1 September [afgerond]
+6
Kimke
Mandy
Isha_
Kitty
Jill
Big Bosses-Jillie&Kit
10 plaatsers
Pagina 4 van 17
Pagina 4 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Re: 1 September [afgerond]
t'is nog geen pagina zes hea dus nog geen stukkie
x
EDIT: ziehier de 6de pagina!!
x
das altij als ge dan zoiets post hea...typisch
x
EDIT: ziehier de 6de pagina!!
x
das altij als ge dan zoiets post hea...typisch
IK STUK WILLE! ik volg maar twee FF's en toch vinket nie saai ofzoo ^^ WOOT Drukdrukdruk!
Isha_- Wannabe-Bill
- Aantal berichten : 466
Leeftijd : 31
oki gij stuk krijge...
----------------
ja oke tzal nie gaan want da fakking program opent nie... mijne pc eef effe beslote van niemeer te reageren azzek vraag om et te openen.
en dan krijgek ook nog nekeer geen ete van mijn ma: ja mah, ge wiest tcoh da we gingne eten..
ja turlijk ik moet da rieken da zij ineens weg is om te gaan eten ofwa
amai, nu krijgek gewoon geen eten tof ze amai
----------------
ja oke tzal nie gaan want da fakking program opent nie... mijne pc eef effe beslote van niemeer te reageren azzek vraag om et te openen.
en dan krijgek ook nog nekeer geen ete van mijn ma: ja mah, ge wiest tcoh da we gingne eten..
ja turlijk ik moet da rieken da zij ineens weg is om te gaan eten ofwa
amai, nu krijgek gewoon geen eten tof ze amai
ja tis eindlijk geopend
-----------
nog steeds: pov Bill
We komen aan bij hun thuis en Jill en Kitty nemen ons meteen mee naar boven, mama zet zich bij hun moeders in de salon.
Ze nemen ons mee naar hun slaapkamer en daar ploffen we allemaal samen op het bed neer.
Even later zegt Tom dat we een verrassing hebben voor Jill. We zetten ons recht en Tom neemt zijn gitaar. We spelen voor haar Happy Birthday. Ik zie dat het haar raakt want ze pinkte net een traan weg. Na het liedje komt Jill dichter bij ons en geeft ze ons beide een dikke knuffel. ‘Dank je, dat was echt mooi.’ Bedankt ze Tom en mij.
Na nog wat gebabbel en vooral geroddel over onze andere klasgenoten roept Jill haar mama dat de taart klaar is.
Na veel taart en veel gebabbel, gaan we terug naar hun kamer om een DVD te kijken. We kijken Alvin and the Chipmunks. Na de film beginnen we spontaan de liedjes na te zingen en we lachen nog wat af.
Even later roept mama dat we naar huis moeten. Kitty en Jill geven ons nog een dikke afscheidsknuffel en dan zijn we door.
-------------
-----------
nog steeds: pov Bill
We komen aan bij hun thuis en Jill en Kitty nemen ons meteen mee naar boven, mama zet zich bij hun moeders in de salon.
Ze nemen ons mee naar hun slaapkamer en daar ploffen we allemaal samen op het bed neer.
Even later zegt Tom dat we een verrassing hebben voor Jill. We zetten ons recht en Tom neemt zijn gitaar. We spelen voor haar Happy Birthday. Ik zie dat het haar raakt want ze pinkte net een traan weg. Na het liedje komt Jill dichter bij ons en geeft ze ons beide een dikke knuffel. ‘Dank je, dat was echt mooi.’ Bedankt ze Tom en mij.
Na nog wat gebabbel en vooral geroddel over onze andere klasgenoten roept Jill haar mama dat de taart klaar is.
Na veel taart en veel gebabbel, gaan we terug naar hun kamer om een DVD te kijken. We kijken Alvin and the Chipmunks. Na de film beginnen we spontaan de liedjes na te zingen en we lachen nog wat af.
Even later roept mama dat we naar huis moeten. Kitty en Jill geven ons nog een dikke afscheidsknuffel en dan zijn we door.
-------------
Waaah!ik wil ALLES wete ^^
Isha_- Wannabe-Bill
Jill.SHHHT ge maakt mij alleen maar nieuwsgieriger xP
Isha_- Wannabe-Bill
Alléé Maakt mij nie zenuwachtig xP
Isha_- Wannabe-Bill
da vinde wl grappig hea? xP
Isha_- Wannabe-Bill
Ik stond 2stukjes achter, snel ingehaald en nu..
*Schreeuwt* Meerrrrrrrrr !!
xxx
*Schreeuwt* Meerrrrrrrrr !!
xxx
kga eerst een stukje
"vanavond spelen we in Dortmund." posten en dan hier
x
"vanavond spelen we in Dortmund." posten en dan hier
x
Pagina 4 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Pagina 4 van 17