Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is this love?

+2
Jill
Chieana Strider
6 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van tess92 vr mei 02, 2008 10:04 pm

vond het beging echt goe
en tis echt goe geschreve
ma da twincest gedoe vink ni echt iets
maja als ge da effe vergeet en ge maakt er 2 andere persone van
ist wel een goe verhaal
tess92
tess92
Harde Schreier
Harde Schreier

Aantal berichten : 363
Leeftijd : 31
Woonplaats : tremelo

http://nl.netlog.com/CreazyBitch

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider zo mei 04, 2008 9:57 pm

pcs, vergeet ff dat ut T&B sijn Wink maar da twincest gaat nu weg hoor, boekje dicht over twincest in dit verhaal Very Happy nu hebbik alleen nog rollen nodig xD 4 om precies te zijn...ga k nog vragen voor maken WinkRazz

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van tess92 zo mei 04, 2008 10:31 pm

a k
dus nu kank trg gaan leze me bill en tom Very Happy
azo wa voor vrage
*denk na over vrage *
tess92
tess92
Harde Schreier
Harde Schreier

Aantal berichten : 363
Leeftijd : 31
Woonplaats : tremelo

http://nl.netlog.com/CreazyBitch

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van tess92 zo mei 04, 2008 10:31 pm

nog vergete
wnr nieuw stukkie ??? Very Happy
tess92
tess92
Harde Schreier
Harde Schreier

Aantal berichten : 363
Leeftijd : 31
Woonplaats : tremelo

http://nl.netlog.com/CreazyBitch

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider zo mei 04, 2008 11:07 pm

zo alsk um overgezet heb van laptop naar pc xD *laptop heb geen internet xD*

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma mei 05, 2008 10:26 am

sowwy, nu pas stukkie
EDIT: nu zit er ook nog twincest in *slaat zichzelf voor haar kop* na dit hoofdstuk alst goed is nie meer Smile
EDIT2: als je het vind dat het twincest is als T&B naakt, knuffelend in slaap vallen, dan komt er int volgende hoofdstuk ook nog twincest {-) en nog 1 ā 2 kusjes, meer niet, egt niet...*denkik*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hfdstk. 6
Tom's POV
Ik was aan het lachen om Kimberly's opmerking in haar mislukte fake accent. Toen opeens zag ik de veel te lieve blik van Bill die hij altijd kreeg. Ik stopte meteen met lachen. Hij hield haar hand vast en scheen het plezant te vinden. Ik keek hem zwaar gekwetst aan. Niet dat hij het zag. Kimberly wel...En zij wilde de intimiteit eigenlijk ook niet...Bill lachte opeens en liep de keuken uit. Ik liep achter hem aan in woede. Ik zag dat hij de trap op rende, ik rende erachteraan. Ik zag hem de slaapkamer binnenrennen, ik rende erachteraan. Dat was alleen niet zo'n goed idee...Ik zag dat Bill zijn kleren uit deed. Hij stond naakt met zijn rug naar me toe. "Bill...", fluisterde ik zachtjes. Ik hoorde hem lachen. "Je bent zwak broertje, heel zwak!", lachte hij. Mijn adem stokte in mijn keel. Hier kon ik niet tegen. "Ik heb haar nu niks aangedaan! Jij wel!", schreeuwde ik. Bill draaide zich verbaasd om. "Je weet nu zo langzamerhand toch wel dat ik meer voor je voel, Bill!", schreeuwde ik. En ik rende het balkon op. Had ik al helemaal niet moeten doen. Ik huilde. Bill kwam naast me zitten en sloeg zijn armen om me heen. Ik knuffelde hem terug. Toen begon Bill langzaam mijn kleren uit te trekken. We zaten beide naakt op het balkon. Ik zoende Bill. Hij kreunde. Ik stopte de kus. Ik wist eerst niet waarom, maar zijn genot was het mijne. Ik kuste Bill eerst zacht en daarna grof op zijn mond. Bill gaf zich helemaal over aan me. Ik dacht geen sekonde langer na over gevaar en likte Bill's lippen voor een entree. Bill opende gretig zijn mond en onze tongen verstrengelde. Ik voelde een genotstrilling door mijn hele lijf stromen toen ik met Bill's tongpiercing begon te spelen. Het voelde zo goed...Ik stopte de kus en ik keek mijn broertje recht in de ogen aan. Hij wilde meer. Ik ook. "Ga door, dit is zo goed...", fluisterde hij in mijn oor. Ik grijnsde. Ik deed wat hij wilde, nu ging ik het heftiger maken. Eerst kuste ik nog voorzichtig en rustig. Toen Bill zich duidelijk begon te vervelen, zoende ik hem grof op de mond. Bill schrok en opende zijn mond om adem te halen. Ik greep mijn kans en duwde mijn tong in zijn mond. Ik zoende hem grof. Ik stopte de kus en we keken elkaar uitgeput aan. Ik lachte. "Kom we gaan in bed liggen.", zeg ik met een twinkeling in mijn ogen. Bill lacht. Hij staat op maar gaat door zijn voet. Hij lacht nu nog harder. Ik lach mee en til hem op. Hij is niet eens zo zwaar. Alleen wel enorm lang, dus onhandig. Ik leg hem binnen op het bed neer en we schieten allebei weer in de lach. Opeens horen we een gil van boven ons. Na een paar tellen komt er weer een soort gil. Dus we rennen naar boven...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma mei 05, 2008 6:23 pm

OKEY, de vragen om een rol te kunnen krijgen,
je mag maar 1 van de vragen beantwoorden,
als je het antwoord fout hebt dan kun je alleen nog 1x meedoen aan een andere vraag,
je mag nix opzoeken op het hele internet alleen op het forum,
hier zijn ze;

1) Wat is Georg's lievelingsfilm?
2) Heeft Gustav huisdieren? En zo ja, welke?
3) Heeft Tom iets beschamends gedaan bij Bill(waar Bill zich voor schaamt)? En zo ja, wat dan?
4) Wat is Bill's lievelingsdier?

Als de vragen doorstreept zijn kun je er geen antwoord meer op geven Wink
Antwoord maar raak xD

Winnaars;
1) ?
2) ?
3) Jill Very Happy
4) Tessa cheers

xx Chi sunny


Laatst aangepast door Chieana Strider op wo jul 16, 2008 5:17 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider di mei 06, 2008 5:37 pm

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kimberly's POV
Ik heb de vaat net gedaan en ik leg alles weer in de kastjes. Ik maakte het aanrecht schoon en ik liep naar boven. Ik was doodmoe. Ik hoorde wat rare geluiden komen uit de slaapkamer van de twins, maar ik was gewoonweg te moe om er naar te luisteren. Ik gooide me op mijn bed neer. Ik zuchtte zachtjes en viel in slaap.
'Nee! Laat me met rust! Ik heb het niet! Echt niet! Laat me gaan...' De twee mannen schoten in de lach van mijn kreten. 'Denk het niet meisje. Jij bent geld waard!' Ik keek om me heen om een uitweg te vinden. Ik kon nergens heen. Toen zag ik Phil staan. 'Phil...help me...' Hij keek alleen maar en de mannen begonnen nu me in elkaar te meppen. Ik krijsde het uit. De stompen werden harder en toen zag ik dat Phil meedeed. 'Nee...' Ik krijsde alles eruit en bleef maar nee schreeuwen. Twee armen hielden de mijne in bedwang en ik raakte in paniek. Ik begon als een gek te bewegen. Opeens hoorde ik een fluisterende stem in mijn oor. "Relax, Kimberly. It's going to be just fine. It's only a nightmare.", zei Bill in mijn oor. Ik opende mijn ogen en zag de tweeling boven me hangen. Ze hadden beide een rood hoofd. 'Zou dat gekomen zijn doordat ze als een gek de trap op hebben gerent om mij te stoppen?', dacht ik. Ik ging rechtop zitten en zag dat ze beide opgewonden waren. Ik was nog te bang van de nachtmerrie om er wat van te zeggen. "He just abandoned me...", fluisterde ik. Ze kwamen naast me zitten, beide aan een kant. Ik vond het toch wel dubieus dat ze allebei naakt waren. "Who abandoned you.", fluisterde Bill in mijn oor. Ik zag dat ze beide iets met elkaar hadden afgesproken. "My boyfriend...", fluisterde ik en nu rolde de tranen over mijn wangen. Ze keken beide geschockt. "In real life?", vroeg Bill bezorgd. Ik schudde mijn hoofd. "In the dream. But I think it's really going to happen. I had this dream several times before, you know...", fluisterde ik. Ze waren beide opgelucht. Dat zat ze dus erg dwars, als een meisje misbruikt was of hard gedumpt. "What happened in the dream?", vroeg Bill voorzichtig. Ik zuchtte. "Two man blaim me for stealing something. I never know what, because I always roll in later. Then I see my boyfriend and I call him for help. He doesn't respond. Then the other men are hitting me. Then suddenly my boyfriend joins them...That's it because I wake up when I'm dead in the dream.", zeg ik fluisterend. Ze slaan allebei een arm om me heen. Ze geven me allebei een kus op de wang. Ik giegel. "Where was that for?", vraag ik ondeugend. Ze grinniken beide en er is een enorme grijns op hun gezicht verschenen...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van tess92 di mei 06, 2008 8:53 pm

"Who abandoned you.", fluisterde Bill in mijn oor. Ik zag dat ze beide iets met elkaar hadden afgesproken. "My boyfriend...", fluisterde ik en nu rolde de tranen over mijn wangen. Ze keken beide geschockt. "In real life?", vroeg Bill bezorgd. Ik schudde mijn hoofd. "In the dream. But I think it's really going to happen.
o nee da ga toch ni echt gebeure da zou kei erg zijn
. Ze waren beide opgelucht. Dat zat ze dus erg dwars, als een meisje misbruikt was of hard gedumpt.
en zij vinde da ook
ma het is een goe verhaal
zal binnekort wel een vraag beantwoorde ma keb nu geen tijd
tess92
tess92
Harde Schreier
Harde Schreier

Aantal berichten : 363
Leeftijd : 31
Woonplaats : tremelo

http://nl.netlog.com/CreazyBitch

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider di mei 06, 2008 9:58 pm

ok ^^ gaat nie egt gebeuren hoor, ik heb nog nooit zo'n nachtmerrie gehad Wink

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Toms Teddybär do mei 08, 2008 10:14 pm

WOW, Heftig!!

Leuk verhaal, aber ik heb een klein opmerkingetje voor jou, maar niet kwaad worden he!!
hier is ie: Soms schrijf je in de 'Ik' vorm, en soms in de 'Zij' vorm, en ik denk
dat dat wel soms voor verwarring kan oplopen. Zo dat was het opmerkingetje, niet zo erg toch??

En nu een vraagje van je beantwoorden, En ik heb het niet opgezocht, wist
het zo al.
2) Gustav heeft een hond en een kat volgens mij, ben niet zeker, maar ik hoop het Cool

Ohja, wnnr komt het volgende stukje?
Toms Teddybär
Toms Teddybär
NOG Grotere TH-Fan
NOG Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Gustavs Drum, en Georgs badkamer

http://www.freewebs.com/ice-creamandchocolat

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider vr mei 09, 2008 9:29 am

miss vandaag een nieuw stukkie Razz
ff tgn je opmerking, had ik ook al door xD maar ik heb hierbuiten dus twee andere verhalen met de een in de ik vorm en de ander in de zij vorm dus tis ook voor mii verwarrend xD *als je ut niet snapt, vraag het gwn, en alsk zeg ze ist natuurlijk moi he Razz*
antwrd = ..........nie goed, solly *wel byna Wink*

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma mei 12, 2008 8:33 pm

sorry!! ik heb al in eeuwen niet meer gepost
*faint*
*slaat zichzelf(hard) wakker*
kzal glijk posten Very Happy:D:D:D:D:D
drie stukkies omdak zo stout ben geweest...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bill's POV
Er komt gegil van boven. Het herhaalt zich na een paar tellen. Tom wilt naar boven rennen maar komt dan terug om me op te tillen. Door zijn aanrakingen verdwijn ik in een mist van genot. Mijn hele lichaam is opgewonden. Ik zou waarschijnlijk zelfs kunnen lopen zonder dat iets me pijn deed. Tom legde me op het bed neer en hij liep zelf naar de andere kant.
'Ik maak haar wakker'
'Dan hou ik haar armen tegen'
'Daarna ga ik haar troosten'
'En ik nodig haar uit voor een sexueel spelletje'
Ze grijnzen allebei en Bill stemt toe door te knikken. Ik had geen zin in ruzie vandaag. Tom houd haar armen tegen die ze wild heen en weer slaat. Ik fluister zachtjes in haar oor. Ze kalmeert. Ze deed haar ogen open en keek ons een beetje verbaasd aan. Mijn kop wordt nog roder. "He just abandoned me...", fluisterde ze. We gingen naast haar zitten, beide aan een kant. "Who abandoned you.", fluisterde ik in haar oor. "My boyfriend...", fluisterde ze en nu rolde de tranen over haar wangen. We kijken haar geschockt aan. Zou haar vriendje echt... "In real life?", vroeg ik bezorgd. Ze schudde haar hoofd. "In the dream. But I think it's really going to happen. I had this dream several times before, you know...", fluisterde ze. Een last viel van mijn schouders. Gelukkig dat ze geen problemenkind was. Dat was ik zelf wel. "What happened in the dream?", vroeg ik voorzichtig. Ik wou haar niet kwetsen. Ze zuchtte. "Two men blaim me for stealing something. I never know what, because I always roll in later. Then I see my boyfriend and I call him for help. He doesn't respond. Then the other men are hitting me. Then suddenly my boyfriend joins them...That's it, because I wake up when I'm dead, in the dream.", zegt ze fluisterend. Ik en Tom slaan een arm om haar heen. We geven haar allebei een kus op de wang. Ze giegelt. "Where was that for?", vraagt ze ondeugend. Tom en ik grinniken en er verschijnt een enorme grijns op ons gezicht.
'Ga je gang'
'Nou...'
'Tom, voor 1x in je leven mag je dit doen, dus doe het ook!'
'Ok'
We kijken elkaar met glinsterende ogen aan. Dit ging zo grappig worden. Als ze erin trapte. Tom kroop iets dichter bij Kimberly...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hfdstk. 7
Tom's POV
Ik ging dichter tegen Kimberly aanliggen. "Do you like it when you have sex with two guys?", fluister ik in haar oor. Ze lacht. "How should I know that? I'm still a virgin...", fluistert ze nu verleidelijk in mijn oor. Mijn lichaam reageerde er niet heftig op. "Yes, but would you like to try?", fluister ik. "Why?", fluistert ze. "Because Bill and I are two guys...", fluister ik weer. "So?", fluistert ze terug. "So you can try it with us.", zeg ik nu iets harder. Ze lacht. "No really? Well...I need to think about that offer. My virginity means a lot to me.", zegt ze met een zwoele stem. Ze was ons aan het verleiden om ons te laten lijden. Ik glimlach. Ik mag haar wel. Een pittige tante. Bill loopt boos weg, maar blijft toch staan in de deuropening. Hij kuchtte en keek me aan. Ik liep snel met Bill de gang op. Bill schockte. "Bill?", vroeg ik voorzichtig. Hij liet zich nu helemaal gaan en viel lachend tegen me aan. "Was ist los mit dir?", vroeg ik verbaasd. Bill kon alleen maar lachen. Toen ik het gesprek van net weer in mijn hoofd afspeelde begon ik ook te lachen. Ze was echt te gek. Ik til Bill weer op en leg hem op het bed. Ik zoen hem zachtjes op de mond. "Slaapwel, Bill.", fluister ik zachtjes tegen hem. Bill likt zachtjes zijn lippen af. "Slaapwel, Tom.", fluisterd hij terug en ik ga naast hem liggen onder de dekens. Bill valt meteen in slaap nadat hij een arm om me heen had geslagen. Ik voelde hem tegen me aan. Het voelde goed. Ik draaide me om in zijn armen en viel toen in slaap.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kimberly's POV
De jongens liepen uit de kamer. Ze waren officieel gek! 'Op elkaar', voegde ik er in mijn hoofd aan toe. Ik lachte. Ik hoorde de jongens ook lachen. Zal ik? Nee, dat is schande van hun privacy. Het zou wel interresant zijn... Nee! Ik ga niet naar ze toe! Ze sliepen waarschijnlijk toch gelijk. Ze hadden er erg moe uit gezien. En Tom heeft Bill gedragen. Dat had ze gehoord. Ik lachde weer om hoe dat er uit moest hebben gezien. Ik kwam niet meer bij. Ik zuchtte en keek op de klok. 01:47. Wtf! Veel te laat. Ik ging normaal in bed liggen en ik sliep meteen in. Deze keer had ik een rustige droom. Over de tweeling.
'Kom je, Kimberly?' 'Tuurlijk, Bill. Wat is er?' 'Zie ik er slecht uit?' 'Nee, hoe kom je daar bij? Okey, je bent een beetje aan de magere kant. Maar je groeit nog!' Bill knikte zachtjes en liet zich in het water glijden. 'Kom je?' 'Altijd.' We zwemmen een poosje en toen begon het te regenen. Wij zwemmen terug naar de kust. Tom staat op de kust met kleren. 'Lekker gezwommen?' 'Ja hoor.' 'Heerlijk! Waarom ging jij niet mee?' Tom liep weg. 'Wat zou er met hem zijn?' Bill haalt zijn schouders op en loopt ook weg. Nu sta ik alleen, met mijn kleren al aan, op het strand. Een zachte wind streelt mijn gezicht. Ik drink wat water van een bron die er staat. Het leek allemaal zo echt. En toch droomde ik. Opeens veranderde mijn droom en ik lag op een grasveld met iemand die boven me hing. Wie was het? Ik kon het niet zien. De persoon kuste me zacht op de lippen. Ik vond het prettig dus kuste ik terug. De kus werd intenser. De persoon likte mijn lippen. Ik rilde van genot. De persoon vroeg om entree. Ik opende mijn mond en de persoon stak zijn tong naar binnen. Onze tongen streden met elkaar.
Opeens werd ik wakker. Er lag echt iemand op me! Ik opende mijn ogen en keek in twee mooie bruine ogen. "You're good for a beginner.", zei Tom met een grijns. Ik schrok en kroop onder hem vandaan. Ik had Tom in mijn droom gezoend! Ik hoorde hem lachen. Hij had geen kleding aan. "Shut up! It's not funny! I thought I was kissing my boyfriend.", loog ik. Tom lachde nu nog harder. "Sorry, I didn't knew what you were dreaming of. I just wanted to tease you.", zei hij lief. Ik zuchtte. "I know, Tom. It just wasn't so pleasent to find out you kissed me! Not that you where that bad. I just had a nice dream, not a nightmare for once.", zei ik lachend. Tom glimlachtte. "Why do you and your brother walk around naked all the time?", vroeg ik nu geīnterreseerd. Tom kreeg een rode kop. "Eeuuhm...", begon hij. Ik lachte nu. "We just like it?", zei hij. Ik kwam niet meer bij. "It looks more like you guys have sex, or something alike, every second!", gierde ik van het lachen. Ik zag dat Tom me boos aankeek. Ik geef hem een lieve glimlach. "Why did you kissed me then?", vroeg ik aan hem. Hij bleef stil. Toen liep hij opeens de kamer uit. Vaag. Ik kijk op de wekker. 11:13. Opeens had ik enorm veel honger. Ik liep naar de keuken om maar wat te gaan eten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
*gaat naar Tom's kamer*
"I've been a naughty girl, Tom..."

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider wo mei 28, 2008 11:52 pm

btj lang geleden dak hier wat gepost heb he ^^''''
nu krijgen jullie extra lang stuk Wink
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bill's POV
Ik werd wakker met Tom in mijn armen. Ik glimlach. Ik was echt helemaal ondersteboven van hem. Het was 10:07 volgens de wekker. Ik trok Tom wat dichter naar me toe. Ik ging zachtjes met mijn lippen over de zijne. Hij werd wakker en gaf me voorzichtig een kusje. "Goede morgen.", zei hij. Ik glimlachte. Ik trok hem onder mij zodat ik op hem lag. "Kijk, nu wordt het een goede morgen.", zeg ik met een enorme grijns op mijn gezicht. Tom kijkt een beetje onzeker. Ik zoen hem. Hij zoent terug. Ik ga weer met mijn tong over zijn lippen, smekend voor een entree. En die kreeg ik. Tom opende zijn mond. Ik stak mijn tong in zijn mond en ik voelde hem rillen van genot. Onze tongen waren in strijd met elkaar en ik voelde dat Tom helemaal zwak was geworden. 'Oh wat hou ik van die tongpiercing.', dacht ik. Ik zoende hem intenser en romantischer dan ik ooit iemand heb durven zoenen. Tom was geschokt. Hij had dit niet voorspeld. Dat was raar, want hij wist precies wat ik dacht. Dacht ik. Tom verbrak de kus en ging naast me liggen. "Wat is er mis met ons?", vraagt hij zachtjes. Ik zucht en kijk hem aan. Hij was echt in de war. "Ik weet het niet. Het kan de stress zijn die we hebben gevoeld de afgelopen tijd.", zeg ik tegen hem. Hij knikt. "Maar waarom voelen we ons zo goed erbij? Je weet wel, dat romantische enzo...", zegt hij fluisterend. Ik grinnik. "Ik denk dat we onze gevoelens verkeerd begrijpen. We zijn geen gay, beide niet, we willen gewoon weer net zo close zijn als we vroeger waren. Maar aangezien onze hormonen op hol geslagen zijn, denken we dat we verliefd op elkaar zijn!", zeg ik lachend. Tom lacht nu ook. We staan beide op en ik trek mijn kleren aan. "Ik ga even Kimberly plagen.", zegt Tom met een knipoog. Ik lach en ik loop naar beneden om wat eten te zoeken. In de keuken zoek ik alle kastjes door. Eindelijk vind ik wat ik zoek. Een enorme doos cornflakes. Ik pak ook een schaaltje en gooi er wat cornflakes in. Ik gooi er ook wat suiker overheen. Daarna loop ik naar de koelkast en zoek naar melk. Ik pak de melk en schenk het in het bakje. Ik pak ook een lepel en ik zet de melk terug in de koelkast, de cornflakes laat ik staan. Ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten. Mooi uitzicht vanaf hier. Je had een uitzicht op het strand, het privéstrand, en de zee. Ik zag dat de fotograaf nog steeds tussen de planten stond. Ik grijns en begin heel ethausiast te zwaaien. De fotograaf rent snel weg. Ik lach. Mijn cornflakes zijn op en ik zet het bakje op tafel. Ik kijk weer naar de zee. Ik had zin om te zwemmen dus liep ik weer naar boven om mijn zwembroek te halen.
Tom's POV
Ik liep naar de slaapkamer en ging weer op het balkon zitten. Ik zuchtte en keek naar het uitzicht. Het kalmeerde me. Ik had geen idee waarom ik Kimberly had gezoend. Ik had wel mijn gevoel voor vrouwen weer terug, gelukkig. Niet dat hij het niet geweldig had gevonden met zijn broertje maar toch...Hij was geen gay, hij was hetero. Het was zijn aard om te jagen en niet om opgejaagd te worden. Ik dacht aan Kimberly. Zij had er voor gezorgd dat hij geen lust had om sex met haar, of een groupie, te hebben. Voor nu dan. Het zou wel terug komen als ze weer op tour waren. Ik zuchtte weer. Het was hier zo mooi. Ik had opeens zin om te zwemmen en ik liep terug naar de kamer. Ik zag Bill binnenkomen. We keken elkaar aan en lachten. "Zwemmen?", vroeg Bill. "Zekers!", zei ik vrolijk tegen hem. We lachten allebei weer en we deden onze zwemkleding aan. We liepen kletsend de trap af, de keuken door (waar Kimberly cornflakes aan het eten was) en de woonkamer door naar het strand. We legden beide onze handdoeken neer en ik rende het water in. Het was ijskoud. Ik gilde en liet me toen lachend in het water vallen. Bill kwam naar me toe zwemmen. "Tom.", zei hij onzeker. "Mhm...", mompelde ik. "Ik hou echt van je...", zei hij nu. Ik keek hem aan. "Ik hou ook echt van jou, Bill, maar niet genoeg om verliefd op te zijn. En trouwens, we zijn broers, het is normaal dat we van elkaar houden, niet dan?", zei ik tegen hem. Bill keek me vrolijk aan. "Precies! Dat dacht ik ook!", zei hij en hij gaf me een kus op de mond. Geen romantische of verliefde kus, gewoon een vriendschappelijke broederskus. Ik lachte. Bill lachte mee. Ik duwde hem onder water, maar dat had Bill al voorspelt en hij trok me mee onder water. Onder water gaf hij me een tongzoen, zonder reden. En toen we boven kwamen zwom hij snel weg. Was hij nou wel verliefd op mij? Ik schudde mijn hoofd en ik zag toen dat Bill en Kimberly elkaar een knuffel gaven. Ik lachte. Het zag er schattig uit. Opeens wilde ik Kimberly beschermen. Ze had al een vriendje! Ik schrok op uit de gedachte. Was hij nu verliefd aan het worden op Kimberly? Nee, hij vond het namelijk niet erg dat ze een vriendje had. Hij was ook niet verliefd op Bill...Hij kreeg vadergevoelens. Vaag. Ik zwom naar ze toe en ik spetterde ze nat. Ze keken me boos aan. "Otherwise it gets to hot here.", zei ik met een grijns. Kimberly schaamde zich. Ik voelde het. Maar waarom? Ik schudde mijn hoofd en liep naar de handdoek om er vervolgens op te gaan liggen. Ik moest bruin worden.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hfdsk. 8
Kimberly's POV
In de keuken zag ik dat er een doos cornflakes open stond. Ik pakte een bakje en een lepel. Ik zag ook de suiker staan en zette die bij de rest. Ik deed de koelkast open en pakte de melk. Ik gooide snel wat cornflakes in het bakje en gooide er wat suiker overheen. Ik goot er melk doorheen en zette die weer in de koelkast. Ik deed de koelkast dicht en ging aan tafel zitten eten. De tweeling liep kletsend richting de woonkamer. Ik haalde mijn schouders op. Ze gingen zwemmen. Ik at mijn cornflakes op en dacht eraan om me bij ze te voegen. Nee, ik had geen zin om mijn zwemkleding aan te trekken. Ik legde de spullen weg en liep naar de woonkamer. Ik zag dat een fotograaf foto's aan het maken was van de tweeling die aan het spelen waren. Ze trokken elkaar onder water. Ik liep naar buiten. De fotograaf rende weg. Ik zuchtte. De jongens kwamen nu weer boven water en Bill zwom naar mij toe. Hij had me dus gezien. Bill gaf me een zeiknatte knuffel. "Was that really nescessery?", vroeg ik lachend aan hem. Hij schudde lachend zijn hoofd. God, wat heeft die jongen mooi haar. Ik streelde het zachtjes. Bill merkte het niet. Toen gooide Tom ons onder met water. We keken hem boos aan. "Otherwise it gets to hot here.", zei hij met een grijns. Ik schaamde me. Ik had al een vriendje en ik was eigenlijk met Bill aan het flirten hier. Tom schudde zijn hoofd en ging op zijn handdoek liggen. Ik keek Bill aan. Mijn blik zei genoeg. Terug-pak-tijd! Ik liep lachend naar binnen en rende naar mijn kamer om mijn zwemkleding te halen. In mijn kamer trok ik mijn t-shirt uit, ik had geen BH aangedaan vanmorgen. Ik was veel te lui en trouwens, het is vakantie! Opeens voelde ik twee armen om me heen slaan. Ik slikte. Bill was me gevolgd. "I've got a nice view from up here, you know?", zegt hij grijnzend. "Of course I know. I'm perfect, remember.", zeg ik nu sarcastisch. Bill lachtte, maar hield zijn armen stevig om me heen. Ik slikte weer. Ging Bill me nu...Bill begon opeens zachte kusjes in mijn nek te plaatsen. Ik kreunde. Ik kon er niks aan doen! Hij glimlachte in mijn nek. Zijn handen gingen nu naar mijn broek en ik voelde me zwak worden van binnen. Zijn grijns werd groter. Hij deed rustig de broek uit en trok mijn onderbroek mee. Ik stond nu naakt tegen hem aan. Ik slikte weer. "And now...", fluisterde hij zachtjes. Ik begon in paniek te raken, maar liet het niet zien. Opeens liet hij me los en hij pakte mijn bikini. Hij ging voor me staan en deed mijn bikini bij me aan. Ik keek hem woest aan. Hij lachtte. "I got you there, hč?", zei hij lachend. Dat kreeg hij terug. Ik gaf hem zonder pardon een knietje en liep naar de badkamer. Ik hoorde hem nog kreunen toen ik de kamer uitliep en een glimlach verscheen rond mijn lippen. 'Eigen schuld, dikke bult.'
Bill's POV
Ik stond kreunend in de kamer. Ach ja, het was mijn eigen schuld. En ik had moeten weten dat ze zo zou reageren, het is immers een pittige dame. Ik liep kreunend de trap af. Dit deed niet zomaar pijn, dit was de hel! Ze had precies op het goede plekje een knietje gegeven. Alleen was het niet zo’n feest voor mij. Ik dacht terug aan Tom. Ik had hem zonder reden weer een tongzoen gegeven. Waarom deed ik zo aanhankelijk hier? Dat was het! Het lag aan deze plek dat hij zich zo gedroeg! Morgen gaan we uit eten, reken daar maar op! Als ze niet wilden hadden ze pech, ze gingen hoe dan ook mee. Kimberly kwam de badkamer weer uit en ik probeerde zo normaal mogelijk te doen, wat vreselijk mislukte. Ze lachte bij het zien van mijn lijden. Ik schoot een hatelijke blik in haar richting. "Do you want me to get a bottle?", vroeg ze poeslief. Ik keek haar nog steeds woest aan. "Yeah, go ahead.", zei ik en ik liep naar buiten. Ik hoorde haar nog lachen. De pijn was al een stuk minder zodat ik weer normaal kon lopen. Tom lach nog steeds te zonnen, maar niet voor lang. Kimberly kwam naar buiten met een leeg flesje. We grijnsde naar elkaar en we liepen naar het water. "We're going in the water, Tom!", schreeuwde ik naar hem. Er kwam een brommend geluid van hem en Kimberly en ik schoten in de lach. We blijven eerst even zwemmen en elkaar onder water trekken voordat we ons plan in uitvoering brengen. Kimberly vult de fles met water en ik vul mijn zwembroek met water. Ik duik ook nog een keer onder water om mijn haar nat te maken. Ik haat zout water. We lopen allebei het strand op naar Tom. Ik ga boven hem staan en laat het water uit mijn zwembroek lopen. Tom gilt. Wij lachen. Nu gooit Kimberly het flesje leeg over hem en ik knijp mijn haren uit. Tom kijkt ons eerst verbaasd en daarna boos aan. "Why was that necessery!?", schreeuwde hij. Wij lachten nog steeds en voor we het door hadden had hij ons beide neergehaald. "My revenge was sweet, sweeter then suger.", fluisterde Kimberly in Tom's oor. Ik grinnikte. Tom gaf ons nu beide een kietel aanval en we kwamen niet meer bij. "Stop! I beg for mercy!", schreeuwt Kimberly lachend. Hij stopt met een enorme grijns op zijn gezicht. Nu lachen we allemaal. Kimberly loopt naar binnen en ik sta op. Mijn voet deed nog aardig pijn. Tom voelde het en hielp me mee naar binnen. Ik ging op de bank zitten en Tom zette zich naast me neer. Ik deed de tv aan en zette het geluid hard. Tom sloeg een arm om me heen en bleef dicht tegen me aan zitten.
Tom's POV
Bill had het geluid heel hard gezet van de tv. Ik kroop dichter tegen hem aan. Hij was lekker warm. Hij sloeg nu ook zijn arm om mij heen en we bleven zo zitten, kijkend naar de tv. Er was een of andere film bezig die we niet kende. Hij was in elk geval saai. Ik legde mijn hoofd tegen Bill's borst aan. Hij zuchte en begon te zappen. Kimberly kwam binnen, maar geen van ons hoorde haar. Ze ging naast Bill zitten en keek verveeld naar de tv. Ze had een leuk jurkje aangetrokken. Ik schoot omhoog van Bill af. Kimberly keek me verbaasd aan. Bill keek eerst ook verbaasd op maar toen zag hij Kimberly zitten en werd rood. "What's wrong guys? Was there a spider or something?", zei ze. Toen merkte ze Bill zijn rode kop op. Ze lachte. "Is it so difficult to show others that you guys really have a good relationship? I also lay against my brother if I'm tired or just bored.", zei ze nu met een lieve glimlach. Die glimlach van haar zou me nog eens vermoorden! "We think that everyone thinks we're gay if we lay against each other. The paparazzi is the cause of that.", zei Bill alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Natuurlijk was dat ook zo. "Should we go somewhere else tonight? I mean, to a restaurant?", vroeg Bill nu heel subtiel. Ik grinnikte. Hij wou hier duidelijk weg. "Sure, I don't wanna eat spaghetti the whole vacation!", zei Kimberly lachend. Wij lachte mee. "I don't care where I eat. If there is food, I'm happy.", zeg ik. Nu schieten we allemaal nog harder in de lach.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
mega-über-lang-stuk(kie)
Wink

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Toms Teddybär vr mei 30, 2008 6:33 pm

WOW, twas inderdaad een super lang leuk stukie!!

Ooh, ik weet denk ik nog een antwoord op de 3de vraag,
Tom heeft ooit in de bus overgegeven op Bills broek?!
Ik hoop dat ik het juist heb.
Kan je me niet anders zo een rolletje geven? -kijkt heel schattig- -voor zover het kan- rendeer

Jill
Toms Teddybär
Toms Teddybär
NOG Grotere TH-Fan
NOG Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Gustavs Drum, en Georgs badkamer

http://www.freewebs.com/ice-creamandchocolat

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider za mei 31, 2008 10:38 am

jawel! Jill heeft het goede antwoord geraden Very Happy gefeliciteerd Jill, ge hebt een rolletje ^^ wilt ge uw eigen naam of een andere?
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Toms Teddybär di jun 03, 2008 9:59 pm

-Applaus, Applaus-
Danku, Danku!
Uhm, mijn eigen naam als het kan afro

Jupjup, schrijven en posten die handel
Toms Teddybär
Toms Teddybär
NOG Grotere TH-Fan
NOG Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Gustavs Drum, en Georgs badkamer

http://www.freewebs.com/ice-creamandchocolat

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider di jun 03, 2008 10:58 pm

hehe, ik had al een hele hoop geschreven voor dak ging posten, dusss het kan nog wel ff duren voor ge erin verschijnt xD hoofdstuk 12/13 ofso xD
nieuw hoofdstuk gooi ik er maar bij Wink
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hfdstk. 9
Tom's POV
Het is de laatste dag van onze vakantie. Ook Kimberly gaat weer naar huis. Ik zucht en ik kleed me aan. Ik trek een van de joggingpakken van Bill aan. Normaal draag ik het nooit, maar ik zal wel moeten om niet herkend te worden. Alleen heb ik ook mijn dreads nog. Ik kon natuurlijk alles eraf knippen. No way dat iemand me dan nog herkent. Ik ben te trots op mijn dreads om dat te doen. Ik kan natuurlijk ook een hoop eraf knippen en alles dan onder een pet stoppen. Ook daarvoor ben ik te trots. Ik kan natuurlijk ook...Nee, dat zou Bill niet toelaten. Jammer, het was een goede geweest. Ik zucht nog een keer en loop naar de badkamer. Niemand te zien. Was ik echt de eerste die wakker was? Ik kijk naar de make-up op de wastafel. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Dan doe ik maar make-up op. Kijken of het me lukt. Ik doe de deur op slot en ik zet de douche aan. Ik ga weer bij de wastafel staan. Ik bekijk alle make-up. Ik begin maar met oogschaduw. Dat lijkt me het makkelijkst. Ik open het doosje en pak het kwastje. Ik doe voorzichtig een beetje zwarte oogschaduw op het kwastje en breng het aan op mijn ooglid. Ik bekijk het resultaat. Het ziet er niet uit. Ik schiet in de lach. Dan maar helemaal zwart. Als ik na ongeveer 5 min. klaar ben kijk ik weer goed in de spiegel. Ik begon op mijn broertje te lijken. Behalve dan dat hij de helft van zijn ooglid bedekt. Ik giegel. Nu komt het moeilijke werk. Ik pak het zwarte oogpotloodje. Ik slik. Bill zei altijd dat het enorm veel pijn deed als je het voor het eerst aanbracht. Ik teken voorzichtig een lijntje onder mijn ogen. Ik bekijk het resultaat. Niet slecht. Het deed helemaal niet zo'n pijn. Bill wou waarschijnlijk niet dat ik make-up op zou doen. Ik grijns. Dit ging ik echt vaker doen, gewoon om Billy te irriteren. Nu nog mascara. Ik slik. Dit was waarschijnlijk het moeilijkst, aangezien Bill altijd kritiek erop had. Ik haal het borsteltje uit het potje en ik breng wat mascara aan. Je ziet er bijna niks van. Ik doe nog een beetje meer op. Beter, maar nog niet perfect. Ik ga door tot ik ongeveer 7 lagen op heb. Perfect! Nu de andere kant. Ik kreeg gewoon respect voor mijn broertje. Dit duurde echt lang! Ik zag in mijn ooghoek nagellak staan. Zal ik...
Bill's POV
Tom was nog steeds niet beneden. We moesten ons haasten want ons vliegtuig zou over een uur vertrekken. "What takes him so long?", vraagt Kimberly saggerijnig. Ik grinnik. "No idea. He's probaly having fun on his own, with a poster from the Olsen-twins or something...", zeg ik grinnikend. Kimberly lacht. Tijdens het etentje had ik helemaal geen behoefte gehad om aan Tom te zitten, laat staan hem te zoenen. Het was echt dit huisje. Of misschien het feit dat ze werden bekeken. Shit! Het zou allemaal in de tijdschriften komen! "Excuse me.", fluisterde ik tegen Kimberly en ik liep een stukje verder de straat op. Ik pakte mijn mobieltje en ik zocht in mijn telefoonboek naar een naam. Waar sta je...Daar! Andreas moest dit weten, hij wist alles. En hij zou ons kunnen steunen als de fans er een probleem van maakte.
"Bill? Waarom bel je me in godesnaam zo vroeg!"
"Vroeg? Oja, ik zit op de maladiven, schat."
"Ben je gay geworden ofzo? Waarom bel je me?"
"...Nou eeuh...Het zit zo..."
"Bill, gay of niet, je blijft mijn beste vriend."
"Dat is nu juist het probleem! Ik ben geen gay! Maar ik heb wel mijn broer gezoend..."
"En daar voel je je schuldig over ofzo?"
"Dat bedoel ik niet. Hij is eigenlijk mezelf, dus ik heb mezelf gezoend. We zijn alleen gefotografeerd door de paparazzi..."
"..."
"Andreas?"
"Hahahahahaha!!!"
"Niet grappig!"
"Sorry Bill. Het klinkt gewoon zo ongeloofwaardig! Je bent geen gay en toch zoen je met je broer en toevallig heeft de paparazzi daar een foto van kunnen maken."
"Nou en. Het is waar! Is er nog niks op internet verschenen? Of in tijdschriften?"
"Nee, helemaal niks! Anders had ik je wel gebelt, hč?"
"Zit wat in. Maar ik moet nu gaan, Tom is eindelijk klaar. Ik zie je vanavond wel weer. Doei!"
"Doei!"
Ik sluit het gesprek af en ik ren naar een lachende Kimberly en een dubieus uitziende Tom...
Kimberly's POV
Bill is aan het bellen. Tom komt eindelijk aanlopen. Ik schiet in de lach. Hij heeft make-up opgedaan wat prima gelukt is, alleen de nagellak...Tom komt bij me staan. "What do you think of my Bill-look?", zegt hij met een hoog stemmetje. Ik schiet nog harder in de lach. "Beautiful. I just miss something. The hair!", zeg ik en ik schiet weer in de lach. Tom grinnikt. Bill komt nu aangelopen en kijkt Tom met open mond aan. "What do you think of my new Bill-look, little brother?", vraagt hij nu aan Bill. Bill schiet in de lach. "You're nuts!", zegt hij lachend. Tom grinnikt. "Did you forgot to grap your make-up, Bill?", vraag ik. Bill schud zijn hoofd. "He did this before I grapped my make-up. I only couldn't find my nailpolish!", zegt hij. Tom pakt de nagellak uit zijn zak. "Voila, perfection!", zegt hij lachend. We lopen nu met zijn allen naar het hotel waar een taxi staat te wachten voor ons. We hebben nog een half uur. Aangekomen op het vliegveld hebben we nog een kwartier voordat het vliegtuig opsteigt. "Wich plane do you guys take?", vraag ik aan ze. "We have to go to Amsterdam first, then we go with Georg's car home.", zegt Tom. Bill knikt bevestigend. "Cool, then you have to travel with me!", zeg ik vrolijk. De jongens lachen. "We know!", zeggen ze in koor. Ik grinnik. We rennen nu naar de incheckbalie. We zitten in het vliegtuig en nog 5 min. voor vertrek. Ik pak mijn mp3 speler uit mijn zak en zet hem aan. Bleh, weer TH. Ik zet snel 30 seconds to mars op. Heerlijk...
I won't suffer, be broken, get tired, or wasted
Surrender to nothing, or give up what I
Started and stop it, from end to beginning
A new day is coming, and I am finally free

Ik schud mijn hoofd mee op de muziek. Tom pakt opeens een oortje uit mijn oor en luisterd aandachtig mee. "30 seconds to mars?", vraagt hij lief. Ik knik ethausiast. Bill lacht. Ik duw mijn andere oortje nu in zijn oor en Tom duwt de zijne weer in mijn oor. Bill luisterd even en knikt daarna. "Good song. Wich one?", vraagt hij. "Attack...", zeg ik met een duivels lachje en we schieten alledrie in de lach. Tom pakt zijn Ipod en begint zijn HipHop muziek te luisteren. Ik geef Bill mijn mp3 speler en ik grijp een oortje van Tom die spontaan rood kleurt. Ik lach. Het is het liedje Do you wanna fuck van Byz. "I love this song, you know? I like a lot from Byz!", zeg ik. Tom slikt en kijkt me raar aan. "You also know what it means?", vraagt hij onzeker. Ik lach. "Ofcourse! I'm blond, but not that stupid!", zeg ik en ik steek mijn tong uit. Hij grinnikt. Ik pak nu mijn eigen mp3 weer en zet ook Byz op. Ik zet daarintegen A friend op en ik laat me wegdommelen onder de muziek. Bill tikt me aan. Ik kijk op en zie dat we gaan vertrekken en dus een gordel om moeten doen. Ik knik en ga recht zitten. Ik berg mijn mp3 speler veilig op en ga gezellig kletsen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Toms Teddybär di jun 03, 2008 11:12 pm

vind ik niet erg hoor, ik vind het al een hele eer dat ik een rolletje heb!!
Mooi stukje!!
Doorschrijven!
Toms Teddybär
Toms Teddybär
NOG Grotere TH-Fan
NOG Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Gustavs Drum, en Georgs badkamer

http://www.freewebs.com/ice-creamandchocolat

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider di jun 03, 2008 11:32 pm

sure Razz eignlk moet ge zeggen: doorposten ik heb alles al geschreven he xD
*is nu bezig met jou erin schrijven Wink sorry als je niet op het karakter in het verhaal lijkt xD ik ken je niet zo goed he...(nog niet Wink)*

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Toms Teddybär wo jun 04, 2008 10:51 pm

DOORposten!!!
Zo beter?
Moet ik anderswat dingen zeggen over mijn karakter?

Je zegt het goed, NOG niet!
Toms Teddybär
Toms Teddybär
NOG Grotere TH-Fan
NOG Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Gustavs Drum, en Georgs badkamer

http://www.freewebs.com/ice-creamandchocolat

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider wo jun 04, 2008 11:08 pm

hehe, btr hoor tongue
bring it on! vertel me alles over je xD *kweet het, overdrijven is mijn vak tongue*

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider wo jun 04, 2008 11:10 pm

kzal maar ff gaan DOORPOSTEN he Razz
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hfdstk. 10
Ik ben veilig aangekomen op Schiphol en ik heb afscheid genomen van de jongens. Ik heb de leukste vakantie ooit gehad met ze. Gelukkig hebben we met mijn mobieltje en stel leuke foto's met elkaar gemaakt. Ik leg mijn hand op mijn broekzak, waar mijn mobieltje inzit, en denk weer terug. Shit! We zijn vergeten telefoonnummers uit te wisselen! Ik zucht. Ik zou ze toch nooit meer zien. Ik had nog 100 euro over. Ruim genoeg voor een enkeltje naar Arnhem en dan naar Duiven.
Ik kom aan op het station Duiven. Eindelijk weer thuis! Het was hier ook lekker warm. Ik zucht. Het voelde heerlijk om weer thuis te zijn! Ik loop naar huis en bel aan. Mijn moeder opent de deur en vliegt me meteen om de hals. "Hoi meissie! En, was het leuk? Kom binnen! Wat ben je bruin geworden zeg!", zegt ze en ik loop lachend achter haar aan. Als we mijn spullen terug hebben gelegd en rustig op de zetel zijn gedoken vertel ik wat er allemaal gebeurd is op de Maladiven. Ik vertel ook over de jongens en laat de foto's als bewijs zien. Mijn moeder volgt mijn verhaal met een glimlach op haar gezicht. Als ik eindelijk uitgepraat ben zak ik lekker weg in de zetel. "Het was de beste vakantie ooit!", zeg ik blij. Mijn moeder lacht. "Heb je ook hun nummers? Dat is toch het eerst wat je vraagt?", vraagt ze. Ik zucht. "We zijn vergeten telefoonnummers uit te wisselen. Best jammer. Ik had echt gehoopt dat we in contact konden blijven.", zeg ik en ik trek een zielig gezichtje. Mijn moeder geeft me een knuffel. "Morgen komen Phil, Jylke, Yvette en Juul hierheen, dan kun je alles ook aan hen vertellen!", zegt mijn moeder. "Phil komt ook! Yes!", schreeuw ik en ik voel me weer geweldig. Mijn vriendje komt naar me toe! Ik gaap. Mijn moeder lacht. "Ga jij eerst maar eens naar bed om van je jetlag bij te komen.", zegt ze lachend. Ik glimlach en loop naar boven. Morgen werd het geweldig!
Ik had alles verteld aan mijn vrienden en ik zat lekker knus tegen Phil aan. Iederee vond het helemaal geweldig. Ik had het gevoel dat Jylke een beetje jaloers was, maar het kon me niks schelen. Mijn leven is voor 1x perfect! "Oja, Phil, je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Ik ben nog helemaal stapel op jou.", zeg ik glimlachend tegen Phil. Hij kijkt me lief aan. "Ik hou van je.", fluistert hij. "Ik hou ook van jou.", fluister ik terug. "Hoe laat gaan we naar de bioscoop, moeder van Kimberly?", vraagt Yvette aan mijn moeder. "Zeg maar Karin hoor. We gaan over een kwartier weg.", zegt ze. Ik kijk mijn vrienden verdacht aan. "Wat weet ik hier nog niet.", vraag ik. Phil slaat zijn armn om me heen. "We gaan samen naar een romantische komedie. Hebben we speciaal voor jou geregeld.", zegt hij. Ik lach. Mijn dag kon nu echt niet meer stuk!
Na de film bleef het hele zooitje ongeregeld ook nog eten en daarna nam ik afscheid. Ik laat me zuchtend in de zetel vallen. Ik was doodop. Mijn moeder glimlacht. "Waar zijn pappa, Thomas en Judith eigenlijk?", vraag ik aan haar. "Die zijn ook op vakantie! Ze zijn naar de camping.", antwoord ze. Ik lach. Lekker rustig nu. "Ik ga naar bed. Weltrusten!", zeg ik en ik slof naar boven. Ik laat me uitgeput op bed vallen. We hebben allemaal, zelfs Phil en Juul, meegedaan aan een prijsvraag waarmee je kaartjes kunt winnen voor de EMA-awards 2008. Ik wil daar echt graag een keer heengaan! Ik was dan ook de enige die vrij was die dag. Het leek me enorm fet om daar te zijn en al die beroemdheden te zien! Ik had niet eens gekeken of Tokio Hotel er ook zou zijn en het kon me ook niets schelen ook. Het ging om het feit dat ik er bij kon zijn, niet om wie er kwamen. Iedereen die er zou zijn moest wel goed zijn, dus dat maakte echt niet uit. Ik zuchte en viel in slaap, denkend aan de EMA-awards.
"Kimmy! Wakker worden! Er is post voor je!", schreeuwde mijn broertje in mijn oor. Ik kreunde en draaide me om. Hij zuchte en trok de deken van me af. "Mamma zegt dat het belangrijk is! Wordt wakker luilak!", schreeuwde hij. Fijn, denk je rust te hebben in je weekend. Ik mompelde iets wat leek op 'Ik kom zo.' en ik draaide mijn rug naar hem toe. Hij zuchte en liep mijn kamer uit. Ik trok mijn kleren aan en ik vroeg me af van wie ik post zou hebben. Ik liep de woonkamer binnen en meteen kwam mijn zusje me met enorme verhalen bestoken. Ik zuchte en negeerde haar. Ik liet me vallen in de zetel en keek wat er op tv was. Het huis Anubis. Het saaiste wat er was om je weekend mee te beginnen. Niet volgens mijn zusje, zij was een fan van de serie. Mijn moeder zet een bord met brood voor me neer en geeft me een bief. "Voor jou. Zowel de brief als het brood.", zegt ze lachend. Ik trek mijn wenkbrauw naar haar op en zucht. Ik maak de brief open zonder te kijken van wie die is. Ik dacht dat het weer van de gemeente was, of van school. Dat had ik mis. Het was van de EMA-awards! Ik had de kaartjes gewonnen! "Yes!", roep ik keihard. Ik eet mijn brood op en lees de brief die erbij zit. Enorm veel saai geblaat over hoe geweldig het wel niet voor me moest zijn om dit cadeau te winnen. Er stond ook bij dat je een meet&greet met je favo band kreeg als je de brief inleverde. Dan kreeg je backstage pasjes. Dus kon je eigenlijk een meet&greet met elke artiest nemen. Ik zuchte. Sommige bedrijven waren zo dom. Er stond ook enorm veel geblaat over wie er kwamen, dus sloeg ik dat maar over. Ik las verder bij het kopje 'De kaartjes'. Er zaten twee kaartjes bij en vier tegoedbonnen om spullen te kopen. Zowel eten en drinken als kleding en andere hebbedingetjes van artiesten. Ik riep mijn moeder en liet haar de brief deels lezen. Ze vond het goed als ik alleen ging en mijn oma zou me brengen. Het was wel opvallend dat de EMA-awards weer in Duitsland waren. Maarja, zolang ze maar kwamen!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu worden mijn stukkies weer korter want ik begin bij het einde te komen tongue
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Toms Teddybär wo jun 04, 2008 11:14 pm

Is het goed als ik morgen alles zeg over mijn karakter?
Mijn ma wordt namelijk kwaad! Ik zit al veel te lang op de pc!
Ohja, vet stukje!
Ik hoop dat ik mee mag naar de EMA awards!
Toms Teddybär
Toms Teddybär
NOG Grotere TH-Fan
NOG Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Gustavs Drum, en Georgs badkamer

http://www.freewebs.com/ice-creamandchocolat

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider wo jun 04, 2008 11:18 pm

hehe xD ik w8 wel op morgen Wink

cu l8r tongue

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? - Pagina 2 Empty Re: Is this love?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum