Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

It All Turned Out A Different Way

+2
Chieana Strider
Naan_x
6 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast vr jun 13, 2008 10:55 pm

7 delen? woot,das toch veel

ik heb nl 0 stukjes meer voor mijn fanfic XD
keb echt zo mijn momente vn 'wille schrijve',en nu ebk daar dus echt gene zin meer in
geen tijd ook trouwens,anders benk daar teveel mee bezig en,nja...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x vr jun 13, 2008 10:57 pm

bij mij zitten de ideeën in mijn kop en daar blijven ze
da typen ziek zo noois zitten hea ;D
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast vr jun 13, 2008 11:00 pm

ja de ideeën zijn er ook bij mij
alsk al mijn ideeën uitschrijf in n verhaal, zou ik veel hebbe
keb er gwn geen zin in op deze moment

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x vr jun 13, 2008 11:02 pm

idem
en wat zie ik juist dat ik maar 6 delen in het totaal heb ipv 7 woops Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast vr jun 13, 2008 11:04 pm

XD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty It All Turned Out A Different Way # 3

Bericht van Naan_x vr jun 13, 2008 11:12 pm

Ze lag nog steeds tegen me aangedrukt. Haar ademhaling was wat rustiger en het snikken was zo goed als opgehouden, alleen was er nog de regen. Kleine druppels die vielen en de stilte tussen ons verbrak. Mijn kleren waren doorweekt en kleefden aan mijn hele lichaam. Maar er was één plekje warm. Dat plekje was het plekje waar… Hoe noemde ze eigenlijk. Net wanneer ik mijn mond wou openen, was zij me voor.
“Mysterieuze redder van me kunnen we ergens naartoe gaan want ik heb het eigenlijk wel een beetje koud gekregen.” Zonder op te kijken, verlieten deze woorden haar mond.
Mijn vingertoppen streelden haar rug, dwaalden via haar arm af naar haar hand en verstrengelden zich uiteindelijk met haar vingers. Zachtjes trok ik haar achter me aan en liep naar de deur van het trappenhuis, waar ik daarnet bijna mijn laatste stukje moed was verloren. Langzaam liepen we de trappen af en nog steeds verbrak alleen de regendruppels de stilte tussen ons. Ik had nog steeds haar hand vast en om eerlijk te zijn, zou en wou ik hem nog niet direct loslaten. Wanneer een hevige regenbui gevolgd door een donderslag opkwam, sprong ik in een wip terug naar achter, onder een overdekte overloop.
“Misschien is het beter dat we hier even schuilen” fluisterde ik tegen haar.
Ze knikte en liet zich tegen de muur naar beneden zakken. Haar zwarte haren gleden over haar gezicht, die half bedekt was met de kap van haar doorweekte sweater. Ik ging naast haar zitten en zag dat ze ontzettend veel rilde. Ik deed mijn trui af die nu ook al wat doorweekt was, maar nog niet zo erg als de hare, en sloeg hem rond haar. Ze keek me dankbaar aan en leunde wat tegen me.
“Hoe heet je eigenlijk?” vroeg ze zacht.
“Tom.” Zei ik.
“Tom en” zei ze wanneer ze me vrolijk aankeek. Wow de eerste glimlach die ik deze nacht had gezien.
“Gewoon Tom.” Zei ik met een glimlach die zich automatisch op mijn gezicht had gevormd. Ze had me misschien nog niet herkent, maar ik was bang dat ze zou beginnen hysterisch doen, moest ik gezegd hebben dat ik Tom Kaulitz van Tokio Hotel was, en dat ging de misschien komende vriendschap tussen ons kunnen verpesten.
“Nou wat ben jij raar zeg.” Zei ze en schoot daarna direct in de lach.
“Whaha je gezicht.” Nou blijkbaar moest ik wel een zeer domme kop getrokken hebben als ze zo moet lachen. Wanneer ze eindelijk wat uit haar lach was gekalmeerd stelde ik haar dezelfde vraag.
“Hoe heet jij dan?”
“Yoni” zei ze koel. Ik keek haar aan dat ze verder moest vertellen.
“Wel eigenlijk heet ik Yolanda. Mijn ouders hebben me die stomme naam gegeven. Ik bedoel wie wil er nu Yolanda heten.” Ratelde ze maar door.
“Nou Yoni is anders wel mooi.” Zei ik snel voordat ze haar naam heel ging beginnen afkraken.
“Ik vind Yoni wel iets schattigs hebben, maar dat wil niet zeggen dat ik schattig ben ofcourse.” Begon ze opnieuw.
“Nou ik vind je er wel lief uitzien, maar wat is de rest achter jouw naam dan, of is het misschien ook een mysterie?” vroeg ik.
“Ah mijn achternaam is nogal saai en stom, dus het zou je zeker niet boeien moest ik het je vertellen.” Zei ze nogal koel.
Ondertussen was het al wat gaan opgehouden met regenen en konden we onze pad verder zetten richting mijn auto.


Laatst aangepast door Naan_x op ma jun 16, 2008 10:47 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x vr jun 13, 2008 11:13 pm

Nog een deeltje
lief hea van mij bounce
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast vr jun 13, 2008 11:23 pm

dankuweeel!

mooi stukje,daar groeit iets mooi ^^

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x vr jun 13, 2008 11:46 pm

Very Happy wow er is hier iemand die er van houdt Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast vr jun 13, 2008 11:48 pm

oooeeeeeh ^^

ja lief vn jou ^^

ik wil ng een deeltje ^^

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Chieana Strider vr jun 13, 2008 11:58 pm

meersel gevraagd!!!!!! Very Happy:D:D

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast za jun 14, 2008 12:43 am

hm,kdenk ni da ge vndaag ng een stukje ga poste
mr mss wel n preview? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x ma jun 16, 2008 10:45 pm

Weetj ik ga sebiets nog eentje posten voor mijn trouwe makers Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast ma jun 16, 2008 10:47 pm

ooh ^^
yay ^^

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x ma jun 16, 2008 10:51 pm

maar eerst kijken of der geen fouten meer in staan
ook artiesten maken fouten
*kuch kuch*
en als er nog een foutje insta als ik post
jmmr dan Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty It All Turned Out A Different Way # 4

Bericht van Naan_x ma jun 16, 2008 10:53 pm

7 februari 2008

“Ah wat een lieve foto.” Zei Yoni. In mijn boxer liep ik naar Yoni en ik wreef nog eens met de handdoek door mijn dreads. Ik volgde haar vinger en keek naar de foto. Ja, die was inderdaad lief. Ik was daar vijf jaar. Bill had per ongeluk een foto van mij getrokken toen ik mam een knuffel gaf. Hij had de camera van de tafel genomen en uit nieuwsgierigheid op een knopje gedrukt. Typisch Bill. Al van kinds af aan nieuwsgierig naar alles en nog wat. Ik keek terug naar Yoni die intussen de foto al had vastgenomen om hem beter te bestuderen. Automatisch begon ik haar te bestuderen. Haar haren waren nog nat van de douche die ze daarnet had genomen en lieten een donkere plek op het zwarte t-shirt achter. Ze leek zowat in mijn t-shirt te zwemmen, maar het stond haar wel schattig. Ik wreef nog eens in mijn haar met de handdoek en liep toen naar de kleerkast. Ik haalde er een pyjama uit die ik in jaren niet meer had gedragen. Normaal sliep ik in boxer, maar ik kon toch moeilijk half naakt naast haar in de sofa zitten. Alhoewel ik een goddelijk lichaam had… Hoe dan ook dat waren geen manieren. Ik trok de pyjama aan en gelukkig paste die nog net. Dat was dus het voordeel als je veel te grote kleren koopt. Ik ging naast Yoni op het bed zitten en begon haar verder te bestuderen. Mijn ogen gleden over de stof van mijn shirt die haar huid raakte. Ik liet mijn blik dan over haar mooie vetvrije benen glijden en keek dan weer naar de handehanden die de foto vast hielden. Mijn ogen bleven op het litteken op haar pols gericht. Die was me daarnet nog niet opgevallen. Het werd me opeens duidelijk toen ik een polsbandje bij haar hoopje kleren op de grond zag liggen.
“Uh, Tom?”vroeg Yoni zacht. Ik liet het hoopje voor wat het was en keek Yoni vragend aan.
“Geldt het aanbod voor die warme choco nog steeds?”
“Tuurlijk.” Zei ik met een glimlach op mijn gezicht.
“Dankje, je bent een schat!” Ze legde de foto terug op mijn nachttafeltje en nam me in haar armen. Daarna drukte ze snel een kus op mijn wang. De plek waar haar lippen mijn huid raakten leek te branden als het zuur dat Bill ooit eens op mijn schoot kotste. Er heerste een raar gevoel in mijn buik. Het leek alsof al mijn darmen in duizendpoten waren veranderd en met hun kleine pootjes duizenden kriebels in mijn buik maakten. Ergens had ik dit gevoel al een eerder gehad. Het leek een beetje op het gevoel dat ik had toen ik voor het eerst een cadillac zag, maar dat gevoel was toch nog een beetje anders. Wat was er toch met me aan de hand? Of beter. Wat had zij met mij gedaan?
“Tom kom je nog?” Yoni haar woorden brachten me weer in de realiteit. Alleen bleven die rare kriebels in mijn buik nog even actief als daarnet.
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast ma jun 16, 2008 10:56 pm

awwwwwwww ^^
zo sweeeeeeeeeeeeeet ^^

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast ma jun 16, 2008 11:03 pm

Alhoewel ik een goddelijk lichaam had…
een waarheid als een koe!

De plek waar haar lippen mijn huid raakten leek te branden als het zuur dat Bill ooit eens op mijn schoot kotste.
um,is da positief bedoeld? XD

leuk stukje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x ma jun 16, 2008 11:07 pm

eigenlijk kotste Tom op Bills schoot en ja het is positief bedoeld Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Chieana Strider ma jun 16, 2008 11:09 pm

cuuuuuuuuteeeeeee stukkie ^^ Tomii is verliefd *very-childish-squeel*
snel weer meer, he *sweet-innocent-beautiful-puppy-eyes*

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x ma jun 16, 2008 11:13 pm

je puppyoogjes gaan nie altijd werken want kheb nog steeds nie verder geschreven
na deze nog 2 :S en dan ist finito Embarassed sry
maar niet beginnen Crying or Very sad wenen hea mensen Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast ma jun 16, 2008 11:18 pm

ma mss kunt ge dan gwn een preview geven?
dan kunt ge paar dagen rekken en terwijl nieuwe stukjes schrijve zoda ge weer wa voorraad hebt Smile
wat n ideeee,wat n ideeee XD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x ma jun 16, 2008 11:20 pm

previeuw
pff kzien da nu gewent vo te schrijven
ma wa moek daar dan al in plooien <_<
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast ma jun 16, 2008 11:23 pm

huh?
nu volgk ni meer

preview is toch gwn n zinneke of n paar zinnekes uit uw volgende stukje hale om et wa spannend te make
en ge zei net da ge ng 2 stukjes staan hebt
amuseer u zou ik zegge ^^

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x ma jun 16, 2008 11:26 pm

ah ik heb weer een hele verkeerde zin getyped
woops
daarnet schreef ik wel seks ipv shit
mijn zelfvertrouwen is nu zo de grond in geboord
whaha
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way - Pagina 2 Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum