Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik loop mijn kamer binnen en val over...

+6
Jill
Isha_
Seloinja
Mandy
joycie_ke
Zazou
10 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Katia wo apr 02, 2008 8:17 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce en het matje voor mijn deur
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill wo apr 02, 2008 9:34 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel mijn verzameling TH rated boekskes.
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast do apr 03, 2008 12:48 am

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, mijn zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha's fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes en mijn nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill do apr 03, 2008 5:40 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, mijn zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha's fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon en mover mijn eigen voeten
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Katia do apr 03, 2008 10:38 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, mijn zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha's fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten en een badeend
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill vr apr 04, 2008 12:27 am

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, mijn zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha's fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend en mijn zus Razz

x
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kimke vr apr 04, 2008 3:06 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, mijn zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha's fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus en mijn stapel cd's en dvds Smile
Kimke
Kimke
Iets Grotere TH-Fan
Iets Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 32
Woonplaats : hier,op het forum :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill vr apr 04, 2008 7:20 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, mijn zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha's fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds en mijn gsm die ik verloren was xD
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke vr apr 04, 2008 8:30 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, mijn zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha's fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD en mijne cd van Mika

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kimke vr apr 04, 2008 8:51 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, mijn zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha's fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika en mijn sandalen
Kimke
Kimke
Iets Grotere TH-Fan
Iets Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 32
Woonplaats : hier,op het forum :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill vr apr 04, 2008 10:35 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, mijn zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha's fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen en mijn bretellen.

x
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast za apr 05, 2008 2:14 am

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, mijn zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha's fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen en de vrjaardagskado-rol die ik vn een vriendin gekrege eb vandaag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ za apr 05, 2008 1:22 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag en mijn collectie Lipsmackers.(kent iemand da?)
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast za apr 05, 2008 4:06 pm

nee kken da ni

k loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag, Isha's collectie Lipsmackers en mijn sleutels

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ za apr 05, 2008 6:13 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag, mijn collectie Lipsmackers, Lys haar sleutels en mijn keimooie nieuwe blauwe enkelbotjes
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast za apr 05, 2008 6:34 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag, mijn collectie Lipsmackers, Lys haar sleutels, Isha's keimooie nieuwe blauwe enkelbotjes en n muffin *mmm,kwijlt*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ za apr 05, 2008 6:57 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag, mijn collectie Lipsmackers, Lys haar sleutels, mijn keimooie nieuwe blauwe enkelbotjes, ne muffin en mijn bus garnier bodyrepair.
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill zo apr 06, 2008 12:01 am

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag, mijn collectie Lipsmackers, Lys haar sleutels, mijn keimooie nieuwe blauwe enkelbotjes, ne muffin, ishaa's bus garnier bodyrepair en mijn ff&schrijfsels schrift.
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast zo apr 06, 2008 12:07 am

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag, mijn collectie Lipsmackers, Lys haar sleutels, mijn keimooie nieuwe blauwe enkelbotjes, ne muffin, ishaa's bus garnier bodyrepair, Jill's ff&schrijfsels schrift en mijne tv XD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kimke zo apr 06, 2008 2:01 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag, mijn collectie Lipsmackers, Lys haar sleutels, mijn keimooie nieuwe blauwe enkelbotjes, ne muffin, ishaa's bus garnier bodyrepair, Jill's ff&schrijfsels schrift ,lys tv XD en mijn map tekeningen
Kimke
Kimke
Iets Grotere TH-Fan
Iets Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 32
Woonplaats : hier,op het forum :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ zo apr 06, 2008 2:05 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag, mijn collectie Lipsmackers, Lys haar sleutels, mijn keimooie nieuwe blauwe enkelbotjes, ne muffin, ishaa's bus garnier bodyrepair, Jill's ff&schrijfsels schrift ,lys tv XD, Kims map tekeningen en mijn handtassecollectie
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kimke zo apr 06, 2008 2:12 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag, mijn collectie Lipsmackers, Lys haar sleutels, mijn keimooie nieuwe blauwe enkelbotjes, ne muffin, ishaa's bus garnier bodyrepair, Jill's ff&schrijfsels schrift ,lys tv XD, Kims map tekeningen ,ishaa's handtassecollectie en een suikerklontje
Kimke
Kimke
Iets Grotere TH-Fan
Iets Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 32
Woonplaats : hier,op het forum :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill zo apr 06, 2008 5:31 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, mijn megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en fleskes zwart&rode nagellak van joyce, het matje voor katia haar deur en heel Jill haar verzameling TH rated boekskes, Lys der nieuwe gitaar me n lelijk randpatroon, jill haar voeten, een badeend ,Jills zus, Kim's stapel cd's en dvds, Jill haarre gsm die ze verloren was xD, Joyce's cd van Mika, Kims sandalen Jill's bretellen, de vrjaardagskado-rol die Lys vn een vriendin gekrege heeft vndaag, mijn collectie Lipsmackers, Lys haar sleutels, mijn keimooie nieuwe blauwe enkelbotjes, ne muffin, ishaa's bus garnier bodyrepair, Jill's ff&schrijfsels schrift ,lys tv XD, Kims map tekeningen ,ishaa's handtassecollectie, een suikerklontje en nen verbrokkelde koek
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ zo apr 06, 2008 5:35 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kimke do apr 10, 2008 10:01 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL! en een zak chips Razz
Kimke
Kimke
Iets Grotere TH-Fan
Iets Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 32
Woonplaats : hier,op het forum :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 2 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum