Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hitkrant

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hitkrant Empty Hitkrant

Bericht van Katia vr apr 04, 2008 1:05 pm

Omda der geen speciaal onderdeel is voor tijdschrifte ofzo is hier een topic algemeen over de hitkrant :p. Vorige week stond der een superschattig interview in! (ik koop em niet elke week :p)

Tokio Hotel lost al julllie problemen op

Ik ben verliefd op Bill, maar zal hem nooit ontmoeten.
Bill: O, ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden. Als je echt verliefd op me bent, dan moet je ... (Bill denkt na) Kom anders eens naar een van onze concerten, misschien zie ik je daar dan wel staan.
Tom: Ik wil nog wat toevoegen eigenlijk: je moet gewoon verliefd worden op mij. Dan komt alles helemaal goed.
Bill: Misschien moet je ook maar bedenken dat ik een heel erg gewone jongen ben net als een hoop andere jongens. Helpt dat om het liefdesverdriet wat minder te maken?

Ik ben fan van Tokio Hotel en word gepest door mijn klasgenoten die géén fan zijn.
Bill: ik denk dat je zo min mogelijk moet reageren en hat maar over je heen moet laten komen.
Tom: Bill en ik zijn vroeger ook altijd gepest op school door mensen die een ontzettende hekel aan ons hadden en dat heeft weinig invloed gehad. Sterker nog, ik was er juist trots op dat wij anders waren dan de rest van de klas. Bil en ik vonden het belangrijker om andere dingen te doen, we wilden geen meelopers zijn. Gepest worden door de rest van de klas kan dus uiteindelijk positief uipakken, kijk maar naar ons.

Ik mag van mijn ouders niet naar een concert van Tokio Hotel
Alle vier in koor: Dat is belachelijk!
Tom: Wij mochten van onze ouders altijd naar concerten toe. Ik was negen toen ik voor het eerst naar een live optreden ging en ik vind dat iedereen die vrijheid moet hebben.
Bill: Het is ook stom van ouders om zoiets te verbieden, want fans vinden altijd wel een manier om toch naar het concert te kunnen.
Georg: Het beste is gewoon om je kinderen hierin vrij te laten. Ze kunnen zelf bepalen of ze naar een concert toe willen of niet.
Tom: Weet je wat ik wi? Ik wil hier met de ouders van onze fans over praten. Geef me maar adressen, ik los het probleem wel op.
Gustav: Precies, breng ons maar met hen in contact. Wij regelen het wel.

Ik wil hetzelfde kapsel als Tom. Hoe doe ik dat?
Georg: O, dat is moeilijk hoor!
Tom: Hij heeft nog gelijk ook. Ik heb best glad haar van mezelf en het kost me elke dag enorm veel moeite om het bij te houden. Zo moet ik het elke dag weer indraaien en heb ik een speciale spray om het goed te houden. Wat er in zit, zeg ik niet, maar weet dat ik daar in mijn eigen laboratorium uren aan heb zitten werken Wink. Het is in ieder geval speciaal voor mij ontwikkeld en het is vreselijk veel werk. Hoe lang ik het al zo heb?
Georg: Ruik er maar eens aan dan weet je het wel!
Tom: Ik denk inmiddels zo'n tien of elf jaar.

Ik mag van mijn ouders geen posters van Tokio Hotel ophangen.
Bill: Ik had vroeger mijn hele kamer vol hangen.
Tom: Dat klopt helemaal, hij had zelfs posters van mij. Dan maakte hij foto's van me, liet ie ze uitvergroten en hing ie er z'n hele kamer mee vol.
Bill: Ach, halt die Klappe! Dat is dus niet zo ... Maar ik vind dat iedereen ooit fan van iemand moet zijn geweest en dat betekent dus ook dat je je kamer vol moet hangen met posters. Als ouders moet je dat gewoon toelaten. Zij zijn zelf toch ook ooit fan van iemand geweest? Ik vond het vroeger te gek om op mijn kamertje naar de muziek van mijn favoriete bandjes te luisteren.
Tom: Vroeger? Dat doet ie nu nog steeds!

Waar kan ik net zulke coole kleren kopen als de jongens van Tokio Hotel dragen?
Tom: Wil je eruit zien als Georg, dan moet je je gewoon een maand lang niet wassen en dan ben je klaar.
Georg: Bijvoorbeeld, ja.
Tom: En Bill? Zo wil je er toch niet uitzien?
Bill: Ik haal mijn kleren allemaal bij tweedehandswinkels, daar haal je echt de meest gave spulletjes vandaan. Dus mijn tip is om daar eens naar toe te gaan als je mijn look wilt hebben.

Ik voel me rot omdat Gustav en Georg altijd veel minder aandacht krijgen dan Tom en Bill
Tom: Weet je hoe dat komt? Ze praten minder en zijn sowieso wat rustiger dan Bill en ik. Het is ook zielig als Gustav en Georg meer zouden gaan praten, want ze kunnen gewoon niet zo goed verwoorden wat ze bedoelen. Heb je die twee wel eens Duits horen praten? Dat is gewoon vreselijk. Hun Engels is rampzalig, maar hun Duits is eigenlijk net zo erg!
Bill: Georg en Gustav zijn gewoon wat rustiger en zoeken de aandacht nooit echt op. Wij zijn daar inmiddels wel aan gewend geraakt, het hoort erbij.
Georg: Ik voel me daar ook goed bij en ...( het blijft heel lang stil)
Bill: Meer kan ie niet zeggen Wink
Gustav: Hij gebruikt ook gewoon ons standaard: Ik voel me er goed bij.

Ik wil dolgraag met Tokio Hotel praten, maar ik spreek geen Duits.
Bill: Je mag Engels tegen ons praten, hoor. We spreken het tegenwoordig een heel klein beetje.
Tom: We weten net genoeg om met fans te praten ...
Bill: ... en voor kleine simpele gesprekjes.
Tom: We weten precies genoeg eigenlijk.
Bill: Maar we zijn bezig om meer Engels t leren. We gaan nu natuurlijk ook steeds meer naar Amerika en Engeland, dus dan is het wel handig om de taal beter te kunnen spreken. Ik hoop dat we het snel onder de knie hebben.

Ik vind da toch raar da bill zijn klere in tweedehandswinkels koopt want hij draag toch veel merken :p.


Laatst aangepast door babypinckgirly op ma apr 07, 2008 9:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Hitkrant Empty Re: Hitkrant

Bericht van Gast vr apr 04, 2008 2:35 pm

das n zalig interview! XD
ik ga quote!

Bill: O, ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden. Als je echt verliefd op me bent, dan moet je ... (Bill denkt na) Kom anders eens naar een van onze concerten, misschien zie ik je daar dan wel staan.
Bill meen et gelijk wel Surprised
oh,da zou eiglk toch romantisch zijn als Bill zijn lief vindt tusse zijn fans?! *denkt aan Jill are fanfic VSWID*

Tom: Ik wil nog wat toevoegen eigenlijk: je moet gewoon verliefd worden op mij. Dan komt alles helemaal goed.
te laat... -___-' Very Happy

Bill: Misschien moet je ook maar bedenken dat ik een heel erg gewone jongen ben net als een hoop andere jongens. Helpt dat om het liefdesverdriet wat minder te maken?
uh,geen idee.
ma wel lief Very Happy

Bill: ik denk dat je zo min mogelijk moet reageren en hat maar over je heen moet laten komen.
Tom: Bill en ik zijn vroeger ook altijd gepest op school door mensen die een ontzettende hekel aan ons hadden en dat heeft weinig invloed gehad. Sterker nog, ik was er juist trots op dat wij anders waren dan de rest van de klas. Bil en ik vonden het belangrijker om andere dingen te doen, we wilden geen meelopers zijn. Gepest worden door de rest van de klas kan dus uiteindelijk positief uipakken, kijk maar naar ons.
DA IS GWN 483% GELIJK EBBN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vwala

Alle vier in koor: Dat is belachelijk!
uhuuu!!!!! Evil or Very Mad
Bill: Het is ook stom van ouders om zoiets te verbieden, want fans vinden altijd wel een manier om toch naar het concert te kunnen.
jaja,zie mr Very Happy
Tom: Weet je wat ik wi? Ik wil hier met de ouders van onze fans over praten. Geef me maar adressen, ik los het probleem wel op.
Gustav: Precies, breng ons maar met hen in contact. Wij regelen het wel.
*laat moeder spontaan contact opneme me TH Surprised* wohooow
"mama kunde gij keer iets regele me TH vr mij" Wink
nooit gedacht da mijn ma zo handig zou zijn vr mijn contacte. alst zo zit... Very Happy

Tom: Hij heeft nog gelijk ook. Ik heb best glad haar van mezelf en het kost me elke dag enorm veel moeite om het bij te houden. Zo moet ik het elke dag weer indraaien en heb ik een speciale spray om het goed te houden. Het is in ieder geval speciaal voor mij ontwikkeld en het is vreselijk veel werk.
o ja? da wistk ng ni
Wat er in zit, zeg ik niet, maar weet dat ik daar in mijn eigen laboratorium uren aan heb zitten werken Wink.
haha,Tom de professor man! Cool
Georg: Ruik er maar eens aan dan weet je het wel!
nja,volgens mij ruikt Tom zijn haar nr kokos
kwni,keb zo da gevoel Very Happy

Tom: Dat klopt helemaal, hij had zelfs posters van mij. Dan maakte hij foto's van me, liet ie ze uitvergroten en hing ie er z'n hele kamer mee vol.
uhmmm,zet u kraagske mss keer wa meer open XD
Ach, halt die Klappe!
vwala! XDDD

Waar kan ik net zulke coole kleren kopen als de jongens van Tokio Hotel dragen?
ja,waar?
Tom: Wil je eruit zien als Georg, dan moet je je gewoon een maand lang niet wassen en dan ben je klaar.
aaaah,zo. neih toch liever ni Razz
Georg: Bijvoorbeeld, ja.
Georg: *knikt zonder nadenken van ja* o_o
Tom: En Bill? Zo wil je er toch niet uitzien?
uh,eiglk wel
Bill: Ik haal mijn kleren allemaal bij tweedehandswinkels, daar haal je echt de meest gave spulletjes vandaan. Dus mijn tip is om daar eens naar toe te gaan als je mijn look wilt hebben.
ja Katia,kvind da ook raar,die draagt glijk kwni oeveel kleren die ge op vn die internetsites kunt vinde!!!

Heb je die twee wel eens Duits horen praten? Dat is gewoon vreselijk. Hun Engels is rampzalig, maar hun Duits is eigenlijk net zo erg!
stek Georg en Gustav XD
Georg: Ik voel me daar ook goed bij en ...( het blijft heel lang stil)
Bill: Meer kan ie niet zeggen Wink
Gustav: Hij gebruikt ook gewoon ons standaard: Ik voel me er goed bij.
wahahaha Very Happy Georg valt in den helft vn de zin stil
eeh,ik eb da ook veel! XD

Bill: Maar we zijn bezig om meer Engels t leren. We gaan nu natuurlijk ook steeds meer naar Amerika en Engeland, dus dan is het wel handig om de taal beter te kunnen spreken. Ik hoop dat we het snel onder de knie hebben.
khoop da ook,want mijn Duits ist gar slecht XD of wa da ook is

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hitkrant Empty Re: Hitkrant

Bericht van Katia vr apr 04, 2008 3:39 pm

Jah van tom wist ik da ook nie da die da elke dag moet indraaie Surprised. En in die zin lijkt da precies of ij eeft een eigen labratorium xD doe mij denke aan dexters lab XD
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Hitkrant Empty Re: Hitkrant

Bericht van Gast vr apr 04, 2008 3:42 pm

mij ni
doe mij denke aan Tom in zo n wit vestje
mmm Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hitkrant Empty Re: Hitkrant

Bericht van Katia vr apr 04, 2008 7:37 pm

hihi sexy :p
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Hitkrant Empty Re: Hitkrant

Bericht van Jill za apr 05, 2008 11:34 pm

hihi, da interview is wel leuk^^

x
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hitkrant Empty Re: Hitkrant

Bericht van tess92 wo apr 16, 2008 7:02 pm

o tof interview
tess92
tess92
Harde Schreier
Harde Schreier

Aantal berichten : 363
Leeftijd : 31
Woonplaats : tremelo

http://nl.netlog.com/CreazyBitch

Terug naar boven Ga naar beneden

Hitkrant Empty Re: Hitkrant

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum