Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

+7
IeSs.
Zazou
Katia
Seloinja
joycie_ke
Kitty
Jill
11 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Jill vr feb 15, 2008 8:45 pm

Vertel ons al jullie anekdotes over hoe jullie Tokio Hotel leerde kennen Very Happy
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Kitty za feb 16, 2008 12:59 am

Ik door TMF (danke TMF), twas monsoon en ik was dus echt wel zwaar gefacineerd door die super mooie zangeres (sry billie, maar ik ben tenminste eerlijk eh) en die haar super mooie stem en die muziek was zo waaaaw... da ik gewoon ineens stil viel in mijn acties en gwn ner den tv bleef kijke.. ik werd er zo door aangetrokken..
en ja ik was zo onder den indruk da ik natuurlijk weeral vergeten was om te kijke wie de groep was... dus ik heel den dag gewacht tot ze der weer ware. en ja hoor ze waren der weer: Tokio Hotel. ah ok, kga er over opzoeke.. waaaw super muziek...
en ja zo is de bal aan het rollen geraakt (fzo iets)Very Happy

nu ist aan julliee!!!!
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van joycie_ke za feb 16, 2008 1:34 am

goh, ikke ook via TMF =D mar zo eigenlijk LANG na de hype was uitgebroken..
in augustus fzo..
ik was dus tmf aan't zien, en th kwam derop me monsoon en ik was aan't kijken en ik dacht "woow, eindelijk en goeie groep me een meiske da zingt, die een zalige stem heeft trouwens"
dus ik zoek wa liedjes op op internet, zie da ze Duitse liedjes hebben, die ik veel beter vond dus ik ga die downloade..
Dan typ ik TH eens in in google, en krijg zo ene bio van de band.
Daar staat dus da de zanger(es dacht ik dus) Bill noemde. En ikke ah, Bill, das wel een vreemde naam voor een meisje (blond moment Laughing )
en dan lees ik dat Tom (ah, die mooie me zn dread en zn Micha-kleren dacht ik) de tweelingbroer was van Bill.
Ik dus helemaal geshockt affraid Das een jongen? en da's een tweeling confused
maargoed, ik zet me dus over die shock heen, en ga winkelen met mijn mama en bomma. En ik ben nogal een muziek-freak, dus mijn bomma keilief, ja ge moogt ne cd van mij kopen.. (danku bomma!!)
ik helemaal happy, cd winkel aan het uitzoeken, zie ik daar TH staan met zimmer 483 en scream, ik dus zimmer kopen...
enja, toen was het hek van dam.. heb nog effe heel de middag mijn mama en bomma de oren van hun kop gezaagd met de vraag of ze vonden dat Bill op een jongen of een meisje leek (mn mama vond meisje, mn bomma jongen)
even darana ook schrei gekocht..
en toen was ik wel fan, maar niet zo heel erg..
Dan kwam onze vakantie eraan in Oostenrijk waar ik in de tent sliep met men beste vriendin. En eht was daar pokkeslecht weer!
dus wij heel den dag in de tent TH luisteren (ze heeft ze dus door mij leren kenne) en ja, toen was ik echt zwaar verslaafd.
THE END

waw, een heel verhaal hea!
volgende :p
ah ja, srr Bill dat ik je op een meisje vond lijken.. maarja, ik ben niet de enige dus Smile
xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Kitty za feb 16, 2008 1:40 am

nee idd, ge zijt nie de enige:D mahja, we zijn tenminste eerlijk eh
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Seloinja za feb 16, 2008 1:45 am

heej ikke ni van tmf ^^
van Katleen dus die dat die juist had gehoord en die vond die supergoed
dus ik kom langs bij Katleen
Karoooooo ge moet dees hore en dees zien en dit en dat en....
Katleen helemaal hyper xD
en ik vond die hyperraar (ehem vooral bill srry ik vond da ook precies een meisje)
en Georg vonk wel knap en tom raar me zen klere en ik snapte ni wa Gustav drbij stond te doen hehe ^^
enja ik vond da wel goe ma ni wow ma ik heb altijd een aanpassingsperiode nodig met alles hehe
en toen ging ik ook op reis enja daar was ook ni veel te doen enja heb ik ook de hele tijd th zitten luisteren en toen dak terug thuis was had katleen al tmf tickets besteld en ja toen was ik helemaal hyper ^^
end of the story ^^
Seloinja
Seloinja
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1174
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/user/Seloinja

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Kitty za feb 16, 2008 1:48 am

hihi:D enja zo is het dus gegaan enjaaa
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Katia za feb 16, 2008 12:40 pm

Bij mij was het iig via de joepie :p. Twaren eindexamens en ik moest goed mijn best doen om der door te raken dus las k de joepie nie xD. Min moeder had ze wel gekocht want de eerste 2 weke van de grote vakantie gaan wij altijd op reis. Dus toen ik dar lekkr relaxed aan het zwembad lag, zag ik zo een biographie van hen in de joepie XD. En in de andere zat een poster :p. En nog wat artikels :p. Bij die biographie dacht ik zo van wooow zo'n cool meiske!! (ik schatte haar 15) en dan zag ik dat "dat mens" bill heette XD dus wist ik het niet meer. Toen las ik dat het de tweelingBROER van tom was. Ik heb toch efkes heel goed da gezicht bestudeert of da echt wel zo is :p. Veel kan ik mij der nie meer van herrineren maar ik weet wel da ik heel die 2weken heeeeeeeeeeel vaak die artikels heb nagelezen XD.
Toen we terug kwamen hoorde ik plots zo een liedje van tokio hotel (ik was half aan het slapen dus ik had het niet precies gehoord of da da zeker th was :p) en toen jah had ik een heeeeeeel raar gevoel, het was precies of er werd een knopje in mijn hoofd om geschakeld XD (het th instinct werd geactiveerd 8)7). De volgende dag ben ik super veel aan het rondzoeken geweest op internet (kwam ik er achter dat ik een joepie had gemist met bill op de cover!! heeft het kei lang geduurt voor die bijbesteld was T_T). Aan het einde van de dag wist ik heel veel over die band :p in augustus was ik lang niet de enige fan ... plots was iedereen er fan van :s (nu ben ik nog de enige van mijn vriendekring xD) Zo is het op gang gekomen xD

ik ben ook fan geworden van andere bands maar niets was zo speciaal als th :s th blijft mijn favo het is anders dan alle andere bans :s. Van andere bands ben ik niet zo freaky fan xD
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Zazou za feb 16, 2008 9:05 pm

hehe, ik had denk ik hetzelfde artikel als Katia (ja toch he?) in de joepie geleze, ergens in mei ofzo Razz
Der stond ineens bij dat Tom en Bill tweelingbroers ware en wanneer ze gebore ware. Ik vond da keiraar da da broers ware, maar kheb dus nooit gedacht da Bill een meisje was daardoor ^^ Ik dacht bij Bill direct : "die is precies recht uit Pokémon gestapt" Very Happy En kvond Georg keiknap en kvond da Gustav der ni bij paste ^^ Mar na da artikel hebbek nimeer aan hen gedacht tot mijn broer opeens afkwam me: "das ne keigoeie groep! die zinge int duits en das keimooi!" o_0
Ik had dien dag mijn laatste examen duits vant middelbaar gehad en khaatte da toen, dus kwas smorgens superblij omdak geen duits meer had, en een paar uur later wassek th aant luistere ^^
Allemaal dankzij mijn lief klein broertje Razz
toen hebbek Karolien hare kop ook helemaal zot gemaakt en zijn we allebei hyperfans geworde ^^
Dan begon de youtube-story en dan wast helemaal vertrokke Very Happy
Daar heeft Joyce (jaja, Joyce was al fan van mijn funny quotes Razz) mij dan naar het forum gestuurd en sinds dan ist alleen maar erger geworde me de verslaving xD

Ja, ik heb dat ook wel: andere bands zijn ook keigoe maar daar zijt ge ni zo mee bezig als me th, kweet ni, maar der is zo nen band me th, wrs omda die zo ongeveer even oud zijn als ons ofzo, tis raar... :S
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van joycie_ke za feb 16, 2008 9:37 pm

eigenlijk wel grappig, we hebben allemaal th leren kennen doordat ze met monsoon zijn doorgebroken, en toch verkiezen we hun Duitse liedjes Very Happy

xxx


Laatst aangepast door op za feb 16, 2008 10:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Katia za feb 16, 2008 9:55 pm

:s we verkieze toch de duitse xD O_o
Ik had monsoon maar 1x gehoord :p, verder ben k gwn nar de duitse gaan luisteren :y. Als k die duitse liedjes in het engels hoor vind ik da toch maar raar en anders, da past gwn nie xD! Zoals k al zei: da tokio hotelachtige is der af :p.

@kathleen (zazou :p): jah ik heet katia xD
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van joycie_ke za feb 16, 2008 10:02 pm

Duitse!! ja Duitse
damm tipfout

*gaat editten*
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Kitty zo feb 17, 2008 2:35 am

ik vin de duitse ook de beste en toch is 'monsoon' (engelse) mijn lievelingslieke... maar da heeft zo zijn redenen.. tis nl daardoor dak th heb leren kennen en ik ben nu ZO gelukkig en da komt zo helemaal door hen!! en daarom: DANKE MONSOON:D:D
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Katia zo feb 17, 2008 12:00 pm

mijn lievelingslieke is reden :p ma onder de engelse is monsoon toch wel de beste geslaagde Surprised
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Jill zo feb 17, 2008 12:28 pm

Kitty schreef:ik vin de duitse ook de beste en toch is 'monsoon' (engelse) mijn lievelingslieke... maar da heeft zo zijn redenen.. tis nl daardoor dak th heb leren kennen en ik ben nu ZO gelukkig en da komt zo helemaal door hen!! en daarom: DANKE MONSOON:D:D

uhuuuuu!!! O.o

Danke monsoon!!!! I love you anders had ik kitty nooit leren kennen *shock*

X
kitty, ich liebe dich I love you
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van IeSs. zo feb 17, 2008 2:12 pm

Ik heb TH, zo'n 2 jaar geleden leren kennen door een vriedin van me.
Dus geen TMF x'DD
Ik kende ze lang daarvoor al Very Happy
Dat was heel in het begin van het 2de middelbaar x].
Maar daar was ook Monsoon één vn m'n eerste liekes.
Of schrei...
Maar weete ik heb het nooit echt voor schrei gehad x'D
Maar Very Happy
Ik leerde ze dus kennen door een vriendin ^^


*Vage reactie x'D*
IeSs.
IeSs.
TH-Fan
TH-Fan

Aantal berichten : 88
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wilrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Jill zo feb 17, 2008 2:37 pm

aléé, kzal kik mijn verhaal ook is doen sé
dus:

ik heb ze 16 april 2007 leren kennen
dus ook lang voor ze op tmf kwamen
da was wel grappig, zo goed als niemand kende ze hier in BE
hoe ik ze dan juist heb leren kennen...door school O_o
ik was mee op uitwisseling met denenmarken
enja, ginder dus was die klas waar we me op uitwisseling waren verzot van th
enja, der hing ze nen zwart-wit poster van hen op en da was zo raar, ge zag da ni zo goe
enkel hunne kop zag je, langsboven en zwart-wit m veel schaduw op enzo

en meteen viel de naam 'Tokio Hotel' op, kvond da zoiets apparts en dan keek ik zo naar die jungs
en ik dacht meteen wooow die zijn coowl!
(owkee en nu shame on me)
vooral da meiske (Bill dus...), wooow, kwou dak der meer zo uitzag, die is echt gwn de coowlheidzelve. Ma dan zei iemand da zijn wel 4 jongens hea. en ik keek terug, ma ik daar toen ni echt nen jongen inzien. omdat da nogal nen onduidelijke 'foto' was.
en dan had ik zo zelf foto's opgezocht op de laptop bij da gezin waar ik verbleef in denenmarken
en toen kwam ik uit op keiveel foto's van hen ook dieene die ik dan zag, duidelijker dan Very Happy
en toen kon ik echt ni verstaan dak in Bill een meiske zag.
allee, anders heeft die wel een raar lichaam ze voor een meiske...
en dan toen ik terug thuis was. beveelde ik mijn broer schrei voor mij te downloaden en ik was meteen verkocht
da was zo anders dan al die andere muziek
echt ik heb da toen 20 keer achter elkaar beluistert en ik kreeg er maar geen genoeg van!
ik ging dan zo op't internet vanalles van hen opzoeken, blogs enzo
en kvond veel info^^
en na nen dag of 3 wist ik al supah! veel van hen.
en khad mijn broer ondertussen al verplicht meer muziek te downloaden, dien dag dat ik schrei gehoord had zelfs, ma hij deed da ni *sad*, ma dien dag derna wel Very Happy

enja...kben nu bijna 1 jaar supah! fan Very Happy kben al naar 2 concerten geweest. als het aan mij lag waren da er al veeel meer vb: oberhausen die van de zimmer 483 tour den 2de mei en Köln... ma ik mocht ni! nja, da was in DE en twas geen vakantie ofzo en kmoest dan alleen en khad niemand om me te brengen...
maar het had allemaal een rede! want vorst moest mijn eerst concert worden. OMg kweet nog zo goe dak zo depri was omdat de kans dat ze is naar BE zouden komen mini mini mini klein was en da ze zeiden da ze da nooit zouden doen. tot ik ineens thuiskwam en op msn iemand me zei dat ze kwamen, kwas aan het hyperventileren, ik kreeg geen lucht meer, trilde gwn helemaal, zot gwn! en dan zo aftellen naar de tix verkoop zot gwn!
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Kitty zo feb 17, 2008 11:34 pm

Jill schreef:
Kitty schreef:ik vin de duitse ook de beste en toch is 'monsoon' (engelse) mijn lievelingslieke... maar da heeft zo zijn redenen.. tis nl daardoor dak th heb leren kennen en ik ben nu ZO gelukkig en da komt zo helemaal door hen!! en daarom: DANKE MONSOON:D:D

uhuuuuu!!! O.o

Danke monsoon!!!! I love you anders had ik kitty nooit leren kennen *shock*

X
kitty, ich liebe dich I love you


aaaaw I love you ich liebe dich auch schattiiii !!!!
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Hoshine ma feb 18, 2008 1:09 am

K ken ze deze dinsdag (19 februari,vrjaardag vn mn broer) n jaar Very Happy
K zag (bna een jaar gelede dus) n meiske op msn me een avatar,waar Tom op stond (alleen kende k zn naam
nog nie) n ernaast 'Tokio Hotel'.K ging zo op mn downloadsite,n dr typte k het in.K vond Durch den Monsun,
Schrei n Jung und nicht mehr jugendfrei.K weet nog,bij Durch den Monsun was k gelijk verliefd,
n bij Schrei zette k de geluidsbox meteen af Razz Mr k gaf t een tweede kans n toen vond k het ook goe Very Happy
Dus k heb twee weke me drie liekes op mn mp3 gezete n héél veel vn hen opgezocht.N toen k
in de Free Record Shop hun albums vond heb k staan gille (vraag mr aan Serina) cheers
N ja,in april kwam Monsoon op tv,toen die enkele weke da nummer draaiden kende heel België hen...
Eigelijk reken k mezelf nog ewa bij de 'Duitse fans',in de zin vn da k ze al kende toen ze nog nie
in t Engels ginge Smile
Hoshine
Hoshine
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1005
Leeftijd : 31
Woonplaats : Kiro's broekzak

http://www.myspace.com/hoshinebizarre

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Kitty vr feb 29, 2008 8:28 pm

Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Mandy vr maa 07, 2008 11:46 pm

Allez mijn eerste kennis-making met Tokio Hotel Very Happy

De datum was 2sept. 2007.
Ik was net men werk kwijt en had sinds 3maanden zo goed als geen tv of radio meer opgezet en dus hun NIET leren kennen met Monsoon!
Het was rond de middag en zat langs men broerke tv te kijken, hij was aant zappen en kwam voorbij TMF. Toen er Rate The Video op stond, er stond een jongen met een enorme haardos (dat viel me als eerste op) met een heeel erg leuke stem ! We vonden beide dat liedje leuk en zeker de band-leden.. Ik was onmiddelijk verkocht aan die jongen met de enorme haardos. Maar zag op het scherm ofwel "10 TH is geweldig" ofwel "0 TH suckt" dus wij al huh was TH nu voor iets ?
Oke we snapte toen ni dat het de afkorting was van de groepsnaam Laughing
Toen het liedje gedaan was verscheen er "Tokio Hotel - Ready Set Go" opt scherm. Snel naar pc gerend en die naam ingegeven en zo kwam ik op hun bio's uit en liedjes gedownload.. Dus ja en nu enkele maanden later ben ik nog steeds in love met TH Embarassed Dit is een groep die ik nooit wil en zal vergeten !

xxx pig
Mandy
Mandy
Bill's SterTatoo (*)
Bill's SterTatoo (*)

Aantal berichten : 2236
Leeftijd : 36
Woonplaats : In Shin\'s drumstel en in Bill\'s haar.

http://bill-x-Tokio-Hotel.startspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Jill wo maa 12, 2008 4:09 pm

lol Very Happy
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Isha_ zo apr 13, 2008 7:21 pm

ik heb TH lere kenne in februari vorig jaar...een vriendin van mij kende ze en vroeg aan mij of ik ze kende maar ik kende ze niee en dan heb ik ze mr is opgezicht!

et voila...ik dacht eerst da r n meisje meezong in Durch den Monsun ma in de rest haddk door dat n jonge was die zong.
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van tess92 wo apr 16, 2008 6:02 pm

ik heb th vorig jaar lere kenne
twas de laatste les biologie en die leerkracht was muziekvideo's aant afspellen op de pc.en eum mijn vriendin was daar al fan van en die vroeg of da diene monsoon ni wilde opzette
en diene zette da op en ik was drekt verslaaft aan da lieke
dus zo benk eigenlijk in contact gekome me th
kwist al wel da bill een jonge was want vriendin had da al gezegt
ma toen da da clipke bezig was ware er een deel die daar over aant discusere ware
en nu benk nog altijd fan en da ga zo nog lanlanglang blijve en mijn vriendin nimeer
ma dankzij haar en diene van biologie benk dus fan geworde he Very Happy
tess92
tess92
Harde Schreier
Harde Schreier

Aantal berichten : 363
Leeftijd : 31
Woonplaats : tremelo

http://nl.netlog.com/CreazyBitch

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie Tokio hotel leren kennen?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum