Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Killerpilze in Botanique, Brussel - 26-09-08

2 plaatsers

Ga naar beneden

Killerpilze in Botanique, Brussel - 26-09-08 Empty Killerpilze in Botanique, Brussel - 26-09-08

Bericht van Kitty wo okt 01, 2008 12:28 am

Wie is er allemaal geweest en wat vonden jullie ervan??

Ik ben dus geweest =D en ik von het superleuke sfeer daar en het concert was echt goed!! De interactie met het publiek was echt fijn!! Exclamation

flower
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Killerpilze in Botanique, Brussel - 26-09-08 Empty Re: Killerpilze in Botanique, Brussel - 26-09-08

Bericht van Katia vr okt 03, 2008 9:26 pm

16.00 vertrekken we
17.00 aankomen (ja ik moest nog naar school en dat was echt niet leuk dan heb ik ze niet in het park op het bankje gezien XD!)
17.30 deuren gingen open
laaaaaaannnnnnng wachten
18.30 begon het concert Ik moest wel even doen voor ik hoorde dat het stress im nightliner was xD. Zo veel gegil.
Die fransen voor ons waren ook de hele tijd aan het gillen en toen zag je nog niemand. Tijden het concert waren ze zo stil :s. Van drummen heb ik niet zo heel veel gemerkt dat was meer voor ons en ik ga niet duwen iedereen verdient zijn plaats . Ik stond niet echt vanvoor maar ik had de indruk dat jo vaak naar onze richting keek xD.
Fabi had zo een gekke hoed op bij für mich geschaffen en die gooide hij vanvoor in het publiek. Op het einde toen iedereen weg was liet mijn vriendin zien dat ze een dopje had gevangen xD kwam van boven dus daar stonden ze dan gwn xD (ze hadden het gwn op ons gemunt pff straks nog een dopje tegen je kop XD). Daarna bij het merchandise kraampje was het nog erger, ik ben redelijk groot en kan me goed verweren maar mijn vriendinnen zijn klein en werden helemaal plat gedrukt Ö. Al bij al zijn we er levend uit geraakt mét een gele tshirt <3. Naast ons stond een vlaams meisje (in die merchandise rij) want ik was aan het discusieren of die medium niet te klein zou zijn, en toen zei zij dat het rekbare stof was. Ze was al van smorgens vroeg en had kp dus in het park gezien, maar ze was helemaal alleen Ö dus heeft ze nog een tijdje bij ons gestaan. Ze zei dat kp eerst nog moest douchen en dat ze pas om 11u handtekeningen uit zouden delen dus mochten we van de ouders niet meer wachten :'(. Om 10u was ik al weer thuis, met goede herrineringen . Volgend jaar ga ik terug én wil ik handtekeningen. Ik heb de poppetjes ook niet kunnen afgeven . Om hoe laat waren die handtekeningen precies?
Ik vroeg het nog aan de security maar die konden alleen maar frans -___- zelfs geen engels omg! En ze zeiden alleen "attendez", en dus niet om hoe laat ze er waren. Dus geloofden we dat meisje maar en moesten we naar huis T_T. Die fransen konden killerpilze zelfs niet eens uitspreken xD ze zeiden le kielerpielze bleik xD
Hoe ik er nu uitzie, dat noemt men 'verrockt' xD

lala xD effe gekopiërd XD
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Killerpilze in Botanique, Brussel - 26-09-08 Empty Re: Killerpilze in Botanique, Brussel - 26-09-08

Bericht van Kitty za okt 04, 2008 5:31 pm

lol ja, khebbet in de clubdinge ook al geleze =D
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Killerpilze in Botanique, Brussel - 26-09-08 Empty Re: Killerpilze in Botanique, Brussel - 26-09-08

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum