1 September [afgerond]
+6
Kimke
Mandy
Isha_
Kitty
Jill
Big Bosses-Jillie&Kit
10 plaatsers
Pagina 16 van 17
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Re: 1 September [afgerond]
ooooooooooo neeeee
mag nog ni gedaan zijn
veel te goe snif snif
* doet mee met groepsknuf *
mag nog ni gedaan zijn
veel te goe snif snif
* doet mee met groepsknuf *
Pov Bill:
Het is nu enkele maanden later en we hebben afgesproken om te gaan paintballen
We spreken af dat Tom en ik tegen de meisjes zullen paintballen. Het is een heus verfgevecht.
Ik mik een rode verfbal op Kitty en voel op net hetzelfde moment dat ik er een over mijn voeten krijg. Het is een groene van Jill, die ondertussen een gele in haar nek krijgt van Tom. Kitty, op haar beurt, gooit een blauwe naar Tom die al z’n dreads kleurt. Zo gaat het door tot we allemaal vol hangen met 100 verschillende kleuren.
Maar dan gooit Jill er één, per ongeluk, op Kitty. Zij laat het hier natuurlijk niet bij en gooit er direct één terug. Omdat de meisjes nu toch elkaar bekogelen, mik ik er één op Tom.
Na een tijdje komen de meisjes zich met ons moeien en uiteindelijk is het ieder voor zich.
Na een tijdje zijn we allevier zo moe dat we ons samen in het stro laten vallen. Plots krijg ik een hoop stro over m’n gezicht, het komt van Jill.
Ik gooi een handvol stro terug naar haar maar er komt een deel van op Kitty terecht, dit mond uit in een heus strogevecht tussen ons vier.
Daarna vallen we uitgeput op elkaar neer in het stro.
Na het paintballen en het strogevecht gaan we, met kleren en al, met zijn vieren onder de douche staan.
Als de meeste verf uit onze kleren gewassen is, ga ik naar Kitty en neem haar eens vast. Ik druk m’n lippen op de hare en mijn tong glijd bij haar naar binnen. Ik voel haar genieten.
Ik kijk eens naar mijn broer omdat ik eens geen commentaar krijg, maar zie dat hij het te druk heeft met Jill haar nek af te likken.
Na het douchen kleden we ons om en gaan we naar huis.
Thuis aangekomen, treffen we Georg en Gustav aan, ze hebben ons wat te vertellen.
Het is nu enkele maanden later en we hebben afgesproken om te gaan paintballen
We spreken af dat Tom en ik tegen de meisjes zullen paintballen. Het is een heus verfgevecht.
Ik mik een rode verfbal op Kitty en voel op net hetzelfde moment dat ik er een over mijn voeten krijg. Het is een groene van Jill, die ondertussen een gele in haar nek krijgt van Tom. Kitty, op haar beurt, gooit een blauwe naar Tom die al z’n dreads kleurt. Zo gaat het door tot we allemaal vol hangen met 100 verschillende kleuren.
Maar dan gooit Jill er één, per ongeluk, op Kitty. Zij laat het hier natuurlijk niet bij en gooit er direct één terug. Omdat de meisjes nu toch elkaar bekogelen, mik ik er één op Tom.
Na een tijdje komen de meisjes zich met ons moeien en uiteindelijk is het ieder voor zich.
Na een tijdje zijn we allevier zo moe dat we ons samen in het stro laten vallen. Plots krijg ik een hoop stro over m’n gezicht, het komt van Jill.
Ik gooi een handvol stro terug naar haar maar er komt een deel van op Kitty terecht, dit mond uit in een heus strogevecht tussen ons vier.
Daarna vallen we uitgeput op elkaar neer in het stro.
Na het paintballen en het strogevecht gaan we, met kleren en al, met zijn vieren onder de douche staan.
Als de meeste verf uit onze kleren gewassen is, ga ik naar Kitty en neem haar eens vast. Ik druk m’n lippen op de hare en mijn tong glijd bij haar naar binnen. Ik voel haar genieten.
Ik kijk eens naar mijn broer omdat ik eens geen commentaar krijg, maar zie dat hij het te druk heeft met Jill haar nek af te likken.
Na het douchen kleden we ons om en gaan we naar huis.
Thuis aangekomen, treffen we Georg en Gustav aan, ze hebben ons wat te vertellen.
haha paintbal gevecht is zo tof
haha
er worde nog al wa gevechte gehoude int ff
popcorn, paintabl en stro
stro is ook wel tof ma da kruipt overal tusse
kei leuk stukje
haha
er worde nog al wa gevechte gehoude int ff
popcorn, paintabl en stro
stro is ook wel tof ma da kruipt overal tusse
kei leuk stukje
paintballe is zalig!
oh,nu al?
awel,keb zo n klein vermoede dak al weet wa er ga gebeure
denkk
oh,nu al?
awel,keb zo n klein vermoede dak al weet wa er ga gebeure
denkk
Gast- Gast
awel,ik denk da Georg en Gustav gaan vertelle da ze vn n grote platemaatschappij een contract krijge aangebode en da ze internationaal gaan ofzoiets. da ze bekend worde
Gast- Gast
Neeee !
Geen laatste stukje! *Klampt zich vast aan deze FF*!
*Is wel erg benieuwd wat G&G te vertellen hebben*
xx
Geen laatste stukje! *Klampt zich vast aan deze FF*!
*Is wel erg benieuwd wat G&G te vertellen hebben*
xx
nene, da van gusti was een grapje ze
t'is eig wel triestig nieuws...
ze zeggen da Bill en Tom hun mama verongelukt is...
(klinkt da geloofwaardig ??)
t'is eig wel triestig nieuws...
ze zeggen da Bill en Tom hun mama verongelukt is...
(klinkt da geloofwaardig ??)
tess92 schreef:geloof het ni
denk ni da ge het einde al gaat verklappe
kdenk da gij het juist hebt
wwwhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee
jama das wel normaal he dan kunt ge het nog wa spannd
houde he
jama das wel normaal he dan kunt ge het nog wa spannd
houde he
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17