Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Glamorous

+3
Zazou
joycie_ke
IeSs.
7 plaatsers

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Glamorous Empty Glamorous

Bericht van IeSs. zo feb 17, 2008 6:12 pm

Ik ga mijn verhaal hier ook posten op aanvraag van Joyce!
...
Zeg maar wat je ervan vind x']]
Ik zit al redelijk ver met dit verhaal, in totaal; 29 hoofdstukken [Njaa, voor mij is dat veel hea ^^]
En als jullie het tof vinden zal ik stuk per stuk posten ^^
[Ik hou van kritiek om mijn verhaal te verbeteren, alhoewel ik het na hoofdstuk 29 maar pas kan inbrengen ^^"]

Have fun, ofzo xD
_____________________________

Mijn verhaal gaat over een meisje dat op vakantie gaat naar Duitsland. Ze logeert in een hotel waar Tokio Hotel ook logeert.
Ze beleeft veel leuke tijden met de jongens en krijgt zelfs na een tijdje een relatie met Tom, maar dat loopt niet zoals ze had gedacht ...
[/korte inhoud]



Glamorous


"Rihanne, taxi is er !" riep mijn moeder."Ja-ha" riep ik terug klapte mijn koffer dicht. Ik ging mijn kamer uit en sleepte mijn koffer achter me aan.
Eindelijk in de auto nam ik mijn iPod en luisterde naar een liedje dat 'monsoon' heette. Tokio Hotel noemde de band. Goh hoe kom je aan zo'n bandnaam ? Ik sloot mijn ogen en snoozde zachtjes in.
"Juffrouw we zijn er" ik opende mijn ogen en het liedje 'I Survived You' van Nathalia klonk in mijn oren. Zachtjes meezingend nam ik mijn koffer uit de kofferbak. "Prettige vakantie verder".

Ik ging het hotel binnen en checkte in aan de bali. "Alsjeblieft, hier is je sleutel" zei de vrouw achter de bali.
"Hmm, kamer 484" ik zocht mijn kamer die ik na 10 minuten had gevonden. Toen ik de kamerdeur opende zag alles er heel luxueus uit. Oké ons ma had een goede smaak !
Toen ik het 'appartementje' aan het verkennen was had ik ontdekt dat er zelfs een jakuzzi stond in de reuze badkamer. Yeah !
Ik legde mijn koffer op mijn bed en verliet mijn kamer voor een verkenningstocht door het hotel.
Ik wandelde de tuin in en zag in het midden van de tuin een groot zwembad. Jaja ik hou van Duitsland !
"Bill eerlijk zijn, je vond het - wow chickie in aantocht" hoorde ik achter me. Ik draaide me om en zag 4 jongens in zwemshort. "Zozo, een chickie alleen in de tuin" zei de jongen met dreadlocks. Ik rolde met mijn ogen en liep richting de jongens om zo het hotel binnen te gaan.
"En nu niet meer" zei ik toen ik binnen stond. "Oeh Tom gedist door een meisje !" hoorde ik de andere jongens zeggen. Ik zag dat de jongen met dreadlocks niets meer wist te zeggen. Ha, voila ! Ik grijnsde naar hem en draaide me daarna om om weer naar mijn kamer te gaan.

Op mijn kamer lade ik mijn koffer uit en deed ik mijn bikinie aan. Ik zette de jakuzzi aan en ging in het water. Zalig !

Na een halfuur kwam ik uit de jakuzzi en kleedde me aan. Er werd op de deur geklopt en ik deed open. Er stond een butler voor me met een karretje met eten -veronderstel ik- op. "Goede avond, dit is u avondeten, er ligt ook nog een menukaart op om u eten voor morgen te bestellen" legde hij uit "Voor de keuken toetst u het nummer 2 in op u telefoon en voor de receptie toetst u het nummer 1 in" ik knikte. "Prettige dag verder" zei hij en vertrok.
Ik rolde het karretje binnen en zette me aan het tafeltje dat in het midden van de kamer stond. "Zo" zei ik en nam de menukaart voor een overzichtje. "wow, als ik uit dit allamaal mag kiezen komen er wel een paar kilotjes bij tegen het einde van de vakantie" lachte ik.

Na mijn eten zette ik het karretje af bij de keuken en dook het zwembad nog even in.
Toen ik het zwembad uitkwam wikkelde ik een handdoek rond me en zette me op de rand van he zwembad om zo de zonsondergang te bekijken. Dat vond ik zo mooi !
"Hoo, ons chickie weer" hoorde ik plots achter me. Ik draaide me om en zag de jongen met dreadlocks weer staan. Ik rolde mijn ogen en keek weer naar de zon. Hij kwam naast me zitten "wat is je naam ?". "Rihanne" antwoorde ik. "Tom" glimlachte hij. Oh die lach ! Die ogen, zo mooi !!
Ik glimlachte terug en keek naar het water. "Mag ik je nummer ?" vroeg hij. Nee, mij heb je niet zo snel ! Ik stond op " je ziet me nog wel" en ik ging het hotel weer binnen.
_________________________________________

x_x

Und??
IeSs.
IeSs.
TH-Fan
TH-Fan

Aantal berichten : 88
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wilrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van joycie_ke zo feb 17, 2008 6:14 pm

1STE FAN!!

clown

ik vind het iig leuk!!
meer Very Happy

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Zazou zo feb 17, 2008 6:54 pm

Fan 2 Razz

Ja, kvinnet het ook wel leuk Very Happy
Snel meer! ^^

-xxx-
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Kitty zo feb 17, 2008 8:02 pm

whiii, schattig
*wilt ook meer*
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Jill zo feb 17, 2008 11:09 pm

aaaaah

coooowl

X

meeerheid!
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Kitty ma feb 18, 2008 2:38 pm

meeehr, nu!! big bosses vragen erom!! Very Happy Very Happy (voel u vooral nie gedwongen ofzo ze Razz )
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van IeSs. ma feb 18, 2008 6:17 pm

Hier ng een stuk x'D
En ik voel me totaal niet gedwongen ofzo geek
Have fun??
^^

_______________________________________________________
Toen ik mijn kamer binnen kwam hoorde ik mijn mobiel afgaan "Aaah waar ben je dom ding !" riep ik "ah hier".
"Hallo ?"
"Hallo lieverd, alles goed daar ?"
"Mama ?"
"Ja, hoe is het daar ?"
"Alles goed, maar waarom bel je ?"
"Eeeuhm ik dacht ... laat ik eens horen wat ze van mijn keuze vond"
"Nou ja, gaat wel ... nee het is hier prachtig" plaagde ik
"Blij dat te horen"
...
"Mam ? Ik ga me douche en dan slapen"
"Oké, welterusten lieverd"
"Ja welterusten"
Ik drukte op het rode telefoontje. Ik stapte de badkamer in en draaide de douche open, ik voelde de warme druppels over mijn huid lopen.
Na de douche kroop ik in mijn bed, het was een lange dag geweest.

"Gustav !" ik schrok wakker en keek op mijn klok : 9 uur !
"Kom eens terug je bent iets vergeten" werd er door de gangen geroepen. Wie roept er nu op dit uur al door de gangen ?! Ik klom uit mijn bed stapte kwaad weliswaar naar de deur. " Hallo, het is nog maar 9 uur, vind jij dat normaal om -" ik stopte mijn zin toen ik zag wie voor me stond.
"Hoi Rihanneke" zei Tom. Ja Tom ! "Heb ik je wakker gemaakt ?" vroeg hij. "Nee hoor" zei ik sarcastich en leunde tegen de deurlijst. "Sorry" zei hij ontschuldig. Ik schudde lachend mijn hoofd en wou me omdraaien om weer mijn kamer binnen te gaan maar ik werd tegen gehouden door iemand die mijn naam zei. Er kam een jongen met lang, zwart haar op me af. Ik keek hem niet-begrijpend aan. "Tom heeft over je verteld, ik ben Bill, de tweelingbroer van Tom" stelde hij zichzelf voor. "Rihanne" glimlachte ik. Hij glimlachte terug, ooh die lach ! Die ogen met zo mooi als die van Tom !! De jongen die Tom riep kwam erbij staan (Gustav dus) en nog ééntje die uit de kamer naast mij kwam. Ik bekeek de jongen aandachtig, ik ken hem van ergens !!
"Oeh Georg, de meisjes kijken naar je !!" grijnsde Tom. "Hé ?! Nee ik kijk niet naar mijn eigen broer hoor !" grijnsde ik. Ik zag verbazing op de gezichtjes van de jongens, zelf Georg maar dat veranderde laten naar een gelukzalige lach. Georg vloog me om de nek en knuffelde me haast plat. "Rihanne, ben jij het echt ?" vroeg hij en bekeek me van top tot teen. Ik knikte. "Je bent veranderd" Ja jij niet, maar ik had het niet door dat jij het was !! Ik glimlachte.
"Dus jij en hij ...?" Tom wees verward naar mij en Georg. "Ja Tom !" zei Georg. "Cool !" bracht Bill uit en we begonnen te lachten

"En hoe gaat het in België ?" vroeg Georg nadat we naar het park waren gegaan om wat bij te praten. "Zijn gangetje" antwoordde ik "en hier ?". "We hebben het de laatste tijd nogal druk en nu zijn we hier in het hotel om wat uit te rusten" Ik glimlachte en knikte "en met papa ?" vroeg ik twijfelend. "Oh eehm, alles goed hoor" "met mama ook" ik toonde een klein glimlachje. Hij glimlachte en keek naar de grond. Een tijdje was het stil. "Georg gaan we terug ?" vroeg ik. "Ja is goed" zei hij en we liepen terug naar het hotel.
________________________________________________

-duikt in hoekje-
IeSs.
IeSs.
TH-Fan
TH-Fan

Aantal berichten : 88
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wilrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van IeSs. ma feb 18, 2008 6:21 pm

[Eigenlijk als ik mijn schrijfstijl van toen zie, lijkt het zo vaag x'D]
IeSs.
IeSs.
TH-Fan
TH-Fan

Aantal berichten : 88
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wilrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van joycie_ke ma feb 18, 2008 6:22 pm

2 woorden voor jou elise:
LEUK MEER!!

Razz

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Kitty ma feb 18, 2008 6:36 pm

ja meer graag!!
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Jill ma feb 18, 2008 11:38 pm

cooowl Very Happy

meerheid!

X
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van joycie_ke za feb 23, 2008 1:10 am

stukje??

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van IeSs. za feb 23, 2008 11:40 am

Toen we aan het hotel aankwamen liepen we naar de tuin waar de jongens in het zwembad zaten. "Aah hier sé" zei Gustav die juist uit het zwembad kwam. Ik glimlachte en ging op het uiteinde van Tom's handdoek zitten met mijn benen over die van hem. "Elah !" protesteerde hij en rolde me van zijn handdoek met gevolg dat ik bij Bill lag. "Anders word ik niet bruin" klaagde hij. "Ja blijft hij altijd sneeuwwitje" grijnsde Bill. Ik begon te lachen. Tom grijnsde naar me en draaide zijn hoofd de andere kant op.
Ik zette me recht en liep naar het zwembad waar ik op de rand ging zitten. Plots kwam er een persoon naast me zitten, geschrokken keek ik naar de persoon naast me. Bill. "Mag ik je mobiel ?" vroeg hij. Ik haalde mijn mobiel uit mijn broekzak en gaf hem aan Bill. "Waarom moet -" voor ik mijn zin kom afmaken had iemand me in het water geduuwd.
Ik kwam zo snel mogelijk uit het water en keek de jongens aan met open mond. Het water druipte van mijn lichaam en mijn haar plakte tegen mijn gezicht. "En voor wat was dat goed ?" vroeg ik nog altijd even verbaasd. "Je had me maar niet moeten uitlachen" grijnsde Tom. Haha, flauwe smoes, maar ik neem wraak !
Ik stapte op Tom af en duuwde hem in het water, maar wat ik niet verwachte is dat Tom me vast greep en mee trok. Ik viel op de grond en zocht iemand om me aan vast te houden. Snel greep ik Bill's voeten vast. "Ej!" protesteerde hij en probeerde los te komen uit mijn greep.
Dan voelde ik 2 handen mijn enkels verwarmen en me mee naar het water trekken. Bruusk liek liet ik Bill's voeten los en viel met Tom in het water. KOUD !! Snel kwam ik weer uit het water, met Tom achter me aan. Bill, Gustav en Georg schoten in de lach.
"Oeh kijk" Tom wees naar mijn t-shirt dat doorscheen. "Nee, Tom, dat is mijn bikinie" grijnsde ik. Hij haalde een wenkbrauw op en lachte.
"Ik ga me omkleden" zei ik na een tijdje en vertrok naar mijn kamer. Ik hing mijn kleren op het terras en waaide naar de jongens die beneden stonden. Ik nam mijn handdoek en ging naar beneden.
Aan het zwembad vouwde ik mijn handdoek open en ging erop liggen. "Ga je nu mee zwemmen ?" vroeg Tom. Ik schudde mijn hoofd "nee nee" lachte ik. Tom haalde zijn schouders op en dook het zwembad in. Ik sloot mijn ogen en genoot van de zon, voor zolang het duurde. Ik voelde druppels op mijn buik druppelen en iemand stond in mijn zon. Ik opende mijn ogen en zag Tom boven me hangen. "Kom je ?" ik schudde mijn hoofd. "Oké" Tom kneep zijn dreadlocks uit op mij. "AAH KOUD !" gilde ik en stond direct recht. Ik keek hem pissig aan. "Jij gaat eraan !" ik duuwde Tom, zonder moeite, in het zwembad. Ik knikte tevreden en legde mijn handen nonchalant in mijn zij. "Nah, en nu ga ik eten" zei ik en nam afscheid van Bill, Gustav en Georg. Voor ik het hotel binnen ging werd ik geroepen door iemand. Ik draaide me om en zag Tom staan. "Geen afscheidskusje meer ?" vroeg hij verbaasd. "Kom dan hier" grijnsde ik en deed teken dat hij moest komen. Hij lachte en kwam waggelend naar me toe. Hij gaf me een kusje en plakte zich dan tegen mij. "Aah Tom !" riep ik en probeerde hem van me af te duuwen. Toen hij me (eindelijk) losliet grijnsde hij en ging terug naar de jongens. Ik schudde lachend mijn hoofd en ging naar boven.

Na het eten plofte ik op bed en sloot mij ogen. Ik dacht weer aan het zwembad en de jongens. één voor één ging ik de jongens af: Bv: Gustav was stil maar toch wist je dat hij er was! Georg, ja Georg, dat is een knappe, helpt me nog niet eens ! Tom, hij is zo'n schat, een echte speelvogel ! Bill die is wel lief ... en schattig ... en knap ... en toch wel zot ! Denk ik dat nu echt ?
Plots voelde ik iemand over mijn wang strelen en mijn naam fluisteren. Ik opende mijn ogen tot spleetjes, die snel open sprongen toen ik zag wie voor me zat. "Tom ?! Wat doe jij hier ?" schrok ik. "Eeuhm, ja ik ... ik ..." stotterde hij "ik moet je iets vertellen". Ik keek hem vragend aan . Hij kwam langzaam dichter en drukte zijn zachte lippen op die van mij. Onze lippen verlieten elkaar weer en ik keek hem verbaasd aan. "Ik vond het leuk aan het zwembad en zou het graag nog een keertje over doen !" hij drukte een laatste keer zijn lippen op en mijne en verliet daarna de kamer.
Nog altijd even verbaasd kneep ik in mijn arm. Droom ik ? "Auw !" kennelijk niet ! "Ik denk dat ik even met mijn broertje ga praten" ik stond op en ging naar de kamer naast de mijne. Kamer 483. Ik klopte op de deur en Gustav deed open "heej Guus, is Georg hier ?"."Ja tuurlijk, Georg je zus !" zei Gustav. Georg kwam op me af "kunne we even praten ... alleen ?" vroeg ik. Hij knikte en sloot de deur achter zich.
We wandelde door de tuin van het hotel "Eeuhm, doen Tom en Bill altijd zo raar ?" vroeg ik. "Hmm, nee maar ik weet dat Bill verliefd is" zei hij. Verliefd ?! "Op wie ? ... als ik dat mag weten natuurlijk" vroeg ik met een sprankeltje hoop. "Op een zekere Kiara, die hebben we leren kennen op tour" Het lachje op mijn gezicht verdween. "Is er iets ?" vroeg Georg. "Eeumh ja, .. ik zit ergens mee" zei ik. Zou ik het vertellen over Bill ? "Met wat ? je kan alles tegen mij vertellen !" Ik zweeg even "Het is Tom" kwam er dan uiteindelijk uit. Georg keek me vragend aan "Toen Tom daarstraks bij mij was hebben we ... gezoent" "aah daarom was hij zo fier toen hij de kamer binne kwam" zei Georg. "De snoeperd" lachte hij. Ik glimlachte naar de grond. "Vind je hem leuk ?" "Ja hij is echt een schat maar ..." Georg legde zijn hand op mijn schouder "Ik begrijp je ... ik zou er voor gaan maar het is jou keuze ! denk er nog eens over na" Ik knikte "Ik ga weer naar boven" zei hij en gaf me een knuffel.
Ik zette me op de rand van het zwembad en keek naar de zon die onder ging. Heb ik wel gevoelens voor Tom ? En Bill dan ? Ik zuchte en liet mijn hand over het water glijden. Plots zag ik Tom in het water, hij glimlachte. Verbaast keek ik naar het water. "Heej" ik draaide me om en zag Tom echt staan. "Eh- hey ?" ik keek terug naar het water. Tom kwam naast me zitten en keek naar de bijna verdwenen zon. "Mooi hé ?" ik keek naar de zon en knikte. "Rihanne, dat vandaar straks ... het spijt me" ik glimlachte naar hem. "Het geeft niets" hij glimlachte en kwam terug dichter. "Ik voelde me echt goed bij je!" zei hij toen zijn gezicht dichter en dichter kwam. Ik zat verstijfd naar hem te kijken. Wat moet ik nu doen ? Help ! "Ik ben verliefd denk ik" en toen kwamen zijn lippen weer op de mijne.
___________________________________________
Ö


Danke hea people <333
IeSs.
IeSs.
TH-Fan
TH-Fan

Aantal berichten : 88
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wilrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Gast za feb 23, 2008 1:26 pm

leuke ff!

meeeeeeeeeeerr?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Kitty za feb 23, 2008 5:56 pm

aaaaaaaw... naaaaaizzzzz, mehr bitte!!
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van joycie_ke za feb 23, 2008 6:11 pm

*port*

meer?

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Gast za feb 23, 2008 6:18 pm

*port mee*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van joycie_ke za feb 23, 2008 6:38 pm

omg, ik heb voor een tweede pg gezorgd Very Happy
nu MOET je wel posten hea!

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Kitty za feb 23, 2008 7:33 pm

*vind het ook*
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Gast za feb 23, 2008 7:38 pm

kzal de rest dan maar volgen zkr ^^

...
ma ik wil ook een stukje!
*steekt hand op*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van IeSs. za feb 23, 2008 8:09 pm

POV Bill

"Amai broertje, vanwaar kom jij?" Tom kwam met een breede glimlach de kamer binnen. "Bij Rihanne" zei hij fier. Ik voelde een lichte steek jaloerzie in me opkomen. Hé ?! Ben ik nu jaloers ? En op mijn eigen broer ? Rihanne is wel een mooi meisje en lief enz. Ohnee, ik zit te kwijlen op een meisje !
Mijn gedachten worde verstoord door iemand die op de deur klopte. Gustav stond recht en deed de deur open. "Heej Guus, is Georg hier ?"."Ja tuurlijk, Georg je zus !" zei Gustav. Georg stond recht en ging op Rihanne af "kan ik je even praten ... alleen ?" vroeg ze. Georg knikte en sloot onze kamer deur achter zich.
Over wat zouden ze praten ? Over mij ? Wat vind Rihanne eigenlijk van me ? In gedachte gaf ik me een mep. Ik moet hiermee ophouden !

Even later kwam Georg weer binnen. "Jij smosser !" zei hij tegen Tom en gooide een kussen naar Tom. Tom lachte. Ze hadden het dus niet over mij maar ... Tom ? Oh, wat maakt mij dat nu uit ?! "Waar is Rihanne nu ?" vroeg Tom. "In de tuin" antwoorde Georg. "Ik denk dat ik even een luchtje ga scheppen" zei Tom en verliet de kamer. Georg kwam naast me zitten "Eeuh, hoe gaat het nu met Kiara ?" vroeg hij. "Eeuhm goed waarom ?" "Nou toen ik met Rihanne over jou en Kiara praatte leek ze nogal, ja ..." Nogal wat ?! "Ze leek het nogal vervelend te vinden dat je iemand had, zoiets ongeveer" zei hij. Wat ?! Vind Rihanne me leuk ? Ik kreeg een warm gevoel en tegelijkertijd ook kriebels. Word ik nu ... verliefd ? "Oh" zei ik nonchalant en ging naar het terras. Ik keek richting het zwembad en zag Tom en Rihanne ... kussen ?!! Nu voelde ik een steek van jaloerzie door me heen stromen. Ik stond helemaal verstijfd en verslagen te kijken.
Plots zag ik dat Rihanne naar boven keek en de kus met mijn broer verbrak. Ze keek naar me ! Daar kwam het warm gevoel en de kriebels weer. Ik draaide me om en repte me naar binnen.

POV Rihanne

1 ding weet ik zeker en dat is dat Tom hemels kan zoenen ! Ik liet mijn ogen naar boven dwalen en zag Bill staan. Bill ?! Ik verbrak de zoen en keek Bill aan. Toen hij zag dat ik naar hem keek draaide hij zich om en repte zich naar binnen. "Rihanne ?" vroeg Tom. Ik schudde mijn hoofd en keek Tom weer aan. "Is er iets ?" Wat moet ik nu zeggen ? "Nee, hoor" Ik liet mijn blik terug naar boven dwalen. Wat deed hij daar ? Zou hij ... ? Komop, maak je geen dingen wijs, Rihanne. "Kijk" Tom wees naar de sterren hemel. Ik keek ook naar boven. "Zo mooi" zei ik zacht. "Even mooi als jij" fluisterde Tom in mijn oor. Ik voelde mijn wangen rood kleuren. Gelukkig was het donker en zag Tom het niet.
Weer keek ik naar het balkon, daar stond hij weer, Bill ! Tom keek ook en stak zijn hand op naar zijn jongere broertje. Bill stak bescheiden zijn hand op en keek naar de sterrenhemel. Wat zou hij van me denken ? Zou hij me ook leuk vinden ? Wat vind ik eigenlijk van Tom ? Is hij wel degene van wie ik hou ? Ik keek naar Tom en onze blikken kruisden elkaar. Hij glimlachte en ik glimlachte teurg. Zou ik dan toch ... ? Hij drukte zijn lippen op de mijne en likte met zijn tong over mijn lippen voor toegang. Ik sloot mijn ogen en opende uitgenodigt mijn mond. Zijn ene hand wreef over het ontblote stukje rug en het andere ging zachtjes door mijn haar. Zijn tong begon een hevige strijd met de mijne. Zalig ! Hij weet tenminste hoe hij moet kussen. Goed kussen !
Hij verbrak de zoen door een klein, teder kusje. Diep in elkaars ogen kijkend, grijnsde hij. "Je kunt zalig kussen !' complimenteerde hij. Wel dank je ! "Jij was -hmm- laat me denken ..." Tom gaf me een vriendschappelijk duuwtje waardoor ik mijn evenwicht verloor en languit naast het zwembad lag. Tom kwam boven me hangen "moet je het nog eens proeven of ga je toch zeggen dat ik goed kan kussen ?" ik keek bedenkelijk en nam dan Tom lachend aan zijn kraag zodat zijn gezicht dichter bij het mijne was. "Nog eens" zei ik zacht en kuste hem.
_________________________________________________

Zo een laatste stukje omdat jullie zo lief zijn! ^^
Want, ik lig een beetje in de knoop met mijn gevoelens enzo >.<
Ja idd, een jongen -zucht-

Njaaa...

X. <3
IeSs.
IeSs.
TH-Fan
TH-Fan

Aantal berichten : 88
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wilrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Gast za feb 23, 2008 8:23 pm

wow,lief :DD
zkr da da meiske Rihanne noemt en ni Lys Razz
*droomt weg*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van joycie_ke zo feb 24, 2008 4:21 pm

*heeft zo het gevoel dat Rihanne uiteindelijk iets met Bill gaat krijgen*

dus...

meer?

*pyppy-eyes-attack*

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Kitty zo feb 24, 2008 4:40 pm

@joyce: ja ik eb ook da gevoel Very Happy

plzzz meeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

*doet mee met puppy-oogjes attack*

Jill schreef:
me 2!!!!!!!!!!!!!
ocharme Tom dan hea....
(srr kitty, khad per ongeluk iets fout gedaan...kheb op de edit knop geduwd ipv op de quote knop...)
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Jill ma feb 25, 2008 7:32 pm

aaaaaaaaaaaaah kstond 2 stukjes achter!

meer?? O_o

X
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Glamorous Empty Re: Glamorous

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum