naamloos xD [einde gepost]
+5
Natania
Seloinja
Jill
Kitty
Zazou
9 plaatsers
Pagina 8 van 11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: naamloos xD [einde gepost]
ze is er nu ni
ze ging naar kitty vandaag
ik normaal ook
ma kmoest op mijn zusie passen
x
ze ging naar kitty vandaag
ik normaal ook
ma kmoest op mijn zusie passen
x
o... en wanneer komt ze terug??
xxx
xxx
joycie_ke- Georg's paspop
- Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
*trekt Lari naar huis*
sorry Kitty...
xxx
sorry Kitty...
xxx
Lari hier, kheb geen zin om mijzelf in te logge dus schrijfk mr op Kitty haar account xD
erm, ma ik kan vandaag nimeer poste... want ga boel zijn thuis...
dus tga zowiezo morge worde...
solly zoeties
erm, ma ik kan vandaag nimeer poste... want ga boel zijn thuis...
dus tga zowiezo morge worde...
solly zoeties
ja mn ma die vn alles n drama maakt, mja binne 10 maand een half benk ier weg...
ow
*knuffelt mee*
khoop da et ni te erg wordt thuis :s
mr gaat morgen door?
*knuffelt plat*
kwil mee binne 10 en half maand... *pruillip*
*zucht*
*knuffelt mee*
khoop da et ni te erg wordt thuis :s
mr gaat morgen door?
*knuffelt plat*
kwil mee binne 10 en half maand... *pruillip*
*zucht*
Gast- Gast
ik zou nrml morgen me Lari nrt stad gaan kijken in n muziekgebouw
wr zij zangles kan volgen en ik gitaarles.
aja Jill weet gij al vr donderdag?
wr zij zangles kan volgen en ik gitaarles.
aja Jill weet gij al vr donderdag?
Gast- Gast
Alstublieft, zoals belooft... nog een stukje
---
Bill kwam de kamer binnen en zag Xenia op het bed zitten, hij glimlachte naar haar en ze glimlachte
terug, maar hij merkte dat er iets scheelde, ze was niet meer zo vrolijk als daarnet 'You heard us, didn't you?'
Xenia knikte 'Look, I think it's best if I go to my room...' Ze was er niet echt van overtuigd, maar ze
wist dat het het beste was, dat ze even kon nadenken... En Bill ook... Even alleen zijn...
Bill nam Xenia's hand vast terwijl ze wegstapte, om haar wat tegen te houden en zacht protest uit te drukken, maar
Xenia draaide haar om en keek in Bill's ogen 'I think it's just best to be alone for a moment, to think, both of us'
Bill liet haar hand los en knikte zachtjes, met een teleurgestelde blik in zijn ogen.
'I guess I'll see you at breakfast tomorow...'
Xenia slenterde door de gangen, op weg naar haar kamer... ineens werd ze uit haar gedachten gehaald
'Xenia!' Ze draaide zich verschrikt om. Het was Saki.
'Hello, I'm-'
'I know who you are' onderbrak Xenia hem, een beetje onverschillig 'of course you do...' zei hij terwijl hij met zijn ogen rolde.
'I want to talk to you'... Xenia haalde adem om te antwoorden maar Saki onderbrak haar, nog voor ze iets gezegt had
'You're together wit Bill now, are you? First of all, do you really think he's that serious about you when there are
1000 s and 1000 s of girls after him?' Xenia keek hem verward en met ongeloof aan, ze fronste haar wenkbrauwen, maar op de een of andere manier raakte hij haar wel...
'Seccond, you're a fan of Tokio Hotel aren't you? You heard about the interview Bill forgot because of you, I guess.
That's just one interview, but because of you, it's going to get much worse, and Tokio Hotel is going to suffer
under that! So you will wreck the dream of 4 people! And you'll wreck it for all the fans out there!'
Xenia voelde haar tranen weer opwellen... ze probeerde ze tegen te houden...
483 gedachten raasden door haar hoofd en ze kreeg er geen vat meer op.
'I think it's best for Tokio Hotel and Bill if you leave...' na dat gezegt te hebben draaide Saki zich bruusk om
en liet daardoor een gebroken Xenia achter hem... Hij stapte naar de lift met een imens schuldgevoel.
---
Bill kwam de kamer binnen en zag Xenia op het bed zitten, hij glimlachte naar haar en ze glimlachte
terug, maar hij merkte dat er iets scheelde, ze was niet meer zo vrolijk als daarnet 'You heard us, didn't you?'
Xenia knikte 'Look, I think it's best if I go to my room...' Ze was er niet echt van overtuigd, maar ze
wist dat het het beste was, dat ze even kon nadenken... En Bill ook... Even alleen zijn...
Bill nam Xenia's hand vast terwijl ze wegstapte, om haar wat tegen te houden en zacht protest uit te drukken, maar
Xenia draaide haar om en keek in Bill's ogen 'I think it's just best to be alone for a moment, to think, both of us'
Bill liet haar hand los en knikte zachtjes, met een teleurgestelde blik in zijn ogen.
'I guess I'll see you at breakfast tomorow...'
Xenia slenterde door de gangen, op weg naar haar kamer... ineens werd ze uit haar gedachten gehaald
'Xenia!' Ze draaide zich verschrikt om. Het was Saki.
'Hello, I'm-'
'I know who you are' onderbrak Xenia hem, een beetje onverschillig 'of course you do...' zei hij terwijl hij met zijn ogen rolde.
'I want to talk to you'... Xenia haalde adem om te antwoorden maar Saki onderbrak haar, nog voor ze iets gezegt had
'You're together wit Bill now, are you? First of all, do you really think he's that serious about you when there are
1000 s and 1000 s of girls after him?' Xenia keek hem verward en met ongeloof aan, ze fronste haar wenkbrauwen, maar op de een of andere manier raakte hij haar wel...
'Seccond, you're a fan of Tokio Hotel aren't you? You heard about the interview Bill forgot because of you, I guess.
That's just one interview, but because of you, it's going to get much worse, and Tokio Hotel is going to suffer
under that! So you will wreck the dream of 4 people! And you'll wreck it for all the fans out there!'
Xenia voelde haar tranen weer opwellen... ze probeerde ze tegen te houden...
483 gedachten raasden door haar hoofd en ze kreeg er geen vat meer op.
'I think it's best for Tokio Hotel and Bill if you leave...' na dat gezegt te hebben draaide Saki zich bruusk om
en liet daardoor een gebroken Xenia achter hem... Hij stapte naar de lift met een imens schuldgevoel.
Gast- Gast
oo lari!!
zo erg...
xxx
zo erg...
xxx
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen