Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik loop mijn kamer binnen en val over...

+6
Jill
Isha_
Seloinja
Mandy
joycie_ke
Zazou
10 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast zo mei 04, 2008 11:12 pm

ieuw banaan

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola en mijn nieuwe naam

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kimke ma mei 05, 2008 9:47 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Smile en mijn wacom tablet
Kimke
Kimke
Iets Grotere TH-Fan
Iets Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 32
Woonplaats : hier,op het forum :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke ma mei 05, 2008 9:49 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Kim haar wacom tablet en mijn tick van werchter boutique Very Happy
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kimke ma mei 05, 2008 9:53 pm

Very Happy ...
*wil ook een tick ebben voor werchter boutique* Smile

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en mijn euh... inspiratie die ik zoek ben x)
Kimke
Kimke
Iets Grotere TH-Fan
Iets Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 32
Woonplaats : hier,op het forum :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Chieana Strider ma mei 05, 2008 10:03 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, mijn te grote inspi die ik kwijt moet xD

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kimke ma mei 05, 2008 10:28 pm

leen er wat aan mij Razz
Kimke
Kimke
Iets Grotere TH-Fan
Iets Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 32
Woonplaats : hier,op het forum :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast ma mei 05, 2008 10:43 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet, mijn vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Chieana Strider ma mei 05, 2008 11:21 pm

Kimke schreef:leen er wat aan mij Razz
hier, met een doosje erbij om mijn inspi bij je te houden (anders vliegt ie weer weg, das zonde Wink)

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kimke di mei 06, 2008 8:26 pm

jeejjj, inspi!! Very Happy

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom en mijne pinguinketting xD
Kimke
Kimke
Iets Grotere TH-Fan
Iets Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 32
Woonplaats : hier,op het forum :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Chieana Strider di mei 06, 2008 10:19 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting en mijn enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen xD

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke wo mei 07, 2008 8:15 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen en mijn fles water

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Chieana Strider wo mei 07, 2008 9:16 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water en mijn-inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love xD
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Mandy zo mei 18, 2008 12:58 am

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love en een CB-poster.

xx pig
Mandy
Mandy
Bill's SterTatoo (*)
Bill's SterTatoo (*)

Aantal berichten : 2236
Leeftijd : 36
Woonplaats : In Shin\'s drumstel en in Bill\'s haar.

http://bill-x-Tokio-Hotel.startspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Chieana Strider zo mei 18, 2008 2:47 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam ...? Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster en mijn pas gekochte acoustic gitaar Very Happy
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kimke zo mei 18, 2008 4:49 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar en de joeri Razz
Kimke
Kimke
Iets Grotere TH-Fan
Iets Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 32
Woonplaats : hier,op het forum :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Chieana Strider zo mei 18, 2008 10:45 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri en Bill *heart-eyes*
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Mandy zo mei 18, 2008 11:35 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes* en men laarzen.

xx pig
Mandy
Mandy
Bill's SterTatoo (*)
Bill's SterTatoo (*)

Aantal berichten : 2236
Leeftijd : 36
Woonplaats : In Shin\'s drumstel en in Bill\'s haar.

http://bill-x-Tokio-Hotel.startspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast ma mei 19, 2008 10:32 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen en cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Chieana Strider zo mei 25, 2008 6:15 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes! en mijn nieuwe TH-tas (die eignlk nog niet binnen is xD)
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke wo mei 28, 2008 8:02 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas en gele nagellak xD
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast wo mei 28, 2008 10:29 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak en mijn nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke wo mei 28, 2008 10:35 pm

oeh,z ijn die er al? Very Happy
damm, mijn loon moet gestort worden Razz

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast wo mei 28, 2008 10:51 pm

das vanaf vndaag
kzag zo in de joepie "vanaf vandaag in jbc"
ik zo tege mijn mama "oe,das toch vanaf 28 mei"
blijkt da ik dus echt geen besef heb vn datum XD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Mandy zo jun 08, 2008 10:55 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC en mijn piggie die-op-de-grond-slaapt.

xx pig
Mandy
Mandy
Bill's SterTatoo (*)
Bill's SterTatoo (*)

Aantal berichten : 2236
Leeftijd : 36
Woonplaats : In Shin\'s drumstel en in Bill\'s haar.

http://bill-x-Tokio-Hotel.startspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Chieana Strider wo jun 18, 2008 3:44 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC, Mandy's piggie die-op-de-grond-slaapt en FF-inspi
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 4 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum