Vanavond spelen we in Dortmund [deel 24-> gepost]
+6
Karen123
Natania
Kitty
Zazou
joycie_ke
Jill
10 plaatsers
Pagina 17 van 17
Pagina 17 van 17 • 1 ... 10 ... 15, 16, 17
Re: Vanavond spelen we in Dortmund [deel 24-> gepost]
jeeej :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
*w8 als een trouw hondje*
ik ben een trouwe fan
xx Chi
*w8 als een trouw hondje*
ik ben een trouwe fan
xx Chi
deel 23
“Nja, gewoon dat ik niet op je
ben blijven wachten hoewel ik
dat beloofd had… sorry
please, niet boos zijn op me..
Ik wil niet dat je denkt dat
ik je niet graag heb ofzo
want ik vind je super! Écht waar!
x Jill”
“*knuffel*
Ik ben helemaal niet boos.
Tom zei dat Kitty hem vertelde
dat Saki jullie wegstuurde..
Waarom zei je dat niet gewoon?
Liefs Bill”
“Omdat..nja ik weet niet waarom.
Maar hij leek nogal streng op
jou en ik wou niet dat je
Daarover ging piekeren..
Sorry..
x Jill”
“Je hoeft toch geen sorry te
zeggen? Ik vind het eigenlijk
wel lief van je dat je je zorgen
om mij maakt
Liefs Bill”
“Ow, nu ben ik opgelucht
dat je niet boos of wat dan
ook bent op mij
dan ga ik nu misschien wel
kunnen slapen =)
x Jill, Slaap zacht!”
“Dank je! Tot Morgen.
Slaapwel…
Liefs Bill”
Plots krijg ik een geweldig idee. Ik zal even naar David Jost bellen. Hij zal dat wel kunnen regelen.
Daarna laat ik mijn gsm ergens in bed vallen en val in slaap. ‘Ik wou dat ze er al was…’ mompel ik half in slaap.[Einde Flashback]
Ik was zo blij dat ik die dag mee mogen maken heb. Maar ik was ook blij toen ze gedaan was. De volgende dag zou ik haar weer zien. Ik weet nog goed hoe hard ik me daarop verheugde. Later die dag had ik een verrassing voor haar, één die ze niet echt verwacht had. Ik herinner me haar gezicht nog goed toen ik zei wat de verrassing was.
“Nja, gewoon dat ik niet op je
ben blijven wachten hoewel ik
dat beloofd had… sorry
please, niet boos zijn op me..
Ik wil niet dat je denkt dat
ik je niet graag heb ofzo
want ik vind je super! Écht waar!
x Jill”
“*knuffel*
Ik ben helemaal niet boos.
Tom zei dat Kitty hem vertelde
dat Saki jullie wegstuurde..
Waarom zei je dat niet gewoon?
Liefs Bill”
“Omdat..nja ik weet niet waarom.
Maar hij leek nogal streng op
jou en ik wou niet dat je
Daarover ging piekeren..
Sorry..
x Jill”
“Je hoeft toch geen sorry te
zeggen? Ik vind het eigenlijk
wel lief van je dat je je zorgen
om mij maakt
Liefs Bill”
“Ow, nu ben ik opgelucht
dat je niet boos of wat dan
ook bent op mij
dan ga ik nu misschien wel
kunnen slapen =)
x Jill, Slaap zacht!”
“Dank je! Tot Morgen.
Slaapwel…
Liefs Bill”
Plots krijg ik een geweldig idee. Ik zal even naar David Jost bellen. Hij zal dat wel kunnen regelen.
Daarna laat ik mijn gsm ergens in bed vallen en val in slaap. ‘Ik wou dat ze er al was…’ mompel ik half in slaap.[Einde Flashback]
Ik was zo blij dat ik die dag mee mogen maken heb. Maar ik was ook blij toen ze gedaan was. De volgende dag zou ik haar weer zien. Ik weet nog goed hoe hard ik me daarop verheugde. Later die dag had ik een verrassing voor haar, één die ze niet echt verwacht had. Ik herinner me haar gezicht nog goed toen ik zei wat de verrassing was.
ooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeh, leuk stukkie :D:D:D
*gaat vervelend doen *
wanneer weer een stukkie :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
*smiley-attack xD*
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
xx Chi
*gaat vervelend doen *
wanneer weer een stukkie :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
*smiley-attack xD*
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
xx Chi
ooowla
*gaat zich vermommen*
heeft iemand Jill gezien??
ik niet hoor!
*gaat zich vermommen*
heeft iemand Jill gezien??
ik niet hoor!
nice try jill, maar idd na zo'n geweldig stuk weeral, wnr komt het vervolg?
zeg ongeduldige!
alléé, hier is een stuk^^
deel 24
[Vervolg Flashback]
‘Dus dit is mijn hotelkamer.’ En maak een wenkend gebaar naar Jill dat ze binnen mag gaan. ‘Ben je makkelijk door die hysterie van fans geraakt?’ Vraag ik ongemakkelijk. Normaal laat ik zo goed als niemand, behalve de jongens en de crew, in mijn hotelkamer. Oké, soms een cameraploeg, maar dat is anders. ‘Ja ging wel, Kitty en ik kunnen alles aan!’ Glimlacht ze. Oooh, weer die stralende glimlach. ‘Eum, ga maar zitten.’ Wijs ik naar mijn mooi opgemaakte bed. Ze gaat erop zitten en ik zet me naast haar. ‘Zullen we een film zien?’ Stel ik voor. ‘Ja! Leuk.’ Antwoord ze enthousiast. Ik haal mijn verzameling dvd’s boven en laat haar er een kiezen. Ze kiest: “Raise your voice”. Ik glimlach naar haar want ik vind die film tof om naar te kijken.
‘Ik vind zo’n films altijd zo leuk!’ Zegt ze enthousiast. Ik steek de dvd in de dvd speler en we zetten ons gemakkelijk op mijn bed. En ik druk op play. Ze leunt zachtjes tegen me aan en ik sla mijn arm over haar heen.
Ik onderbreek de film door op pauze te drukken en ga van het bed opstaan. ‘Moet jij ook iets drinken?’ Vraag ik naar haar kijkend. ‘Ja..’ Antwoord ze. ‘neem jij de drank? Dan zal ik de glazen wel halen.’ Voegt Jill er nog aan toe. ‘Eum, waar staan de glazen?’ Vraagt ze rondkijkend naar alle mogelijke plekken waar ze zouden kunnen staan. Oh, ze is echt schattig.. ‘Daar, onderaan in die kast.’ Wijs ik naar een van de kasten. Ondertussen ga ik naar de minibar en neem er 2 cola’s uit. We gieten half de flesjes in de glazen uit, drinken er wat van, nestelen ons terug op mijn bed neer en kijken verder naar de film.
Als de film juist gedaan is voel ik iets aan Jill haar been trillen. Het is haar gsm. Ze leest het smsje snel en begint te glimlachen. ‘Kijk wat Kitty me stuurde.’ Laat ze me haar gsm zien.
“Hey Jillie,
amuseer je je daar wat?
Ik hier alleszins wel!
Kus Kitty x
En je hebt de groetjes van Tom!”
‘Oh, zo lief’ Lach ik naar haar. ‘Kom stuur snel terug en doe Kitty dan ook maar de groetjes van mij.’
Ze begint te typen en laat het eerst aan mij lezen voor ze het verstuurd.
“Natuurlijk! We hebben juist
‘Raise your voice’ gezien!
Hihi, coowl, doe hem de groetjes
maar terug! En jij hebt er van Bill
x Jill <3”
Nog geen minuut later heeft ze alweer antwoord.
“Super! Vertel de rest vanavond maar.
En vergeet de groetjes niet terug
te doen aan Bill hé!
Kus Kitty x”
‘Kitty is echt zo lief.’ Zegt Jill terwijl ze haar gsm weer in haar broekzak steekt. ‘Ze ziet er alvast lief uit.’ Antwoord ik haar. Daarop moet ze glimlachen. ‘En jij bent ook lief.’ Zegt ze al knuffelend. Een gevoel van gelukzaligheid gaat door me heen terwijl ze dit doet. Ik sla mijn armen om haar heen en sluit mijn ogen totdat ik ineens Jill haar maag hoor knorren. ‘Heb je honger?’ Vraag ik. Ze laat me zachtjes los en bloost een beetje. ‘Ja..’ Geeft ze toe. ‘Dan zullen we iets bestellen via de roomservice.’ Stel ik haar gerust. ‘Dat hoeft niet hoor.’ Onderbreekt ze me. ‘Als je honger hebt moet je toch eten? Ik heb trouwens ookal honger gekregen.’ Geef ik toe, ook deels om haar wat meer op haar gemak te stellen omdat ze het blijkbaar wat lastig vind.
alléé, hier is een stuk^^
deel 24
[Vervolg Flashback]
‘Dus dit is mijn hotelkamer.’ En maak een wenkend gebaar naar Jill dat ze binnen mag gaan. ‘Ben je makkelijk door die hysterie van fans geraakt?’ Vraag ik ongemakkelijk. Normaal laat ik zo goed als niemand, behalve de jongens en de crew, in mijn hotelkamer. Oké, soms een cameraploeg, maar dat is anders. ‘Ja ging wel, Kitty en ik kunnen alles aan!’ Glimlacht ze. Oooh, weer die stralende glimlach. ‘Eum, ga maar zitten.’ Wijs ik naar mijn mooi opgemaakte bed. Ze gaat erop zitten en ik zet me naast haar. ‘Zullen we een film zien?’ Stel ik voor. ‘Ja! Leuk.’ Antwoord ze enthousiast. Ik haal mijn verzameling dvd’s boven en laat haar er een kiezen. Ze kiest: “Raise your voice”. Ik glimlach naar haar want ik vind die film tof om naar te kijken.
‘Ik vind zo’n films altijd zo leuk!’ Zegt ze enthousiast. Ik steek de dvd in de dvd speler en we zetten ons gemakkelijk op mijn bed. En ik druk op play. Ze leunt zachtjes tegen me aan en ik sla mijn arm over haar heen.
Ik onderbreek de film door op pauze te drukken en ga van het bed opstaan. ‘Moet jij ook iets drinken?’ Vraag ik naar haar kijkend. ‘Ja..’ Antwoord ze. ‘neem jij de drank? Dan zal ik de glazen wel halen.’ Voegt Jill er nog aan toe. ‘Eum, waar staan de glazen?’ Vraagt ze rondkijkend naar alle mogelijke plekken waar ze zouden kunnen staan. Oh, ze is echt schattig.. ‘Daar, onderaan in die kast.’ Wijs ik naar een van de kasten. Ondertussen ga ik naar de minibar en neem er 2 cola’s uit. We gieten half de flesjes in de glazen uit, drinken er wat van, nestelen ons terug op mijn bed neer en kijken verder naar de film.
Als de film juist gedaan is voel ik iets aan Jill haar been trillen. Het is haar gsm. Ze leest het smsje snel en begint te glimlachen. ‘Kijk wat Kitty me stuurde.’ Laat ze me haar gsm zien.
“Hey Jillie,
amuseer je je daar wat?
Ik hier alleszins wel!
Kus Kitty x
En je hebt de groetjes van Tom!”
‘Oh, zo lief’ Lach ik naar haar. ‘Kom stuur snel terug en doe Kitty dan ook maar de groetjes van mij.’
Ze begint te typen en laat het eerst aan mij lezen voor ze het verstuurd.
“Natuurlijk! We hebben juist
‘Raise your voice’ gezien!
Hihi, coowl, doe hem de groetjes
maar terug! En jij hebt er van Bill
x Jill <3”
Nog geen minuut later heeft ze alweer antwoord.
“Super! Vertel de rest vanavond maar.
En vergeet de groetjes niet terug
te doen aan Bill hé!
Kus Kitty x”
‘Kitty is echt zo lief.’ Zegt Jill terwijl ze haar gsm weer in haar broekzak steekt. ‘Ze ziet er alvast lief uit.’ Antwoord ik haar. Daarop moet ze glimlachen. ‘En jij bent ook lief.’ Zegt ze al knuffelend. Een gevoel van gelukzaligheid gaat door me heen terwijl ze dit doet. Ik sla mijn armen om haar heen en sluit mijn ogen totdat ik ineens Jill haar maag hoor knorren. ‘Heb je honger?’ Vraag ik. Ze laat me zachtjes los en bloost een beetje. ‘Ja..’ Geeft ze toe. ‘Dan zullen we iets bestellen via de roomservice.’ Stel ik haar gerust. ‘Dat hoeft niet hoor.’ Onderbreekt ze me. ‘Als je honger hebt moet je toch eten? Ik heb trouwens ookal honger gekregen.’ Geef ik toe, ook deels om haar wat meer op haar gemak te stellen omdat ze het blijkbaar wat lastig vind.
oooeeeeeh, leuk stukkie :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
wanneer meer???
*herrinnerd zich dat ze het hele weekend weg is...*
ow, nouja, ik verw8 een stukkie alsk trugkom :P
xx Chi
wanneer meer???
*herrinnerd zich dat ze het hele weekend weg is...*
ow, nouja, ik verw8 een stukkie alsk trugkom :P
xx Chi
*is happy that you likes it*
eum, jaja, dan hebk wel nog gepost ze
eum, jaja, dan hebk wel nog gepost ze
jeej :D:D:D:D:D:D
weer iets om naar uit te kijken
xx Chi
weer iets om naar uit te kijken
xx Chi
oooooooooooh, bill vindt da ik er lief uitzie =)
waar is dat stukkie dat mij beloofd is..?
*gaat het uithuilen bij Georg*
ik ben in een huilerige bui vandaag, solly xD
xx Chi
*gaat het uithuilen bij Georg*
ik ben in een huilerige bui vandaag, solly xD
xx Chi
yay,roomservice!!
srry,da moest er ff uit
srry,da moest er ff uit
Kimke- Iets Grotere TH-Fan
- Aantal berichten : 123