Regeltjes (of eerder suggesties om het ier NOG leuker te maken)
+3
Hoshine
Eddy C
Kitty
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Regeltjes (of eerder suggesties om het ier NOG leuker te maken)
1. Spam zo veel ge wilt maar laat mensen wel nog steeds hun ding zeggen over het topic zelf en ga ze dan niet gaan negeren.
2. Overdrijf niet in het dubbelposten, 3 mag maar hou het daar bij (behalve als je een fanfic overpost van ergens anders) ge snap et wel eh, geen ganse bladzijde van u eigen dus
3. Berichten zonder inhoud (bv: mqifjmknamljdlkfjamekfnaemgoj) is het soort spam dat hier wel VERBODEN is!! (btw: 1 smiley in een post en verder nieks kan wel nog betekenis hebben dus dat mag wel )
4. als je een foto post, post dan de foto en NIET de link want Big-boss Kitty vindt het vreselijk om alt die lelijke linkskes te zien terwijl ze evengoed naar Billie boy zijn mooie oogskes zou kunnen kijke.
5. een foto hoef je niet te uploaden in imagehack, je kan het namelijk hier ook. naast het icoontje (links ernaast) van een afbeelding, staat een icoontje van een afbeelding met een disketje, klik daar op en dan kan je een foto uploaden van op de pc.
6. Wees zo zot as at maar zijn kan.
7. MSN taal is niet verboden (ik doe het nl ook )
8. Hou u vooral nie in
9. Kak geen mense uit, doe ge dit wel dan wordt je gebanned van de site voor een aantal dagen (hangt af van de ernst) doe je het erna nog dan vlieg je er af en bannen we ook je IP-adres (ja da kunne wij cool eh, we zijn er zelf ook van onder de indruk )
10. woorden als: fuck, shit en al die dinge mag van mij (want ik doe het zelf ook en vindt het ambetant om der alt van die * in te moete zette) mah over drijf nie, een post vol mee scheld woorden is verboden just so you know
11. een fanfic waar zelfmoord, seks en al dat soort dingen dat niet bestemd is voor de kleine kindjes MOET in het forum deel van fanfictions voor de grote mensen (of eender hoe ik ook al weer genoemd heb)
12. Suggesties om het forum te verbeteren zijn altij welkom (wij zijn geen boe-mannen ofzo ze dus zeg mah )
vwalaaaaaaaaaaaa
2. Overdrijf niet in het dubbelposten, 3 mag maar hou het daar bij (behalve als je een fanfic overpost van ergens anders) ge snap et wel eh, geen ganse bladzijde van u eigen dus
3. Berichten zonder inhoud (bv: mqifjmknamljdlkfjamekfnaemgoj) is het soort spam dat hier wel VERBODEN is!! (btw: 1 smiley in een post en verder nieks kan wel nog betekenis hebben dus dat mag wel )
4. als je een foto post, post dan de foto en NIET de link want Big-boss Kitty vindt het vreselijk om alt die lelijke linkskes te zien terwijl ze evengoed naar Billie boy zijn mooie oogskes zou kunnen kijke.
5. een foto hoef je niet te uploaden in imagehack, je kan het namelijk hier ook. naast het icoontje (links ernaast) van een afbeelding, staat een icoontje van een afbeelding met een disketje, klik daar op en dan kan je een foto uploaden van op de pc.
6. Wees zo zot as at maar zijn kan.
7. MSN taal is niet verboden (ik doe het nl ook )
8. Hou u vooral nie in
9. Kak geen mense uit, doe ge dit wel dan wordt je gebanned van de site voor een aantal dagen (hangt af van de ernst) doe je het erna nog dan vlieg je er af en bannen we ook je IP-adres (ja da kunne wij cool eh, we zijn er zelf ook van onder de indruk )
10. woorden als: fuck, shit en al die dinge mag van mij (want ik doe het zelf ook en vindt het ambetant om der alt van die * in te moete zette) mah over drijf nie, een post vol mee scheld woorden is verboden just so you know
11. een fanfic waar zelfmoord, seks en al dat soort dingen dat niet bestemd is voor de kleine kindjes MOET in het forum deel van fanfictions voor de grote mensen (of eender hoe ik ook al weer genoemd heb)
12. Suggesties om het forum te verbeteren zijn altij welkom (wij zijn geen boe-mannen ofzo ze dus zeg mah )
vwalaaaaaaaaaaaa
Re: Regeltjes (of eerder suggesties om het ier NOG leuker te maken)
wow,niemand durft ier precies posten?
awel,ik vind dees een zeer redelijke en vooral normale lijst
kvind et stom om altijd die stomme regelkes te moeten volgen vn: ni schelden, ni posts vn 1 woordje, ni dubbelposten, ni offtopic (=spam? *blonde Lys*)
me 1 woord dus: MODERN :DDDD
maja tis dan ook ni "de official" eh,dus ja kvind wel goe da er ier wa meer mag :DD
geslaaaaaaaaagd :DDD
awel,ik vind dees een zeer redelijke en vooral normale lijst
kvind et stom om altijd die stomme regelkes te moeten volgen vn: ni schelden, ni posts vn 1 woordje, ni dubbelposten, ni offtopic (=spam? *blonde Lys*)
me 1 woord dus: MODERN :DDDD
maja tis dan ook ni "de official" eh,dus ja kvind wel goe da er ier wa meer mag :DD
geslaaaaaaaaagd :DDD
Gast- Gast
ja wel, da vinne wij der ook van hier gaant gewoon om de gezelligheid...
ja kbedoel, wtf kan mij da wa schele da ik erges 'shit' of 'fuck' lees of da er erges iemand mer 1 woord in een post zet...
idd ja, NIETS
ja kbedoel, wtf kan mij da wa schele da ik erges 'shit' of 'fuck' lees of da er erges iemand mer 1 woord in een post zet...
idd ja, NIETS
Eddy C- I'm-in-love-with-TH TH-Fan
- Aantal berichten : 530
Leeftijd : 69
ge hebt u daarvoor toch ook wel geamuseerd zeker? op 't ander forum! hoe dikwijls werd ge op de vingers getikt ?
ja Eddy,tuurlijk was et daar ook leukEddy C schreef:ge hebt u daarvoor toch ook wel geamuseerd zeker? op 't ander forum! hoe dikwijls werd ge op de vingers getikt ?
maar daar moest ge wel altijd opletten da ge ni teveel offtopic ging
maja,tis daar dan wel ook n official forum vd official site
dan kank da goe geloven da ze da willen,da et bijv. ni over Tom ga in ne Bill-topic.
nja,ier isda ook ni echt de bedoeling ma als ge ook over em praat isda totaal geen probleem
snapte,ge moogt ier gwn meer schrijven waar ge wilt en vooral wa ge wilt
ni slecht bedoeld voor et andere forum eh,kvond da ook echt goe forum!
ma ier ist gwn minder "et officiele",et hou u zo-en-zo aan de regels.
en ier geraakt iedereen tnminste op
Gast- Gast
Eddy C schreef:ge hebt u daarvoor toch ook wel geamuseerd zeker? op 't ander forum! hoe dikwijls werd ge op de vingers getikt ?
tuurlijk, ik zeg toch nie van ni??
jama, der kan niemand iets aan doen als het gehackt word hé, allez 'k bedoel toch nie iemand van 't forum, da is de fout van belachelijke mensen,'k hoop alleen dat ze het hier nie rap vinden !
mah eddy, ge moe nie doen azzof wij iets tegen het oude forum ebben eh... totaal nie, mah wij woude gwn weer een forum... een waar we ons wel op konden inlogge..
en ik heb de pest aan regelkes dus waarom zou ik iedereen op dit forum dan regelkes gaan opleggen, om zelf nog wa meer werk te geve??
en ik heb de pest aan regelkes dus waarom zou ik iedereen op dit forum dan regelkes gaan opleggen, om zelf nog wa meer werk te geve??
*steekt hand op*Kitty schreef:en ik heb de pest aan regelkes
IK OOOOOK!
Gast- Gast
K vind: regels zijn er om overtrede te worde (vral op school )
Hier doe k t nie omda k de big bosses echt ken *waaaah,de big bosses *
Hier doe k t nie omda k de big bosses echt ken *waaaah,de big bosses *
echt veel regels vallen der nie te overtreden eh:D
awel tis da
tis de bedoeling da et ier leuk wordt (wa et zeker al is )
en ni da we om de 5 seconden geband worden (kben aant overdreven eh,tis gwn voorbeeldke)
tis de bedoeling da et ier leuk wordt (wa et zeker al is )
en ni da we om de 5 seconden geband worden (kben aant overdreven eh,tis gwn voorbeeldke)
Gast- Gast
uhu... u vooral nie inhouden is de boodschap
Wees gerust,k denk da we da hier nie echt gaan doen
Lol,de nieuwe lede gaan denke
Allez,k heb Loes hier al over verteld
Nu is dr pc kapot,mr mss da ze hier ook is op komt
Lol,de nieuwe lede gaan denke
Allez,k heb Loes hier al over verteld
Nu is dr pc kapot,mr mss da ze hier ook is op komt
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiij!! dat zouw zupah zijn!!
looooooooooooooooool
wij hebben wel coowle regels hea^^
X
wij hebben wel coowle regels hea^^
X
Tuurlijk wel,al nr de big bosses gezien?T kan alleen mr cool zijn eh
aaaaaaaw sylvietje du bist geil!!
ow ow ow
me is in (the grouphug hea)
X
me is in (the grouphug hea)
X
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: