BILL MOET GEOPEREERD WORDEN :O!!
+7
Kitty
Hoshine
Mandy
Isha_
Zazou
joycie_ke
Katia
11 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: BILL MOET GEOPEREERD WORDEN :O!!
ah kdacht al zoiets van huh? Tom? *port Tom*
aaah jaa tuurlijk Kunst veeeeeeeel beter
en idd Fysica en Wiskunde ZIJN haatvakke, die staan ook op mijne haat lijst zene
aaah jaa tuurlijk Kunst veeeeeeeel beter
en idd Fysica en Wiskunde ZIJN haatvakke, die staan ook op mijne haat lijst zene
XD dan had ik mij vergist :p ik dacht ook al van ieuw toch geen fysica. Kweet iig nie hoe da zit in duitseland qua niveau in nl ligt da ook veel lager dan bij ons :p
Katia- Tom's pet
- Aantal berichten : 934
Leeftijd : 31
fysica HAAT
wiskunde HAAT
talen en kunst,da zijn gwn MIJN territoriums op school XD
wiskunde HAAT
talen en kunst,da zijn gwn MIJN territoriums op school XD
Gast- Gast
babypinckgirly schreef:XD dan had ik mij vergist :p ik dacht ook al van ieuw toch geen fysica. Kweet iig nie hoe da zit in duitseland qua niveau in nl ligt da ook veel lager dan bij ons :p
eiglijk ligget gewoon overal lager dan bij ons
mijn mama gistere: ah dan had ge beter ner duitsland nert school gegaan eh
ik zo: jaaaaaa
mah ja pech kheb al mijn cursussen al betaald en krijg die enkel trug azzek examen gedaan eb, ... damn
typisch...
"geen geld terug"...
ze moete da afschaffen XD
mijn nieuw doel: op zoek gaan nr n school in Gent en omstreken wr dak talen en muziek kan doen
"geen geld terug"...
ze moete da afschaffen XD
mijn nieuw doel: op zoek gaan nr n school in Gent en omstreken wr dak talen en muziek kan doen
Gast- Gast
bij ons in't school (ale ja, mn oude school) kunde de richting muziek volgen...
maar kwe nie of die veel talen hebben...
en das nie echt in u buurt...
en ge moet echt like KEIGOED zijn om in die richting te starten...
en like AL u tijd er in wille steken (die hebben vaak les tot 18h enzu, en woensdagnamiddag... en die moete zo verplicht 3 instrumente ofzo spele...)
nja
xxx
maar kwe nie of die veel talen hebben...
en das nie echt in u buurt...
en ge moet echt like KEIGOED zijn om in die richting te starten...
en like AL u tijd er in wille steken (die hebben vaak les tot 18h enzu, en woensdagnamiddag... en die moete zo verplicht 3 instrumente ofzo spele...)
nja
xxx
joycie_ke- Georg's paspop
- Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
UPDATE
BILL IS DUS NOG NIET GEOPEREERD!!
After the surgery he isn’t allowed to speak for 10 days!
He has to go to the logopedic and use “this time of peace”, according to his producer and manager.
The young singer with the troubled voice. When will he be operated? When can he speak again? When can he sing again?
At the moment Tokio hotel singer Bill Kaulitz (18) is in a clinic, saving his voice, preparing himself for the surgery. On one of his vocal cords a cyst has to be removed. His brother Tom (18) is constantly with him, Bill is very worried about his voice.
The Tokio hotel producer and manager David Jost tells: “The operation will probably be done next Monday”, and you can be sure of it that this won’t be a “quick fix”, even when the surgery is just small and goes well.
Jost explains: “Right after the surgery Bill isn’t allowed to speak for 10 days, and the healing of his vocal cords will be closely watched by his doctors. The healing time will be about 3 weeks”.
How is Bill doing, what is he thinking about, what does he want? David Jost: “Bill is going crazy, he is constantly thinking about it, when will he be able to go back on stage again.
He has got a bad conscious because of the cancelled concerts. That is just totally foolish, he just has got to stop thinking like that. Bill hates when people tell him what to do, but after the surgery he will have to stick to the healing time, even if we have to force him!”
Source:
www.bz-berlin.de
+ brief van Tom
(staart ng eens naar mooooooie handschrift)
BILL IS DUS NOG NIET GEOPEREERD!!
After the surgery he isn’t allowed to speak for 10 days!
He has to go to the logopedic and use “this time of peace”, according to his producer and manager.
The young singer with the troubled voice. When will he be operated? When can he speak again? When can he sing again?
At the moment Tokio hotel singer Bill Kaulitz (18) is in a clinic, saving his voice, preparing himself for the surgery. On one of his vocal cords a cyst has to be removed. His brother Tom (18) is constantly with him, Bill is very worried about his voice.
The Tokio hotel producer and manager David Jost tells: “The operation will probably be done next Monday”, and you can be sure of it that this won’t be a “quick fix”, even when the surgery is just small and goes well.
Jost explains: “Right after the surgery Bill isn’t allowed to speak for 10 days, and the healing of his vocal cords will be closely watched by his doctors. The healing time will be about 3 weeks”.
How is Bill doing, what is he thinking about, what does he want? David Jost: “Bill is going crazy, he is constantly thinking about it, when will he be able to go back on stage again.
He has got a bad conscious because of the cancelled concerts. That is just totally foolish, he just has got to stop thinking like that. Bill hates when people tell him what to do, but after the surgery he will have to stick to the healing time, even if we have to force him!”
Source:
www.bz-berlin.de
+ brief van Tom
(staart ng eens naar mooooooie handschrift)
ooooooooooh... zo erg da bill em zo schuldig voelt en al...
*gaat brief sturen om em te zeggen dat da nie nodig is*
*gaat brief sturen om em te zeggen dat da nie nodig is*
nieuws gevonden op netlog over de operatie
Opgelet, het was niet 27 maart!!!!! Het zal toch maandag 31 maart zijn! sorry voor de verkeerde informatie, deze keer heb ik het op een nieuwssite gelezen en die vertellen zeker de waarheid!!!
Dit is de links naar het Duitse nieuwsbericht: http://www.bz-berlin.de/BZ/boulevard/2008/03/28/to- kio-hotel-bill-darf-nicht-sprechen/tokio-hotel-bil- l-darf-nicht-sprechen,geo=4121776.html
En de andere jongens hebben laten weten dat ze in hun naam alle fans willen bedanken die brieven gestuurd hebben, meegedaan hebben aan acties, allemaal om Bill te steunen..!!! Bill was zeer blij toen hij dit allemaal hoorde!! Ze excuseren zich nogmaals dat de concerten afgelast zijn en willen alles doen om het weer goed te maken!!
Gaan wij nu zo'n grote kaart make of nie? Want dan moete we wel eens nen datum afspreken . En hoe zit da eigenlijk met die TH signeert! actie?
Opgelet, het was niet 27 maart!!!!! Het zal toch maandag 31 maart zijn! sorry voor de verkeerde informatie, deze keer heb ik het op een nieuwssite gelezen en die vertellen zeker de waarheid!!!
Dit is de links naar het Duitse nieuwsbericht: http://www.bz-berlin.de/BZ/boulevard/2008/03/28/to- kio-hotel-bill-darf-nicht-sprechen/tokio-hotel-bil- l-darf-nicht-sprechen,geo=4121776.html
En de andere jongens hebben laten weten dat ze in hun naam alle fans willen bedanken die brieven gestuurd hebben, meegedaan hebben aan acties, allemaal om Bill te steunen..!!! Bill was zeer blij toen hij dit allemaal hoorde!! Ze excuseren zich nogmaals dat de concerten afgelast zijn en willen alles doen om het weer goed te maken!!
Gaan wij nu zo'n grote kaart make of nie? Want dan moete we wel eens nen datum afspreken . En hoe zit da eigenlijk met die TH signeert! actie?
Katia- Tom's pet
ja idd, wnr gaan we da doen...
ah ja, just de dees ging da ammel nekeer regelen
kzal da ies gauw doen si, kzin in mijne goeie vandaag
ah ja, just de dees ging da ammel nekeer regelen
kzal da ies gauw doen si, kzin in mijne goeie vandaag
Jah ik heb hem al gekregen :p
Katia- Tom's pet
ok kzalt ieren anders ook ies posten eh
-------------------------------
Grote beterschapskaart voor onzen Billieboy =)
Katia, aka babypinckgirly, had dus het briljante id om mee gans het forum een grote beterschapskaart naar bill te sturen.
(mijn bij-ideetje is dat we die misschien zelf kunne maken, das persoonlijker en origineler)
Dus wat is de bedoeling?
De bedoeling is dat we ergens zouden afspreken waar we die kunnen maken.
Maar waar? Is natuurlijk de vraag.
Omdat het misschien nogal lastig is om iedereen op de zelfde moment erges samen te krijgen had ik gedacht dat een paar mensen samen komen (once again, bij mij is iedereen altijd welkom) en die kaart dan maken. Als de kaart dan klaar is kan ieder er een tekstje op schrijven met een klein fotoje van zichzelf erbij voor Bill. Dit laatste moet niet allemaal op de zelfde moment en zelfde plaats. We kunnen nog afspreken in kleine groepjes (ik kan met de kaart naar overal komen, dus dat is geen probleem (leve de go-pass xD))
euhm... kwenie of et duidelijk is, ma das dus et plan.
Ik had dan ook nog gedacht van iedereen een filmboodschapje in te spreken en dan zet ik die allemaal samen in één filmtje en dan zet ik die op een dvdtje dat we dan kunne meegeven met de kaart.
Het zou echt leuk zijn mocht iedereen van het forum hier aan meewerken!
Dus...
Wie voelt zich geroepen om de kaart iere te komen maken? En wie heeft er een tof ideetje? En wie kan er tot hier komen? (Ik woon in Beveren)
Om de tekstjes op de kaart te zetten kunnen we nog wel afspreken.
Stap 1 is de kaart maken xD
Laat mij snel iets weten op kittekat3011@hotmail.com (zet der wel une nick vant forum op anders sla ik tilt xD)
Danke schön!!
greetzzz
BigBoss Kitty
-------------------------------
Grote beterschapskaart voor onzen Billieboy =)
Katia, aka babypinckgirly, had dus het briljante id om mee gans het forum een grote beterschapskaart naar bill te sturen.
(mijn bij-ideetje is dat we die misschien zelf kunne maken, das persoonlijker en origineler)
Dus wat is de bedoeling?
De bedoeling is dat we ergens zouden afspreken waar we die kunnen maken.
Maar waar? Is natuurlijk de vraag.
Omdat het misschien nogal lastig is om iedereen op de zelfde moment erges samen te krijgen had ik gedacht dat een paar mensen samen komen (once again, bij mij is iedereen altijd welkom) en die kaart dan maken. Als de kaart dan klaar is kan ieder er een tekstje op schrijven met een klein fotoje van zichzelf erbij voor Bill. Dit laatste moet niet allemaal op de zelfde moment en zelfde plaats. We kunnen nog afspreken in kleine groepjes (ik kan met de kaart naar overal komen, dus dat is geen probleem (leve de go-pass xD))
euhm... kwenie of et duidelijk is, ma das dus et plan.
Ik had dan ook nog gedacht van iedereen een filmboodschapje in te spreken en dan zet ik die allemaal samen in één filmtje en dan zet ik die op een dvdtje dat we dan kunne meegeven met de kaart.
Het zou echt leuk zijn mocht iedereen van het forum hier aan meewerken!
Dus...
Wie voelt zich geroepen om de kaart iere te komen maken? En wie heeft er een tof ideetje? En wie kan er tot hier komen? (Ik woon in Beveren)
Om de tekstjes op de kaart te zetten kunnen we nog wel afspreken.
Stap 1 is de kaart maken xD
Laat mij snel iets weten op kittekat3011@hotmail.com (zet der wel une nick vant forum op anders sla ik tilt xD)
Danke schön!!
greetzzz
BigBoss Kitty
nog effe bijzegge: et plan is om dinsdag af te spreken om de kaart te maken
Jha én daar is mijn probleem...ik kan dinsdag nie...maar alléé... as ge bij iemand in antwerpen of omstreke in een weekend afspreekt laat het mij dan zekers weete!
Isha_- Wannabe-Bill
- Aantal berichten : 466
uhu, we zullen dinsdag al mee drie of vier zijn, dus das wel genoeg voor de kaart te maken eh.. anders worret te druk en zit den helft toch mah mee zijn vingers te draaien
Jah das wel waar ma hoe gaat ge die videoboodschap dan precies doen? Iedereen apart iets laten opnemen dan ofwa?
Ik mag komen
Ik mag komen
Laatst aangepast door babypinckgirly op zo maa 30, 2008 4:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Katia- Tom's pet
tis nie morgen maar volgend weekend eh
ik eb ne video camera xD dus daarop nemen we da op
en kzou zo ammel om de beurt iets inspreke en dan bewerkek da wel achter af
ik eb ne video camera xD dus daarop nemen we da op
en kzou zo ammel om de beurt iets inspreke en dan bewerkek da wel achter af
ah jah ok
Ma kweet nog nie zeker of ik ga kunne want mijn ouders hebben het druk omda den dag der achter mijn broer zin plechtige communie doet. Normaal moet ik ook gaan paardrijde ma dar heb ik toch nooit goesting voor xD.
Ma kweet nog nie zeker of ik ga kunne want mijn ouders hebben het druk omda den dag der achter mijn broer zin plechtige communie doet. Normaal moet ik ook gaan paardrijde ma dar heb ik toch nooit goesting voor xD.
Katia- Tom's pet
aa Kitty, ik heb u mail gekregen, ma kvind hem nie meer in mn inbox :s
was da nu zaterdag of zondag vr af te spreken? want zondag lukt me wel... maar zaterdag niet :s
xxx
was da nu zaterdag of zondag vr af te spreken? want zondag lukt me wel... maar zaterdag niet :s
xxx
Tis zaterdag
Katia- Tom's pet
a oke... ja dan kan ik dus niet
xxx
xxx
K wel,k heb alleen de kerk weer eh,n k heb die gistere al gemist omda k bij mn oma zat
Nie da k dr zooo graag nr toe ga,t is alleen da k dan Serina zie
Nie da k dr zooo graag nr toe ga,t is alleen da k dan Serina zie
Kittyyyyyy kan het ook nie zondag??
*wilt graag komen*
xxx
*wilt graag komen*
xxx
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8