Bill's make up
+3
joycie_ke
Katia
Mandy
7 plaatsers
Tokio Hotel Belgian Fanclub :: Tokio Hotel :: Foto's :: Bill
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bill's make up
joycie_ke schreef:Lari_TH schreef:ok... tis mooi... ma tis... euhm hoe zegde da... speciaal xD?
omg speciaal xD
moet ik da opnemen ala 'speciaal van de zaterdagmiddag bij Kitty'
of gwn speciaal xD
lol
xxx
ik denk optie 1 xD
ma tis wel mooi ma zoveel zo tot aan zin wenkbrauw xD
Katia- Tom's pet
- Aantal berichten : 934
Leeftijd : 31
joycie_ke schreef:Lari_TH schreef:ok... tis mooi... ma tis... euhm hoe zegde da... speciaal xD?
omg speciaal xD
moet ik da opnemen ala 'speciaal van de zaterdagmiddag bij Kitty'
of gwn speciaal xD
lol
xxx
twas ook zo bedoeld xD
Gast- Gast
dies zo cute!Mandy schreef:
omg,kwou dak da zo ook kon!!!!!
daar valle zijn wenkbrauwe zo mooi op vindk!
pet pet pet
tattoo tattoo tattoo
*kwijl*
XD
Gast- Gast
Lysach schreef:aja
merci vr de tip Mandy!
nu ng oogschaduw vinden wr geen blinkerkes inzitten XD
van de kruidvat *kweet nie of se die ook hebben in belgië maarja xD* het eigen merk (2B) hebben ze een setje met wit-grijs-zilver-glitterzwart-gwn zwart, das dus ook zonder glitters die hebk zelf ook *miss moek maar een foto van mijn make-up-style hier, bij foto's van ons nieuwkes , plaatsen...het is heel apart xD*
xx Chi
ebk al XDChieana Strider schreef:Lysach schreef:aja
merci vr de tip Mandy!
nu ng oogschaduw vinden wr geen blinkerkes inzitten XD
van de kruidvat *kweet nie of se die ook hebben in belgië maarja xD* het eigen merk (2B) hebben ze een setje met wit-grijs-zilver-glitterzwart-gwn zwart, das dus ook zonder glitters die hebk zelf ook *miss moek maar een foto van mijn make-up-style hier, bij foto's van ons nieuwkes , plaatsen...het is heel apart xD*
xx Chi
Gast- Gast
kweni of ge der nu nog over bezig zijt enzo eh maar
die wenkbrauwstif is eiglijk geen stift maar een soort potlood(soms ook soort cremeke)
en JA bill eeft ALTIJ foundation op.
Nathalie, de make up artiste, doe alt zijne make up eh. en ik eb mij zelf al een keer voor een show volledig moete late shminken door een echte make up artiste en die beginnen alt mee de foundation das de basis. die wenkbrauwen is afwerking mah is er wel ALTIJ bij ZELFS BIJ JONGENS!!
meestal is bij jonges dan een heel erg licht en dun lijntje bij de ogen om er frisser uit te zien en dan nog een beetje lipglos.
njah bill is natuurlijk een uitzondering xD
vwalaa, kwouw ook ies mijn zegske doen
die wenkbrauwstif is eiglijk geen stift maar een soort potlood(soms ook soort cremeke)
Nathalie, de make up artiste, doe alt zijne make up eh. en ik eb mij zelf al een keer voor een show volledig moete late shminken door een echte make up artiste en die beginnen alt mee de foundation das de basis. die wenkbrauwen is afwerking mah is er wel ALTIJ bij ZELFS BIJ JONGENS!!
meestal is bij jonges dan een heel erg licht en dun lijntje bij de ogen om er frisser uit te zien en dan nog een beetje lipglos.
das goe om te weteKyara schreef:kweni of ge der nu nog over bezig zijt enzo eh maar
ma bij shoots wordt daar zoiezo al da plakspul opgedaan eh
ma kvind foundation eiglk ni supergoe
tschijnt da ge daar megaveel puiste vn krijgt
Gast- Gast
da was nie bij ne shoot ze xD da was bij een show. waar ze mijn haar knipte remember
en ja voor bill moet da ook wel eh, die loopt (letterlijk en figuurlijk) altij in de spotlight anders gaat em der uit zien as een lijk ofzow, de andere jongens zullen ook ne foundation op emme ze.
en ge krijgt van foundation enkel puisjes as ge die s aves der nie goe af was.
ik draag zelf bijna altij ne foundation en ik heb toch nie meer puisjes dan anders dus...
gewoon er goe afwasse, u gezicht goe renigen en no problems at all
en ja voor bill moet da ook wel eh, die loopt (letterlijk en figuurlijk) altij in de spotlight anders gaat em der uit zien as een lijk ofzow, de andere jongens zullen ook ne foundation op emme ze.
ik draag zelf bijna altij ne foundation en ik heb toch nie meer puisjes dan anders dus...
ahKyara schreef:da was nie bij ne shoot ze xD da was bij een show. waar ze mijn haar knipte remember
ok dan
ma ik gebruik gelijk toch nooit foundation
nochtans da ik wel n bleek vel eb,mja kdoe da nooit op
Gast- Gast
mahja foundation is nie om er echt bruiner uit te zien eh, just misschien iets meer kleur, das vooral om de oneffenhede weg te werke
behalve die voor op een podium en foto das ook om er voor te zorge da ge der nie uit zie as een lijk. naast et podium ziet da der echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te donker en onnatuurlijk uit
behalve die voor op een podium en foto das ook om er voor te zorge da ge der nie uit zie as een lijk. naast et podium ziet da der echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te donker en onnatuurlijk uit
amai kyara ge hebt 100procent gelijk
ge hebt precies mijne cursus make-up vant school van buite geleert
ge hebt precies mijne cursus make-up vant school van buite geleert
ja vr op shows enzo is da logischKyara schreef:mahja foundation is nie om er echt bruiner uit te zien eh, just misschien iets meer kleur, das vooral om de oneffenhede weg te werke
das altijd 'over the top' dan
hehe
@Tess: lol XD
Gast- Gast
ja da moet der over zijn anders valt da nieks op, dan kunde eve goe nieks op doen eh
iddKyara schreef:ja da moet der over zijn anders valt da nieks op, dan kunde eve goe nieks op doen eh
en ik gebruik ook bijna altij foundation ze
(en de puisten blijven der bij juist beter door weg )
en da billyboy en de andere jungs da gebruiken weet ge toch zo ook?
en dan op de rest da kitty over dien foundation zei:
das keiwaar! das toch mega-logisch, niet?
X
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Tokio Hotel Belgian Fanclub :: Tokio Hotel :: Foto's :: Bill
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: