Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

It All Turned Out A Different Way

+2
Chieana Strider
Naan_x
6 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x wo jun 11, 2008 2:03 pm

Nouja Naan had een idee en begon te schrijven en ze kreeg meer ideeën en ze bleef maar schrijven en besloot om eens een nieuwe serie te maken.
Dus wat moeten jullie doen:
*Dees zeker maken
*Zeggen wat je ervan vond [ik ga hier geen dingetjes zitten maken als niemand ze leuk vindt]
*En ja hij staat ook op een andere site [dus niet mauwen dat je dees al gelezen heb dan lees je het nog maar een keer^^]
Niet moeilijk hea^^
dus nu allemaal beginnen lezen en een lieve reactie droppen en we zien dan wel^^
Bitte, Danke Schön.

6 februari 2008


"Empty streets, I follow every breath into the night. " waarom begon ik dat nu weer te zingen? Misschien was het omdat we juist dat lied hadden opgenomen, maar daar lag ik nu niet zo wakker van. Het ergste was dat ik,Tom Kaulitz, slechtste zanger aller tijden, het aan het zingen was. Ergens hoopte ik dat niemand het gehoord had anders sprong ik van het eerste beste gebouw. Ok dat nu ook weer niet, maar ik zou wel mijn hoofd helemaal in mijn T-shirt verstoppen uit schaamte. Waren die grote T-shirts dan daarvoor gemaakt? Ah vast niet. Net alsof een winkel een colectie Kleren-voor-idioten-die-hun-willen-verschuilen-in-mega-kleren ging uitbrengen. Ergens lachte ik wel om mijn idiote humor. Bill daarentegen vond het dom. Net of zijn humor zo leuk was. Iemand moest mij toch eens duidelijk maken wat er in die jongen zijn bovenkamer voordeed. Wat ik dus wou zeggen, wie zei er nu Pragueski tegen Praag? Die gast spoorde gewoon voor geen meter. Maar het was mijn broer en ik kon niet zonder hem. Ergens begreep ik nog steeds niet waarom ik daarnet zei dat ik liever naar huis ging in plaats van nog eens lekker te gaan stappen. Misschien wou ik wel echt uitgerust zijn voor morgen, niet dat ik dat echt geloofde maar swat. Nu was nu, morgen was morgen en nu liep ik hier, alleen in de kou terwijl ik eigenlijk samen met de jongens me had moeten bezatten en een snelle griet opgeilen. Zo had ik ook nog eens m'n beurt voor vanavond gehad en kon ik morgen op mijn gemak naar dat kut continent van een Amerika vertrekken. 'The Big Day' volgens Bill. Nou eerlijk gezegd vond ik er niks aan. We hadden gewoon moeten een pauze inlassen na onze Zimmer-tour, maar neen dat lief broertje van me wou meer en als die iets in zijn kop steekt moet je hard slaan tot je het eruit kreeg. Ooit wou ik dat eens doen, maar die gozer trok zijn kop weg en ik... Ik sloeg tegen de muur en brak dan nog eens die pink van me. Bill was zo verschoten dat hij me gelijk gaf en zijn idee liet vervagen. Zo zie je met grof geweld kwam je er altijd. Hoe dan ook het liefst had ik nu ergens met mijn lui krent aan zee gelegen in plaats van naar Amerika te gaan voor weer eens te toeren. Geloof me die jongen zou op een dag zijn stem eens goed forceren en dan was het Bye, bye Tokio Hotel. Maar dat zou dan maar pas tot hem doordringen tot hij het zelf eens zou mee maken. Eerlijk gezegd zou ik geen leven meer kunnen voorstellen zonder TH. Als ik ooit een vriendin had, en dat zouden er waarschijnlijk een paar zijn, misschien 7 voor elke dag een ander, zou ze moeten weten dat de band mijn leven is, en zou ze het niet in haar kop moeten steken om me te laten kiezen tussen haar en de band. Ze zou nogal een eind vliegen. En trouwens dan had ik toch nog die andere 6 meisjes. Met een grijns op mijn gezicht liep ik verder. Ergens geloofde ik toch, net zoals mijn kleine broer, die trouwens groter was dan ik, in de ware. Maar ja wie zou dat geloven. Tom Kaulitz, de player, de onenightstander, de seksgod geloofde in de ware liefde. De jongens zouden me vierkant uitlachen moest ik dat zeggen. Ik kon er niets aan doen maar bij die gedachte grief ik mijn hoofd wat in mijn T-shirt. Ik stampte wat tegen een steentje en een koude luchtbries kwam op. Nu pas besefte ik hoe koud het was en ritste mijn meters te grote trui wat meer dicht.
"Neehee nu ook nog regen." mopperde ik wanneer ik een druppel op mijn gezicht voelde. Raar maar waar maar het bleek maar één druppel te zijn. Ik keek in de lucht en zie een klare lucht met een halfvolle maan en fonkelende sterren in tegen stelling van donkere wolken waar elk moment een moesson kon uitvallen. Opnieuw voelde ik een druppel, maar deze keer dan op mijn hand. Een zwartkleurige vlek verscheen op mijn handpalm. Uit schrik schudde ik met mijn hand en de zwarte druppel rolde naar beneden en stierf tenslotte op de koude harde steen, wat mensen een voetpad noemen. Ik keek naar boven en zag daar een meisje boven op de rand van het gebouw staan.
"Het is helemaal geen regen het zijn haar tranen!" schreeuwde ik net stil genoeg zodat niemand van de weinige mensen op straat het zou kunnen horen.
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Chieana Strider wo jun 11, 2008 2:19 pm

moooi Very Happy ik wil meer ^^ *lolz, klinkt wel erg erg xD*

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van joycie_ke wo jun 11, 2008 6:18 pm

hej, Naan_x
mss moet ge u ne keer voorstelle in eht voorsteltopic Wink dan weten we wie je bent eh Smile
xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x wo jun 11, 2008 7:01 pm

joycie_ke schreef:hej, Naan_x
mss moet ge u ne keer voorstelle in eht voorsteltopic Wink dan weten we wie je bent eh Smile
xxx
Jah mijn hersenen zijn nog in de ontwikkeling
vertaling; ik begrijp je gwn niet Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Chieana Strider wo jun 11, 2008 7:13 pm

een berichtje over uzelf posten bij "Ons nieuwkes" een van de topics hier Wink
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van joycie_ke wo jun 11, 2008 7:16 pm

jeps, wat chi zei dus ^^
*doet vrindelijk en post de link even*
https://tokiohotel-be.actieforum.com/ons-nieuwkes-f1/
heirdus, gwn topic opene met je naam en jezelf voorstelle Wink
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Jill wo jun 11, 2008 9:56 pm

ooh, meer!

xx
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x wo jun 11, 2008 10:03 pm

Jill schreef:ooh, meer!

xx
Oh ik vind Gustav ook zo'n teddybeer Very Happy
hij ziet er echt zo'n knuffelbeest uit weetje Very Happy
ik denk dat als je zijn vriendin zou zijn dat je echt wel je jezelf het gelukkigste meisje van de wereld mag prijzen Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Jill wo jun 11, 2008 10:57 pm

*zucht*
van alle 4 gewoon...

PS: als ge wilt posten, kunt ge ook vanonder op 'postreply' drukken
gewoon dan u bericht typen en niks bij onderwerp zetten. dan hoeft ge ni te quoten Wink

xx
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x wo jun 11, 2008 11:08 pm

Jill schreef:*zucht*
van alle 4 gewoon...

PS: als ge wilt posten, kunt ge ook vanonder op 'postreply' drukken
gewoon dan u bericht typen en niks bij onderwerp zetten. dan hoeft ge ni te quoten Wink

xx
Ja da weet ik maar anders lijk het niet dat ik tegen jou bezig ben
maar als jullie da liever hebben doe ik het anders vanaf nu ofzo
jah nu euh niet nu want dees is quote Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Chieana Strider wo jun 11, 2008 11:11 pm

gaat ge snel weer (hier) posten??
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Jill wo jun 11, 2008 11:11 pm

oh, nee zene, da moet ni
ge doet maar Very Happy
ma kdacht da ge da mss ni wist en kwou u helpen Wink

xx
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x wo jun 11, 2008 11:15 pm

ah snix kgaat wel zo doen als jullie dan makkelijker vinden
toch lief dat je het even zei Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty It All Turned Out A Different Way # 2

Bericht van Naan_x do jun 12, 2008 1:52 pm

Ik begon heel te panikeren en wist even niet wat te doen. Ik ademde even heel diep in en besloot dan maar dan maar richting de brandtrap te lopen. Ook al liep ik zo hard ik kon de brandtrap op, ik leek geen stap vooruit te komen door die veel te grote broek van me waar mijn kruis aan mijn knieën hangt. Smalle strakke broeken waar je lul in ontploft waren gewoon niet voor mij lichaamsbouw gemaakt. Ik nam grotere en snellere passen. De wind sneed mijn gezicht en ik moest moeite doen om mijn opkomende tranen niet de vrije loop te laten gaan. Ik bleef met mijn voet haperen aan de vorige treden en verloor mijn evenwicht. Ik viel recht op mijn armen en bleef bewegingloos liggen. Daar lag ik dan op de overloop van de trap. Ook werd wat daarnet nog zwarte druppels waren, verandert in regen. Ik duwde me recht en ik voelde een pijnscheut in mijn arm. Een traan rolde van mij kaak en viel net zoals de regendruppels naar beneden. Ik wreef de tranen met mijn mouw weg en liep verder de trap op.
Ik opende een deur en kwam terecht op het dak. Ik wist dat ze aan de rechterkant van het gebouw stond, dus keek ik naar rechts. Shit ik vond haar niet. Ze was toch niet al gesprongen. Een golf van woede overheerste in mijn lichaam en ik kon de tranen niet meer tegenhouden. Ik sloeg mijn hoofd neer en merkte een schim op. Een schim die klaar stond om van de afgrond te springen. Ok andere rechts dan. Ik was nog nooit zo blij geweest om iemand op de rand van een gebouw te zien staan. Hoewel dit één grote ellende was, vormde er zich toch een glimlach op mijn gezicht. Even leek alles in slow motion te gaan, maar elke sta die ik zette, was een stap dichter naar haar, het ombekende meisje wiens leven bijna afgelopen was als ik niet snel ingreep.
"Alstublieft, spring niet!" zei ik hijgend van de inspanning die ik daarnet had verricht. Ze draaide zich langzaam om. Ik stond oog in oog met een meisje die alleen maar emoties uitstraalde. Ze zag er echt niet uit. Niet dat ze niet mooi was ofzo, want dat was ze wel. Ze had prachtige blauwe ogen die fonkelen als sterren aan de hemel, zwart haar in een kapsel geknipt zoals je, ja hoe zeg je het, zoals je bij elke emo terug vond en haar kleren waren ook echt cool, alleen de tekst was nogal angstaanjagend. Op haar zwart shirtje stond 'I tried to be someone else, but nothing seemed to change.' in witte letters geschreven. Was dat niet uit dat liedje van 30 Seconds to Mars ofzo. Nouja Bill had ooit eens plaatje van hun gekocht 'The Kill' ofzo, maar die pleurde hem zomaar zonder boe of bah in de vuilbak. 'Bah die tekst zuigt.' ik hoorde het hem nog steeds zeggen toen hij het voor mijn ogen wegsmeet. Volgens mij deed het hem gewoon aan iemand denken die hij liever vergat of gewoon aan zijn eigen, want op dat moment zat hij wel diep in de put. Nouja terug naar het meisje en haar kleren. Op haar lage zwarte all stars stond niet 'I Love You' of iets van die kitscherige tekst geschreven, maar 'The Kill' en 'A Beautiful Lie'. Damn dat meisje moest echt wel een klote leven hebben. Voor de rest droeg ze nog een jeans die naar mij gedacht veel, maar dan ook veel te smal was, ik bedoelde hoe kreeg ze in godsnaam haar voeten in die pijpen, en dan hing er nog zo'n simpel truitje rond haar heupen, net zoals Billmans droeg tijdens de opnames van Spring Nicht. En die klaagde al dat hij het veel te koud had wat moest zijn dan wel niet hebben en het regende dan nog eens. Nee uiterlijk zag ze er echt niet slecht uit, het zat meer innerlijk. Ongeveer een jaartje terug had Bill iets met een meisje, maar die maakte het uit. 'Slechte seks' zei ze. Yeah rigth ik weet beter. Die had gewoon weer iets met haar ex en ik had haar gewoon betrapt. Ze pronkte trouwens veel te graag naast Bill om het uit te maken. Hoe dan ook Bill was een wrak nadien, echt zo had ik hem nog nooit gezien. Hij zat dagen op zijn kamer en at bijna niets. Hij was nog magerder dan nu en je gaat mij niet zeggen dat die jongen dik is. En zijn ogen mochten dan wel blinken, het was niet van geluk zoals anders, maar puur van verdriet, en wanneer ik nu in de ogen van hetmeisjemetdeonbekendenaam keek, merke ik precies diezelfde ogen op.
"Alstublieft, spring nicht." herhaalde ik.
"Waarom niet?" zei ze "Je kent me toch niet dus wat maakt het jou uit?"
"Ik weet wel wat je denkt." Owja wist ik dat dan. Ai hopelijk bracht ik me of beter gezegd haar niet in problemen hierdoor.
"Denk je echt te weten wat in mij omgaat! Hea!" begon ze tegen me te schreeuwen. "Ik zal je eens iets zeggen jij weet niks van mij!"
"Je droomt gewoon van het einde om weer van vooraf aan te beginnen. Wel ik zal je eens iets zeggen. DAAR BENEDEN IS ER NIKS!" deze woorden slingerde ik naar haar hoofd, wat eigenlijk niet echt de bedoeling was.
Blijkbaar was er wel van verschoten.
"Sorry, het was niet mijn bedoeling om tegen je te roepen." zei ik nu heel wat zachter dan daarnet.
"Geef me eens één fucking goeie reden waarom ik niet zou springen." Dat kind wou gewoon niet springen. Ze zag dit gewoon als enige oplossing. Zelfmoord was geen oplossing het stelde gewoon je leven op de proef meer niet, maar maakte dat haar eens duidelijk.
Mijn hele lichaam vulde zich met angst. Wat moest ik zeggen. Ze gaf me maar één kans en als ik die verneukte, lag ze daar in hoopje op straat en was dit allemaal mijn fucking schuld.
"Komt er nog wat van? Ik zou vandaag nog graag willen springen, maar jij bent hier een beetje mijn tijd aan het verdoen dus GA JE ME NU NOG DIE FUCKING REDEN GEVEN!" schreeuwde ze nog eens naar me kop.
“Als jij spring voel ik me verplicht om ook te springen.” Zei ik zacht.
Ze draaide haar hoofd schuin naar me toe en met een zielig gezicht keek ze me aan.
“Dat was niet echt een reden, hea.” Zei ze zacht.
“Nee, niet echt.” Antwoordde ik “Maar heeft het geholpen?” vroeg ik zacht.
“Nee, niet echt. Tenzij je nu met een reden kan komen.” Haar stem was al veel zachter dan daarnet, wat dus in mijn voordeel was. Ik staarde haar nog steeds zwijgend aan. Gosh, waarom wist ik nu niet wat ik moest zeggen.
“Dacht ik al.” Zei ze en ze draaide haar weer van me weg en ging opnieuw dichter bij rand staan.
Ik opende mijn mond en het meest zinloze bleek er uit te komen
“Just take my hand
And give it a chance
Don't jump
I scream in the night for you
don't make it true
Don't Jump
The lights they will not guide you through
They're deceving you
Don't Jump
Don't let memories go
of me and you
The world is down there is out of view
Please don't jump
Don't jump
and if all that can't hold you back
I'll jump fore you...”
Ze draaide haar opnieuw om en als haar ogen geweren waren, was ik nu dood. Ik dacht dat ik nog nooit iemand zo boos had zien kijken. Ze kwam op me afgelopen en ik kreeg een paar klappen. Niet dat ik het erg vond, want ik had haar nu immers van het springen tegengehouden. Haar slagen worden slapper en niet veel later lag ze huilend in mijn armen.
I’ll keep you safe inside
My arms like towers
Tower over you.
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast do jun 12, 2008 3:12 pm

uuh,Tom fanfic Very Happy

eeh ma da zijn mooie stukjes,Naan!
uw sarcastisch-achtige humor is zalig XD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x do jun 12, 2008 4:55 pm

ja ik weet het maar soms eigenlijk vind ik Bill de leukste maar wou eens een Tom maken Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast do jun 12, 2008 5:59 pm

kzeg toch ni dat da slecht is
zéér goe zelfs ;D

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast do jun 12, 2008 6:42 pm

ooooh
mooi!
Ik wil nog een stukkie O_O!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x do jun 12, 2008 6:55 pm

straks mss
of morgen
of overmorgen
ah we zullen wel zien
maar eerst moet ie wat meer gemaakt worden anders heb ik straks geen delen meer Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast vr jun 13, 2008 10:24 pm

nu mss? ^^ *puppy eyes attack*

Naan haar eerste attack op dit forum XD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x vr jun 13, 2008 10:25 pm

Ummmm
Mss Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast vr jun 13, 2008 10:34 pm

*pruillipt wa meer* echt ni? Very Happy




lol

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x vr jun 13, 2008 10:37 pm

kga nog effe wachten anders hebbek ineens gene meer Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gast vr jun 13, 2008 10:48 pm

bijschrijve dan Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Naan_x vr jun 13, 2008 10:50 pm

Nope ik los niks Very Happy
Maar kheb nog maar 7 delen en alsk teveel ineens doe gaat een heel tijdje blanko blijven Very Happy
Naan_x
Naan_x
Kleine Fan
Kleine Fan

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Oostkamp

http://nl.youtube.com/user/xRescueMe

Terug naar boven Ga naar beneden

It All Turned Out A Different Way Empty Re: It All Turned Out A Different Way

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum