Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik loop mijn kamer binnen en val over...

+6
Jill
Isha_
Seloinja
Mandy
joycie_ke
Zazou
10 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 5 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ ma jun 30, 2008 2:18 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC, Mandy's piggie die-op-de-grond-slaapt, FF-inspi en isha's koptelefoon Very Happy
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 5 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke ma jun 30, 2008 2:30 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC, Mandy's piggie die-op-de-grond-slaapt, FF-inspi, isha's koptelefoon en mijn propere gepoetste vloer ^^
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 5 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill vr jul 11, 2008 3:16 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC, Mandy's piggie die-op-de-grond-slaapt, FF-inspi, isha's koptelefoon, Joyce der propere gepoetste vloer ^^ en over mijn (Jillies) tenen! auw *again*
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 5 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ wo jul 16, 2008 1:56 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC, Mandy's piggie die-op-de-grond-slaapt, FF-inspi, isha's koptelefoon, Joyce der propere gepoetste vloer ^^, over Jillies tenen en over mijn lading handtasse en boeketasse (drie boeketasse en een miljoen handtasse xd)
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 5 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast wo jul 16, 2008 2:16 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC, Mandy's piggie die-op-de-grond-slaapt, FF-inspi, isha's koptelefoon, Joyce der propere gepoetste vloer ^^, over Jillies tenen, over Isha's lading handtasse en boeketasse (drie boeketasse en een miljoen handtasse xd), mijn net geschreven tekst

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 5 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ do jul 17, 2008 12:42 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC, Mandy's piggie die-op-de-grond-slaapt, FF-inspi, isha's koptelefoon, Joyce der propere gepoetste vloer ^^, over Jillies tenen, over Isha's lading handtasse en boeketasse (drie boeketasse en een miljoen handtasse xd), Lari's net geschreven tekst en mne gsm diek constant kwijtspeel
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 5 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke do jul 17, 2008 11:53 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC, Mandy's piggie die-op-de-grond-slaapt, FF-inspi, isha's koptelefoon, Joyce der propere gepoetste vloer ^^, over Jillies tenen, over Isha's lading handtasse en boeketasse (drie boeketasse en een miljoen handtasse xd), Lari's net geschreven tekst, isha"s gsm die ze constant kwijtspeelt en mijne reiszak waarvoor dak te lui ben om em leeg te maken...
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 5 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill ma aug 04, 2008 11:21 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC, Mandy's piggie die-op-de-grond-slaapt, FF-inspi, isha's koptelefoon, Joyce der propere gepoetste vloer ^^, over Jillies tenen, over Isha's lading handtasse en boeketasse (drie boeketasse en een miljoen handtasse xd), Lari's net geschreven tekst, isha"s gsm die ze constant kwijtspeelt en Joyce der reiszak waarvoor da ze lui is om em leeg te maken en moi's lege blikje kriek...
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 5 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Kitty wo aug 20, 2008 4:06 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: TEVEEL!, een zak chips ,ne versterker, een oesterschelp, een lege emmer popcorn, zak limoenchips, ne poef , twee polsbandjes, kandarock?! posters en flyers, Joyce's proper gewassen hond,ne (leeg) potje chocommouse,Katia's boekentas en 3 paar oorbellen, Lari's micro, mijn kapotte ipod, dafalgantabletten, Lari's nieuwe mini Bill, koppijn die Jill heeft laten rondslingeren, posters die Lari nog moe ophange, Joyce aar wasmand me gestreken was, Lys haar zwevend hoofd, Lari's radio, Lys' fanfic-schrift en Joyce aar paramore cd ,lys haar gsm die momenteeel als mp3 dient, Kim's mp3 speler, Joyce haar reep cote d'or banaan chocola,lys' nieuwe naam, Kim haar wacom tablet,joyce's tick van werchter boutique en inspiratie die kim zoek is, Chi's te grote inspi die ik kwijt moet,lys' vuist da vasthangt op et gezicht vn de buskotvernielers vn Bill en Tom, Kim's pinguinketting, Chi's enorm-veel-te-grote-voor-maar-3-euro-zonnebril-die-ik-laatst-van-me-ma-heb-gekregen, Joyce's fles water, Chi's inspiratie-voor-mijn-FF-Is-This-Love, een CB-poster ,chi's pas gekochte acoustic gitaar, de joeri, Bill *heart-eyes*, Mandy's laarzen, cornflaaaaaaaaaaaaaaaakes!, Chi's nieuwe TH-tas, gele nagellak, Leani's nieuwe TH tshirts vn de JBCCCCC, Mandy's piggie die-op-de-grond-slaapt, FF-inspi, isha's koptelefoon, Joyce der propere gepoetste vloer ^^, over Jillies tenen, over Isha's lading handtasse en boeketasse (drie boeketasse en een miljoen handtasse xd), Lari's net geschreven tekst, isha"s gsm die ze constant kwijtspeelt en Joyce der reiszak waarvoor da ze lui is om em leeg te maken en moi's lege blikje kriek, Kitty's uiteengehaalde drumstel...
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... - Pagina 5 Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum