naamloos xD [einde gepost]
+5
Natania
Seloinja
Jill
Kitty
Zazou
9 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: naamloos xD [einde gepost]
nvm?
eeh,keb n nieuwe rage gestart blkbaar
Shozvhivhiozjiozepamz
eeh,keb n nieuwe rage gestart blkbaar
Shozvhivhiozjiozepamz
Gast- Gast
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
(heel zinnig xD)
spammerdaspamspam spam
x
(heel zinnig xD)
spammerdaspamspam spam
x
lol
wrm spam ik eig?? kheb het vervolg al gelezen
nja dan spam ik gwn vr de fun!
x
wrm spam ik eig?? kheb het vervolg al gelezen
nja dan spam ik gwn vr de fun!
x
lol, eigg moestk al gepost hebbe, wnt jullie zitte al aan p11 xD
*lacht in vuist*
nene, kga sebiets poste ^^
*lacht in vuist*
nene, kga sebiets poste ^^
Gast- Gast
Lari??
^posteuuh
xxx
^posteuuh
xxx
joycie_ke- Georg's paspop
- Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
allee, een groot stukske omdak jullie zolang heb late wahcte xD
--
'Bill?' vroeg Xenia opeens 'Yes' zei Bill zacht, terwijl hij zijn hoofd draaide naar haar
'How late is it? Could we go back to that place you brought me this afternoon? the park?'
vroeg ze met een wat smekende blik in haar ogen en een lieve glimlach
'It's now... half past nine... Yes ofcourse we can, if you want that' zei hij terwijl hij haar een kusje op haar voorhoofd gaf.
Hij klopte zachtjes op het tussenschot dat tussen de bestuurder en de passagiers zetel bevond
ineens ging het ding naar beneden, met zo'n geluid zoals bij een automatisch raam
Bill zei iets in het Duits tegen de chaufeur... die vervolgens ineens een straat insloeg
na een kwartiertje rijden remde de chaufeur af en sloeg hetzelfde weggetje iin zoals deze middag
niet dat Xenia het herkende, want ze had doen een blinddoek op, maar het voelde wel min of meer hetzelfde.
de chaufeur stopte 'Do we need the blanket?' vroeg Bill die al klaar zat met het deken in z'n handen
met een een schattige blik die boekdelen sprak, grappig hoe hij eigenlijk totaal niet van
de natuur hield maar toch moeite doet voor mij, dacht Xenia,
'Hehe, yes we do' glimlachte Xenia, ze stapten uit en gingen naar het heuveltje waar ze deze middag zaten.
Bill legde het deken open en Xenia plofte er meteen weer op, gevolgd door Bill.
'So, why did you want to come back here?' vroeg Bill ineens
'I want to look at the stars from here, in the city you can't see much of them because of all the city lights...'
ze glimlachte en keek ondertussen naar boven, naar de 1000den sterren die zich boven hen begaven...
Ongeloofelijk mooi, Xenia slaakt een dromerige zucht, Bill schoof dichter bij Xenia en sloeg zijn arm rond haar
Xenia liet haar hoofd op zijn schouder rusten.
'Well' zuchtte Xenia 'THANK YOU SOOOOOOOOO MUCH for the lovely day today' glimlachte ze.
terwijl ze aan de achteringang van het hotel stonden 'And the beautiful dress' voegde ze er nog aan toe
ze sloeg haar armen rond zijn nek en trekte hem wat meer naar beneden, zodat ze beter bij zen lippen kon
'So... I'll guess I'll go back to my room...' zei ze, een beetje midner enthousiast en de andere kant op keek.
Bill keek haar verward aan
'You're not coming to my room?' zei hij een beetje teleurgesteld... Xenia glimlachte
'Weeeeeelll... if you want me to... I guess I'll go to your room' zei ze op een plagerige toon, en Bill's glimlach
verscheen ook weer op zijn gezicht.
Ze kwamen aan op het juiste verdiep toen het belletje van de lift weer ging en de liftdeuren opengingen.
Bill stapte terwijl hij Xenia's hand vasthield naar de zijn kamer, toen hij ineens Tom aan zijn kamerdeur zag staan.
'Kann ich mal sprechen mit dir?' zei hij en hij richtte zijn blik daarna naar Xenia...
Xenia had de boodschap wel begrepen 'Ill just go to my room...' een beetje geschroken van de
nogal boze blik van Tom 'No, wait, you can go to my room, I'll be there in a seccond' hij schoof
de sleutel van de kamer in Xenia's handen en gaf Tom een subtiele stamp met z'n voeten.
'Oh okay' lachtte Xenia vaagjes, ze nam de sleutel en ging Bill's kamer binnen.
De deur sluitte net en Bill gaf Tom een stamp met z'n been en keek hem even boos aan
'Wat?' vroeg Tom die boos terugkeek. Bill zuchtte en rolde met z'n ogen.
'Wat is er nu?' vroeg hij een beetje geïrriteerd.
Tom keek zijn broer aan, hij wist niet goed hoe hij moest beginnen, of hoe hij het kon zeggen, wat hij dacht, hij keek even weg.
'Eerst en vooral...' Zuchtte hij '...Het zou leuk zijn moest je als je niet kan komen voor een interview,
je ons verwittigd en ons geen uur laat wachten!' Hij keek Bill weer aan, met een nogal boze blik.
'Oh Gott! Het interview van de Bravo, scheisse! Sorry, het wa sniet mijn bedoeling...
Ik was het gewoon vergeten.' Bill valde uit de lucht.
'Kan goed zijn maar ik heb het wel mogen uitleggen, tegen Saki' antwoorde Tom
In de kamer luisterde Xenia mee, niet dat ze er moeite voor moest doen
want de hele gang kon het waarschijnlijk horen...
'Wat heb je hem gezegt?' klonk Bill verontrust en hij fronste z'n wenkbrauwen.
'Gewoon de waarheid, bij wie je was en wie die persoon was' Tom hefte zijn schouders op.
Bill zuchtte diep, hij verbergde zijn gezicht onder zijn handen 'Oh gott'
'Bill, het is niet alleen jouw droom waar je mee speelt, ook de onze'
zei Tom nogal koel 'Ik speel niet met mij of jouw droom,
en ik ben 1 interview vergeten... Sorry daarvoor' antwoorde Bill koel terug
'Maar ik heb ook soms eens nood aan ontspanning, hoe lang is het geleden dat ik nog eens een
serieuze relatie gehad heb? Juist ja, 3 jaar! Ik ben niet zoals jij die af en toe er een pleziertje bij neemt!'
Hij fronste zijn wenkbrauwen weer en hij keek kwaad naar Tom
'Ik weet het wel...' zuchtte Tom, en Bill's blik werd weer neutraler
'Maar ik vind het slecht voor Tokio Hotel dat je zomaar dingen vergeet, vanwege een meisje!'
Tom had al spijt van wat hij gezegt had, waarom zeg ik dat nou, normaal zeg ik nooit iets zonder er eerst bij na te denken, dacht hij en hij keek naar Bill. Bill's mond viel open, hij keek eerst erg geshokeerd, maar daarna veranderde z'n blik.
hoe kon zijn eigen tweelings broer nu zo iets zeggen? Hij zei niks meer maar zijn gezicht sprak boekedelen.
Tom besloot dan maar naar zijn kamer te gaan, z'n excuses aanbieden had nu niet veel zin...
Bill was daar te kwaad voor nu... Tom had zin om zichzelf te slaan.
Bill keek zijn broer na met vernauwde ogen en ging dan zijn kamer binnen.
--
'Bill?' vroeg Xenia opeens 'Yes' zei Bill zacht, terwijl hij zijn hoofd draaide naar haar
'How late is it? Could we go back to that place you brought me this afternoon? the park?'
vroeg ze met een wat smekende blik in haar ogen en een lieve glimlach
'It's now... half past nine... Yes ofcourse we can, if you want that' zei hij terwijl hij haar een kusje op haar voorhoofd gaf.
Hij klopte zachtjes op het tussenschot dat tussen de bestuurder en de passagiers zetel bevond
ineens ging het ding naar beneden, met zo'n geluid zoals bij een automatisch raam
Bill zei iets in het Duits tegen de chaufeur... die vervolgens ineens een straat insloeg
na een kwartiertje rijden remde de chaufeur af en sloeg hetzelfde weggetje iin zoals deze middag
niet dat Xenia het herkende, want ze had doen een blinddoek op, maar het voelde wel min of meer hetzelfde.
de chaufeur stopte 'Do we need the blanket?' vroeg Bill die al klaar zat met het deken in z'n handen
met een een schattige blik die boekdelen sprak, grappig hoe hij eigenlijk totaal niet van
de natuur hield maar toch moeite doet voor mij, dacht Xenia,
'Hehe, yes we do' glimlachte Xenia, ze stapten uit en gingen naar het heuveltje waar ze deze middag zaten.
Bill legde het deken open en Xenia plofte er meteen weer op, gevolgd door Bill.
'So, why did you want to come back here?' vroeg Bill ineens
'I want to look at the stars from here, in the city you can't see much of them because of all the city lights...'
ze glimlachte en keek ondertussen naar boven, naar de 1000den sterren die zich boven hen begaven...
Ongeloofelijk mooi, Xenia slaakt een dromerige zucht, Bill schoof dichter bij Xenia en sloeg zijn arm rond haar
Xenia liet haar hoofd op zijn schouder rusten.
'Well' zuchtte Xenia 'THANK YOU SOOOOOOOOO MUCH for the lovely day today' glimlachte ze.
terwijl ze aan de achteringang van het hotel stonden 'And the beautiful dress' voegde ze er nog aan toe
ze sloeg haar armen rond zijn nek en trekte hem wat meer naar beneden, zodat ze beter bij zen lippen kon
'So... I'll guess I'll go back to my room...' zei ze, een beetje midner enthousiast en de andere kant op keek.
Bill keek haar verward aan
'You're not coming to my room?' zei hij een beetje teleurgesteld... Xenia glimlachte
'Weeeeeelll... if you want me to... I guess I'll go to your room' zei ze op een plagerige toon, en Bill's glimlach
verscheen ook weer op zijn gezicht.
Ze kwamen aan op het juiste verdiep toen het belletje van de lift weer ging en de liftdeuren opengingen.
Bill stapte terwijl hij Xenia's hand vasthield naar de zijn kamer, toen hij ineens Tom aan zijn kamerdeur zag staan.
'Kann ich mal sprechen mit dir?' zei hij en hij richtte zijn blik daarna naar Xenia...
Xenia had de boodschap wel begrepen 'Ill just go to my room...' een beetje geschroken van de
nogal boze blik van Tom 'No, wait, you can go to my room, I'll be there in a seccond' hij schoof
de sleutel van de kamer in Xenia's handen en gaf Tom een subtiele stamp met z'n voeten.
'Oh okay' lachtte Xenia vaagjes, ze nam de sleutel en ging Bill's kamer binnen.
De deur sluitte net en Bill gaf Tom een stamp met z'n been en keek hem even boos aan
'Wat?' vroeg Tom die boos terugkeek. Bill zuchtte en rolde met z'n ogen.
'Wat is er nu?' vroeg hij een beetje geïrriteerd.
Tom keek zijn broer aan, hij wist niet goed hoe hij moest beginnen, of hoe hij het kon zeggen, wat hij dacht, hij keek even weg.
'Eerst en vooral...' Zuchtte hij '...Het zou leuk zijn moest je als je niet kan komen voor een interview,
je ons verwittigd en ons geen uur laat wachten!' Hij keek Bill weer aan, met een nogal boze blik.
'Oh Gott! Het interview van de Bravo, scheisse! Sorry, het wa sniet mijn bedoeling...
Ik was het gewoon vergeten.' Bill valde uit de lucht.
'Kan goed zijn maar ik heb het wel mogen uitleggen, tegen Saki' antwoorde Tom
In de kamer luisterde Xenia mee, niet dat ze er moeite voor moest doen
want de hele gang kon het waarschijnlijk horen...
'Wat heb je hem gezegt?' klonk Bill verontrust en hij fronste z'n wenkbrauwen.
'Gewoon de waarheid, bij wie je was en wie die persoon was' Tom hefte zijn schouders op.
Bill zuchtte diep, hij verbergde zijn gezicht onder zijn handen 'Oh gott'
'Bill, het is niet alleen jouw droom waar je mee speelt, ook de onze'
zei Tom nogal koel 'Ik speel niet met mij of jouw droom,
en ik ben 1 interview vergeten... Sorry daarvoor' antwoorde Bill koel terug
'Maar ik heb ook soms eens nood aan ontspanning, hoe lang is het geleden dat ik nog eens een
serieuze relatie gehad heb? Juist ja, 3 jaar! Ik ben niet zoals jij die af en toe er een pleziertje bij neemt!'
Hij fronste zijn wenkbrauwen weer en hij keek kwaad naar Tom
'Ik weet het wel...' zuchtte Tom, en Bill's blik werd weer neutraler
'Maar ik vind het slecht voor Tokio Hotel dat je zomaar dingen vergeet, vanwege een meisje!'
Tom had al spijt van wat hij gezegt had, waarom zeg ik dat nou, normaal zeg ik nooit iets zonder er eerst bij na te denken, dacht hij en hij keek naar Bill. Bill's mond viel open, hij keek eerst erg geshokeerd, maar daarna veranderde z'n blik.
hoe kon zijn eigen tweelings broer nu zo iets zeggen? Hij zei niks meer maar zijn gezicht sprak boekedelen.
Tom besloot dan maar naar zijn kamer te gaan, z'n excuses aanbieden had nu niet veel zin...
Bill was daar te kwaad voor nu... Tom had zin om zichzelf te slaan.
Bill keek zijn broer na met vernauwde ogen en ging dan zijn kamer binnen.
Gast- Gast
ooo
Tommi, das nie lief hea!!!
damm, Lari, nu wil ik meer!!!
xxx
Tommi, das nie lief hea!!!
damm, Lari, nu wil ik meer!!!
xxx
woe, woens, woensdagAVOND pas???
mamama...maar...
*is sprakeloos*
krijgen we dan toch n preview?
xxx
mamama...maar...
*is sprakeloos*
krijgen we dan toch n preview?
xxx
ok dan ^^
preview: Bill kwam de kamer binnen en zag Xenia op het bed zitten, hij glimlachte naar haar en ze glimlachte
terug maar hij merkte dat er iets scheelde 'You heard us, didn't you?'
preview: Bill kwam de kamer binnen en zag Xenia op het bed zitten, hij glimlachte naar haar en ze glimlachte
terug maar hij merkte dat er iets scheelde 'You heard us, didn't you?'
Gast- Gast
oooooo
damm, waarom heb ik om ne preview gevraagd...
*slaagt zichzelf*
nu kan ik helemaal niet meer wachten xD
xxx
damm, waarom heb ik om ne preview gevraagd...
*slaagt zichzelf*
nu kan ik helemaal niet meer wachten xD
xxx
ik vind van wel...
ik lees uwe ff in ieder geval graag
kijk, ik blijf gwn keilang op om't stukje te lezen xD
*gaat bij 'spilled drinks' nog wat verder spammen*
xxx