Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'If Only' [8]

5 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

'If Only'  [8] - Pagina 3 Empty Re: 'If Only' [8]

Bericht van Toms Teddybär za jul 26, 2008 3:37 pm

Vergeef me lieve lezertjes!!!!!!!!!
Ik heb veel te lang niet meer gepost!
(geen tijd, school....) Maar nu is het vakantie en ik zal beloven mijn best te doen om meer te posten.

Nu een klein stukje!!!!

Verbaasd staart ze naar de foto, waar ze 4 bekende op ziet. Bill, Tom, Georg en Gustav. Aandachtig leest ze het artikel. Er staat niet echt veel speciaals in, de standaard vragen waarschijnlijk, en waarschijnlijk ook de standaard antwoorden. In de helft van het boekje sukkelt ze in slaap. Wat voor haar seconden lijkt, duurt in het echt een uur. 10 minuten voor de afgesproken tijd wordt ze dan toch wakker. Ze pakt haar make-up tasje, wat standaard in haar boekentas zit voor noodgevallen als deze, en werkt haar ogen bij, die zwart zagen door het wenen. Terwijl ze naar de plaats loopt zingt ze vals en luidkeels mee met Ich kann auch ohne dich van Killerpilze. Na 3 minuten komt ze op de plek aan en ziet de jongens al staan wachten. ‘Zijn jullie nu al hier? Ik ben zelfs 5 minuten te vroeg.’ ‘Gustav wou zeker op tijd hier zijn.’ grijnst Bill. ‘Al een idee waar we gaan eten? Ik rammel.’ zegt Tom terwijl hij over zijn buik wrijft. ‘Ik heb daarstraks een kleine pizzeria gezien, we kunnen daar gaan eten, als iedereen Italiaans lust.’ suggereert Jill. ‘Wie lust er nu geen pizza!’ is Georg’s antwoord. ‘Kom op, dan zijn we weg.’ en Tom vertrekt al. Bill, Georg en Gustav kijken Jill vragend aan als ze blijft staan. Ze zet een smile op, en wijst de andere kant uit. ‘Tom! Even voor de duidelijkheid, het is de andere kant op.’ ‘Dat wist ik wel, ik wou alleen maar een rondje lopen.’ Ze knikt nee. Zijn poging om zijn ego nog te redden is mislukt.

<Reageren!!!!!!>
Toms Teddybär
Toms Teddybär
NOG Grotere TH-Fan
NOG Grotere TH-Fan

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Gustavs Drum, en Georgs badkamer

http://www.freewebs.com/ice-creamandchocolat

Terug naar boven Ga naar beneden

'If Only'  [8] - Pagina 3 Empty Re: 'If Only' [8]

Bericht van Chieana Strider ma jul 28, 2008 7:12 pm

LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK STUKKIE Very Happy wat gaat ze ervan zeggen dat ze TH zijn QuestionQuestionQuestionQuestionQuestionSuspect
snel meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer Very Happy:D:D

xx Chi sunny
Chieana Strider
Chieana Strider
Manager van TH
Manager van TH

Aantal berichten : 1769
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Georg's bad en Tom's slaapkamer...*als schoonmaakster xD*

http://chieanastrider.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum