Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HET TH-verhaal van Chi, Tusalm & Rosalie ^^

Ga naar beneden

HET TH-verhaal van Chi, Tusalm & Rosalie ^^ Empty HET TH-verhaal van Chi, Tusalm & Rosalie ^^

Bericht van Chieana Strider zo jun 22, 2008 7:06 pm

Okay dan...
Deze FF bennik dus met mijn broertje en zusje aant schrijven en is egt te grappig xD
We hebben deze geschreven als een spelletje dus verwacht er niet veel van Wink
Veel leesplezier ^^
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het was 's avonds 9:00 uur, maandag 1 september. Ik had mijn vrouw al goede nacht gewenst. Ze was te moe om wakker te blijven.

Niemand wist wat ik vanavond met Tom ging doen. Ik had de tafel al klaar gezet. Ik liep stil naar boven om Tom te halen.

"Ben je daar eindelijk, Bill?" zei Tom fluisterend.

"Heb je er zin in?" vroeg ik aan hem. Opeens hoorden we een heel harde gil van buiten.

"Daar zijn Georg en Gustav." zuchtte ik.

"Wat doen ze hier?" vroeg Tom. Ik negeerde de vraag en keek naar buiten. Tom zuchtte en vroeg: "Zullen we?"

"Okay, bro." zei ik. We liepen naar beneden en ik deed de deur open. Ik deed snel mijn handen voor Toms ogen en liep de kamer in.

Tom grinnikte en zei: "Wat doe je?"

Ik negeerde de vraag en liep verder. Georg & Gustav kwamen binnen, bonden Tom aan de tafel en ik blindoekte Tom. Ik hoorde dat mijn vrouw uit bed viel.

"Wie, wat, waar, waarom!?" schreeuwde Tom in paniek. De bel ging en ik dacht: 'Dat zal de groupie zijn.'

Toen ik de deur open deed zag ik de politie staan.

"Wij willen u iets vragen." zei een agent die heel erg op Saki leek.

"U bent gearresteerd vanwege een te grote hoeveelheid make-up, loopt u even mee, Bill?" zei een agent die verdacht veel op David leek.

"Ik dacht dat jullie hier waren vanwege de lichtshow van gisterochtend." zei ik.

"Welke lichtshow?" vroeg de agent die op Saki leek
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

HET TH-verhaal van Chi, Tusalm & Rosalie ^^ Empty Re: HET TH-verhaal van Chi, Tusalm & Rosalie ^^

Bericht van Chieana Strider vr aug 01, 2008 9:23 pm

Okay...ik ben dus 2 weken weg...zonder internet o.o ik heb wel een *kutkankerrot*laptop mee, dus ik kan wel schrijven Very Happy

cu in 2 weeks Smile

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum