Love is Dead {SA}
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Love is Dead {SA}
"Moraal" *kuch, kuch-lees: plot*
De krant van de volgende morgen bericht het volgende:
"De beroemde tweeling, Tom en Bill Kaulitz, zijn gisteravond voor een trein gesprongen. Ze hadden een brief achtergelaten met het volgende erop geschreven:
Hoe kan het dat een mens zo slecht is? Hoe is het mogelijk dat Tom geen liefde mag schenken? Waarom mag hij geen liefde menen? Zonder liefde kan hij niet leven. Zonder Tom kan Bill niet leven. Dit is het laatste wat je van ons zal horen. We gaan tesamen ten onder door de paparazzi. Erg bedankt.
Bill & Tom
"De bassist en drummer, Georg en Gustav, vonden deze brief toen ze de jongens gingen halen voor de show. De show is afgelast met het bericht dat Tom en Bill ziek waren. Het eerste wat de politie vermoedde was dat de tweeling alleen maar dreigde. Tot, om 21:36, er twee jongens voor een trein waren gesprongen. Tom en Bill. Ze zijn herkend aan de kleding en ook wat er over was van hun gezichten. Het is een schande dat zulke vriendelijke jongens zo'n einde moeten hebben. De oorzaak van dit ongeval zat in de gevangenis, maar zodra de vrouw in kwestie te horen kreeg van het ongeval, heeft ze zichelf opgehangen. Uiteindelijk heeft niemand er dus iets aan gehad."
...
Dit is dus, eeuh...
het einde waar Tom aan dacht...
De krant van de volgende morgen bericht het volgende:
"De beroemde tweeling, Tom en Bill Kaulitz, zijn gisteravond voor een trein gesprongen. Ze hadden een brief achtergelaten met het volgende erop geschreven:
Hoe kan het dat een mens zo slecht is? Hoe is het mogelijk dat Tom geen liefde mag schenken? Waarom mag hij geen liefde menen? Zonder liefde kan hij niet leven. Zonder Tom kan Bill niet leven. Dit is het laatste wat je van ons zal horen. We gaan tesamen ten onder door de paparazzi. Erg bedankt.
Bill & Tom
"De bassist en drummer, Georg en Gustav, vonden deze brief toen ze de jongens gingen halen voor de show. De show is afgelast met het bericht dat Tom en Bill ziek waren. Het eerste wat de politie vermoedde was dat de tweeling alleen maar dreigde. Tot, om 21:36, er twee jongens voor een trein waren gesprongen. Tom en Bill. Ze zijn herkend aan de kleding en ook wat er over was van hun gezichten. Het is een schande dat zulke vriendelijke jongens zo'n einde moeten hebben. De oorzaak van dit ongeval zat in de gevangenis, maar zodra de vrouw in kwestie te horen kreeg van het ongeval, heeft ze zichelf opgehangen. Uiteindelijk heeft niemand er dus iets aan gehad."
...
Dit is dus, eeuh...
het einde waar Tom aan dacht...
....
het is ook een erg verhaal...
....
dus uiteindelijk komt het toch niet goed,
zij gaat met hen ten onder,
dachten ze eindelijk rust te hebben (de tweeling)
het is ook een erg verhaal...
....
dus uiteindelijk komt het toch niet goed,
zij gaat met hen ten onder,
dachten ze eindelijk rust te hebben (de tweeling)
wow das echt een super mooi verhaal maar wel triestig. Maar ik denk nie da ze da echt zouden doen (gelukkig!) En da zou wel erg zijn heel de wereld in shock duizenden fans die zich ophangen enal .
Katia- Tom's pet
- Aantal berichten : 934
Leeftijd : 31
tja, da zou inderdaat wel gebeuren...
ik zou dat dus echt NOOIT doen he,,,mezelf ophangen of van een flat springen ofso
durf ik niet xD
en ik wil het niet
xx Chi
*ligt siek op bed :S*
ik zou dat dus echt NOOIT doen he,,,mezelf ophangen of van een flat springen ofso
durf ik niet xD
en ik wil het niet
xx Chi
*ligt siek op bed :S*
nee ik ook nie
luister dan gwn veel naar het lieke leb die sekunde
dan komt alles wel goed xD
luister dan gwn veel naar het lieke leb die sekunde
dan komt alles wel goed xD
Katia- Tom's pet
- Aantal berichten : 934