Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

+4
Kitty
Mandy
Jill
joycie_ke
8 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Kitty do maa 27, 2008 11:07 pm

oh nee... geeen 22 uur Sad dan kan ik niemeer op t internet want thuis ist kapot :S
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Gast do maa 27, 2008 11:41 pm

uh,bijna 22u en kben er ng steeds Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van joycie_ke vr maa 28, 2008 12:21 am

Ik nestel mij in bed met mijn laptop op mijn schoot, "zo, en nu stukje ff posten" denk ik. Ik open het topic en wow, zoveel spamberichtjes! Spontaan begin ik te glimlachen, wat hou ik toch van mijn lezers!
STOMMEL STOMMEL ... PLOF
iemand komt de trap opgelopen en springt naast me op bed waardoor ik er bijna uitval aan de andere kant.
"he, wil je wel eens uitkijken Tom!" roep ik, "strax pleurt mijn laptop op de grond en kan ik niets meer schrijven of posten."
"Oh, ga je posten?" Tom's gezicht fleurt op, "indelijk seg! dan kan ik het lezen." Ongeduldig duwt hij me nog wat opzij zodat hij goed zicht heeft op de laptop.
"Seg, kom ik er nu terug in voor?" vraagt hij me lief.
"Euhm, nee?"
"Nog altijd niet? de ff draait toch om mij..."
"Nja tuurlijk wel, maar Katleen vroeg me om een hoofdstuk aan haar en Georg te wijden, dusja" leg in een beetje uit.
"Ah ok, kom ik er dn het volgende hoofdstuk weer in?"
"euhm.."
"Nog steeds niet?" twee bruine puppy-ogen kijken me verdrietig aan.
"Aw, kijk niet zo Tommi, daar kan ik niet tegen, dat weet je!" daarop grijnst hij, hij weet dat ik er niet tegen kan en probeert me gewoon om te kopen!
"troost je, het volgende is maar een heel kort hoofdstukje, daarna draait het weer om jou!"
"Ok," zegt hij blij, "seg, is dit dan dat Georg/Katleen stuk waar Georg al zo lang naar uitkijkt?"
Ik kijk hem verbaasd aan, "Hoe weet jij... heeft Katleenhaar mond weer niet kunnen houden ja?" vraag ik quasi boos.
"Ach, je weet hoe ze is als Georg haar eens lief aankijkt hea! hij heeft het trouwens nog niet gelezen, Katleen heeft enkel vertelt dat het leek op dat vorige stuk dat over mij en Jess ging, maar dan zonder 'knock on the door'." Hij kijkt me vol verwachting aan.
"Wel, ik zal het snel posten, en dan kunnen jij en al mijn andere FFF gaan lezen, goed?"
Tom knikt blij, "Oh wacht even" roept hij dan uit. Hij neemt zijn gsm uit een van zijn veel te grote broekzakken (vraag me niet hoe hij daar iets in vind O.o) en belt iemand op. Ik hoor hem iets mompelen aan de telefoon waarna hij zijn gsm op luidspreker zet en aankondigt: "tromgeroffel van Guus!"
BAM KLING BOEM TJONG
Snel druk ik op posten, volgens mij heeft Bill Guus zijn drumstokken weer afgepakt, want onze Guus kan beter drummen dan dat...

CHAPTER 12 PART 4

The next morning Katleen woke up with the feeling of two arms hugging her tightly. She turned around and looked at Georg with a dreamy face. She just couldn’t believe how lucky she was. How much she loved him. It scared her sometimes, she never expected to love another human being so much as she loved Georg. She wished they could stay like this forever, that she never had to leave. But school went on, and she was already missing enough classes.
She snuggled closer to Georg and started placing soft kisses in his neck.
“Hmm,” Georg moaned while waking up. He smiled at Katleen. She looked up at him and kissed him full on the lips. He moved her a little so she was lying on top of him now. Katleen broke the kiss and sat slightly up. She smiled at Georg, words weren’t necessary for them at this moment. Georg came a bit up and tried to catch Katleen in a kiss again. But she shook her head and stayed out of his reach, teasing him a bit.
“If that’s how you want to play it,” he grinned, and turned Katleen around, so she was lying underneath him now. He smiled at her and kissed her roughly. Theirs tongues started battling. Katleen wrapped her legs around Georg, clinging her body to his. She pushed her hips up, knowing it turned Georg on. At the same time she let her hands stroke over his bare chest. He hadn’t bothered getting dressed again yesterday evening, so he was only wearing his boxers right now. Katleen had his shirts on, but she had the feeling that that wouldn’t stay on very long.
Georg moaned, broke the kiss and started kissing her neck. She smiled and turned her head, so that Georg had more access. She had reached her goal. Georg wasn’t planning on stopping now. He found a spot that he liked and stayed there. It was going to leave a mark. Katleen knew that. She also knew she was going to hear it later today, but she didn’t care.
When Georg was satisfied he kissed his way further down. But he didn’t get far, because the shirt was in the way. He decided he didn’t like that, so he went back up, kissing Katleen on the lips again. In the meantime his hands went under his t-shirt she was wearing, slowly taking it up. He broke the kiss just long enough to pull it over her head. Katleen threw her hands around Georg’s neck and pulled close to him.
His hands slid up and softly stroke her breasts. This made Katleen moan in pleasure against Georg’s mouth. She decided it had lasted long enough and she softly let her hand slid down over Georg’s chest, to his boxer…

Katleen snuggled against Georg, still catching her breath. Georg’s arms were around her and pulled her close to him. She looked at him and smiled, “Good morning”
“Good morning indeed,” he softly grinned, “I missed this so much when you were gone.”
Katleen raised an eyebrow.
“Not THIS, well, that too,” Georg grinned, “But I just mean waking up next to you. Holding you in my arms.” He sighed, “Just being with you.”
“Me too,” Katleen gave him a soft kiss on the lips, “But look on the bright side, this year is my last year in school. Next year we’ll be able to see each other a lot more.”
Georg nodded, “I know, but that still looks so far away. I want to spend time with you now.”
“I know, but let’s enjoy what we have. Besides, next year you’re still going to be touring the world. I won’t be able to be with you all the time.”
“Hmm,” Georg didn’t respond to that, he had his own plans about next year. But he knew this wasn’t the right time to explain them to Katleen.
Katleen slowly let go of Georg and turned around. She picked his shirt up from were it had landed before and put it on.
“I’m going to take a shower” she announced.
Georg smiled mischievously at her, “Need any help?”
“No thank you, I’m well capable of washing myself.” She said teasingly, walking slowly to the bathroom. Just before she entered the bathroom she turned around and looked at Georg.
He quickly rose from the bed and followed her, “I don’t think it’s responsible to let you alone in the shower,” he grinned, “you need supervision!”
“Hmm, all right…”
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Gast vr maa 28, 2008 12:30 am

Ik nestel mij in bed met mijn laptop op mijn schoot, "zo, en nu stukje ff posten" denk ik. Ik open het topic en wow, zoveel spamberichtjes! Spontaan begin ik te glimlachen, wat hou ik toch van mijn lezers!
STOMMEL STOMMEL ... PLOF
iemand komt de trap opgelopen en springt naast me op bed waardoor ik er bijna uitval aan de andere kant.
"he, wil je wel eens uitkijken Tom!" roep ik, "strax pleurt mijn laptop op de grond en kan ik niets meer schrijven of posten."
"Oh, ga je posten?" Tom's gezicht fleurt op, "indelijk seg! dan kan ik het lezen." Ongeduldig duwt hij me nog wat opzij zodat hij goed zicht heeft op de laptop.
"Seg, kom ik er nu terug in voor?" vraagt hij me lief.
"Euhm, nee?"
"Nog altijd niet? de ff draait toch om mij..."
"Nja tuurlijk wel, maar Katleen vroeg me om een hoofdstuk aan haar en Georg te wijden, dusja" leg in een beetje uit.
"Ah ok, kom ik er dn het volgende hoofdstuk weer in?"
"euhm.."
"Nog steeds niet?" twee bruine puppy-ogen kijken me verdrietig aan.
"Aw, kijk niet zo Tommi, daar kan ik niet tegen, dat weet je!" daarop grijnst hij, hij weet dat ik er niet tegen kan en probeert me gewoon om te kopen!
"troost je, het volgende is maar een heel kort hoofdstukje, daarna draait het weer om jou!"
"Ok," zegt hij blij, "seg, is dit dan dat Georg/Katleen stuk waar Georg al zo lang naar uitkijkt?"
Ik kijk hem verbaasd aan, "Hoe weet jij... heeft Katleenhaar mond weer niet kunnen houden ja?" vraag ik quasi boos.
"Ach, je weet hoe ze is als Georg haar eens lief aankijkt hea! hij heeft het trouwens nog niet gelezen, Katleen heeft enkel vertelt dat het leek op dat vorige stuk dat over mij en Jess ging, maar dan zonder 'knock on the door'." Hij kijkt me vol verwachting aan.
"Wel, ik zal het snel posten, en dan kunnen jij en al mijn andere FFF gaan lezen, goed?"
Tom knikt blij, "Oh wacht even" roept hij dan uit. Hij neemt zijn gsm uit een van zijn veel te grote broekzakken (vraag me niet hoe hij daar iets in vind O.o) en belt iemand op. Ik hoor hem iets mompelen aan de telefoon waarna hij zijn gsm op luidspreker zet en aankondigt: "tromgeroffel van Guus!"
BAM KLING BOEM TJONG
Snel druk ik op posten, volgens mij heeft Bill Guus zijn drumstokken weer afgepakt, want onze Guus kan beter drummen dan dat...
Joyce slaapt al... XD

haha XD
diene Georg is zo grappig

wnr meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Mandy vr maa 28, 2008 1:13 am

Ahhh super stukje!
Wnnr is the next coming???

xx pig


Ooh enne voor k het vergeet,
Preview'tje ??
Mandy
Mandy
Bill's SterTatoo (*)
Bill's SterTatoo (*)

Aantal berichten : 2236
Leeftijd : 36
Woonplaats : In Shin\'s drumstel en in Bill\'s haar.

http://bill-x-Tokio-Hotel.startspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Gast vr maa 28, 2008 1:28 am

omg xD
ZOOOOOO GOOOOOOEEEEEEEE!

en ik hou van UW schrijfstijl, Joyce ^^

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Jill vr maa 28, 2008 1:30 am

whaaaaaaaaaaa

mééér!!

x
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Mandy vr maa 28, 2008 2:04 am

More
More
More

Meerrrrr !!
Ik wil meeerrrr !
*Voelt zich juist die reclame van Luminus* confused

xx pig
Mandy
Mandy
Bill's SterTatoo (*)
Bill's SterTatoo (*)

Aantal berichten : 2236
Leeftijd : 36
Woonplaats : In Shin\'s drumstel en in Bill\'s haar.

http://bill-x-Tokio-Hotel.startspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Gast vr maa 28, 2008 4:26 pm

ieuw,luminus

geef mij mr McDonalds reclame
*kwijlt op hamburgers*

en ja,kga efkes stek geven op de pizza hut (SRR LARI)
ik kan da mens vn de pizza hut reclame ni af
tia hellebout
ze kan mss goe sporten,ma are kop op tv da ga ni

ok tis eruit XD

preview???????

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Gast vr maa 28, 2008 5:47 pm

ik vind da ook ze, Lys.
Ge moet men kop es zien wnr diej reclaam van de PH op tv komt xD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Eddy C vr maa 28, 2008 6:19 pm

ow ow, wa zijn Georg's plannen voor volgend jaar ?

Eddy C
I'm-in-love-with-TH TH-Fan
I'm-in-love-with-TH TH-Fan

Aantal berichten : 530
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Seloinja vr maa 28, 2008 6:39 pm

olaa
wa een stukske Very Happy
me wants more Laughing
Seloinja
Seloinja
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1174
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/user/Seloinja

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van joycie_ke vr maa 28, 2008 6:51 pm

hehehe xD
morgen krijgen jullie het volgende hoofdstuk xD

PREVIEW
He normally didn’t do this with fans, but well, he didn’t have to tell her who he was, right?
PERSONAGES
Guus
en... KITTY!!!


xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Seloinja vr maa 28, 2008 6:57 pm

oooooeeeh spannend Very Happy
hmm Kitty is er al
wnr kom kik? cat
Seloinja
Seloinja
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1174
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/user/Seloinja

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van joycie_ke vr maa 28, 2008 7:18 pm

euhm, het stukje daarna

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Seloinja vr maa 28, 2008 7:26 pm

owkidoki Very Happy
spammiewammie Laughing
Seloinja
Seloinja
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1174
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/user/Seloinja

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Zazou vr maa 28, 2008 7:27 pm

Woehoe!! Beste stuk ooit!! cheers

[quotemodus]
STOMMEL STOMMEL ... PLOF
Boink boink ping Very Happy *randomness*
iemand komt de trap opgelopen en springt naast me op bed waardoor ik er bijna uitval aan de andere kant.
Ik denk da iemand dringend is een groter bed moet kope… als zoiet mager als Tom er al nimeer bijkan…
"Nog altijd niet? de ff draait toch om mij..."
Ah, is da zo? Kijk dan maar is naar de vorige hoofdstukkies, GEORG en KATLEEN!! *steekt tong uit naar Tom*
Ok," zegt hij blij, "seg, is dit dan dat Georg/Katleen stuk waar Georg al zo lang naar uitkijkt?"
Oh ja! *grijns zo breed als Georg zen borstkas*
Hoe weet jij... heeft Katleenhaar mond weer niet kunnen houden ja?"
*wijst naar Tom* zijn schuld!! Hij heeft zijn t-shirt uitgedaan! Hoe kon ik nu niks zegge.. Embarassed
Katleen heeft enkel vertelt dat het leek op dat vorige stuk dat over mij en Jess ging, maar dan zonder 'knock on the door'
Voila, zo erg is da toch ni, he Joyce? Razz
Snel druk ik op posten, volgens mij heeft Bill Guus zijn drumstokken weer afgepakt, want onze Guus kan beter drummen dan dat...
Euhm, Joyce.. Bill is hier niet, remember? *propt gauw de drumstokke terug in Guus zijn handen*
The next morning Katleen woke up with the feeling of two arms hugging her tightly. She turned around and looked at Georg with a dreamy face. She just couldn’t believe how lucky she was. How much she loved him. It scared her sometimes, she never expected to love another human being so much as she loved Georg. She wished they could stay like this forever, that she never had to leave. But school went on, and she was already missing enough classes.
She snuggled closer to Georg and started placing soft kisses in his neck.
“Hmm,” Georg moaned while waking up. He smiled at Katleen. She looked up at him and kissed him full on the lips. He moved her a little so she was lying on top of him now. Katleen broke the kiss and sat slightly up. She smiled at Georg, words weren’t necessary for them at this moment. Georg came a bit up and tried to catch Katleen in a kiss again. But she shook her head and stayed out of his reach, teasing him a bit.
“If that’s how you want to play it,” he grinned, and turned Katleen around, so she was lying underneath him now. He smiled at her and kissed her roughly. Theirs tongues started battling. Katleen wrapped her legs around Georg, clinging her body to his. She pushed her hips up, knowing it turned Georg on. At the same time she let her hands stroke over his bare chest. He hadn’t bothered getting dressed again yesterday evening, so he was only wearing his boxers right now. Katleen had his shirts on, but she had the feeling that that wouldn’t stay on very long.
Georg moaned, broke the kiss and started kissing her neck. She smiled and turned her head, so that Georg had more access. She had reached her goal. Georg wasn’t planning on stopping now. He found a spot that he liked and stayed there. It was going to leave a mark. Katleen knew that. She also knew she was going to hear it later today, but she didn’t care.
When Georg was satisfied he kissed his way further down. But he didn’t get far, because the shirt was in the way. He decided he didn’t like that, so he went back up, kissing Katleen on the lips again. In the meantime his hands went under his t-shirt she was wearing, slowly taking it up. He broke the kiss just long enough to pull it over her head. Katleen threw her hands around Georg’s neck and pulled close to him.
His hands slid up and softly stroke her breasts. This made Katleen moan in pleasure against Georg’s mouth. She decided it had lasted long enough and she softly let her hand slid down over Georg’s chest, to his boxer…
GEEN COMMENTAAR
“Not THIS, well, that too,”
Jaja, probeer het maar goe te prate… O_o
he had his own plans about next year
Ah ja? Zoals? *wil wete*
Need any help?”
Jep, da kannek ni alleen… Rolling Eyes
I don’t think it’s responsible to let you alone in the shower,” he grinned, “you need supervision!
Misschien heeft hij wel gelijk… *ziet al stuk zeep ligge*

[/quotemodus]

Meeeeeeeeeer?

-xxx-
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van joycie_ke vr maa 28, 2008 7:35 pm

Quoteq quotes quotes
*springt blij op en neer*

Ik denk da iemand dringend is een groter bed moet kope… als zoiet mager als Tom er al nimeer bijkan…
xD ik heb ruimte nodig... en kheb ma persoonsbed hea! en een tweepersoonsbed is handiger... dan heb ik meer ruimte als Tom er weer bij springt...
Ah, is da zo? Kijk dan maar is naar de vorige hoofdstukkies, GEORG en KATLEEN!! *steekt tong uit naar Tom*
*Pakt Tong vast* *realiseert dat ze een TONG vastheeft O.O * *laat los*
Oh ja! *grijns zo breed als Georg zen borstkas*
woow da's breed! Shocked
*wijst naar Tom* zijn schuld!! Hij heeft zijn t-shirt uitgedaan! Hoe kon ik nu niks zegge.. Embarassed
*begrijpt* Tommi toch!
Euhm, Joyce.. Bill is hier niet, remember? *propt gauw de drumstokke terug in Guus zijn handen*
xD betrapt
GEEN COMMENTAAR
echt niet? of hebt ge zoals Georg nu wat 'privacy' nodig xD
Ah ja? Zoals? *wil wete*
*verklapt NIET*
Jep, da kannek ni alleen… Rolling Eyes
nee hea!
Misschien heeft hij wel gelijk… *ziet al stuk zeep ligge*
oeh... zeep... waar? *krijgt twinkeloogjes*

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Kitty vr maa 28, 2008 8:12 pm

aaaaaaaaaaaaaaaaaw zo'n mooi stukkie weeral...

¨*wilt nog een stukkiii*
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Seloinja za maa 29, 2008 1:15 am

jaa ik oowk Very Happy
spammelwammel Laughing
Seloinja
Seloinja
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1174
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/user/Seloinja

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Kitty za maa 29, 2008 1:16 am

*spamt mit*
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Seloinja za maa 29, 2008 1:16 am

hehehe spammietjewammietje Razz
Seloinja
Seloinja
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1174
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/user/Seloinja

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Kitty za maa 29, 2008 1:18 am

*TOMEYZZATTACK*
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van joycie_ke za maa 29, 2008 1:20 am

op pg 67 post ik Very Happy

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Seloinja za maa 29, 2008 1:22 am

ooeeh yeah Cool
spammmmmelwommelbommeltrippeldehommel
okee Suspect
Seloinja
Seloinja
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1174
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/user/Seloinja

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting at the bus stop.   (Engels)  -  PART 1 - Pagina 39 Empty Re: Meeting at the bus stop. (Engels) - PART 1

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum