wel gevaarlijk, hij heeft me al eens geslagen
en proberen aanranden'
'Wat? en dat vertel je me nu pas?'
Sarah wist niet wat doen, ze nam haar vriendin hard vast, gaf haar een dikke knuffel.
Op dat moment kwamen de jongens weer binnen.
'What's wrong?' vroeg Bill toen hij de twee zag en Xenia's tranen zag.
'Nothing...' Zei Xenia die haar tranen probeerde te verbergen '...Where's the bathroom?'
'Down the hall, wait I'll go with you' 'No it's okay I'll find it, thanks'
'Okay' glimlachte hij vaag. Hij snapte niet waarom Xenia niet wou vertellen wat er scheelde
ze zei toch dat ze hem vertrouwde?
De volgende uren gingen redelijk snel, nog wat interviews...
dan eten, een paar potjes tafel tennis... Soundcheck...
Bill zag dat er iets niet juist was met Xenia, dat er iets scheelde, hij vroeg het nog een paar keer
maar werd steeds met een 'nothing' en een vaag glimlachje afgewimpeld.
Xenia wou hem niet lastig vallen met haar problemen, en probeerde al haar gevoelens te verbergen.
Dan werd het 19 uur, ze stonden alle 3 kei zenuwachtig te ijsberen en allerlei tique'skes te krijgen van de zenuwen.
Alle drie, want Gustav leek helemaal niet zenuwachtig...
En toen werden ze eindelijk uit hun lijden verlost, ze moesten het podium op.
Tom, Georg en Gustav langs de zijkanten en Bill langs vanvoor.
Bill wachte even, hij liep nog even naar Xenia toe die opzij stond, waar ze goed kon zien
met Sarah 'Hee Bill wat doe je nu , je moet op!' riep een crewmember
Xenia draaide zich om en zag Bill ineens weer voor haar staan.
Hij keek in haar ogen, en hij wist het, nu of nooit.
Zijn lippen raakten de hare, hij streelde haar wang terwijl ze hevig
kusten en de wereld was voor 10 seconden van hen...
*Wilkommen im Tokio Hotel Zimmer 483*
Bill stopte bij het horen van dat en Xenia wist niet wat te doen
'I needed that, for good luck'
glimlachte hij en hij ging het podium op.
Xenia keek hem na en was sprakeloos, haar hart klopte hevig, ze wist niet wat er net gebeurd was
of het een droom was, of echt was... Ze voelde zich weer goed, weer vrolijk, weer zichzelf.
Een por in haar zij bracht haar weer terug uit haar gedachten.
'Wow joh, dat was even hevig' zei Sarah, die ook even niet wist wat er gebeurde.
Ze gaf haar vriendin een knuffel 'maar je verdient het'.

Het concert ging snel voorbij, ze genoot van elke seconde...
Ze dacht weer even terug aan daarnet, dat mooie moment en haar hart ging weer sneller slaan.
'Kom Xenia, we mogen daar gaan staan van de security' zei Sarah, die haar weer uit haar gedachten haalde.
Ze gingen iets verder naar achter, het lag er vol bedrading.
*Whaaa*
Xenia keek op 'Sarah!!'
Sarah lag bewusteloos op de grond, ze was gevallen over de bedrading en was met haar achterhoofd
tegen 1 van de hekens gevallen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Gast vr feb 29, 2008 10:08 pm

@ Zazou lol k xD

ok hierna komt dus een nieuw stuk eh mense ^^


'SARAAAH!!' Xenia knielde zich neer bij Sarah, tranen begonnen te vloeien over haar wangen...
'Out of the way' schreeuwde iemand van de security en duwde Xenia opzij, die omviel.
De grote gespierde man nam Sarah in zijn armen.
'Wait, I'm going with her!' Ze volgde hem of beter, ze deed pogingen om hem bij te houden,
Ondertussen veegde ze veegde de tranen weg van haar gezicht.
Ze kon bijna niet volgen, de man was ook bijna dubbel haar grote.
Er stond al een ambulance klaar en de man legde sarah op de brancard.
Hij was iets aan het zeggen, Xenia hoorde het niet, omdat ze nog te ver weg stond.
De man wees naar haar.
'What happend?' vroeg een van de ambulanciers 'She tripped' snikte Xenia
'And she fell with her head on one of the fences... I she going to be alright?'
'She'll be fine' stelde de ambulancier haar gerust.
Hij reed de brancard in de ambulance en Xenia stapte in.
De verpleger deed allerlei onderzoeken, hij keek in haar ogen, teste andere reflexen...
'She'll be alright, from what I see she just has a slight concussion'
'Oh god' zuchte Xenia opgelucht en ze nam Sarah's hand.
'She needs to stay in the hospital for a couple of days though...'

'Het ging echt geweldig vandaag' glunderde Bill
'Ik weet niet of jij aan het zelfde aan het denken bent als wij' lachte Tom die zijn broer ondertussen een duwtje gaf.
'Wat bedoel je?' bloosde Bill
'Wat dacht je dat we het niet gezien hadden ofzo' zei Georg met een grote glimlach terwijl ze terug naar de greenroom aant wandelen waren.
Bill keek naar de grond en glimlachte.
'Dat was ook geweldig...' glunderde hij, nog meer dan daarnet '...En direct zie ik haar terug' zei hij een beetje in zichzelf en dromerig.
Toen ze terug kwamen in de greenroom merkte Bill dat er geen spoor was van Xenia, of van Sarah...
'Raar, Jongens, ik ga ze even zoeken, ze loopt hier vast nog rond!'
'Niks, niets... Nergens...' zei hij toen hij na een tijdje terug kwam en overal was gaan kijken.
'Ik snap het niet, waar is ze nou heen?' Bill begon het ergste te denken, misschien wou ze die kus toch niet,
misschien voelde ze toch niet hetzelfde voor hem...
'Bill denk niet meteen het ergste... Misschien is ze gewoon een wandeling gaan doen ofzo, ze duikt wel op'
Reageerde Tom toen hij Bill zijn gezicht zag, hij wist direct hoe Bill zich voelde, toen hij zijn gezicht zag.
Tja tweelingen he...
een tijd later kwam er iemand binnen, Bill sprong enthousiast recht, maar toen hij zag wie het was
veranderde de uitdrukking op zijn gezicht weer 'Oh... Jij...' zei hij, niet al te enthousiast meer.
'Wat een verwelkoming...' zei de manager 'Sorry...' zei Bill terwijl hij naar de grond keek.
'We moeten gaan jongens!'

Bill stond aan zijn kamerdeur 'Jongens slaapwel' zei hij tege de rest 'Slaapwel!' volgde er in koor.
'Ze zal wel opduiken' stelde Tom zijn broer gerust.
Bill glimlachte eens vaag en ging toen binnen in zijn kamer.
Hij gooide de sleutel op het tafeltje aan de deur en liet zich op het bed vallen.
Allerlei gedachten gingen door hem, hij voelde zich afgewezen...
Was hij dan zo mis? Dacht hij het zo verkeerd?
Waarom ging ze zomaar weg zonder iets te zeggen.
'Ze voelt dus blijkbaar niet het zelfde...' fluisterde hij.
Hij kreeg een krop in zijn keel en een traan die hij niet kon tegen houden rolde over zijn wang.

---

Xenia zat in een stoel, en had zich dicht bij Sarah's bed gezet, ze lag met haar hoofd op het bed van Sarah en was in slaap gevallen.
Sarah begon bij te komen...
Ze deed haar ogen lichtjes open, niet te wijd want ze had barstende hoofdpijn... bijna ondraagelijk gewoon.
Ze zag Xenia liggen 'Wat is er gebeurt? Waarom lig ik in het ziekenhuis?' vroeg ze met een schorre stem.
Geen reactie.
Ze duwde Xenia een beetje opzij om een poging te doen om haar wakker te krijgen.
Nog steeds niks...
Ze duwde wat harder en toen Xenia bijna af het bed viel werd ze wakker.
'Wat is er gebeurt, waarom lig ik in het ziekenhuis? En waarom heb ik zo'n barstende hoofdpijn?'
Vroeg zen nog eens, nog steeds met een nogal schorre stem.
'Oh je bent wakker!' fluisterde Xenia om de andere patienten niet wakker te maken en ze knuffelde Sarah.
'Je bent gestruikeld en met je hoofd op een hekken gevallen, je hebt een lichte hersenschudding'
'Oh... ja... juist. Seg moet jij eigenlijk niet bij Bill zijn?'
'Hoezo moeten? Ik ben mee gegaan met de ambulance...'
'Ja maar wat doe je nu nog hier?'
'jah maa--'
'Ah tututututut niks te maren, ga maar ik red me wel'
Xenia keek even raar naar Sarah, maar Sarah nam geen nee voor antwoord, en ze duwde haar vriendin weg.
'GA NOU!'

Bill verzonk in zijn gedachten, het voelde net alsof hij ergens hoog van af gevallen was.
Het was een tijd geleden dat hij nog zo sterk iets voor iemand gevoeld had.
'Komaan Bill, nu niet zielig gaan doen, verman je' zei hij tegen zichzelf.
Toen klopte er iemand op de deur. Bill negeerde het, het zou toch vast wel weer Tom zijn
of Georg, hij had geen zin om nu met ze te praten...
Er werd nog eens geklopt, deze keer wat harder...
Bill slaakte een zucht en stelde zich recht, omdat hij wist dat er niks anders opzat dan de deur opendoen
ze zouden toch blijven kloppen...
'Hey...' kwam er voorzichtig uit de mond van Xenia
Bill stond in de deuropening, hij was verbaast, en wist niet goed wat zeggen. Maar dat liet hij niet blijken.
Hij zei niks, en dat maakte Xenia alleen maar zenuwachtiger.
Hij deed de deur wat wijder open, een soort van 'kom binnen' gebaar maar dan beeld zonder klank, en iets
minder uitnodigend. Xenia ging dan maar binnen.
Xenia aarzelde maar ze zette voorzichtig een stap dichetr bij Bill
en besliste toch iets te zeggen... 'I- I'm sorry, I had to-'
Bill onderbrak haar 'Yeah you probably didn't know what to do...' zei Bill een beetje op een sarcastische toon
'... You push and pull, constantly, one moment you express your feelings and then in an other moment you
push me away again' Hij keek haar aan met een soort van blik van teleurstelling.
Xenia kreeg tranen in haar ogen, nogmaals... Waarom reageerde hij zo?
Ze kon toch moeilijk Sarah alleen naar het ziekenhuis laten gaan?
'What should I have done? Let Sarah go alone to the hospital?'
zei Xenia net op het randje van schreeuwen en ze liep de kamer uit.
Bill had geen tijd om te reageren want voor hij het door had had Xenia de deur al
dicht gesmeten. Bill was kwaad op zichzelf 'Waarom heb ik zoiets nou gezegt?'
En in woede sloeg hij het glas van het tafeltje dat naast hem stond.

Xenia loopte traag door de gang, ze veegde haar tranen weg...
ze stond even stil om alles op een rijtje te zetten
Toen ze ineens achteruit werd gesnokt en hard tegen de muur werd geduwt.
'Hallo schat, heb je me gemist? Al veel plezier gehad met je nieuwe lover zie ik'
Ze probeerde weg te komen, maar het lukte niet, hij was veel te groot en veel
te breed om van onderuit te geraken. 'Nee!' gilde ze toen hij haar probeerde te kussen.
Ze schopte en ze sloeg, maar niks hielp.
'Ga weg van mij, laat me gerust!!!' schreeuwde ze. Ze kreeg een harde klap in haar gezicht en
viel op de grond. 'Ga van me weg' snikte ze terwijl Kenny boven haar hing en met
zijn hand onder haar rok probeerde te gaan...

---

'NEEE!' gilde ze nog eens en deed nog een paar pogingen om hem van haar af te krijgen.
Maar het had geen baat...
Toen ineens iemand hem van haar trok. 'Get off her!' schreeuwde Bill toen hij Kenny keihard
op z'n gezicht sloeg.
Maar tevergeefs, want Kenny was 3 maal zo breed als Bill en sloeg 2 maal zo hard terug.
Xenia probeerde zo snel mogelijk recht te staan, ze trilde helemaal.
'Stop it!' Gilde ze om beiden te doen stoppen, want ze wist ook wel dat Kenny veel harder kon slaan dan Bill.
Maar dat hielp niet, ze hoorden haar zelf niet...
Tom, Georg en Gustav hadden het geschreeuw gehoord en waren naar buiten gekomen.
Ze probeerden de twee uit elkaar te krijgen terwijl Tom de security probeerde te bereiken.
Toen ze Bill en Kenny eindelijk hadden kunnen doen stoppen met vechten was de security er.
Iedereen stond rond Bill toen de security Kenny had weggebracht.
Behalve Xenia, die wat meer op afstand stond, ze keek Bill aan met schuldgevoel.
Zijn neus bloede en zen kaakstond dik van de slagen van Kenny.
Van wat Xenia kon horen was dat iedereen vroeg of hij wel ok was, of wat er gebeurt was
iets in die zin. Ze wreef over haar kaak die nog altijd pijn deed van de slag van Kenny
'Auw' fluisterde ze, het voelde gezwollen aan...
Bill zei iets tegen de rest en kwam haar richting uit.
Hij had een bezorgde blik op zen gezicht 'Are you ok?'
'I-I'm fine...' aarzelde Xenia en ze gaf een vaag glimlachje, ook al was het niet zo...
Ze voelde zich slecht, weer in de put, het was de tweede keer en ze kon het echt niet meer
aan dat Kenny haar steeds weer dieper de put induwde.
Bovendien voelde ze zich schuldig...
'We need to get that cleaned' zei ze toen ze naar Bill's wonden op zen gezicht keek.

Ze trilde nog steeds toen ze in de badkamer stond om een handdoek en water te nemen.
'Did it stop bleeding?' Vroeg ze toen ze uit de badkamer kwam.
'Yes..' zei Bill die op het bed zat. 'I'm sorry for what I said, I didn't know that Sarah was in the
hospital' 'It's okay'
Ze probeerde het trillen te verbergen toen ze het bloed wou afkuisen van Bill's gezicht...
Bill nam de handdoek uit haar handen en nam haar hand vast. Hij liet haar neerzitten.
'You're not ok...'
'...I'm alright...'
'You're trembling, you're not ok!' Hij keek naar haar, probeerde in haar ogen te kijken
maar ze draaide haar hoofd. Ze probeerde haar tranen te verbergen, maar het lukte niet
De tranen liepen over haar gezicht...
Ze snikte en ze keek naar Bill, 'I just feel so guilty and weak'
'Guilty? for what?' En hij veegde een paar tranen van haar gezicht.
'I mean, look at what he did to you, that's my fault, if I wasn't so wea-..'
Bill onderbrak haar 'It's not you're fault, you can't help it that he's such an asshole! and you're not weak!
Hij leek er bijna kwaad bij te worden.
'I want to kill him for what he did to you' zei hij iets zachter terwijl hij over haar wang streelde...
Xenia schoof wat dichter bij Bill en ze kuste hem op zijn mond 'Thanks...' glimlachte ze vaag.
Ze voelde haar hart weer sneller slaan, net zoals daarnet, en aan de manier waarop
Bill naar haar keek wist ze dat hij het ook voelde. Hij keek in haar ogen en leunde wat
voorover. Hij kuste haar, nog heviger dan de eerste keer...
Hij begon haar nek en hals te liefkozen en kleine kusjes te geven...

---

Ze werd wakker door een kus op haar voorhoofd, er verscheen een brede glimlach op haar gezicht
en ze opende haar ogen. Haar glimlach werd nog breder en ze zette zich recht om Bill een *goede morgen*
kus te geven en hij kuste haar zachtjes terug.
Zijn kaak stond nog blauw van gisteravond... Het zag er wel pijnlijk uit, maar Xenia durfde er niks over te zeggen.
'Do you want breakfast? I called roomservice' zei hij met een nog wat hese ochtend stem en hij wees
naar een karretje waar een geheel ontbijtbuffet was op uitgestald.
'Great! I am seriously hungry' Xenia keek met veel zin naar het karretje 'I love breakfast in hotels'
glimlachte ze, Bill moest er om lachen en hij kuste haar nogmaals.
'We have a whole day to ourselfs, I'm free today'
Xenia vloog rond Bill en ze slaakte een gilletje, Bill kreeg er een brede glimlach van op zen gezicht en hij
knuffelde haar 'I love you...' fluisterde hij zonder dat hij het door had...
Xenia schrok even maar ze antwoorde met een 'I love you too' en gaf Bill een kus in zijn nek.

'Die is tot over zijn oren verliefd!' Zei Georg toen Tom ook aan de tafel in de ontbijt zaal kwam zitten.
Gustav glimlachte en keek toen naar Tom die met een nogal verveelde blik voor zich uit staarde.
'Wat is er met jou?' en hij gaf hem een klein duwtje.
'Ach niks...' zuchte Tom, 'Oh je bent jaloers!' plaagde Georg met een ondeugende glimlach op z'n gezicht
de blik die hij altijd had toen hij een kans zag om Tom de volle laag te kunnen geven...

'Whaaaaaa Sarah!' Gilde Xenia bij het binnenkomen in de ziekenhuiskamer en maakte daardoor Sarah wakker
Ze knuffelde Xenia terug en gaf haar daarna een por 'Laat me zo eens niet wakker schrikken joh!'
Na Xenia kwam Bill binnen 'Wow... What happend!' zei Sarah toen ze Bill's blauwe kaak zag...
'Kenny...' Antwoorde Xenia 'Nee...' Zei Sarah verbaast toen ze dat hoorde '...Hij was hier toch dan!'
Xenia knikte 'Maar ik wil er niet over praten' Glimlachte ze en ze keek naar Bill
Sarah merkte de fonkeling in hun ogen 'What have you been up to with my best friend' lachte ze
Xenia gaf Sarah een por 'Hey hallo! Zieke hier!' En ze porde terug.
'Hee maar we moeten gaan, ik kom vanavond wel nog eens langs' En ze gaf haar vriendin nog eens een stevige knuffel.

Georg gaf Tom een klap op zijn achterhoofd 'Aarde aan Tom!' Tom stond recht uit de 1 persoons zit en
gaf Georg een harde duw, hij knalde tegen een klein tafeltje aan, Gustav kon nog net de lamp die op het
tafeltje stond tegenhouden. 'Hey jong, lopen we prikkelbaar vandaag!' Zei Georg die hem daar totaal niet aan
verwachtte. 'Het is mijn schuld niet dat je broer een vriendin heeft'
'En toch vind ik dat iemand het hem moet zeggen, hij heeft zelf een interview verzet vandaag en hij is te laat
voor dit interview, vriendin of geen vriendin'
'Oh en jij bent nog nooit te laat geweest na een van jouw avontuurtjes he?'
Tom liet zich weer vallen in het een persoons zeteltje en staarde mokkend voor zich uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Kitty vr feb 29, 2008 10:13 pm

vlug et nieuwe stukkie!!!!!!!!!

EDIT: kzie net iets Very Happy ik ben georg's stijltang
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Gast vr feb 29, 2008 10:18 pm

Georgs stijltang xD? wtf?

hiers het nieuwe stukske, tis wel een kort ze, dak nog overschot heb
---

'So... I've got a whole day planned for us' Zei Bill en hij glimlachte naar haar, hij nam haar hand en
begon iets sneller te stappen. We waren langs de achterkant van het hotel buitengeraakt
en op het moment had niemand Bill al herkent.
'I've noticed that you and I sort of have the same style, I used to shop here a lot, but not in these
streets' en hij stapte verder, en hij had nog steeds haar hand vast. Xenia liep iets achter Bill,
hij stapte veel te snel voor haar om hem bij te houden, Ze moest erom giegelen
Bill stopte en keek om 'What are you laughing about' zei hij en zijn rechterwenkbrauw popte omhoog.
Xenia stopte met lachen 'Nothing, just that you're cute when you're so determined' zei ze met een glimlach
'How am I determined?' vroeg Bill 'Well you're obviously determined to get somewhere on time
because I'm like 3 meters behind you and you didn't notice, and I think the sight of that must be funny'
'Oh, I'm sorry' Bill glimlachte 'Nevermind me I just laugh at stupid things sometimes' Antwoorde Xenia
Bill schuifelde wat dichterbij en legde zijn handen zachtjes op Xenia's onderrug
Hij trok haar wat dichter bij hem 'Stop putting yourself down, nothing about you is stupid'
Xenia voelde haar hart weer sneller slaan en ze keek even weg, ze wou hem niet van haar
wegduwen maar ze wou haar ook niet weer zwak opstellen.
Ze meende wat ze zei die morgen... Dat ze van hem hield...
Maar ze vertrouwde zichzelf niet bij hem, ze wou niet weer opgaan in een relatie
en dan weer in een diepere put vallen...
keek een second in Bill's ogen en legde dan haar armen rond zijn nek, ze trok zijn hoofd
wat meer naar beneden
'Stop being so sweet...' fluisterde ze zachtjes in zijn oor...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Jill vr feb 29, 2008 10:57 pm

ooooooooooooh

meer??

X
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Kitty vr feb 29, 2008 11:32 pm

aaaaaaaaaaw... zo 'n lief stukkie!!!
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Seloinja za maa 01, 2008 1:16 pm

oooh zo schattigg Very Happy
komt r nog een stukje??? Laughing
Seloinja
Seloinja
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1174
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/user/Seloinja

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Jill za maa 01, 2008 1:36 pm

jaa??? meerheid!!

X
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Gast zo maa 02, 2008 1:02 am

ooooooo daar is die weer
das echt lief lief
en hehe,moe wel grappig zijn Bill zo voorop te zien lopen mega babbelend
eb ik vaak XD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Kitty wo maa 05, 2008 11:52 pm

mehr bitteeeeeeeeeeeeeeee
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Gast wo maa 12, 2008 7:59 pm

nog een stukje voor de wachtende fans!

---

'Ik denk niet dat hij nog komt, we zitten hier al een uur en hij is hier nog steeds niet' zei Tom
geïrriteerd en hij rolde met z'n ogen. Er ging een klein bel geluidje af en de lift deur ging open, alle drie de jongens keken naar de lift, maar hun blik ze richtten hun blik weer naar de grond toen ze zagen dat Saki uit de lift stapte.
'Daar gaan we weer, de zoveelste preek van deze week' deze keer was het Georg die met z'n ogen rolde.
'Waar is Bill?' zei Saki, nuja, zei, heel de gang had het gehoord.
'Weten we niet, hij is waarschijnlijk op stap met ze nieuwe vriendin' zei Tom terwijl hij voor zich uit staarde.
'Dus Bill is hier niet, niemand weet waar hij is en niemand kan hem bereiken ofzo!?'
Saki's stem schakelde over van kwaad naar woedend...
'inderdaad' antwoorde Tom heel koel, terwijl hij nog steeds voor zich uit staarde.
'En sinds waneer heeft Bill een vriendin!?' zonder op een antwoord
te wachten stapte Saki weer weg, hij draaide hem nog eens bruusk om 'Jullie blijven hier!',
woedend mompelend in zichzelf stapte hij de lift weer in.
De jongens slaakten alledrie een zucht.


Bitte ^^

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Jill wo maa 12, 2008 8:02 pm

ooooooooh

zie kheb dus een geldige reden bag van Saki te zijn
hij is echt eng!!!!

X
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Kitty wo maa 12, 2008 11:04 pm

jaaaaa *rent weg van Saki*
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Seloinja do maa 13, 2008 12:46 am

oei
amai ja uhuuu
*loopt mee weg*

wiie ng n stukkie Very Happy
cowl
Seloinja
Seloinja
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1174
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/user/Seloinja

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Jill do maa 13, 2008 7:01 pm

uhuuu

moreeeeeeeeeeeee!!!!

X
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Gast vr maa 14, 2008 7:26 pm

Stukje voor het weekend ^^
ik ga wat regelmatiger proberen posten en ik leg mezelf op om maandagavond nog een stukje te posten ^^
tenzij jullie tot pagina 4 kunnen spammen xD (ik wil meer pagina's xPP) dan word het vroeger ^^

---

'So this is the street where I do my shopping, well, when I'm in the neigberhood ofcourse' zei Bill terwijl hij
wat handgebaren aan het maken was, hij is zo schattig als hij iets verteld!
Het was een straat vol alternatieve winkels met allemaal nogal wat verschillende stijlen maar gewoon
VOL van de leuke spulletjes. 'Whoa, paradise!' schreeuwde Xenia uit
Xenia greep Bill's hand en zij was het dit keer die voor hem liep
'I thought you might like it' glimlachte Bill.
Xenia stapte in een van de winkels binnen, en keek neuzend rond ton haar aandacht ineens op iets viel
ze liet Bill's hand los en liep recht naar 1 van de kledingsreken aan het einde van de winkel
Ze haalde een kleed uit het rek, een zwart kleedje met een korset topje bovenaan, afgewerkt
met kant en rode laces.
'Oh my god, this is so beautiful, I soooooo have to try this on!' zei ze tegen Bill
en ze draaide zich om en snelde zich naar de pashokjes, Bill glimlachte en volgde volgzaam.
'Biiiiiilllll? Could you close the zipper please, I can't reach it' klonk het uit het pashokje waar
Xenia zat, Bill deed het gordijn wat opzij en kwam het pashokje binnen.
Hij deed Xenia's haar opzij en sloot de rits langzaam, sloot zijn ogen en gaf haar zachte liefelijke kus in haar hals.
Xenia draaide zich om en maakte vluchtig oogcontact met Bill, maar ze snelde daarna het pashokje uit
bijna alsof ze eruit vluchte, Bill keek haar na met een wat verwarde blik.
'So, what do you think?' vroeg ze, wat proberend om van onderwerp te veranderen,
want ze zag de verwarring wel in Bill's ogen.
'I think you look really beautiful! It suites you!' zei Bill enthousiast en met een brede glimlach
'Thanks' bloosde Xenia 'I like it too... I love it!' ze kreeg een tandpasta glimlach op haar gezicht.
Na het jurkje van voor en van achter bekeken te hebben in de spiegel ging ze terug het pashokje in.
'Bill, can you put it back for me?' ze duwde het gordijn van het pashokje wat opzij en
stak het kleed naar buiten. 'Why? You said you loved it' Zei Bill verbaad en met een wenkbrauwreflex.
terwijl hij het kleed uit haar handen nam 'I know, but I don't have the money for it,
it doesn't matter, maybe I'll find somehting like it in Belgium'
'Oh... Too bad, you looked beautiful in it' ze Bill terwijl hij aan het verder wandelen was door de winkel en
'But then again, you would look beautiful in anything' glimlachte hij
'No I won't' zei Xenia terwijl ze haar kleren aan het aandoen was.
'Yes you would' Zein Bill overtuigd, Xenia lachte 'Hehe, thanks!'.
Kwam het pashokje uit en zag Bill aan de kassa staan 'Bill? What are you doing?'
'Im buying you the dress!' Zei Bill nog overtuigender dan daarnet
'But why, you don't have to, I mean...-' Bill onderbrak haar...
'You're my girlfriend, I can buy you presents if I want to!' zei hij met een glimlach en
gaf haar een kort kusje op haar lippen, Xenia bloosde
'Thanks...' en ze gaf hem een kus terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Jill vr maa 14, 2008 7:33 pm

ooooooooooooh

meer!!

lol
*zet spammodus aan^^*
muahahaha
Twisted Evil
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Kitty vr maa 14, 2008 9:34 pm

oooooooooooooooohw, wat is bill toch een schatteke wah Very Happy
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Jill vr maa 14, 2008 10:01 pm

meeeeeeeeeeer!!

X
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Kitty vr maa 14, 2008 10:02 pm

ja meeeer!!
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Jill vr maa 14, 2008 10:03 pm

lari??


meerheid!

X
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

naamloos xD [einde gepost] Empty Re: naamloos xD [einde gepost]

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum