BILL SCHRIJFT!
+2
Jill
Eddy C
6 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: BILL SCHRIJFT!
Jah kweet wel da dan meer is as da van een band is :p. Ma die verzendkoste kdenk da et zelfs uit amerika minder is !
Katia- Tom's pet
- Aantal berichten : 934
Leeftijd : 31
ik heb dn eerste ^^
dn tweede hebbe Kitty en Jill
en ik heb dan ng ene officieele mee ne bandfoto en het logo int groen op, ma die sta er blijkbaar nimeer op...
ma ge moet mee meerdere bestelle, da doe ik altij glijk kga binnekort ng wa bestelle en dan doek da same mee een vriendin en dan zijn de verzendkoste maar 6 euro meer ^^ want dan deelt ge da eh xD
EDIT: en ik ben trouwens ENORM zot op diej eerste t-shirt xD kheb em zelf ook dus xD ma kben zo verzot op diej t-shirt *knuffelt t-shirt*
dn tweede hebbe Kitty en Jill
en ik heb dan ng ene officieele mee ne bandfoto en het logo int groen op, ma die sta er blijkbaar nimeer op...
ma ge moet mee meerdere bestelle, da doe ik altij glijk kga binnekort ng wa bestelle en dan doek da same mee een vriendin en dan zijn de verzendkoste maar 6 euro meer ^^ want dan deelt ge da eh xD
EDIT: en ik ben trouwens ENORM zot op diej eerste t-shirt xD kheb em zelf ook dus xD ma kben zo verzot op diej t-shirt *knuffelt t-shirt*
Gast- Gast
Jah das mijn probleem ik ken maar weinig fans in mijn buurt ma ik kzalt hen ies vrage. Kheb nogal is iets besteld en da was mi een vriendin
Katia- Tom's pet
- Aantal berichten : 934
Leeftijd : 31
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: