naamloos xD [einde gepost]
+5
Natania
Seloinja
Jill
Kitty
Zazou
9 plaatsers
Pagina 5 van 11
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: naamloos xD [einde gepost]
wiieh
blad 8
da was n lief stukkieee
hehe en de leeuwekkoningscène is zoo lief
blad 8
da was n lief stukkieee
hehe en de leeuwekkoningscène is zoo lief
Kga nog ff wachte, want der zijn wa mense diej een groot deel moete inhale xD
en jah alsk dan blijf bijposte krijge diej da dus niej ingehaald...
Gast- Gast
Lari_TH schreef:Kga nog ff wachte, want der zijn wa mense diej een groot deel moete inhale xD
xD hehehehe
*steekt hand op*
schuldig
ik zal eens beginnen se...
xxx
joycie_ke- Georg's paspop
- Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
woesh...
ik heb bijgelezen!!
meer??
xxx
ik heb bijgelezen!!
meer??
xxx
Alstublieft, een klein stukkie ^^
---
Tom ijsbeerde door de kamer 'Ik weet het niet, Georg, ik bedoel, ik maak me echt zorgen...'
Georg volgde Tom met zijn ogen terwijl hij op het bed zat, Tom plaagde Georg veel
maar als het op dingen aankwam die hij niet met zijn broer kon bespreken dan kwam hij altijd bij Georg
En al leek het niet zo, had Georg altijd wel goede adviezen.
'Hij is echt van deze wereld weg, hij heeft een interview afgezegt, 1 doodgewoon vergeten en niemand kan hem bereiken'
'Hij is gewoon verliefd! Misschien heeft hij die grote liefde gevonden waar hij altijd al over praatte'
Tom begon nog sneller te ijsberen en prutste ondertussen aan zijn t-shirt.
'Dat is nu net waar ik voor vrees' Hij stopte bruusk met ijsberen en slaakte een diepe zucht...
hij liet zich op het bed vallen naast Georg.
'Ik heb schrik voor wat er gaat gebeuren als het mis gaat... Stel nu voor dat dat meisje het niet serieus meent
dat zou zijn hart breken... En ik heb schrik voor wat David van plan is, het zag er niet goed uit
anders zou Saki zo niet reageren. Plus, ik vind het echt niet kunnen dat hij zomaar even een interview vergeet, ik bedoel wat is het volgende, een concert vergeten?' hij zuchtte nog eens en wreef in z'n ogen.
'Je overdrijft een beetje, Tom, je kent je eigen broer toch wel!'
Tom stond weer op van het bed 'Ik denk dat ik eens moet praten met mijn broer...'
---
Tom ijsbeerde door de kamer 'Ik weet het niet, Georg, ik bedoel, ik maak me echt zorgen...'
Georg volgde Tom met zijn ogen terwijl hij op het bed zat, Tom plaagde Georg veel
maar als het op dingen aankwam die hij niet met zijn broer kon bespreken dan kwam hij altijd bij Georg
En al leek het niet zo, had Georg altijd wel goede adviezen.
'Hij is echt van deze wereld weg, hij heeft een interview afgezegt, 1 doodgewoon vergeten en niemand kan hem bereiken'
'Hij is gewoon verliefd! Misschien heeft hij die grote liefde gevonden waar hij altijd al over praatte'
Tom begon nog sneller te ijsberen en prutste ondertussen aan zijn t-shirt.
'Dat is nu net waar ik voor vrees' Hij stopte bruusk met ijsberen en slaakte een diepe zucht...
hij liet zich op het bed vallen naast Georg.
'Ik heb schrik voor wat er gaat gebeuren als het mis gaat... Stel nu voor dat dat meisje het niet serieus meent
dat zou zijn hart breken... En ik heb schrik voor wat David van plan is, het zag er niet goed uit
anders zou Saki zo niet reageren. Plus, ik vind het echt niet kunnen dat hij zomaar even een interview vergeet, ik bedoel wat is het volgende, een concert vergeten?' hij zuchtte nog eens en wreef in z'n ogen.
'Je overdrijft een beetje, Tom, je kent je eigen broer toch wel!'
Tom stond weer op van het bed 'Ik denk dat ik eens moet praten met mijn broer...'
Gast- Gast
oooo, spannend
Tom/Bill stukje komt eraan
snel meer??
xxx
Tom/Bill stukje komt eraan
snel meer??
xxx
Alstublieft, nieuw stukje ^^
Ohja, BTW. Ik weet dat het in een van de scenes leek alsof dat Xenia en Bill seks zouden hebben...
maar dat is dus niet zou xD het was de bedoeling dat het zo leek... Maar dat is dus niet zo.
Allee kbedoel, in da stuk is Xenia net aangerand geweest door Kenny, en tzou maar raar zijn moest ze ineens
zo, seks hebben mee Bill, kweeni, das ni echt normaal vind ik xD.
---
Bill en Xenia lagen nog steeds in de zon, Bill's arm rond Xenia, spelend met haar haar.
Xenia sloot haar ogen... Dit moment voelde alsof zij de enigen waren op deze wereld
Ze dacht aan niks wat in hun weg stond... Geen problemen met x-aantal kilometers van
elkaar verwijderd zijn... Ellen lange tours... Niet dat ze dat op zich erg vond maar het maakt alles
wel moeilijker... Nee, het enige wat telde was dat zij samen waren...
Bill keek naar haar, hij voelde zijn hart bonzen en hij slikte, hij voelde hem echt goed bij haar
Hij gaf een kus op Xenia's voorhoofd...
'I think it's time for the next "activity" ' Xenia opende zachtjes haar ogen... 'Activity, what an excellent word choice'
zei ze op een nogal plagend toontje en ze glimlachte plagerend naar Bill.
Bill vernauwde zijn ogen en gaf Xenia een por in haar zij waardoor ze recht sprong.
'Oooooh!' Xenia keek weg, en kruiste haar armen, om gekwetst te spelen.
'Por-aanvaaaaaaaal!' schreeuwde ze dan ineens, zonder te beseffen dat Bill eigenlijk geen Nederlands
sprak... Bill die eigenlijk nog steeds in het gras keek Xenia aan met een wenkbrauw reflex
en een sperde z'n ogen toen hij Xenia naast hem op haar knieën zag vallen, ze begon hem met beide handen te
porren maar ze kon haar positie niet lang houden, Bill duwde haar zacht tegen de grond en had dan weer controle over Xenia. Ze geraakte van onder hem en probeerde - al gillend - te ontkomen maar aangezien Bill veel langere
benen heeft dan zij was het tevergeefs en 'tacklede' hij haar op het gras weer neer toen lagen ze beide weer in het gras... beide weer buiten adem... Bill sprong recht en keek op zn gsm 'Oh scheisse, is it that late already?'
hij reikte een hand naar Xenia en trok haar recht. Hij glimlachte naar haar en keek haar dan met wijde ogen aan
Xenia keek hem vragend aan... 'What? What's wrong?' 'There's a huuuuge spider in your hair!!'
'What? WHAT?' ze begon keihard met haar hoofd te schudden
'GET IT OFF MEEEEEE!! EEEEEEKKKK'
tussen haar gegil door hoorde ze Bill lachen, ze stopte met gillen
en keek op 'You should've seen your face, sorry sweety, I just couldn't help myself'
Xenia vernauwde weer haar ogen en duwde Bill 'That's not funny, se-'
ze stopte ineens en bekeek Bill met wijde ogen
'Oh, seriously I'm not falling for that' lachtte Bill 'noo nooo seriously theres something yuckie on your shoulder'
Bill z'n wenkbrauw popte naar omhoog... 'Seriously, Bill, I mean it, it moves!'
Bill besloot dan toch maar naar zijn schouder te kijken... 'WHAAAA' schreeuwde hij terwijl hij
"het ding" af zijn schouder klopte en op en neer in het gras sprong en rondjes draaide.
Xenia lachtte 'Instant karma' zei ze met een zwoele stem en glimlachte dan.
*Ich schrei in die nacht für dich, lass mich nicht im stich, spring-...*
'Hehe, that's my cellphone' lachte ze met een rode kop en ze nam op
'Hallo?'
'haaaaaaay Xenia!' gilden 2 stemmen door de telefoon
Xenia sloot een oog en hield de gsm wat verder van haar oor
'Oh, hey zoeties!' Glimlachte ze, en ze keek ondertussen eens naar Bill
'We dahcten, laten we eens bellen aangezien JIJ TOCH NIKS LAAT WETEN!'
'Ah, oei, sorry, heb ik niet aan gedacht... beetje druk gehad, hehe'
'Druk gehad? Met wat?'
'Wacht even...' Xenia keek met een ontdeugende blik naar Bill, die probeerde te ontcijferen wat
Xenia allemaal zei tegen de persoon aan de andere lijn.
'These are 2 of my best friends...' fluisterde ze '... Say something...' en ze zette speakerphone aan en duwde hem
in de handen van Bill, z'n wenkbrauw popt omhoog en keek Xenia aan 'Come on, say something, in German!'
en ze gaf hem een duwtje.
Bill bracht de gsm aan z'n oor
'Hallo?'
'Ja hoor, Xenia, we geloven u wel hoor' Kwam er lachend van de andere lijn
'Was? Ich verstehe dich nicht...'
*stilte aan de andere kant van de lijn*
Bill keek Xenia aan 'They probably fainted or something'
lachte Xenia 'Hey meisjes? Zijn jullie er nog?'
*nog steeds stil*
'KITTY! JILL!?'
'Oh my god, Xenia, was dat...? Was dat...-'
'Ja dat was Bill ja' lachte Xenia
Saki smeet de krant terug op de bureau in z'n hotel kamer en zuchtte 'Hoe ga ik dit oplossen'
zuchtte hij nogeens terwijl hij vanuit z'n ooghoeken naar de foto keek van Bill en Xenia in de regen.
Hij wreef met z'n handen over z'n gezicht
Hij pakte zijn gsm die op de bureau lag en besloot David nog eens te bellen.
er klonk een overgangs toon aan de andere kant van de lijn
'Ja, Saki?'
'David, we hebben een probleem... Blijkbaar is er gisteren een foto getrokken van hen twee samen
het staat nu al zelfs in de kranten hier' Saki zuchtte nog eens diep
'En volgens Tom is het serieus...'
Aan de andere kant van de lijn klonk er ook gezucht
Dat meisje, zij is toch een fan, nee?'
'Uh ja, voor zover ik weet'
'Probeer haar te overtuigen dat het het beste is voor Bill en voor Tokio Hotel als ze weg gaat...
Als dat niet lukt, zien we wel verder...'
'David, dat kan ik haar en Bill toch niet aan doen? Hun hart breken?'
'Ze geraken er wel weer over, ze zijn jong!' klonk David overtuigd.
'Ok, ik zal zien wat ik kan doen...'
Ohja, BTW. Ik weet dat het in een van de scenes leek alsof dat Xenia en Bill seks zouden hebben...
maar dat is dus niet zou xD het was de bedoeling dat het zo leek... Maar dat is dus niet zo.
Allee kbedoel, in da stuk is Xenia net aangerand geweest door Kenny, en tzou maar raar zijn moest ze ineens
zo, seks hebben mee Bill, kweeni, das ni echt normaal vind ik xD.
---
Bill en Xenia lagen nog steeds in de zon, Bill's arm rond Xenia, spelend met haar haar.
Xenia sloot haar ogen... Dit moment voelde alsof zij de enigen waren op deze wereld
Ze dacht aan niks wat in hun weg stond... Geen problemen met x-aantal kilometers van
elkaar verwijderd zijn... Ellen lange tours... Niet dat ze dat op zich erg vond maar het maakt alles
wel moeilijker... Nee, het enige wat telde was dat zij samen waren...
Bill keek naar haar, hij voelde zijn hart bonzen en hij slikte, hij voelde hem echt goed bij haar
Hij gaf een kus op Xenia's voorhoofd...
'I think it's time for the next "activity" ' Xenia opende zachtjes haar ogen... 'Activity, what an excellent word choice'
zei ze op een nogal plagend toontje en ze glimlachte plagerend naar Bill.
Bill vernauwde zijn ogen en gaf Xenia een por in haar zij waardoor ze recht sprong.
'Oooooh!' Xenia keek weg, en kruiste haar armen, om gekwetst te spelen.
'Por-aanvaaaaaaaal!' schreeuwde ze dan ineens, zonder te beseffen dat Bill eigenlijk geen Nederlands
sprak... Bill die eigenlijk nog steeds in het gras keek Xenia aan met een wenkbrauw reflex
en een sperde z'n ogen toen hij Xenia naast hem op haar knieën zag vallen, ze begon hem met beide handen te
porren maar ze kon haar positie niet lang houden, Bill duwde haar zacht tegen de grond en had dan weer controle over Xenia. Ze geraakte van onder hem en probeerde - al gillend - te ontkomen maar aangezien Bill veel langere
benen heeft dan zij was het tevergeefs en 'tacklede' hij haar op het gras weer neer toen lagen ze beide weer in het gras... beide weer buiten adem... Bill sprong recht en keek op zn gsm 'Oh scheisse, is it that late already?'
hij reikte een hand naar Xenia en trok haar recht. Hij glimlachte naar haar en keek haar dan met wijde ogen aan
Xenia keek hem vragend aan... 'What? What's wrong?' 'There's a huuuuge spider in your hair!!'
'What? WHAT?' ze begon keihard met haar hoofd te schudden
'GET IT OFF MEEEEEE!! EEEEEEKKKK'
tussen haar gegil door hoorde ze Bill lachen, ze stopte met gillen
en keek op 'You should've seen your face, sorry sweety, I just couldn't help myself'
Xenia vernauwde weer haar ogen en duwde Bill 'That's not funny, se-'
ze stopte ineens en bekeek Bill met wijde ogen
'Oh, seriously I'm not falling for that' lachtte Bill 'noo nooo seriously theres something yuckie on your shoulder'
Bill z'n wenkbrauw popte naar omhoog... 'Seriously, Bill, I mean it, it moves!'
Bill besloot dan toch maar naar zijn schouder te kijken... 'WHAAAA' schreeuwde hij terwijl hij
"het ding" af zijn schouder klopte en op en neer in het gras sprong en rondjes draaide.
Xenia lachtte 'Instant karma' zei ze met een zwoele stem en glimlachte dan.
*Ich schrei in die nacht für dich, lass mich nicht im stich, spring-...*
'Hehe, that's my cellphone' lachte ze met een rode kop en ze nam op
'Hallo?'
'haaaaaaay Xenia!' gilden 2 stemmen door de telefoon
Xenia sloot een oog en hield de gsm wat verder van haar oor
'Oh, hey zoeties!' Glimlachte ze, en ze keek ondertussen eens naar Bill
'We dahcten, laten we eens bellen aangezien JIJ TOCH NIKS LAAT WETEN!'
'Ah, oei, sorry, heb ik niet aan gedacht... beetje druk gehad, hehe'
'Druk gehad? Met wat?'
'Wacht even...' Xenia keek met een ontdeugende blik naar Bill, die probeerde te ontcijferen wat
Xenia allemaal zei tegen de persoon aan de andere lijn.
'These are 2 of my best friends...' fluisterde ze '... Say something...' en ze zette speakerphone aan en duwde hem
in de handen van Bill, z'n wenkbrauw popt omhoog en keek Xenia aan 'Come on, say something, in German!'
en ze gaf hem een duwtje.
Bill bracht de gsm aan z'n oor
'Hallo?'
'Ja hoor, Xenia, we geloven u wel hoor' Kwam er lachend van de andere lijn
'Was? Ich verstehe dich nicht...'
*stilte aan de andere kant van de lijn*
Bill keek Xenia aan 'They probably fainted or something'
lachte Xenia 'Hey meisjes? Zijn jullie er nog?'
*nog steeds stil*
'KITTY! JILL!?'
'Oh my god, Xenia, was dat...? Was dat...-'
'Ja dat was Bill ja' lachte Xenia
Saki smeet de krant terug op de bureau in z'n hotel kamer en zuchtte 'Hoe ga ik dit oplossen'
zuchtte hij nogeens terwijl hij vanuit z'n ooghoeken naar de foto keek van Bill en Xenia in de regen.
Hij wreef met z'n handen over z'n gezicht
Hij pakte zijn gsm die op de bureau lag en besloot David nog eens te bellen.
er klonk een overgangs toon aan de andere kant van de lijn
'Ja, Saki?'
'David, we hebben een probleem... Blijkbaar is er gisteren een foto getrokken van hen twee samen
het staat nu al zelfs in de kranten hier' Saki zuchtte nog eens diep
'En volgens Tom is het serieus...'
Aan de andere kant van de lijn klonk er ook gezucht
Dat meisje, zij is toch een fan, nee?'
'Uh ja, voor zover ik weet'
'Probeer haar te overtuigen dat het het beste is voor Bill en voor Tokio Hotel als ze weg gaat...
Als dat niet lukt, zien we wel verder...'
'David, dat kan ik haar en Bill toch niet aan doen? Hun hart breken?'
'Ze geraken er wel weer over, ze zijn jong!' klonk David overtuigd.
'Ok, ik zal zien wat ik kan doen...'
Gast- Gast
waaaaaat
neeee
stoute David
oo, Lari, zo spannend!!! nu moet je wel snel trug posten hea!!
xxx
neeee
stoute David
oo, Lari, zo spannend!!! nu moet je wel snel trug posten hea!!
xxx
lol @ die smiley xD
neej Joyce, nog nie!
Tenzij da ge aan p 11 geraakt zonder te dubbelposten ^^
neej Joyce, nog nie!
Tenzij da ge aan p 11 geraakt zonder te dubbelposten ^^
Gast- Gast
euh oke
SPAAAAAAAAAAAAM
xxx
edit: help? iemand?
SPAAAAAAAAAAAAM
xxx
edit: help? iemand?
Laatst aangepast door joycie_ke op wo maa 26, 2008 4:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
jaaah!!
meerheid
xxx
meerheid
xxx