Glamorous
+3
Zazou
joycie_ke
IeSs.
7 plaatsers
Pagina 6 van 13
Pagina 6 van 13 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13
Re: Glamorous
*doet Jill Bill's Mascara aan zoda ze nóg langere wimpers heeft om mee te knippere*
Gast- Gast
-buigt-Jill schreef:okéé, klein is nu misschien niet echt het juiste woord
me = GFFF (GroteFanFicFan =) )
verdiend dat niet nog een stukje??
*knipperknipper*
x
_O_ Yeahhh 8-)
-Gaat strijk-Lysach schreef:*doet Jill Bill's Mascara aan zoda ze nóg langere wimpers heeft om mee te knippere*
Whahahahaha x']]]]]]]
Alsjublieftttt
Niet veel later stond hij voor me. Hij leek sprekend op Georg ... en op mij ! Hij was breedgebouwd, maar niet dik. Hij had bruin stijldhaar tot op zijn schouders (onze krullen hadden we van mama). En hij had mijn ogen, groen bruinachtig.
Een gelukzalige glimlach vormde zich op mijn gezicht, maar aan de andere kant kreeg ik toch een raar gevoel. Iets dat me tegenhield om hem in mijn armen te sluiten. Er verscheen ook bij hem een glimlach op zijn gezicht. "Ik ben echt blij dat je er bent" zei hij vrolijk. Ik zag hoe hij zijn armen opende en naar me toe kwam. Ik deinsde achteruit. "Ohw ..." ik zag teleurtelling in zijn ogen. "Ik begrijp het wel, ik ben namelijk ook een vreemde" mijn hart brak. Hij is geen vreemde, hij is ... Ja eigenlijk. Ik heb hem al jaren niet meer gezien. Hij was me zelfs nooit komen opzoeken !!! Er kwam zelfs een tikkeltje woedde in me op. In al die jaren had ik hem niet gezien of gehoord !! En nu is mama er niet meer en werd ik weer geconfronteerd met dat dat ik achter me wilde laten, het verleden !
Mijn vader trok zich terug in de living. "Kom ik breng je koffers wel mee naar boven" zei Georg en nam mijn koffers op. We gingen naar boven en ik installeerde mij in mijn kamer. Het was een mooie kamer met veel versieringen enzo. Volledig mijn stijl !
"Weetje, papa heeft het ook moeilijk" ik keek mijn broer recht in de ogen "net zoals ik !". "Ookal, kende ik mama niet zo goed, ik mis haar ! Nu zij weg is is er ook een deeltje van mij weg !" Dat is hetzelfde zoals bij mij en mijn vader. "Toen jij weg was was er ook een groot deel van mij weg ! Ik was een deel van mezelf kwijt" Er ontsnapte een klein traantje uit mijn broer's oog. "Ik heb na je vertrek liggen huilen, maar echt huilen. Ik was je kwijt, weetje, een deel van mij ! Je weet niet hoeblij ik ben dat je terug bent". Hoe lief !!!
Ik vloog hem rond de hals en begon te huilen. "Ik heb jou ook gemist, echt waar !"
'S avonds zaten we met zenalle in de zetel. Iedereen bleef bij ons slapen, omdat mijn vader dat had voorgesteld. Iedereen had dan maar ingestemd. We waren een film aan het kijken maar ik was er niet echt bij. Ik keek meer naar Tom dan naar de film. Ik mis hem !! Ik keek naar de andere kant en keek naar Dominique die geboeid de film was aan het volgen. Ik heb het toch maar getroffen mer zo'n bestevriendin !! Ik zag een hoofdje achter Dominique komen uitpiepen. Bill. Hij keek me recht in de ogen. Daar waren ze weer, die mooie bruine ogen !!
Na even in Bill's ogen te hebben gestaard keek ik weer naar voor. Ik weet echt niet wat er met me is. Ik zat gevangen tussen twee personen.
Ik kon het niet meer aan "Ik ga slapen" zei ik en verliet de kamer zonder iemand nog aan te kijken.
IeSs.- TH-Fan
- Aantal berichten : 88
Leeftijd : 31
komt mij zo ietske te bekend voor...Ik heb hem al jaren niet meer gezien. Hij was me zelfs nooit komen opzoeken !!! Er kwam zelfs een tikkeltje woedde in me op. In al die jaren had ik hem niet gezien of gehoord !!
en efkes vermeld,volgens mij zijt gij de eerste ff'er die ooit al zoveel heeft gepost in ene dag *applausje*
Gast- Gast
;OLysach schreef:komt mij zo ietske te bekend voor...Ik heb hem al jaren niet meer gezien. Hij was me zelfs nooit komen opzoeken !!! Er kwam zelfs een tikkeltje woedde in me op. In al die jaren had ik hem niet gezien of gehoord !!
en efkes vermeld,volgens mij zijt gij de eerste ff'er die ooit al zoveel heeft gepost in ene dag *applausje*
- Mhaaa ;P
Hij's toch af ^^
Maar vanaf nu ga ik perdag posten ofzo 8-)
<3
IeSs.- TH-Fan
oooooooooooooooh
t'is echt goed!
gaat ze nu is ni met tom en of Bill praten
of neeee
Tom gaat nu naar haar kamer om met haar te praten
of Bill mss
en dan zegt B of T (Tom waarschijnlijk) dat hij haar mist en al en weet ik veel wat
en dat hij niet kwaad op haar is ofzo
en dan komt het terug goed?
ongeveer?
nee..oké...ik geef het op
meer??
x
t'is echt goed!
gaat ze nu is ni met tom en of Bill praten
of neeee
Tom gaat nu naar haar kamer om met haar te praten
of Bill mss
en dan zegt B of T (Tom waarschijnlijk) dat hij haar mist en al en weet ik veel wat
en dat hij niet kwaad op haar is ofzo
en dan komt het terug goed?
ongeveer?
nee..oké...ik geef het op
meer??
x
awel
da denk ik ook
aloewel dak denk da er efkes ng probleemke weer ga zijn me die 2...
keb zo n gevoel
da denk ik ook
aloewel dak denk da er efkes ng probleemke weer ga zijn me die 2...
keb zo n gevoel
Gast- Gast
echt eh!! kvin die oook super mooi
eeh ID kga ook ies nen sig make (nie dak da kan, mah ik doe mijn best )
eeh ID kga ook ies nen sig make (nie dak da kan, mah ik doe mijn best )
IeSs. schreef: Ik zag een hoofdje achter Dominique komen uitpiepen. Bill. Hij keek me recht in de ogen. Daar waren ze weer, die mooie bruine ogen !!
Bij dit stukje was ik me echt Bill's gezichtje zo aant inbeelden als op die sig
xx
Nee ik heb echt geen idee hoe die dingen allemaal werke,
want ik heb ook Photofiltre als programma..
* *
xx
want ik heb ook Photofiltre als programma..
* *
xx
ik zet daar wa tekst bij
en ktrek er wa lijnen naast
en vwla,ne Tom sign!
btw,check 1ste stukje bij Op Reis
ALLEN DAARHEEN!!
en ktrek er wa lijnen naast
en vwla,ne Tom sign!
btw,check 1ste stukje bij Op Reis
ALLEN DAARHEEN!!
Gast- Gast
Hahaha *wrijft over Bill's kopje "Brave jongen"*
Lys zei van "iedereen check op reis" haar nieuwe FF, daarom was men post zoooo uhm gezet
xx
Lys zei van "iedereen check op reis" haar nieuwe FF, daarom was men post zoooo uhm gezet
xx
Wahahahhaha x'DDMandy schreef:IeSs. schreef: Ik zag een hoofdje achter Dominique komen uitpiepen. Bill. Hij keek me recht in de ogen. Daar waren ze weer, die mooie bruine ogen !!
Bij dit stukje was ik me echt Bill's gezichtje zo aant inbeelden als op die sig
xx
Nu je het zegt ;D
En bedankt allemaal voor de rcts op mene sig ;P
+ Straks meer
IeSs.- TH-Fan
Ik liet me op mijn bed vallen. Ik voel me echt niet goed in mijn vel. Vooral niet als ik Tom zie. Ik wil hem zo graag voelen, vastnemen, proeven. Ik kan niet zonder hem ! En Bill maakt alles dan ook nog zo moeilijk. Ik weet echt niet hoe dit allemaal ooit is kunnen gebeuren. Ik hou nog zoveel van Tom. Een traan rolde uit mijn oog. Ik hou zielsveel van hem !! Voor hem zou ik mijn leven willen geven !!!! Ik kan niet zonder hem !!!
Ik nam een foto van Tom en mij uit mijn nachtkastje. We waren zo ... perfect !! Ik haat mezelf, hoe kon ik zoiets mooi laten stuk gaan ?!!
Er liep nog een traan over mijn wang en zachtjes begon ik te zingen :
I just want you close.
Where you can stay forever.
You can be sure.
That it will only get better.
You and me together.
Through the days and nights.
I don't worry'cuz.
Everything's going to be alright.
People keep talking they can say what they like.
But all I know is everything's going to be alright.
No one, no one, no one.
Can get in the way of what I'm feeling.
No one, no one, no one.
Can get in the way of what I feel for you, you, you.
Can get in the way of what I feel for you.
When the rain is pouring down.
And my heart is hurting.
You will always be around.
This I know for certain.
You and me together.
I don't worry'cuz.
No one, no one, no one.
No one, no one, no one.
Can get in the way of what I feel.
I know some people search the world.
To find something like what we have.
I know people will try.
Try to divide something so real.
So til the end of time I'm telling you there is no one .
No one, no one, no one.
No one, no one, no one.
De laatste woorden rolden zachtjes over mijn lippen. Een traan baande zich een weg over de foto. Zachtjes veegde ik hem weg en gaf een kusje op de foto. "Tom, ik zal altijd met heel mijn hart van je houden !!!"
Ik legde de foto onder mijn hoofdkussen en legde me neer. Met Tom ronddwalend in mijn hoofd probeerde ik een beetje te slapen.
POV Tom
Ik ging de trap op, ik was moe en was niet van plan nog heel de tijd daar te blijven. Toen ik voorbij Rihanne's kamer liep hoorde ik haar zachtjes zingen. Ik duuwde de deur zachtjes op een kier en luisterde naar wat ze zong.
De laatste woorden rolden over haar lippen. Er gingen rillingen door heel mijn lichaam. Ze heeft een wondermooie stem ! Had ik die stem maar hier bij mij. Ik mis Rihanne ! Maar ik weet niet of ik wel kan vergeven wat ze me heeft aangedaan !? Maar toch hou ik nog met heel mijn hart van haar. Ik heb nog nooit zo'n speciaal meisje ontmoet als mijn Rihanne, nou Rihanne.
Ik zag dat ze een traan af een foto veegde en er dan een kusje opgaf. Het was een foto van mij en haar.
En toen zei ze : "Tom, ik zal altijd met heel mijn hart van je houden !!!"
Mijn hart bonsde 10000... keer sneller. Ze heeft echt spijt !! , Rihanne, ik hou ook nog altijd met heel mijn hart van je, en dat heb ik ook altijd gedaan. Ookal was je weg of watdan ook. Altijd, altijd was je bij mij in mijn hart.
Een traan liep langs mijn wang naar beneden. Ik, ... Ik hou echt nog van Rihanne !!
I just want you close.
Where you can stay forever.
You can be sure.
That it will only get better.
You and me together.
I don't worry'cuz.
No one, no one, no one.
No one, no one, no one.
When the rain is pouring down.
And my heart is hurting.
You will always be around.
This I know for certain.
You and me together.
I don't worry'cuz.
No one, no one, no one.
No one, no one, no one.
Can get in the way of what I feel.
I know some people search the world.
To find something like what we have.
I know people will try.
Try to divide something so real.
So til the end of time I'm telling you there is no one .
No one, no one, no one.
No one, no one, no one.
De laatste woorden rolden zachtjes over mijn lippen. Een traan baande zich een weg over de foto. Zachtjes veegde ik hem weg en gaf een kusje op de foto. "Tom, ik zal altijd met heel mijn hart van je houden !!!"
Ik legde de foto onder mijn hoofdkussen en legde me neer. Met Tom ronddwalend in mijn hoofd probeerde ik een beetje te slapen.
POV Tom
Ik ging de trap op, ik was moe en was niet van plan nog heel de tijd daar te blijven. Toen ik voorbij Rihanne's kamer liep hoorde ik haar zachtjes zingen. Ik duuwde de deur zachtjes op een kier en luisterde naar wat ze zong.
De laatste woorden rolden over haar lippen. Er gingen rillingen door heel mijn lichaam. Ze heeft een wondermooie stem ! Had ik die stem maar hier bij mij. Ik mis Rihanne ! Maar ik weet niet of ik wel kan vergeven wat ze me heeft aangedaan !? Maar toch hou ik nog met heel mijn hart van haar. Ik heb nog nooit zo'n speciaal meisje ontmoet als mijn Rihanne, nou Rihanne.
Ik zag dat ze een traan af een foto veegde en er dan een kusje opgaf. Het was een foto van mij en haar.
En toen zei ze : "Tom, ik zal altijd met heel mijn hart van je houden !!!"
Mijn hart bonsde 10000... keer sneller. Ze heeft echt spijt !! , Rihanne, ik hou ook nog altijd met heel mijn hart van je, en dat heb ik ook altijd gedaan. Ookal was je weg of watdan ook. Altijd, altijd was je bij mij in mijn hart.
Een traan liep langs mijn wang naar beneden. Ik, ... Ik hou echt nog van Rihanne !!
Pagina 6 van 13 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13
Pagina 6 van 13
Permissies van dit forum: