1 September [afgerond]
+6
Kimke
Mandy
Isha_
Kitty
Jill
Big Bosses-Jillie&Kit
10 plaatsers
Pagina 5 van 17
Pagina 5 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
Re: 1 September [afgerond]
Pov Kitty:
Het is herfstvakantie en we mogen bij Bill en Tom blijven slapen, hun mama is weg voor werk.
We kijken veel films en eten ondertussen keiveel pizza. Tijdens een van de films zie ik dat Tom zijn arm over Jill haar schouder legt.
Na een tijdje vallen we allemaal in slaap.
Pov mama van Bill en Tom:
Om 3 uur ’s nachts kom ik thuis en zie ze alle vier in de zetel slapen. Jill ligt in Tom zijn armen en Kitty en Bill zijn gewoon tegen elkaar in slaap gevallen.
Ik ruim de pizzadozen op en ik leg wat dekentjes over hen, daarna ga ik zelf slapen.
Pov Kitty:
Ik word wakker en zie dat Jill in de armen van Tom in slaap gevallen is. Ik maak Bill wakker want ik wil het hem laten zien. ‘Kijk hoe schattig.’ Wijs ik. ‘Ja, wat zien ze er lief uit samen.’ Antwoord Bill.
Na nog wat geroddel over hen gaan we naar de keuken om te ontbijten.
Het is herfstvakantie en we mogen bij Bill en Tom blijven slapen, hun mama is weg voor werk.
We kijken veel films en eten ondertussen keiveel pizza. Tijdens een van de films zie ik dat Tom zijn arm over Jill haar schouder legt.
Na een tijdje vallen we allemaal in slaap.
Pov mama van Bill en Tom:
Om 3 uur ’s nachts kom ik thuis en zie ze alle vier in de zetel slapen. Jill ligt in Tom zijn armen en Kitty en Bill zijn gewoon tegen elkaar in slaap gevallen.
Ik ruim de pizzadozen op en ik leg wat dekentjes over hen, daarna ga ik zelf slapen.
Pov Kitty:
Ik word wakker en zie dat Jill in de armen van Tom in slaap gevallen is. Ik maak Bill wakker want ik wil het hem laten zien. ‘Kijk hoe schattig.’ Wijs ik. ‘Ja, wat zien ze er lief uit samen.’ Antwoord Bill.
Na nog wat geroddel over hen gaan we naar de keuken om te ontbijten.
hehhe
meer als leuk!
en daar blijft het ni bij
oeps kga straks nog teveel verklappen : | *zwijgt al*
x
meer als leuk!
en daar blijft het ni bij
oeps kga straks nog teveel verklappen : | *zwijgt al*
x
en stukkiiiiiiiii
-----------------
Pov Jill:
Ik draai me om en wordt wakker in Tom’s armen. Door m’n gedraai is Tom zelf ook wakker geworden. Dan merk ik hoe we daar liggen en begin ik te blozen. Tom glimlacht en pakt me nog eens extra goed vast.
Nu zien we dat Bill en Kitty al weg zijn, dus gaan we naar de keuken waar we gepraat horen.
Als we binnenkomen kijken Bill en Kitty ons aan met een jaja-we-hebben-het-wel-gezien-hoor blik, waarop ik heel erg begin te blozen. Tom legt daarom z’n arm even over m’n schouder, wat is hij toch lief.
Terug thuis aangekomen begint Kitty me spontaan uit te horen over Tom en mij.
Pov Tom:
Nadat Kitty en Jill naar huis zijn vertrokken begint Bill mij spontaan helemaal uit te horen over wat er tussen Jill en mij is.
Na al Bill zijn vragen stuur ik een SMS naar Jill.
-----------------
Pov Jill:
Ik draai me om en wordt wakker in Tom’s armen. Door m’n gedraai is Tom zelf ook wakker geworden. Dan merk ik hoe we daar liggen en begin ik te blozen. Tom glimlacht en pakt me nog eens extra goed vast.
Nu zien we dat Bill en Kitty al weg zijn, dus gaan we naar de keuken waar we gepraat horen.
Als we binnenkomen kijken Bill en Kitty ons aan met een jaja-we-hebben-het-wel-gezien-hoor blik, waarop ik heel erg begin te blozen. Tom legt daarom z’n arm even over m’n schouder, wat is hij toch lief.
Terug thuis aangekomen begint Kitty me spontaan uit te horen over Tom en mij.
Pov Tom:
Nadat Kitty en Jill naar huis zijn vertrokken begint Bill mij spontaan helemaal uit te horen over wat er tussen Jill en mij is.
Na al Bill zijn vragen stuur ik een SMS naar Jill.
Pov Jill:
Plots krijg ik een SMS, ik zie dat hij van Tom is. Ik begin spontaan te glimlachen bij het lezen van zijn berichtje.
‘Jaja…’ Hoor ik Kitty zeggen ‘Dat wordt nog iets.’
Ik draai even met m’n ogen. ‘Alléé, stuur hem dan toch terug!’ Dringt Kitty aan. Ik volg haar advies en stuur meteen een SMS terug.
Pov Tom:
Ik hoor mijn gsm en zie dat het een bericht terug is van Jill. Wat ik niet zag was dat Bill, over mijn schouder heen, mee las. Daardoor begint hij me nu wat te plagen.
Het is weer eens school. Maar deze keer ga ik naast Jill zitten in plaats van naast Bill.
Plots krijg ik een SMS, ik zie dat hij van Tom is. Ik begin spontaan te glimlachen bij het lezen van zijn berichtje.
‘Jaja…’ Hoor ik Kitty zeggen ‘Dat wordt nog iets.’
Ik draai even met m’n ogen. ‘Alléé, stuur hem dan toch terug!’ Dringt Kitty aan. Ik volg haar advies en stuur meteen een SMS terug.
Pov Tom:
Ik hoor mijn gsm en zie dat het een bericht terug is van Jill. Wat ik niet zag was dat Bill, over mijn schouder heen, mee las. Daardoor begint hij me nu wat te plagen.
Het is weer eens school. Maar deze keer ga ik naast Jill zitten in plaats van naast Bill.
gedumd is mss wel wa een groot woord
zeg eerder op een bepaalde manier vervangen voor een tijdje =)
x
zeg eerder op een bepaalde manier vervangen voor een tijdje =)
x
ja ja
ma t'is ni dak tom van bill afpak ofzo
dan zouk mij slecht voelen!
lol
ma t'is ni dak tom van bill afpak ofzo
dan zouk mij slecht voelen!
lol
meeheer!het actief fanneke is terug!
Isha_- Wannabe-Bill
- Aantal berichten : 466
Leeftijd : 31
Pov Kitty:
Hé! Tom zit op mijn plek… Aah! Maar nu kan ik wel naast Bill gaan zitten…
‘Ik kom naast jou zitten, want Tom zit al naast Jill.’ Zeg ik terwijl ik naast Bill ga zitten.
‘Nja, ik heb het ook al gezien…’ Antwoord Bill met een glimlach. ‘Wat is er toch met die twee?’
‘Tja… Die zijn verliefd’ Zing ik.
‘Het is wel duidelijk te zien dat hij Jill nu wel veel interessanter vindt dan de les.’
‘Wat denk jij?’ Vraag ik hem. ‘Hoelang denk jij dat het nog gaat duren vooraleer ze samen gaan zijn?’
‘Denk je dat echt? Dat ze ooit samen zullen zijn?’ Denkt Bill luidop.
‘Daar ben ik zeker van! Deze avond nog… Let op mijn woorden.’
‘s Avonds krijg ik een SMS van Bill:
“Komen jullie naar ons optreden vanavond? (Tom weet niet dat ik jullie vraag ;-) )”
Ik antwoord hem snel dat we zeker komen als onze beste vrienden optreden.
Pov Bill:
Ik zie dat Jill en Kitty binnen komen en kijk naar Tom om te zien wat zijn reactie is als hij ze opmerkt. Tom kijkt naar mij om te zien of ik er meer van weet, ik doe teken van wel en hij kijkt me dankbaar aan.
Ik zie Georg en Gustav grijnzen als ze Tom naar Jill zien kijken.
Hé! Tom zit op mijn plek… Aah! Maar nu kan ik wel naast Bill gaan zitten…
‘Ik kom naast jou zitten, want Tom zit al naast Jill.’ Zeg ik terwijl ik naast Bill ga zitten.
‘Nja, ik heb het ook al gezien…’ Antwoord Bill met een glimlach. ‘Wat is er toch met die twee?’
‘Tja… Die zijn verliefd’ Zing ik.
‘Het is wel duidelijk te zien dat hij Jill nu wel veel interessanter vindt dan de les.’
‘Wat denk jij?’ Vraag ik hem. ‘Hoelang denk jij dat het nog gaat duren vooraleer ze samen gaan zijn?’
‘Denk je dat echt? Dat ze ooit samen zullen zijn?’ Denkt Bill luidop.
‘Daar ben ik zeker van! Deze avond nog… Let op mijn woorden.’
‘s Avonds krijg ik een SMS van Bill:
“Komen jullie naar ons optreden vanavond? (Tom weet niet dat ik jullie vraag ;-) )”
Ik antwoord hem snel dat we zeker komen als onze beste vrienden optreden.
Pov Bill:
Ik zie dat Jill en Kitty binnen komen en kijk naar Tom om te zien wat zijn reactie is als hij ze opmerkt. Tom kijkt naar mij om te zien of ik er meer van weet, ik doe teken van wel en hij kijkt me dankbaar aan.
Ik zie Georg en Gustav grijnzen als ze Tom naar Jill zien kijken.
wiiiiiiiiiiij, ik mag naast Bill zitte *huppelt in het rond* (azzof ik da nog nie wiest, khebbet zelf meegeschreven )
interesting....
Isha_- Wannabe-Bill
- Aantal berichten : 466
Leeftijd : 31
Pagina 5 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
Pagina 5 van 17
Permissies van dit forum: