Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is this love?

+2
Jill
Chieana Strider
6 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Is this love? Empty Is this love?

Bericht van Chieana Strider vr apr 25, 2008 2:51 pm

Hè leute, ik kan het weers niet laten en weer een FF van mii Rolling Eyes *die smiley doet me so aan Bill's eye-roll denken <3*
maarja, deze is miss wat meer een echte FF Wink
*ik ga een rollen tekort krijgen dus er komt ook nog een wedstrijd Razz*

Is this love? Is_this_love

Hfdst. 1 - Vakantie!

Ik wordt wakker van mijn wekker. Ik geef het ding een enorme klap op het snooze-knopje en draai me weer om. 9 minuten later gaat het ding weer af. Ik kreun en kijk op de wekker. 4 uur 's ochtends? Wtf? Toen herrinnerde ik het me weer.

Flashback
"Mam?", vraag ik subtiel aan mijn moeder. Mijn ma zucht. "Wat is er nu weer?", zegt ze op een geïrriteerde toon. Ik slik. Dit ging nooit lukken. "Mag ik alleen op vakantie?", vraag ik voorzichtig. Mijn moeder stikt bijna in haar koffie. Dit ging nooit lukken. "Alleen op vakantie!? Vindt je het niet leuk genoeg met ons dan?", zegt mijn moeder. "Jawel, maar ik wil ook een keer iets zelfstandig doen. Ik weet dat ik dat nooit doen of ben, maar ik wil het een keertje proberen.", zeg ik met mijn liefste gezichtje. Mijn moeder zucht. "Waar was je van plan heen te gaan dan?", vraagt ze. Oke, deel 1 van mijn plan is gelukt. Nu deel 2, de bestemming. "Nou?", vraagt mijn moeder als ik na een poosje nog niks zeg. Ik slik. "Ik wou naar de Maladiven ofzo gaan.", zeg ik zachtjes. "Wat!", schreeuwt mijn moeder. Shit, mislukt. Bye, bye vakantie. "Ben je helemaal gek geworden!? Dat is mijlen ver weg! En hoe wil je dat ooit gaan betalen!?", schreeuwt mijn moeder. "Ik weet zeker dat de hele buurt het gehoord heeft ma, maar ik heb heel veel geld gespaard en zelfs gewerkt! Ik zou naar de Maladiven kunnen gaan, maar ook dichterbij als je dat liever hebt.", zeg ik met een zacht stemmetje. Mijn moeder zucht. "Vooruit dan maar. Maar ik waarschuw je, ik kom je niet halen en breng je ook nergens. Je moet nu ook alles zelf doen!", zegt mijn ma. "Dankje mam!", zeg ik en vlieg om haar nek.
Einde flashback

Ik ging naar de Maladiven Very Happy. Ik sprong uit bed en greep alles wat ik nodig zou hebben. Ik bleef één maand weg. Lekker zon, strand en zee voor mij alleen. Ik propte zoveel mogelijk in mijn enorme sporttas. Het ging niet passen. Ik dacht na. Ik zag mijn oude koffer staan van toen ik 8j was. Het zag er niet uit. Helemaal vol met bloemen en barbie stickers. Ik zuchtte. Ik zal het er maar mee moeten doen. Toen ik uiteindelijk klaar was, was het alweer 5:30. Ik schrok. Ik had nog drie kwartier de tijd om aan te kleden, te ontbijten en me naar het station te haasten. Ik keek naar het setje kleren wat ik had uitgezocht. Ik grinnikte. Het waren mijn favo spijkerbroek en een leuk, zwart shirtje met, in het wit, Cars Jeans erop. Ik had ook mijn zomerjas erbij gelegd. Het was hier nog best koud voor de zomer. Ik trok snel mijn kleren aan en rende naar beneden. Mijn moeder stond in de keuken en er stond een bord met brood op het aanrecht. "Je bent alweer lekker laat.", zegt mijn moeder zuchtend. Ik glimlach. "Ik dacht; laat ik maar een ontbijt klaarmaken anders komt ze nooit op de Maladiven.", grinnikt ze. Ik geef mijn moeder een knuffel. "Je bent de beste ma!", zeg ik en ik vreet mijn brood op. Daarna neem ik afscheid en ik loop naar het station. Ik kom op tijd aan bij het vliegveld en daar ging ik dan. Op weg naar de Maladiven!

voila ^^ zeg maar wat ge ervan vindt, elke mening is welkom Wink

xx Chi sunny

BANNER GEMAAKT *trots*
Is this love? Is_thi10
Very Happy


Laatst aangepast door Chieana Strider op do aug 28, 2008 6:01 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Jill vr apr 25, 2008 5:43 pm

owla

wie zou ze daar nu toch tegen kunnen komen?? hehhe

Like a Star @ heaven
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider vr apr 25, 2008 5:53 pm

hihi, ik ben voorspelbaar xD
ik heb net een ander stukske geschreven zallik posten...?

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Jill vr apr 25, 2008 5:59 pm

uhuuu!!

Like a Star @ heaven
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider vr apr 25, 2008 6:04 pm

was zeker een overbodige vraag xD
ik zal ff posten...

Hfdst. 2 - Vakantie!
"I'm sorry guy's, but there really is nothing left.", zei de rare man van het 'hotel'. Ik zucht nogmaals. "Well, at least we still have a private beach.", zeg ik vrolijk en draai me om. Tom zit een beetje te klooien met de bagage. Ik zucht weeral. "The beach won't be that private, sir.", zei de rare man. Ik kijk hem geschokt aan. "What!?", schreeuw ik. "Schrei!", schreeuwt Tom lachend naar me. Ik steek mijn tong naar hem uit. Hij haalt zijn schouders op en zoekt zijn eigen koffer. Ik zucht, weer. "Why isn't it 'that private' then?", vraag ik beleefd. "There is already a girl staying in that house. She won't be of any troubles, I swear.", zei de rare man. Ik knik een beetje afwezig. Het was best een grote kans dat het een fan zou zijn die hierheen was gekomen omdat Tokio Hotel hier ook kwam. Ik zucht weeral. "Kommst du Tom?", vraag ik aan mijn broertje. Hij knikt en loopt met zijn twee koffers en een kleine koffer van mij naar me toe. "Der Rest kannst du selbst tragen.", zegt hij en hij steekt zijn tong uit. Ik zucht. Soms was hij zo'n kind, die Tom. Ik kreeg de sleutel van het huisje en ik pakte mijn koffers. Eindelijk een vakantie met alleen Tom. Geen moeder, geen paparazzi en geen Georg en Gustav. Alleen een (waarschijnlijk een fan) meisje. Dat zou toch niet zo veel problemen moeten geven...
"Biiiiiiiil!", schreeuw ik keihard naar achter. Bill komt iets harder aangestrompelt. "Was?", zegt hij boos. Ik lach. Hij geeft me een duw met zijn koffer. Ik kijk hem nu boos aan. Dan lachen we allebei. "Keine Mutti." , zegt Tom. "Keine Paparazzi", zegt Bill. "Und kein Georg und Gustav!", schreeuwen ze er allebei achteraan. Waarschijnlijk heeft de hele wereld dat laatste gehoord. Ze schieten allebei in de lach. Tom kijkt Bill aan met een mysterieuze blik.
'Hoe zou het meisje zijn?'
'Tom...'
'Nee, serieus! Zou ze een fan zijn?'
'Ik hoop van niet.'
'Waarom niet? Dat is toch leuk?'
'We zijn hier gekomen voor rust, ja!'
'Jaja. Dan nog wil ik weten hoe ze in bed is.'
"Tom!", schreeuwt Bill. Ik schiet in de lach. Bill zucht nog maar een keer. Hij was duidelijk saggi. Ik ga vlak naast hem lopen, alleen net iets achter hem. Hij kon me nu niet zien. "Tom.", zegt hij met een waarschuwing in zijn stem. "Jaa...", zeg ik onschuldig. Bill staat opeens stil. Ik knal tegen hem op. Hij kijkt met een eigen-schuld-dikke-bult-blik naar me en steekt zijn tong uit. Ik steek ook mijn tong uit. "Wir sind da.", zegt Bill droog. We kijken beide naar het nummer van het huisje. 483. We schieten allebei in de lach. "Wie tun sie das immer?", zegt Tom lachend. "Keine Ahnung.", antwoord Bill lachend. We stoppen met lachen en kijken naar het huisje. Het ziet er niet slecht uit. Het is beige van kleur en het heeft een felle rode deur. Het lijkt best groot. Je kan er ook een auto voor parkeren. 'Zullen we?' 'Yep' We lopen lachend naar de deur. De deur zit niet op slot. Waarschijnlijk is het meisje er al. Ik grinnik. Dit kon nog wel eens een tegenvaller voor Tom worden. We lopen allebei naar binnen. We kijken verbijsterd naar...

hihi, nu al een cliffhanger xD

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Jill vr apr 25, 2008 7:21 pm

whahaha

tom jong!

Like a Star @ heaven
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider vr apr 25, 2008 8:32 pm

hijs erg hier he xD
ik kan alleen 3 (miss 2) dagen nie posten want ik ga naar de camping ^^
dus tja, solly...

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Jill vr apr 25, 2008 8:36 pm

Razz
post nu dan?

Like a Star @ heaven
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider vr apr 25, 2008 8:38 pm

duh, ik heb nog niet een heel stukkie...
ik ben byna klaar, miss lukt het me...
*hoort haar moeder zagen*
heel miss...

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Katia vr apr 25, 2008 8:47 pm

geeft nie :p
Het tot nu toe al heeeeeeeel leuk :p
Tom zoekt weer zijn pleziertjes op xD
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider vr apr 25, 2008 8:50 pm

hihi, maar hoe reageer ik hierop?? Cool
*doet een commentator van een show na*

xD

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider vr apr 25, 2008 8:53 pm

voila, wel een klein stukske Wink

Vervolg hfdstk 1 Wink
Ik gooide mijn tas en koffer op bed en greep mijn bikini eruit. Ik kleede me snel om. Voor dat ik naar beneden ging deed ik ook nog mijn nieuwe (jongens) zwembroek aan met van die leuke bloemetjes erop ^^. Nu loop ik naar beneden en ga op het strand liggen. Dit was de hemel...Het was hier enorm mooi en ook nog eens lekker weer. Het was niet eens zo duur. Ik had een all-inclusif reis geboekt maar aangezien het hotel helemaal vol had gezeten had ze dit huisje gekregen. Nu had ze dus alle tijd (de activiteiten gingen ook niet door) om lekker in de zon te liggen en niks te doen. Ik denk aan mijn vriendje. Hij is zo'n schatje! Ik grijns naar de lucht. Er kwamen een paar kleine wolkjes voorbij drijven. Ik sluit mijn ogen en vergeet even alles om me heen. Opeens hoorde ik stemmen. De rare man van het hotel had gezegt dat er nog gasten konden komen die ook in het huisje zouden slapen. Ik zuchtte. Niks aan te doen. Ik had liever alleen willen blijven. Ik kijk naar de zee. Het water was heel rustig, dus ging ik maar even zwemmen. Na een hele poos 'getraint' te hebben ga ik weer op het strand liggen. Dom! Nu zit ik onder het zand. Ik lach om mijn eigen domheid. Dat was even lekker. Weer eens flink trainen. Ze had het best gemist, het zwemmen. Ze had heel lang wedstrijdgezwommen. Dat was nu ook al wel een jaar geleden. Ze hoorde de stemmen niet meer. Had ze nou maar wat beter geluisterd. Ze zweerde dat ze die stemmen kende. Maar waarvan? Ze zuchtte, liep nog even door zee om zich af te spoelen en loopt weer naar het huisje. Ze loopt meteen door naar haar slaapkamer. Vreemd, ze is niemand tegengekomen. Ze haalt haar schouders op en kleed zich om. Zodra ze klaar is zet ze de computer in haar kamer aan. "Schiet op dom ding!", zegt ze boos tegen de computer. Eindelijk. Ze start internet op en gaat naar haar favorite forum ^^. Hé, een nieuw stukkie bij MatBS! ze leest het met vreugde. Ze merkt niet dat er iemand achter haar is komen staan. "So that's what our fans do in there spare time.", zegt een tè bekende stem achter haar. Ze slikt en draait zich om. "Bill Kaulitz? Wtf!", schreeuwt ze. Bill lacht. "O, you aren't a fan?", zegt hij plagend. "Let me talk! I haven't finished yet", zegt ze en steekt haar tong uit. "Wtf are you doing in my room!?", zegt ze. "My appologize, lovely lady.", zegt hij met een grijns. Ik rol met mijn ogen. "Jongens...", fluister ik tegen mezelf. En toen kwam Tom de kamer binnenstormen...

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider vr apr 25, 2008 8:55 pm

maar ik ga nu, doei *zwaait en hugged iedereen die online is*

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Jill vr apr 25, 2008 9:46 pm

omg
das wel verschieten jaaa
als bill plost achte u staat Razz

Like a Star @ heaven
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider zo apr 27, 2008 10:15 pm

zekers Wink
CHI IS BACK sunny (& Phil xD)
ik ga nu snel verder schrijven met een nieuw stukkie
Very Happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma apr 28, 2008 12:40 am

nieuw stukkie is klaar Very Happy
zallik posten Suspect
...................................
vooruit dan maar Smile

Vervolg hfdst 2 Wink
'Zullen we?' 'Yep' We lopen lachend naar de deur. De deur zit niet op slot. Waarschijnlijk is het meisje er al. Ik grinnik. Dit kon nog wel eens een tegenvaller voor Tom worden. We lopen allebei naar binnen. We kijken verbijsterd naar het interieur. Het is enorm luxe en toch niet té luxe. Van binnen is het huisje enorm ruim. "GEIL!!!", reopen we in koor. We kijken elkaar aan en omhelzen elkaar lachend. "Es ist hier so GEIL!", schreeuwt Bill. "Übergeil!", voegt Tom er aan toe. We lachen nog altijd en we rennen de trap op. Bill raced naar de badkamer en Tom naar de dichtsbijzijnde slaapkamer.
Hfdstk. 3
Bill's POV
Er staan allerlei crèmes bij de spiegel. Ik kijk in de kastjes. Er staat ook enorm veel make-up. Ik klap opgewonden in mijn handen en begin alles te bekijken. Er staat heel veel zwarte make-up. Dat meisje had dezelfde smaak als hij. Stik, een fan. Ik keek nu ook naar de verpakkingen. Er stond iets in een raar taaltje dat best wel op duits leek. Ik las het, zover ik het begreep, door en zag dat het er ook in het duits stond. Ik lach mezelf uit. Ik lees nu wat er staat. Niet erg interresant. Ik hoor iemand de trap oplopen. Ik negeer het. Er staat dat het een Nederlands product is. Dus het mysterieuze meisje was Nederlands. Heel waarschijnlijk een fan. Nee, het is hoe dan ook een fan, het kan niet anders. Ik loop naar boven. Helemaal bovenaan de trap is nog een kamer. Ik loop naar binnen. Er zit een meisje in de stoel voor de computer. Ze start internet op. Ik loop naar haar toe. Ik lees mee wat er staat. Het is Engels. Het ging over mij! En de rest van Tokio Hotel. En natuurlijk een fan. Het zal wel fanfictie zijn. Ik vind het best wel leuk. "So that's what our fans do in there spare time.", zeg ik met mijn hyperstemmetje. Ik hoor het meisje slikken en ze draait zich naar me toe. "Bill Kaulitz? Wtf!", schreeuwt ze. Ik schiet in de lach. "Oh, you aren't a fan?", zeg ik plagend. "Let me talk! I haven't finished yet.", zegt ze en ze durft haar tong naar me uit te steken. Een enorme grijns vormt op mijn gezicht. "Wtf are you doing in my room!?", zegt ze. Ik speel het spelletje mee. "My appologize, lovely lady.", zeg ik met een grijns. Ze rolt met haar ogen en mompelt wat. Ik wil er op ingaan. Maar toen kwam Tom de kamer binnenstormen...

xx Chi sunny

btw: hoe meer quotes, hoe meer stukkies....Razz


Laatst aangepast door Chieana Strider op ma apr 28, 2008 10:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma apr 28, 2008 5:38 pm

aangezien ik tog geen quotes krijg is hier nog een stukje Sad
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tom's POV
Ik loop de slaapkamer in. Er staat 1 kinqsized bed in. Dat kon nog wel van pas komen. Ik grijns. Ik ga op de rand van het bed zitten. Iets in mijn ooghoek trekt mijn interesse. Ik loop naar de opening in de muur. Ik hoor van achter me Bill hysterisch lachen. Die heeft make-up gevonden... Ik rol met mijn ogen. De opening leid naar een klein balkonnetje zonder balustrade. Vanaf het balkon had je een prachtig uitzicht op zee en de prachtige lucht. Ik zucht. Het was hier geweldig. Iemand kwam de trap oplopen. Ik negeerde het geluid en bleef van het uitzicht genieten tot ik Bill achter de persoon aan hoorde lopen. Ik keek nog een keer naar het uitzicht en liep terug de gang op. Ik neem ook nog een kijkje in de badkamer. Een groot bad en een grote douche. Hier kon hij mooi een meisje vermaken. Ik grijns en loop naar boven. Ik hoor Bill lachen. Ik slik. Geen fan? Ik hoor Bill iets zeggen. "My appologize, lovely lady." Ik storm de kamer binnen. Ik kijk van Bill naar het meisje. 'Wat is er Tom?' 'Tom?' Bill loopt op me af. Het meisje giegelt. Wel een fan dus. Yes! Bill staat nu vlak voor me en hij kijkt op me neer. "Alles ist schon gut, Bill", zeg ik en ik loop naar het meisje. Ik voel Bill's blik in mijn rug branden. Er loopt een rilling over mijn rug. Ik negeerde het. "And what's your name, beautiful?", zeg ik verleidelijk met een enorme grijns. Ik steek mijn hand naar haar uit. Zij schud mijn hand. "My name is Kimberly. And I guess you are Tom?", zegt ze plagend. "You're a smart girl.", zeg ik met een grijns van hier tot Tokio. Het blijft een domme uitdrukking. Kimberly lacht en ik voel me opeens heel goed. Ze had een mooie, fijne lach. Het klonk niet raar, en het zag er leuk uit. Ik grijns nog altijd. Tot ik een duw van mijn broer krijg...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
voila
ik heb trouwens al een enorme vooraad gekweekt, dus...
QUOTEN Razz:P:P:P

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma apr 28, 2008 10:04 pm

nouja, aangezien niemand dit leest zal ik maar byna alles achter mekaar posten...oja, een waarschuwing, er gaat twincest inkomen...dus als je er niet tegen kan...IK HEB JE GEWAARSCHUWD!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bill's POV
Tom had niet gereageerd op hem. Wat was er met hem? Vond hij mij een last? Haat hij me? Wat is er? Ik negeer mijn op hol geslagen gedachtes en focus op wat Tom en Kimberly doen. Tom flirt. Fout! Zij was nog maar een jong meisje. Ze is een maagd, dat weet ik zeker! Ik geef Tom een duw. Hij kijkt me saggi aan.
'Waarom deed je dat?'
'Niet flirten'
'Waarom niet?'
'Gewoon niet doen'
'Ben je verliefd?'
'NEE!'
'Oh nee?'
'Tom...'
'Jaaa...'
'HOU OP!'
'Neee...'
'JA!'
'Echt niet'
'Jij bent eerder verliefd op haar.'
'Cool, ik ben verliefd'
'Loser'
'Auw'
'Sukkel'
'Je doet me pijn, Bill'
'Jij doet haar pijn'
'Niet waar!'
'Wel waar!'
We kijken allebei de andere kant op en Tom gaat weer aan de flirt. Ik ren weg, de trap af. Ik merk dat er maar twee slaapkamers zijn. Fijn, een kamer delen met Tom. Daar zit ik echt op te wachten. Ik zucht en plof neer op het enorme bed. Wel lekker veel ruimte. Daar kon je veel standjes op uitproberen. Wacht even, dacht hij nu aan? Ja, hij dacht aan sex. Dat is ook voor het eerst in twee jaar. Wat zou Tom doen vanacht? Hij voelde zich opgelaten. Hij knipperde een paar keer met zijn ogen. Kreeg hij nu rare gedachtes over zijn broer? Ik laat me kreunend op het bed vallen. Mijn hormonen zijn op hol geslagen, dat is alles. Ik hoor Tom lachen. Ik voelde opeens een soort woede door me heen. Ik was jaloers. Was ik verliefd op mijn eigen broer aan het worden?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

xx Chi sunny


Laatst aangepast door Chieana Strider op di apr 29, 2008 7:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma apr 28, 2008 11:24 pm

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kimberly's POV
De tweeling staat voor mijn neus te vechten. Mentaal. Ik meng me er niet in. Veel te vermoeiend. Tom kijkt weer naar mij. Hij grijnst. "What do you like most of Tokio Hotel? Me?", zegt hij met een grijns. Ik zie dat Bill wegrent. "The music. Especialy the bass.", zeg ik terwijl ik mijn tong uitsteek naar Tom. Hij grinnikt. "Wich person do you like the most then?", zegt hij nu met een lustvolle blik. Ik trek een gezicht waardoor het lijkt of ik nadenk. "I'm not sure...I can't choose between two guys...", zeg ik. Tom grinnikt weer. "If I am one of them, I can assure you, I'm the best.", zegt hij met nog altijd een enorme grijns en lustvolle blik. "I'll say who. I can't choose between Bill and...GEORG!", zeg ik met een lach. Tom schiet in de lach. "G-G-Georg?", zegt hij proestend van het lachen. "Yes!", zeg ik vrolijk. Hij houd het niet meer vol en valt op het bed neer. Ik grijp mijn kans en ga bovenop hem liggen. "You know, you're now laying in my bed. That means I can do what ever I want on you.", zeg ik met een grijns. Tom lijkt nu verlegen. "What's up?", vraag ik. "Nothing. It's just...never mind...", zegt hij. Ik kijk hem verbaasd aan. Ik klim weer van hem af en ga naast hem liggen. Tom duikt nu boven op mij en lacht. "Do you really think I would let you lead?", zegt hij met een grijns. Ik kijk hem met lachende ogen aan. "Yes, otherwise I won't do a thing", zeg ik en ik steek mijn tong uit. Hij schiet weer in de lach en we rollen lachend over het bed om boven op de ander te liggen. Tom ligt nu op mij en zijn hoofd komt steeds dichterbij...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma apr 28, 2008 11:27 pm

aangezien ik mijn rang omhoog wil werken ga ik ff heel veel posten Wink
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hfdstk. 4
Bill's POV
Na een paar lachbuien is het stil geworden boven. Ik kijk verbaasd naar het plafon. Zouden ze..? Niet aan denken Bill! Maar... Nee! Ik zucht. Soms word ik zo moe van mezelf. Vooral van die duizende stemmetjes die allerlei dingen zeggen om te doen. Hij deed maar niks. Ze gingen vanzelf weg. Waarom voelde hij zich toch zo opgewonden door het feit dat hij samen met zijn broer het bed moest delen? Ja, ze sliepen allebei in alleen een boxer, maar toch... Het was echt niet normaal wat er nu door zijn aderen stroomde. Een raar hormoon genoemd: adrealine. En natuurlijk liefde. Dat was nu wel zeker. Hoe ging hij dit ooit tegen Tom zeggen? Hij was nu waarschijnlijk een maagd aan het ontmaagden boven hem. Ik zucht. Ik loop sloffend naar de badkamer en haal mijn make-up van mijn gezicht af. Ik kijk in de spiegel. Ik kijk naar mezelf, hijgend alsof ik net de marathon heb gelopen. In mijn gedachten zwerven nu allemaal rare gedachtes over Tom rond. Ik gooi boos de make-up remover door de badkamer. Ik doe de deur op slot en trek mijn kleren uit. Ik zet de douche aan en ga onder de ijskoude straal staan. Ik moest afkoelen, heel erg afkoelen. Ik begin te trillen. Het kan me allemaal niks meer schelen...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Laatst aangepast door Chieana Strider op di apr 29, 2008 7:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma apr 28, 2008 11:29 pm

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tom's POV
Ik kom met mijn hoofd steeds dichter bij de hare. Ze kijkt me niet aan. Het verbaasd me. "If you don't want it, I won't do it.", zei ik. Er kwam een raar, hysterisch maar toch zacht lachje uit haar mond. "And what do you read under the word 'it'?", zei ze. Ik zuchte. "Kissing, or more.", zei ik zachtjes fluisterend in haar oor. Ze reageerde er totaal niet op. Ik stond perplex. Nog nooit was me dit overkomen. Een meisje dat totaal niet reageerde op zijn aanrakingen en zachte woorden. "I already have a boyfriend.", fluisterde zij nu in mijn oor. Ik wilde er op reageren, maar mijn lichaam deed niets. Mijn lichaam wilde geen ander lichaam meer. Geen vrouwen meer. Ik dacht opeens aan Bill. Er verscheen een duivelse glimlach op mijn gezicht. Ze keek me verbaasd aan. Ze wist het. "You aren't thinking of me, are you?", zei ze. "No, I'm not thinking of you. I'm actualy thinking of Bill.", zei ik met enorme verbazing in mijn stem. Ze glimlachte en gaf me een knuffel. "So is there something going on between you and Bill?", vroeg ze grijnzend. "No! That's disgusting!", schreeuwde ik en ik sprong van haar af. Ik dacht aan Bill die voor mijn neus aan het strippen was en ik kreunde. Dit was niet normaal! Kimberly grinnikte. "Your body tells something else, Tom. Don't be ashamed of it. I love it.", zei ze met een ondeugend glimlachje. Ik keek haar smekend aan. Zij grijnsde alleen maar. Ik zuchtte en liep weg. Ik hoorde dat Bill onder de douche stond. Ik had zin om naar hem toe te gaan, vertellen wat ik voelde, maar ik deed het niet. Ik liep de slaapkamer in en ik ging op het 'geheime balkon' zitten. Ik zuchtte nogmaals. Ik moest het onder ogen zien. Ik was verliefd op mijn eeneïge tweelingsbroer!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Laatst aangepast door Chieana Strider op di apr 29, 2008 7:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma apr 28, 2008 11:31 pm

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kimberly's POV
Tom liep de kamer uit. Ik was best geschockt. Tom was gay! Hij viel voor zijn broer! Zou dat over die meisjes dan toch een dekmantel zijn? Ik grinnikte. Ik vond het eigenlijk best wel leuk. Nou ja, meer interresant. Tom en Bill, wie had dat gedacht! 'Oja, iedereen.', dacht ik met de herrinneringen aan de twincest filmpjes op YouTube. Ik grinnikte. Geweldig. Echt GEWELDIG. Ik vond het echt leuk. Ik lachde om mezelf en liep weer naar de computer. Ik reageerde met quotes en ik wou de computer afsluiten, maar toen zei mijn vriendin wat op msn.
[c=4] sunny Yvette[/c] sunny I love you Bill Du Bist In Meine Herz I love you Ik ga naar het TH concert Ŧ I love you nog 47 dagen I love you Melissa snel weer logeren Smile - says:
hoi, hoest?
I love you...Phil...I love you - 5 t/m 9 Mei oefnen, bij wie? - says:
Yo, goed, mj???? ik zit btw op de Maladiven Very Happy:D
[c=4] sunny Yvette[/c] sunny I love you Bill Du Bist In Meine Herz I love you Ik ga naar het TH concert Ŧ I love you nog 47 dagen I love you Melissa snel weer logeren Smile - says:
FET!!!!!! ik wil ook Sad maarja, met mij gaat het goed Smile natuurlijk niet zo goed als met jou he Wink
I love you...Phil...I love you - 5 t/m 9 Mei oefnen, bij wie? - says:
je moest eens weten...
[c=4] sunny Yvette[/c] sunny I love you Bill Du Bist In Meine Herz I love you Ik ga naar het TH concert Ŧ I love you nog 47 dagen I love you Melissa snel weer logeren Smile - says:
je maakt me nieuwsgierig...
I love you...Phil...I love you - 5 t/m 9 Mei oefnen, bij wie? - says:
...
[c=4] sunny Yvette[/c] sunny I love you Bill Du Bist In Meine Herz I love you Ik ga naar het TH concert Ŧ I love you nog 47 dagen I love you Melissa snel weer logeren Smile - says:
wat is het dan???????
I love you...Phil...I love you - 5 t/m 9 Mei oefnen, bij wie? - says:
je gelooft me tog niet...
[c=4] sunny Yvette[/c] sunny I love you Bill Du Bist In Meine Herz I love you Ik ga naar het TH concert Ŧ I love you nog 47 dagen I love you Melissa snel weer logeren Smile - says:
jawel! egt waar *angle-face*
I love you...Phil...I love you - 5 t/m 9 Mei oefnen, bij wie? - says:
tssss...ok dan, ik verblijf in hetzelfde huisje als Tom & Bill Kaulitz...EN TOM IS GAY!!!!! hijs verliefd op Bill!!! dit klinkt dus egt fake weetje, maar het is wel so!!
[c=4] sunny Yvette[/c] sunny I love you Bill Du Bist In Meine Herz I love you Ik ga naar het TH concert Ŧ I love you nog 47 dagen I love you Melissa snel weer logeren Smile - says:
...WoW...moeilijk te geloven...maak een foto van jou met de boys Wink dan geloof ik het wel Razz maar Tom gay??? die had ik niet zien aankomen o.0
I love you...Phil...I love you - 5 t/m 9 Mei oefnen, bij wie? - says:
raar hè??? ik stond er ook versteld van, hij grijnsde erg duivels toen hij aan Bill dacht o.0 das egt weird o.0
[c=4] sunny Yvette[/c] sunny I love you Bill Du Bist In Meine Herz I love you Ik ga naar het TH concert Ŧ I love you nog 47 dagen I love you Melissa snel weer logeren Smile - says:
zeg dat wel! maar ik moet nu gaan, me ma roept, doei!!
I love you...Phil...I love you - 5 t/m 9 Mei oefnen, bij wie? - says:
doei
Nu sloot ik de computer wel af. Ik grinnik om de reactie van Yvette. Ze geloofde me ergens toch wel, dacht ik. Ik haalde mijn schouders op en keek op de wekker. Het was al 22:54. Ik trok mijn pyama aan en ik liep naar beneden. Ik hoorde niks. Vreemd. In de keuken doe ik de koelkast open. Niet veel interresants. Ik ga op onderzoek uit in de kastjes. Ik vind spaghetti en wat spaghetti-saus. Ik zal het er maar mee moeten doen. Bill komt de keuken binnenlopen. Hij draagt alleen zijn boxer met een shirt erboven en zijn haar is zeiknat. Ik onderdruk een lach. "What have you done?", vraag ik aan hem. Hij kijkt me verbaasd aan en merkt dan hoe hij erbij loopt. Hij bloost en ik schiet in de lach. "Finally a real guy here!", zeg ik vrolijk. Nu kijkt hij me nog verbaasder aan. "You're not wearing any make-up and you act naturaly. For once you're not in the spotlights.", zeg ik lief. Hij glimlacht. "Yes, finally some rest!", zegt hij met een knipoog. Ik schiet in de lach. "Can I make the sauce?", vraagt hij met een ethausiast gezicht. "Ofcourse!", zeg ik met een enorme smile op mijn face. Bill begint vanalles te pakken en begint de saus te maken. Ik kook de spaghetti ondertussen. Ik merk dat Bill heel opgewonden is. Rare gasten, van de Kaulitz-familie...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Laatst aangepast door Chieana Strider op di apr 29, 2008 7:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider ma apr 28, 2008 11:39 pm

Nu begint de echte twincest...WARNING: ALS JE ER NIET TEGEN KAN, NIET LEZEN!!!! danku ^^
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hfdstk. 5
Bill's POV
Ik hoorde Tom de trap afrennen en de slaapkamerdeur sloeg dicht. Ik zette de douche weer uit en pakte een handdoek. Ik droogde mezelf af en trok mijn kleren weer aan. Ik deed de deur van het slot en haalde even snel een handdoek over mijn haren zodat het niet teveel druppelde. Ik liep naar de slaapkamer. De deur was open. Ik ging naar binnen. Ik zag niemand. Vreemd. Ik zal toch zweren dat ik Tom hierheen had horen gaan. Ik zuchtte en trok mijn kleren deels uit. Ik ging op bed liggen met alleen mijn boxer nog aan. Ik sloot mijn ogen. Ik voelde zachte lippen over de mijne heen gaan. Mijn ogen schoten open en ik ging rechtop zitten. Tom stond versteend naast het bed. "Tom? Jij?", fluisterde ik. Ik was niet in slaap gevallen en toch had ik de deur niet gehoord. "Ja, Bill. Ik.", zei Tom met een moeilijk gezicht. Ik slikte. Dit kon niet waar zijn. Tom was natuurlijk niet verliefd op hem. Het was zijn eigen lust die dat zei. "Ik droom...", fluisterde ik. "Nee, dan zou ik ook dromen.", fluisterd Tom terwijl hij naast me komt liggen. Hij heeft zijn kleren nog aan. Ik wist dat hij opgewonden was. Tom had zijn ogen gesloten. Ik ging tegen hem aan liggen. Tom sloeg zijn arm om me heen en zuchtte. "Bill, ik hou van je.", fluisterde hij in mijn oor. Ik keek op. Tom was onzeker. "Ik hou ook van jou, Tom.", fluisterde ik terug. Ik maakte aanstalten hem te zoenen. Toen hoorde ik iemand de trap aflopen. Ik versteende en ik voelde dat Tom dat ook deed. We wachtte zachtjes tot de voetstappen verdwenen. Toen zoende Tom me plots vol op de mond. Ik versteende in het begin, maar toen ik merkte dat Tom hetzelfde als ik voelde, verdiepte ik de zoen. Mijn tong gleed zachtjes over zijn lippen. Opeens trok Tom zich terug. "Nee, dit is fout. Dit is niet goed.", fluisterde hij. Ik begreep hem. Ik trok mijn t-shirt aan en ik liep naar beneden, op zoek naar eten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Laatst aangepast door Chieana Strider op di apr 29, 2008 7:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider di apr 29, 2008 10:49 am

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tom's POV
Ik hoorde Bill de kamer binnenkomen. Zal ik? Mijn verlangen groeide elke sekonde die ik aan Bill dacht. Ik probeerde mezelf tegen te houden. Ik kon het niet. Ik liep naar het bed en ik zag Bill liggen in zijn boxer. Mijn verlangen werd groter. Ik gleed zachtjes met mijn lippen over die van Bill heen. Zijn ogen schoten open en ik versteende. Ik dacht dat hij sliep. Hij ging rechtop zitten. "Tom? Jij?", fluisterde Bill. "Ja, Bill. Ik", zei ik met een moeilijk gezicht. Het was niet makkelijk je gay-gevoelens voor je broer aan je broer te tonen. "Ik droom...", fluisterde Bill. "Nee, dan zou ik ook dromen.", fluisterde ik tegen Bill en ik ging naast hem liggen. Ik deed mijn ogen dicht en deed of ik sliep. Ik voelde dat Bill tegen me aan ging liggen. Ik sloeg mijn arm om hem heen. Ik zuchtte. Nu of nooit! "Bill, ik hou van je.", fluisterde ik in zijn oor. Bill keek op. Ik voelde me onzeker. "Ik hou ook van jou, Tom.", fluisterde hij terug. Bedoelde hij nu hetzelfde? Ik hoorde iemand de trap aflopen en ik versteende automatisch. De voetstappen verdwenen en ik kon maar op een manier er achter komen hoe Bill zich voelde. Ik zoende Bill vol op de mond. Hij had dit duidelijk niet zien aankomen. Na een paar tellen verdiepte Bill de zoen. Hij genoot ervan, net als ik. Ik voelde Bill's tong over mijn lippen glijden. 'Stop!', schreeuwde mijn geweten in mijn hoofd en ik verbrak de zoen. "Nee, dit is fout. Dit is niet goed.", fluisterde ik zachtjes terwijl ik nog tegen Bill aan lig, en ervan geniet. Bill liet blijken dat hij me begreep met zijn blik en hij pakte zijn t-shirt en ging waarschijnlijk op zoek naar eten. Ik legde me neer op het bed. Ik dacht na over wat er net was gebeurt. Ik zuchtte. Dit ging nergens over. Bill is mijn broer! Ik kan niet verliefd op hem worden! Ik trek mijn kleren uit. Ze zaten zonder reden niet lekker meer. Ik ging weer op het balkon zitten. Niemand kon me hier zien. Tenminste, dat dacht ik. Ik had geen idee dat er foto's van me werden genomen. Ik begon het na een poosje koud te krijgen en ik liep weer naar binnen. Ik rook mijn bekende saus. Bill was spaghetti aan het maken!? Dat ging nooit goed! Ik trok snel mijn boxer en mijn t-shirt aan en ik sprintte naar beneden. Ik zag beneden een lachende Bill en Kimberly aan het koken. En Bill vond het erg plezant...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Chieana Strider di apr 29, 2008 7:11 pm

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kimberly's POV
Ik was tijdens het koken gezellig met Bill aan het kletsen en ik vergat in welke status hij momenteel zat. We waren beide aan het lachen toen Tom de keuken binnenliep. Hij keek ons versteend aan. Hij slikte en liep gekwetst weg. Bill en ik keken hem verbaasd na. Toen opeens rende Bill achter Tom aan met een bezorgde blik op zijn gezicht. Dit was niet goed. Ik zette het gas laag en liep achter Bill aan. Tom zat op de bank en Bill ging net naast hem zitten. Ik bleef staan om hun woordenloze gesprek te zien. Ik had geen idee waar ze het over hadden. Toen opeens herinnerde ik dat Bill opgewonden was geweest toen hij bij me kwam staan. Als hij dat nog was toen Tom de keuken binnenkwam...Het kwartje viel bij me en ik schoot in een hysterische lach. De jongens liepen naar me toe. "Sorry, guys. I just remembered what had happened and now I think I know what the problem is.", zei ik vrolijk. Ze keken me beide geschockt aan. "What?", zei ik verbaasd. Er viel weer een kwartje. "I really don't mind if you guys are gays and incest.", zei ik er achteraan. Ik zag dat er een last van Bill's schouders viel. Tom was nog steeds geschockt en hij keek strak naar een punt achter me. Ik draaide me om en ik zag waarom Tom zo geschockt was. Er stond, nauwelijks te zien, een fotograaf tussen de planten. Ik zuchtte en duwde beide jongens de keuken in en sloot daar het raam. Ik zag dat Tom bang keek en zijn broers hand pakte voor steun. Bill kneep zachtjes in Tom's hand. Ik smolt bijna bij het zien van die handeling. De jongens zagen het en keken naar elkaar en toen merkte ze dat ze elkaars hand vast hielden. Ze lieten elkaar verbaasd los. "Tom, Bill, go work on that sauce. I'll continue coocking.", zei ik en ik liep weer naar het gasformuis. De jongens deden meteen wat ik zei. Zonder één keer twijfelen of naar elkaar te kijken. Ze vertrouwde me blind vanaf die avond. Ik wist hun geheim, dus hielden ze me te vriend. Maar wat als ze het zouden zeggen? Hoe zouden ze tegen haar zijn? Ik besloot om ze niet te misbruiken. Het was niet nodig en ze zou er alleen maar narigheid van krijgen. De spaghetti en de saus waren klaar en we begonnen te eten. Eerst was er alleen een woordenloos gesprek tussen de tweeling maar al snel brak het ijs en waren we gezellig aan het kletsen. Ik ruimde de tafel af en zette alle vaat bij de gootsteen. Ik deed de koelkast weer open en pakte een enorme bak ijs eruit. Ik zette het grijnzend op tafel. Tom begon ook te grijnzen. Bill lachte alleen maar heel vrouwelijk. Ik pakte één lepel. De jongens keken me verontwaardigd aan en maakte aanstalten om op te staan. "Sit.", zei ik als een moeder. De jongens gingen braaf weer zitten. Ik glimlachde met een mysterieuze grijns. Ik nam eerst zelf een lepel ijs. Toen gaf ik Tom een lepel ijs. Hij grijnsde en at braaf zijn ijs op. Hetzelfde deed ik bij Bill. We schoten alledrie in de lach. "Me is tha motha in tha house today.", zei ik met een fake, mislukt, accent. Nu kwam Tom helemaal niet meer bij. Hij lag letterlijk op de grond van het lachen. Bill lachde een beetje onzeker mee. Ik merkte het. "What's wrong, Bill?", fluisterde ik tegen hem. Hij keek me onzeker aan. "It's okey, I won't bite.", zei ik met een grijns. Bill glimlachde. "How do you think the fans would react on it? You know, Tom and me...", zei hij onzeker. Ik glimlachde tegen hem. "They probaly won't like it and in the begin they will probaly leave. But then the real fans come. The die-hard fans. The fans like me.", zei ik nu verlegen. Bill bleek het leuk te vinden en pakte mijn hand vast, nog altijd met een glimlach op zijn gezicht. OMFG. Bill was met me aan het flirten. Tom stopte meteen met lachen toen hij Bill zag. Hij keek gekwetst. Ik bleef nog steeds Bill aanstaren met een WTF-doe-je-blik. Bill lachde en liep de keuken uit. Gevolgd door een boze Tom. En ze lieten mij alleen achter met de vaat. En het ijs! Ik begon het ijs op te eten. Nadat ik meer dan drie kwart eruit had gegeten stopte ik en legde ik het ijs weer veilig in de koelkast. Best handig, zo'n vriezertje bovenin de koelkast. En toen begon ik aan de vaat...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this love? Empty Re: Is this love?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum