Toms Teddybär
+5
Chieana Strider
joycie_ke
Mandy
Katia
Toms Teddybär
9 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Toms Teddybär
Niemand is vriendenloos!!!!!!!!
Ik haat meiden die zo doen, dat zijn regelrechte huppelkutten.
Ik zou nooit de moeite daarvoor doen, komaan Th, zijn toch ook maar een stel 4 gewone jongens.
Ik haat meiden die zo doen, dat zijn regelrechte huppelkutten.
Ik zou nooit de moeite daarvoor doen, komaan Th, zijn toch ook maar een stel 4 gewone jongens.
ni alleen da, kvind da ge nog een beetje waardigheid moe hebbe... wa die meide blijkbaar niej hebbe...
Gast- Gast
En ja eigenlijk, sinds ik fan ben van tokio hotel... kom ik echt vanalles tege (om op het verhaal ding te reageren)
Onlangs nog, ik Jill(andere Jill ds xD) en Kitty liepe op de meir en we ginge de kruidvat binne... ineens gaat da alarm af, ik zo, ok dan en kga zo naar die kasa
zegt die mevrouw zo, ja heb je make-up bij, ik haal mn hele make-up tas tevoorschijn met een tandpasta smile... maar dat was het dus niet, zit ik zowa te rommele in mn tas en ziek ineens mn Bill kaartje zitte... khaalt zo uit en der zat zo'n alarm sticker ding op O_o, ik zo hehe tzal da wss zijn...
gaan we het gn uitteste aan da alarm en ja hoor... het was het kaartje... Bill had aandacht nodig blijkbaar xD wij drieën strijk gaan natuurlijk ^^
Onlangs nog, ik Jill(andere Jill ds xD) en Kitty liepe op de meir en we ginge de kruidvat binne... ineens gaat da alarm af, ik zo, ok dan en kga zo naar die kasa
zegt die mevrouw zo, ja heb je make-up bij, ik haal mn hele make-up tas tevoorschijn met een tandpasta smile... maar dat was het dus niet, zit ik zowa te rommele in mn tas en ziek ineens mn Bill kaartje zitte... khaalt zo uit en der zat zo'n alarm sticker ding op O_o, ik zo hehe tzal da wss zijn...
gaan we het gn uitteste aan da alarm en ja hoor... het was het kaartje... Bill had aandacht nodig blijkbaar xD wij drieën strijk gaan natuurlijk ^^
Gast- Gast
@ Seloinja: No prob, thnx, Ik wordt hier echt hartelijk onthaalt!
Sooo, DANKE SCHÖN!!!!!
Sooo, DANKE SCHÖN!!!!!
@Lysach: Ik haat Franse fans, hebben een Ego van in Parijs tot Bali (Zal Tokio maar niet gebruiken he , anders zouden hun ego's nog meer groeien.
zeg mr Lys ze
en ja,kvind franse fans nix ebbn... tis mss verkeerd beeld,ma ze lijke echt ni voor de muziek te gaan
en ja,kvind franse fans nix ebbn... tis mss verkeerd beeld,ma ze lijke echt ni voor de muziek te gaan
Gast- Gast
@Lari: Bill heeft aandacht nodig!! Zalig!!!
Zo, zal ik nog maar eens een verhaaltje brengen;
Met pasen hadden alle kleinkinderen een Kuiken gekregen, allemaal Gele, en 1 zwarte, ik rennen naar de kuikens, zorgen dat de zwarte van mij werd, eerst nog gestruikeld over zo'n paasei, kom ik bij de kuikens aan zit die zwarte heel omringd door de andere, ik pak een handdoek en neem de zwarte eruit, zie ik dat hij nog blonde plekjes heeft, ik geef hem een heel toepasselijke naam, Bill. 2 weken later ga ik terug naar mijn grootouders om naar mijn kuiken te kijken, ik mocht hem namelijk niet mee naar huis nemen, zie ik dat hij niet meer leeft, gestorven onder de weinige aandacht dat hij kreeg.
Zo, dat was nog maar eens een van mijn gebeurtenissen.
Zeer gezellig he,....
Zo, zal ik nog maar eens een verhaaltje brengen;
Met pasen hadden alle kleinkinderen een Kuiken gekregen, allemaal Gele, en 1 zwarte, ik rennen naar de kuikens, zorgen dat de zwarte van mij werd, eerst nog gestruikeld over zo'n paasei, kom ik bij de kuikens aan zit die zwarte heel omringd door de andere, ik pak een handdoek en neem de zwarte eruit, zie ik dat hij nog blonde plekjes heeft, ik geef hem een heel toepasselijke naam, Bill. 2 weken later ga ik terug naar mijn grootouders om naar mijn kuiken te kijken, ik mocht hem namelijk niet mee naar huis nemen, zie ik dat hij niet meer leeft, gestorven onder de weinige aandacht dat hij kreeg.
Zo, dat was nog maar eens een van mijn gebeurtenissen.
Zeer gezellig he,....
oh zo jammer vn kuikentje Bill
op 1 april was zo StuBru x aantal jaar bestaan (kwni mer oeveel) en daar was er n 'Super cavia 2008' verkiezing
en da ware zo cavia's die elk n celebnaam krege
zo Axelle Red,Jan Leyers enzo...
en de zwarte me grijs was "Bill van Tokio Hotel"
en ij heeft ng gewonne ook
op 1 april was zo StuBru x aantal jaar bestaan (kwni mer oeveel) en daar was er n 'Super cavia 2008' verkiezing
en da ware zo cavia's die elk n celebnaam krege
zo Axelle Red,Jan Leyers enzo...
en de zwarte me grijs was "Bill van Tokio Hotel"
en ij heeft ng gewonne ook
Gast- Gast
Op 1 april was ik niet hier
Kei grappig, Bill is gwn DE BESTE!!!!
HEEL TH Gwn!!!
weet ge waar ik ook niet tegen kan, als ze in de joepie, of andere tijdschriften, Bill, Tom & Co, Bill &Co, ik bedoel het is TH, zonder Georg en Gustav zouden ze helemaal niet bestaan!!
Kei grappig, Bill is gwn DE BESTE!!!!
HEEL TH Gwn!!!
weet ge waar ik ook niet tegen kan, als ze in de joepie, of andere tijdschriften, Bill, Tom & Co, Bill &Co, ik bedoel het is TH, zonder Georg en Gustav zouden ze helemaal niet bestaan!!
ja da vindk ook ambetant
mrja,vn de joepie zijn we da gewoon.
en da vn stubru was op tv eh,da was ni hier
mrja,vn de joepie zijn we da gewoon.
en da vn stubru was op tv eh,da was ni hier
Gast- Gast
Nee, maar ik was op vakantie toen, en ja, dan had ik da niet kunnen zien op tv, Slimme
Ja, Joepie is soms echt stom, ik kan daar echt niet tegen!!
Ja, Joepie is soms echt stom, ik kan daar echt niet tegen!!
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: