3/3/08 Vorst
+6
Natania
Katia
Kitty
Jill
Mandy
joycie_ke
10 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: 3/3/08 Vorst
Gazet van Antwerpen brengt morgen verslag uit
Maar ik weet ook al zo wa ze gaan schrijven! 'kvin het allemaal belachelijk die artikels altijd, 't zelfste als ze een CD moeten beoordelen, da's ook altijd zo van : trekt op niks
Pfffft, als ik me da nu ook nog moest gaan aantrekken, dan zat ik helemaal in een depressie denk ik. Dus laat ze maar zeveren. Wij weten beter !!!
Maar ik weet ook al zo wa ze gaan schrijven! 'kvin het allemaal belachelijk die artikels altijd, 't zelfste als ze een CD moeten beoordelen, da's ook altijd zo van : trekt op niks
Pfffft, als ik me da nu ook nog moest gaan aantrekken, dan zat ik helemaal in een depressie denk ik. Dus laat ze maar zeveren. Wij weten beter !!!
Eddy C- I'm-in-love-with-TH TH-Fan
- Aantal berichten : 530
Leeftijd : 69
da podium was heet!
en die jungs ook of course
en der was echt geen geduw hea
ik verschoot ervan
lalala die stoeme huppels zijn allemaal weg...enkel is der nu wel een nieuwe lading huppels gekomen ma die zijn anders dan de 1ste huppels
kzal nog wel is een verslag schrijven
en 1000 Oceans was wel cool en super mooi live
en kheb wel iets verkeerd me mijn been gedaan want ik kan der amper op staan
mss komt da door da op mijn tenen gespring
ma da doed echt zeer o.o
X
en die jungs ook of course
en der was echt geen geduw hea
ik verschoot ervan
lalala die stoeme huppels zijn allemaal weg...enkel is der nu wel een nieuwe lading huppels gekomen ma die zijn anders dan de 1ste huppels
kzal nog wel is een verslag schrijven
en 1000 Oceans was wel cool en super mooi live
en kheb wel iets verkeerd me mijn been gedaan want ik kan der amper op staan
mss komt da door da op mijn tenen gespring
ma da doed echt zeer o.o
X
haha, bij ons was er wel massa geduw vooral toen Georg zen handdoek naar ons gooide :p
njah
*gaat verslagje schrijve*
xxx
njah
*gaat verslagje schrijve*
xxx
joycie_ke- Georg's paspop
- Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Had Tom een probleem me zen oortjes of ligt t aan mij?K zag
hem dr altijd aan prutse N Tom n Georg hebbe mij gezien
Hoe vaak heeft Bill vn outfit gewisseld?
N k zong elk lieke in t Duits mee omda k de Engelse tekste nie ken behalve
Monsoon
Bij Don't jump heb k echt zo hard gehuild
K heb water vn Tom n Georg op mij gekrege
Da was zo *spletsj* "Huh,wa was da?" *zag toen Tom met flesje* "Miiiiih!!"
*zag toen Georg - hup,nieuwe lading*
hem dr altijd aan prutse N Tom n Georg hebbe mij gezien
Hoe vaak heeft Bill vn outfit gewisseld?
N k zong elk lieke in t Duits mee omda k de Engelse tekste nie ken behalve
Monsoon
Bij Don't jump heb k echt zo hard gehuild
K heb water vn Tom n Georg op mij gekrege
Da was zo *spletsj* "Huh,wa was da?" *zag toen Tom met flesje* "Miiiiih!!"
*zag toen Georg - hup,nieuwe lading*
heb ook in het Duits staan meezingen !de meesten denk ik !
't Was goed he mense! Amaai zenne, die zaal ontplofte gewoon! Wij zaten op de tribune, voor 't podium want we zijn ni van't grootsten en hadden geen ambitie op zo vanvoor te gaan staan, we zaten goed, want we hadden schrik dat we op de laatste rij vanboven gingen zitten omdat er al veel volk stond toen we arriveerden! Ge weet nooit he ...
Ik vond het ook wel jammer dat er veel engels werd gezongen, maar ja niks aan te doen, ik heb ook vaak Duits meegezongen ipv Engels, tot grote verbazing van het waals emeisje naast mij haha, dat kind heeft meer naa rmij gezien dan naar Bill peis ik (ofwel was ik vals aan 't zingen want da kan ook hihi)
Mijn vriendin is geen superfan, ze vindt ze gewoon goe, maar ze is echt ook uit haar dak gegaan! De THA4 actie von dik ook wel super om te zien!
En tenslotte nog dit: Bill was SUPERSEXY! (maar dat wisten we eigenlijk al he hihi )
Ik heb er mij ook dood aan geërgerd vanmiddag toen ik het artikel las... Er heeft weer iemand succes en ze kraken het af. En altijd dat gezeur over bakvissen hier en bakvissen daar ... Ik voel me geen bakvis hoor! En commentaar geven op Bills uiterlijk vind ik behoorlijk laag, het gaat ook over hun muziek en niet over hun looks he losers van HLN!!!!!!!
Ik vond het ook wel jammer dat er veel engels werd gezongen, maar ja niks aan te doen, ik heb ook vaak Duits meegezongen ipv Engels, tot grote verbazing van het waals emeisje naast mij haha, dat kind heeft meer naa rmij gezien dan naar Bill peis ik (ofwel was ik vals aan 't zingen want da kan ook hihi)
Mijn vriendin is geen superfan, ze vindt ze gewoon goe, maar ze is echt ook uit haar dak gegaan! De THA4 actie von dik ook wel super om te zien!
En tenslotte nog dit: Bill was SUPERSEXY! (maar dat wisten we eigenlijk al he hihi )
babypinckgirly schreef:Ok
Die prutskrant van het laatste nieuws is echt erg . Ze zeiden da th een emogroep is (jeah right ) en da bill een seksueel iets is da een kruising tussen chèr en nen egel!
Ze ware uk op vtm nieuws (zo'n minuut gelede XD) en die reporter vroeg iets aan een groepke meiske en die begon daar te flippe van omg omg ik wil bill ik wil bill!!!! aaaaaa
en der was ook iemand 2x gaan hyperventileren en ze had tom zijn water op haar been gehad :p.
Ik heb er mij ook dood aan geërgerd vanmiddag toen ik het artikel las... Er heeft weer iemand succes en ze kraken het af. En altijd dat gezeur over bakvissen hier en bakvissen daar ... Ik voel me geen bakvis hoor! En commentaar geven op Bills uiterlijk vind ik behoorlijk laag, het gaat ook over hun muziek en niet over hun looks he losers van HLN!!!!!!!
Natania- Fannetje
- Aantal berichten : 37
Leeftijd : 43
En ik ben ook al zeker geenen bakvis nie meer !
Eddy C schreef:En ik ben ook al zeker geenen bakvis nie meer !
Hahahahaha da's een goei altijd die veralgemeningen, ik haat dat he
Natania- Fannetje
- Aantal berichten : 37
Leeftijd : 43
waaaaaa
t concert was zooo zaaliggg!!!
omg wij stonde kei dicht!!!! aleja katleen stond wel nóg dichter!
en ik zat kei hard alles in t duits mee te brulle
en ik heb bijna iedereen gezieen
twas echt zo toff zelfs in de rij al me Katleen en Joyce en Lyss en Lari
en omgggooooood
ik heb georg zijn handooeek aangeraakt
ik had hem dus eigenlijk vast hea omg totda al die huppels op dien haddoek vloge en naja ik ben dr ni achter gevloge
ma ik heb die aangeraakt!!!
t concert was zooo zaaliggg!!!
omg wij stonde kei dicht!!!! aleja katleen stond wel nóg dichter!
en ik zat kei hard alles in t duits mee te brulle
en ik heb bijna iedereen gezieen
twas echt zo toff zelfs in de rij al me Katleen en Joyce en Lyss en Lari
en omgggooooood
ik heb georg zijn handooeek aangeraakt
ik had hem dus eigenlijk vast hea omg totda al die huppels op dien haddoek vloge en naja ik ben dr ni achter gevloge
ma ik heb die aangeraakt!!!
ke, mijn verslagje is een serieus VERSLAG geworden maarjah...
Oke, ik had dus afgesproken aan’t station met Karolien en Katleen.
Ik had wel ff schrik dak iemand van’t school ging tegenkomen, aangezien ik ‘ziek’ was Maar da was dus nie het geval
Dan dus de trein genomen naar Brussel. Op ne moment kwam der zo ne vent naast ons zitte… ik denk dat die blij was da hem eraf mogt aangezien wij heel de tijd lichtjes aan’t freaken waren en over TH bezig waren (deuh)
Dan in Brussel waren we ff aan’t zoeken hoe we juist naar Vorst moesten, Karolien had wel iets afgeprint maar we waren niet zeker waar we juist stonden enzu. Dus wij op weg.
Dan komt er ineens hun tourbus voorbijgereden. Ikke helemaal freaken en wijzen: “DE BUS DE BUS”. Karo en Katleen waren mij nogal voos aan’t aanstaren, zo van: jah, een bus en dan? Dus ikke weer helemaal hyper: das een tour bus!! DAS EEN TOURBUS!! Met een Duitse nummerplaat! DAS HUN TOURBUS! Das hun fucking tourbus! *flipt* en dan hadden zun het ook door
Dan in vorst aangekomen, netje sin de rij gaan wachten… het begin duurde wel lang.. dan was het zo van: jah, we zijn een kwartier verder, ja vijf minuten verder
Der waren vrij veel jongens vond ik… ale, meer dan ik had verwacht… Maar ook echt jonge kindjes, zo echt van 10j fzu, da ik denk van: wa doen die hier??
Maarja, wat hebben we dan gdaan? Kaarten gespeeld enzo… Karo en Katleen hebben mij pointless geleerd
En ze waren zo heel den tijd van de tv aan’t filmen, maar karo en ikke mochten dus nie gefilmd worde aangezien onze ouders nie wisten dat wij daar ’s morgens al waren dus elke keer as er ne camera was sprong iedereen recht, wij keihard bukken
Ah ja, de tourbus die aankwam was ook wel leuk allemaal hyper doen, wij keifier: wij hebben die al geziehien
En dan was Katleen zo aan’t staren naar de mensen achter ons. En ze zei zo ineens “Ik ken die van ergens… Is da Lyss nie?” dus wij alledrie staren naar Lyss het was dus Lyss, mt Lari, maar die hadden we niet herkend… en nog 2 meisjes, maar die hun naam weet ik niet meer :s srr
Dan zijn ze zo bij ons komen staan, en ja, hebben we gezongen en gebabbeld enzu…
En allemaal om de beurten naar’t toilet gegaan , die toiletten waren echt slecht geregeld! Echt zo 2 toiletten.. wij hebben op een moment echt een uur aan’t aanschuiven geweest voor’t toilet (ikke me Karo), maar gelukkig stonden er leuke meisjes achter ons
Dan kwame der zo ineens mense van de rode loper naar ons om te vrage of wij een interview woude doen ikke zo: Nee, want ik ben hier eigenlijk nie (jah, als mijn ouders mij zo ’s namiddags ff gezellig een interview zien geven valt nie op fzu)
Dan bij het truggaan ware we aan’t twijfelen in welke rij wijs tonden en we zagen zo niemand staan.. en ikke ineens keiovertuigd: “jah, wij staan hier, want die daar stonden voor ons” dus Ikke en karo ons er tussen wringen, waren we waar we stonden ongeveer, zie ik Lari in de rij ernaast staan (-_-)” dus wij helemaal trug aangezien mijn tas enzu daar stond… schraal
Dan was’t nog een halfuur ofzu… dus wij helemaal freaken.
En dan mochten we door! Wij hadde elkaar allemaal vast, maar da mogt dus nie (ge moest u handen omhoog houden) waardoor we elkaar we ff zijn kwijtgeraakt… (ale, Katleen, Karo en ik ware nog same, ma de andere zagen we ff nie meer)
Pff, en ikke zo mijn camera in mijn jas gestoke, en mn fleske drinke helemaal vanonder in mn tas, om da maar mee binne te krijge, deden ze bij ons geen controle..
En dan jah, in de zaal..; helemaal aan’t freaken da we in het eerste blok stonden.
En dan hebben we de anderen gezien, ale, Jill had ons eerst gezien weer ff helemaal freaken
We stonden zo aan de kant van Tom (ahem, neenee, da was totaal nie mijn idee fzu *onschuldig*)
Enja, helemaal gek aan’t worden omda het bijna begon enzu… Katleen had ook keileuke armbandjes bij die licht gaven en de coole concertbal!
A, kheb ook heel den dag nr Eddy ge-sms’t en hem op de hoogte gehoude wa er was enzu.. in de zaal hebbe we zo ook nr Eddy gezwaaid en keihard EDDY aan’t roepn geweest iedereen keek wel ff, ma kom
En dan, ja… begon het hea!
Met I break away… ik was wel ff da THA4 blad helemaal vergeten omda het zo het eerste nr al direct was, maar toen zag ik zo mense da omhoog houde dus heb ik da ook gepakt
Jah, srr maar ik vond wel da ze wat meer Duits mochten zingen… Tijdens hun Duitse nummer freakten Karo en ik heel den tijd zo va: AAAH DUITS!!!
Ik heb ook keiveel nummers in Duits meegezongen omdak de Engelse teksten nie ken eigenlijk :s
‘Geh’ vond ik wel supermooi live! Echt, wauw…
Oh, en ineens stond Katleen zo keiver voor ons! Ik zag die ineens vlak bij’t podium me haarre concertbal zwaaien… Ze was zo iemand gevolgd na naar voor werd gebracht omda die nie goed was, enja, ze stond dus vlak vanvoor!
Kheb ook twee keer naar een vriendin van mij gebeld, mja ik verstond haar nie aan den telefoon ma al da gegil, maar zei verstond mij wel zei ze daarstrax
Ik was zo echt mega luid aan die telefoon aan’t roepen om een beetje over da gegil uit te komen, en dan was’t zo ff gdaan me gillen, maar ik was nog steeds in mn gsm aan’t roepen, iedereen keek zo naar mij
Don’t jump was echt vet me da podium da naar benede kwam enzu… en black vond ik ook leuk da ze zo om de beurt trug opkwame…
Bill is zo 3 keer van outfit verwisselt denk ik… die eerste broek was echt MOOI <3 en zn T-shirt ook trouwens
A, en bij de Guus-wave was ik keihard naar Guus zn arm aan’t zen voor de tattoo! Hij heeft hem dus, kweet alleen nie goe wa het is, iets me sterre enzu..
Oh, en Georg gooide zijn handdoek echt RECHT naar Karo, als nie iedereen der was opgesprongen had zij die echt gehad, mja der ware zo echt meisjes om aan’t vechten, dus heeft ze hem maar losgelatren stomme kinders…
En dan na het concert hadde we buite nog me Eddy afgesproke da was ook leuk… nog wa gebabbeld enzu..
Maar mijn ouders kwame mij ophale, dus ik moest vrij snel door :s
En dan benk in den auto in slaap gevallen, helemaal uitgeput, thuis direct gaan slapen want ik moest dan vandaag om 6h opstaan voor’t school trug, ik zat echt als ne zombie in de klas… nu nog steeds trouwens
Maarja, het was het waart!
Kheb mij echt supergoed geamuseerd, bij deze: Karolien, Katleen, Lyss, Lari, die twee andere meisjes: het wachten was echt supergezellig met jullie! Het concert ook
En aan alle andere die ik heb gezien twas keileuk ullie eindelijk eens echt te zien
Kheb ook nog foto’s, maar die zal ik morgen er allemaal wel eens opzetten…
Da was het dus een hele brok!
Twas gewoon echt superfantastischgeweldigübergeil!
xxx
Oke, ik had dus afgesproken aan’t station met Karolien en Katleen.
Ik had wel ff schrik dak iemand van’t school ging tegenkomen, aangezien ik ‘ziek’ was Maar da was dus nie het geval
Dan dus de trein genomen naar Brussel. Op ne moment kwam der zo ne vent naast ons zitte… ik denk dat die blij was da hem eraf mogt aangezien wij heel de tijd lichtjes aan’t freaken waren en over TH bezig waren (deuh)
Dan in Brussel waren we ff aan’t zoeken hoe we juist naar Vorst moesten, Karolien had wel iets afgeprint maar we waren niet zeker waar we juist stonden enzu. Dus wij op weg.
Dan komt er ineens hun tourbus voorbijgereden. Ikke helemaal freaken en wijzen: “DE BUS DE BUS”. Karo en Katleen waren mij nogal voos aan’t aanstaren, zo van: jah, een bus en dan? Dus ikke weer helemaal hyper: das een tour bus!! DAS EEN TOURBUS!! Met een Duitse nummerplaat! DAS HUN TOURBUS! Das hun fucking tourbus! *flipt* en dan hadden zun het ook door
Dan in vorst aangekomen, netje sin de rij gaan wachten… het begin duurde wel lang.. dan was het zo van: jah, we zijn een kwartier verder, ja vijf minuten verder
Der waren vrij veel jongens vond ik… ale, meer dan ik had verwacht… Maar ook echt jonge kindjes, zo echt van 10j fzu, da ik denk van: wa doen die hier??
Maarja, wat hebben we dan gdaan? Kaarten gespeeld enzo… Karo en Katleen hebben mij pointless geleerd
En ze waren zo heel den tijd van de tv aan’t filmen, maar karo en ikke mochten dus nie gefilmd worde aangezien onze ouders nie wisten dat wij daar ’s morgens al waren dus elke keer as er ne camera was sprong iedereen recht, wij keihard bukken
Ah ja, de tourbus die aankwam was ook wel leuk allemaal hyper doen, wij keifier: wij hebben die al geziehien
En dan was Katleen zo aan’t staren naar de mensen achter ons. En ze zei zo ineens “Ik ken die van ergens… Is da Lyss nie?” dus wij alledrie staren naar Lyss het was dus Lyss, mt Lari, maar die hadden we niet herkend… en nog 2 meisjes, maar die hun naam weet ik niet meer :s srr
Dan zijn ze zo bij ons komen staan, en ja, hebben we gezongen en gebabbeld enzu…
En allemaal om de beurten naar’t toilet gegaan , die toiletten waren echt slecht geregeld! Echt zo 2 toiletten.. wij hebben op een moment echt een uur aan’t aanschuiven geweest voor’t toilet (ikke me Karo), maar gelukkig stonden er leuke meisjes achter ons
Dan kwame der zo ineens mense van de rode loper naar ons om te vrage of wij een interview woude doen ikke zo: Nee, want ik ben hier eigenlijk nie (jah, als mijn ouders mij zo ’s namiddags ff gezellig een interview zien geven valt nie op fzu)
Dan bij het truggaan ware we aan’t twijfelen in welke rij wijs tonden en we zagen zo niemand staan.. en ikke ineens keiovertuigd: “jah, wij staan hier, want die daar stonden voor ons” dus Ikke en karo ons er tussen wringen, waren we waar we stonden ongeveer, zie ik Lari in de rij ernaast staan (-_-)” dus wij helemaal trug aangezien mijn tas enzu daar stond… schraal
Dan was’t nog een halfuur ofzu… dus wij helemaal freaken.
En dan mochten we door! Wij hadde elkaar allemaal vast, maar da mogt dus nie (ge moest u handen omhoog houden) waardoor we elkaar we ff zijn kwijtgeraakt… (ale, Katleen, Karo en ik ware nog same, ma de andere zagen we ff nie meer)
Pff, en ikke zo mijn camera in mijn jas gestoke, en mn fleske drinke helemaal vanonder in mn tas, om da maar mee binne te krijge, deden ze bij ons geen controle..
En dan jah, in de zaal..; helemaal aan’t freaken da we in het eerste blok stonden.
En dan hebben we de anderen gezien, ale, Jill had ons eerst gezien weer ff helemaal freaken
We stonden zo aan de kant van Tom (ahem, neenee, da was totaal nie mijn idee fzu *onschuldig*)
Enja, helemaal gek aan’t worden omda het bijna begon enzu… Katleen had ook keileuke armbandjes bij die licht gaven en de coole concertbal!
A, kheb ook heel den dag nr Eddy ge-sms’t en hem op de hoogte gehoude wa er was enzu.. in de zaal hebbe we zo ook nr Eddy gezwaaid en keihard EDDY aan’t roepn geweest iedereen keek wel ff, ma kom
En dan, ja… begon het hea!
Met I break away… ik was wel ff da THA4 blad helemaal vergeten omda het zo het eerste nr al direct was, maar toen zag ik zo mense da omhoog houde dus heb ik da ook gepakt
Jah, srr maar ik vond wel da ze wat meer Duits mochten zingen… Tijdens hun Duitse nummer freakten Karo en ik heel den tijd zo va: AAAH DUITS!!!
Ik heb ook keiveel nummers in Duits meegezongen omdak de Engelse teksten nie ken eigenlijk :s
‘Geh’ vond ik wel supermooi live! Echt, wauw…
Oh, en ineens stond Katleen zo keiver voor ons! Ik zag die ineens vlak bij’t podium me haarre concertbal zwaaien… Ze was zo iemand gevolgd na naar voor werd gebracht omda die nie goed was, enja, ze stond dus vlak vanvoor!
Kheb ook twee keer naar een vriendin van mij gebeld, mja ik verstond haar nie aan den telefoon ma al da gegil, maar zei verstond mij wel zei ze daarstrax
Ik was zo echt mega luid aan die telefoon aan’t roepen om een beetje over da gegil uit te komen, en dan was’t zo ff gdaan me gillen, maar ik was nog steeds in mn gsm aan’t roepen, iedereen keek zo naar mij
Don’t jump was echt vet me da podium da naar benede kwam enzu… en black vond ik ook leuk da ze zo om de beurt trug opkwame…
Bill is zo 3 keer van outfit verwisselt denk ik… die eerste broek was echt MOOI <3 en zn T-shirt ook trouwens
A, en bij de Guus-wave was ik keihard naar Guus zn arm aan’t zen voor de tattoo! Hij heeft hem dus, kweet alleen nie goe wa het is, iets me sterre enzu..
Oh, en Georg gooide zijn handdoek echt RECHT naar Karo, als nie iedereen der was opgesprongen had zij die echt gehad, mja der ware zo echt meisjes om aan’t vechten, dus heeft ze hem maar losgelatren stomme kinders…
En dan na het concert hadde we buite nog me Eddy afgesproke da was ook leuk… nog wa gebabbeld enzu..
Maar mijn ouders kwame mij ophale, dus ik moest vrij snel door :s
En dan benk in den auto in slaap gevallen, helemaal uitgeput, thuis direct gaan slapen want ik moest dan vandaag om 6h opstaan voor’t school trug, ik zat echt als ne zombie in de klas… nu nog steeds trouwens
Maarja, het was het waart!
Kheb mij echt supergoed geamuseerd, bij deze: Karolien, Katleen, Lyss, Lari, die twee andere meisjes: het wachten was echt supergezellig met jullie! Het concert ook
En aan alle andere die ik heb gezien twas keileuk ullie eindelijk eens echt te zien
Kheb ook nog foto’s, maar die zal ik morgen er allemaal wel eens opzetten…
Da was het dus een hele brok!
Twas gewoon echt superfantastischgeweldigübergeil!
xxx
jaaaa omg ik heb mij zooo goe geamuseerd!!!
en da was echt grappig me die rode loper die madame zo kei vriendelijk moge wij u interviewe en die joyce NEE! hehehe ik lag wel strijk
da was echt gewoon zo ne superdag!!
en naja ik heb eel den dag dus tzelfde gedaan als Joyce das dus ineens ook mijn verslag
en ik heb georg zijn handdoeeeeeek aangeraaaakkkktt!!!
en da was echt grappig me die rode loper die madame zo kei vriendelijk moge wij u interviewe en die joyce NEE! hehehe ik lag wel strijk
en naja ik heb eel den dag dus tzelfde gedaan als Joyce das dus ineens ook mijn verslag
kga da verslag nen andere keer lezen me moet van de pc
ma kben dus daar alle waterkes van th gedoopt geweest
allee 2 keer door de security
en dan da van Bill..da was gwn nen douche!!!
en dan Tom, 2x zelfs!!
en dan da van Georg en,
dan nog gustav!!!!!!!!!
aaauwwwww^^
lol, dien security vent zo tussen de pitten was grappig
lol en die bloemen
ja, die vent had bloemen gevonden en die stak die tussen die hekken
en kvroeg zo mah ik dermee gooien?
en die ja doe maar
kpak die bloemen, da was zo een boeket hea
en kdoe zo nen bruid gooi (snapte?)
lol, recht in de publiek
was leuk!
X
de rest komt nog
ma kben dus daar alle waterkes van th gedoopt geweest
allee 2 keer door de security
en dan da van Bill..da was gwn nen douche!!!
en dan Tom, 2x zelfs!!
en dan da van Georg en,
dan nog gustav!!!!!!!!!
aaauwwwww^^
lol, dien security vent zo tussen de pitten was grappig
lol en die bloemen
ja, die vent had bloemen gevonden en die stak die tussen die hekken
en kvroeg zo mah ik dermee gooien?
en die ja doe maar
kpak die bloemen, da was zo een boeket hea
en kdoe zo nen bruid gooi (snapte?)
lol, recht in de publiek
was leuk!
X
de rest komt nog
jah,die, mocht mij nie inerviewe ze... als ze da thuis hadde gezienSeloinja schreef:jaaaa omg ik heb mij zooo goe geamuseerd!!!
kga sebiet eens rode loper zien, eens zien wie ze wel hebben geinterviewd
xx
daarstrax rond 18.20 fzu, ma da heb ik nie gezien...
en nu sbiet om 23.40h is't herhaling...
xxx
en nu sbiet om 23.40h is't herhaling...
xxx
Ze zijn zo op Vtm geweest n k heb da gefilmd
Ge hoort mij op een bepaald moment zelfs gille
Ge hoort mij op een bepaald moment zelfs gille
heeei ik heb da allemaal gemist
naja ik was opt concert he
hehe amai dan moet gij nogal gegilt hebbe!
naja ik was opt concert he
hehe amai dan moet gij nogal gegilt hebbe!
whaaaaaaaaaaaaaa ik eb van Bill zijn water gedronke:D
die kapte da recht in mijne mond en op mijn kop EN (stoute Bill) in mijnen decoté!!
die kapte da recht in mijne mond en op mijn kop EN (stoute Bill) in mijnen decoté!!
bij mij was da ook in mijne décote
toen ik savonds om half 2 mijn korset uitdeed zag ik van die glitterpapierekes op mijne buik hangen
die bleven kleven door da water
aaaaaaaaah
supah!
kzat te hyperen tijdens vtm nieuws toen da derop was
en me karrewiet was da ook
lol da interview me peter van de veire xD
zooo grappig
klein stuksel:
peter: Bill? doet het pijn als mensen aan je haar komen?
Bill: *Was der fak? pijn? was da nu voor een vraag??* *wenkbrauwreflex*
peter: mag ik eens voelen?
Bill: nee
peter: hoe voelt da dan (ofzoiets)
Bill: maar het voelt heel zacht aan hoor. *voelt zelf eens* hier voel maar eens (aaah en nu mag da wel, hihi, grppige Bill^^)
peter: *voelt* aaah jajaja
Bill: ge moet da gewoon ni veel kammen en veel lak gebruiken
Tom: of met bier gaat dat ook
hihi, vond ik zo een leuk stuksel^^ xD
X
toen ik savonds om half 2 mijn korset uitdeed zag ik van die glitterpapierekes op mijne buik hangen
die bleven kleven door da water
aaaaaaaaah
supah!
kzat te hyperen tijdens vtm nieuws toen da derop was
en me karrewiet was da ook
lol da interview me peter van de veire xD
zooo grappig
klein stuksel:
peter: Bill? doet het pijn als mensen aan je haar komen?
Bill: *Was der fak? pijn? was da nu voor een vraag??* *wenkbrauwreflex*
peter: mag ik eens voelen?
Bill: nee
peter: hoe voelt da dan (ofzoiets)
Bill: maar het voelt heel zacht aan hoor. *voelt zelf eens* hier voel maar eens (aaah en nu mag da wel, hihi, grppige Bill^^)
peter: *voelt* aaah jajaja
Bill: ge moet da gewoon ni veel kammen en veel lak gebruiken
Tom: of met bier gaat dat ook
hihi, vond ik zo een leuk stuksel^^ xD
X
haha, da was zoo grappig! die peter zo keiliefn mag ik een voelen?
en Bill zo echt: NEEEEEEEEEE
maar dan daarna zo van, ale, voel dan maar
xxx
en Bill zo echt: NEEEEEEEEEE
maar dan daarna zo van, ale, voel dan maar
xxx
Ja, das zaaaleg xD
Khebbet op youtube gevonde, wel slechte kwaliteit, maar ge hoort wel wa ze zegge he ^^
https://www.youtube.com/watch?v=UyQSoOXexLI
OMG, Joyce, uw verslag is keilang
Kga er zelf geen schrijve, maar da van u quote
Maar eig maar al goe, anders ware we vroeger in de juiste straat geweest en hadde we de tourbus mss ni gezien
Ja da was echt giere xD precies een bende criminele, stond iedereen daar te springe, zate wij op de grond 'ga weg! ga weg!' (ja, ik mocht ook ni op tv kome, kmoest ook naart school. wel ni meer verplicht, maar toch )
Amai Jill, gij ziet er helemaal tzelfde uit int echt als op foto's ^^ Kitty eig ook, kdacht alleen da ge groter waart
En Sylvie haddek eerst ni herkend, maar derna wel ^^
(Concertbal rulet! )
-xxx-
Khebbet op youtube gevonde, wel slechte kwaliteit, maar ge hoort wel wa ze zegge he ^^
https://www.youtube.com/watch?v=UyQSoOXexLI
OMG, Joyce, uw verslag is keilang
Kga er zelf geen schrijve, maar da van u quote
Ja, hihi, kwas da al vergete, we hebbe wel heel het stationgebouw gezien he xDDan in Brussel waren we ff aan’t zoeken hoe we juist naar Vorst moesten, Karolien had wel iets afgeprint maar we waren niet zeker waar we juist stonden enzu.
Maar eig maar al goe, anders ware we vroeger in de juiste straat geweest en hadde we de tourbus mss ni gezien
Wij zijn altijd nogal laat Echt he, wij zate allebei naar da onnozel lijnbuske da ervoor reed te stare xDDan komt er ineens hun tourbus voorbijgereden. Ikke helemaal freaken en wijzen: “DE BUS DE BUS”. Karo en Katleen waren mij nogal voos aan’t aanstaren, zo van: jah, een bus en dan? Dus ikke weer helemaal hyper: das een tour bus!! DAS EEN TOURBUS!! Met een Duitse nummerplaat! DAS HUN TOURBUS! Das hun fucking tourbus! *flipt* en dan hadden zun het ook door
elke keer as er ne camera was sprong iedereen recht, wij keihard bukken
Ja da was echt giere xD precies een bende criminele, stond iedereen daar te springe, zate wij op de grond 'ga weg! ga weg!' (ja, ik mocht ook ni op tv kome, kmoest ook naart school. wel ni meer verplicht, maar toch )
Ja amai, khad Lys direct herkend, maar Lari ni *schaam* zei zo ineens 'hey! Ik ben Lari!' en dan wiste we het het (sorry Lari maja, ge had uw kaartje ni aanhange he )En dan was Katleen zo aan’t staren naar de mensen achter ons. En ze zei zo ineens “Ik ken die van ergens… Is da Lyss nie?” dus wij alledrie staren naar Lyss het was dus Lyss, mt Lari, maar die hadden we niet herkend…
ikke ni want ik kon ni wachte. Kben in de boskes geweest aan de vip parking en kwas op 5 min terug Kwou eerst nog wa gaan rondzien daar, maar der kwam security aan dus kdurfde nimeer xDEn allemaal om de beurten naar’t toilet gegaan , die toiletten waren echt slecht geregeld! Echt zo 2 toiletten.. wij hebben op een moment echt een uur aan’t aanschuiven geweest voor’t toilet (ikke me Karo),
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! *freakt weer* da was zaleg xDEn dan jah, in de zaal..; helemaal aan’t freaken da we in het eerste blok stonden.
Amai Jill, gij ziet er helemaal tzelfde uit int echt als op foto's ^^ Kitty eig ook, kdacht alleen da ge groter waart
En Sylvie haddek eerst ni herkend, maar derna wel ^^
als th mij nu nog ni gezien heeft, wetek et ook nimeer zenne xDKatleen had ook keileuke armbandjes bij die licht gaven en de coole concertbal!
(Concertbal rulet! )
Hehe ja, den Eddy viel wel op, we hadden hem direct herkend xDin de zaal hebbe we zo ook nr Eddy gezwaaid en keihard EDDY aan’t roepn geweest iedereen keek wel ff, ma kom
Kben vrij zeker da het zo'n staartster is, gelijk me kerstmis, ge weet wel ^^Hij heeft hem dus, kweet alleen nie goe wa het is, iets me sterre enzu..
Ja, twas echt super smiddags en zo tof om iedereen is te zien xD ent concert was ook echt zaaaaaaaaaaaaaaaaaaleg :D:DKheb mij echt supergoed geamuseerd, bij deze: Karolien, Katleen, Lyss, Lari, die twee andere meisjes: het wachten was echt supergezellig met jullie! Het concert ook En aan alle andere die ik heb gezien twas keileuk ullie eindelijk eens echt te zien
-xxx-
Zazou schreef:Kben vrij zeker da het zo'n staartster is, gelijk me kerstmis, ge weet wel ^^
een vallende ster?
jah, volgens een meisje van schrei.nl is't zo'n soort vallende ster met daarin in die staart een doodshoofd fzu..
ale, ze zei da ze zoiets had gezien den dinsdag..
xxx
Ja, kben der vrij zeker van dat een vallende ster is, khebbet nogal duidelijk gezien toen hij opt einde die wave aant doen was xD
Kvonnet eig wel mooi ^^
vrij drastisch wel he, eerst zo'n megagrote op zene rug en nu zene arm vol
sebiet blijft er geen stukske gewone guus nimeer over
-xxx-
Kvonnet eig wel mooi ^^
vrij drastisch wel he, eerst zo'n megagrote op zene rug en nu zene arm vol
sebiet blijft er geen stukske gewone guus nimeer over
-xxx-
Ik had Gustav zijn flesje !!!!
Tot zo'n stom kut-waals wijf dat uit men handen sloeg
Ook enkele glinstertjes gevangen tijdens BYS!
Vond het wel ne leuke dag alleen dat al die kut mensen die laat aankwamen allemaal over die hekken begonnen te kruipen !!! argh !
Oh ik heb Kitty en Jill gezien!!
xx
Tot zo'n stom kut-waals wijf dat uit men handen sloeg
Ook enkele glinstertjes gevangen tijdens BYS!
Vond het wel ne leuke dag alleen dat al die kut mensen die laat aankwamen allemaal over die hekken begonnen te kruipen !!! argh !
Oh ik heb Kitty en Jill gezien!!
xx
he mandy, ik denk da ik u heb zien staan...
bent ge zo nogal redelijk groot?
de Walen waren echt wel irri, die waren constant aan't duwen en er aan't tussenwringen... AARGHH
maarja..
xxx
bent ge zo nogal redelijk groot?
de Walen waren echt wel irri, die waren constant aan't duwen en er aan't tussenwringen... AARGHH
maarja..
xxx
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» HERKENNINGSMIDDEL VOOR IN VORST!!!!!!!!
» 14/10 Vorst nationaal tour 483
» Foto's Vorst 03/03/2008
» Herkennings middel voor in Vorst!!!
» Avril Lavigne The Best Damn Tour [Vorst Nationaal 21/06/08]
» 14/10 Vorst nationaal tour 483
» Foto's Vorst 03/03/2008
» Herkennings middel voor in Vorst!!!
» Avril Lavigne The Best Damn Tour [Vorst Nationaal 21/06/08]
Pagina 6 van 9
Permissies van dit forum: