Danke - club
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Danke - club
Vermits we zo'ne topic nog nie hadden, zal ik hem maar beginnen
Vorig weekend was één van de beste die ik in jaren heb mogen meemaken. En ik wens hier de nadruk op te leggen, dat het niet alleen was door TH !
Heel den trip naar Parijs staat voor altijd in mijn geheugen gegrift, en da is vooral te danken aan Sylvie, Jill, Kitty en Lari, die mij het gevoel hebben gegeven van er eigenlijk echt nog bij te horen.
Dus , langs deze weg, aan alle 4, nogmaals nen DIKKE MERCIE !
Ik hoop nog veel van zo'n dagen te kunnen beleven. Het leven kan er toch nog schoon uitzien !
Merciekes !
Vorig weekend was één van de beste die ik in jaren heb mogen meemaken. En ik wens hier de nadruk op te leggen, dat het niet alleen was door TH !
Heel den trip naar Parijs staat voor altijd in mijn geheugen gegrift, en da is vooral te danken aan Sylvie, Jill, Kitty en Lari, die mij het gevoel hebben gegeven van er eigenlijk echt nog bij te horen.
Dus , langs deze weg, aan alle 4, nogmaals nen DIKKE MERCIE !
Ik hoop nog veel van zo'n dagen te kunnen beleven. Het leven kan er toch nog schoon uitzien !
Merciekes !
Eddy C- I'm-in-love-with-TH TH-Fan
- Aantal berichten : 530
Leeftijd : 69
Re: Danke - club
*shock* leve de grote-kuis-van-het-forum want ik had dit topic zelfs helemaal nog nie gezien :O
en graag gedaan btw, ik von het ook geweldigformidastisch!!! x33
en graag gedaan btw, ik von het ook geweldigformidastisch!!! x33
ah, 'k heb den topic teruggevonden
en ja, k meen nog altij wa da'k toen gezegd heb !
en ja, k meen nog altij wa da'k toen gezegd heb !
'k wist begot zelf ni meer waar hem stond ! goe da Kitty hem verplaatst heeft met de grote opkuis, en me vertelde waar ze hem had gezet
danke Lyss, u heb ik ook al eens ne keer persoonlijk bedankt eh
danke Lyss, u heb ik ook al eens ne keer persoonlijk bedankt eh
ja een danke club dient om mensen te bedanken dus ga ik hier effe wa mensen bedanken =D
-Jill Danku!!!! voor alles wa gij voor mij doe, al ist gewoon bij mij zijn, ik voel me supergoe bij je en kzie je graag x33
-Mandy, danku da ge jill en mij zo snel vergeven ebt en ik ben echt blij da et weer goe is x33
-eddy, merci, da ik altij mee u meemag rijden enzo, pdp was echt geweldig!!! x33 (oh en nog ies danke voor da th-school-grief dak van u gekregen eb vorig jaar =D het wordt goed gebruikt hoor (nl voor gedragswetenschappen xD))
-Jill Danku!!!! voor alles wa gij voor mij doe, al ist gewoon bij mij zijn, ik voel me supergoe bij je en kzie je graag x33
-Mandy, danku da ge jill en mij zo snel vergeven ebt en ik ben echt blij da et weer goe is x33
-eddy, merci, da ik altij mee u meemag rijden enzo, pdp was echt geweldig!!! x33 (oh en nog ies danke voor da th-school-grief dak van u gekregen eb vorig jaar =D het wordt goed gebruikt hoor (nl voor gedragswetenschappen xD))
ow, had hier efkes ni meer geweest
Kitty, graag gedaan ze !
Kitty, graag gedaan ze !
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: