Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik loop mijn kamer binnen en val over...

+6
Jill
Isha_
Seloinja
Mandy
joycie_ke
Zazou
10 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Zazou ma maa 17, 2008 12:59 am

Ik verveel mij en dan ga ik voze spellekes verzinnen Razz

Het doel is dus gewoon, ge typt "Ik loop mijn kamer binnen en val over..." en dan waar ge over valt als ge uw kamer binnenloopt, als ge al over iets valt als ge uw kamer binnenloopt, maar ik ben zeker dat iedereen wel eens valt over iets als hij/zij zijn kamer binnenloopt, daarom.. over wat val jij als je je kamer binnenloopt?

*Begint om de simpele reden dat ze eerst is*

Ik loop mijn kamer binnen en val over Gustav (die daar ligt te slapen omdat zijn veldbed waar hij voordien op sliep kapot is doordat Georg er op is gaan staan)

-xxx-
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke ma maa 17, 2008 1:02 am

Ik loop mijn kamer binnen en val over Tom zen petten die overal rondslingeren...
"Tohoom, je moet echt eens opruimen hea!!"

Very Happy

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Zazou ma maa 17, 2008 1:09 am

Tis eig wel de bedoeling da ge eerst nogis valt over hetgeen waar de vorige over gevallen is xD
*ingewikkeldheid*

Dus ik loop mijn kamer binnen en val over Gustav, Tom zen petten en Georg (de kip van Joyce Very Happy)

Hehe, ik kan mij tom zen kamer al zo voorstelle he, helemaal vol pette en megagrote broeke xD

-xxx-
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Mandy ma maa 17, 2008 1:21 am

Ik loop men kamer binnen en val over Gustav, Tom's petten, Georg (kippie van Joyce) en men reuze-labrador. Razz

xx pig
Mandy
Mandy
Bill's SterTatoo (*)
Bill's SterTatoo (*)

Aantal berichten : 2236
Leeftijd : 36
Woonplaats : In Shin\'s drumstel en in Bill\'s haar.

http://bill-x-Tokio-Hotel.startspot.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Zazou ma maa 17, 2008 1:29 am

Ik loop mijn kamer binnen en val over Gustav, Tom zen petten, Georg (Joyce haar kip), Mandy hare reuze-labrador en den draad van mijn keicoole gitaar Very Happy

-xxx-
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke ma maa 17, 2008 2:03 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over Gustav, Tom zen petten, Georg (Joyce haar kip), Mandy hare reuze-labrador, den draad van Katleen haar keicoole gitaar en mijn guus kip Very Happy

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Zazou ma maa 17, 2008 6:06 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over Gustav, Tom zen petten, Georg de th-kip, Mandy hare reuze-labrador, den draad van mijn keicoole gitaar, Guus de th-kip en een stofje Very Happy

-xxx-
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke ma maa 17, 2008 6:12 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over Gustav, Tom zen petten, Georg de th-kip, Mandy hare reuze-labrador, den draad van mijn keicoole gitaar, Guus de th-kip, een stofje en ne bravo

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Zazou ma maa 17, 2008 6:17 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over Gustav, Tom zen petten, Georg de th-kip, Mandy hare reuze-labrador, den draad van mijn keicoole gitaar, Gustav de th-kip, een stofje, nen bravo en een paasei (da rolt keigoe! Shocked)

-xxx-
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gast ma maa 17, 2008 7:18 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over Gustav, Tom's petten, Georg de THkip, Mandy haar reuze labrador, de draad vn Katleen haar keicoole gitaar, Gustav de THkip, een stofje, een bravo, een paasei en over mn oooo zo veel te zalige Paramore RIOT!album

*hehe,pest,pest die jaloerse mensjes*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Zazou do maa 20, 2008 8:41 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zen petten, Georg de TH-kip, Mandy hare REUZE-labrador, den draad van mijn gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, nen bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT-album en een poster die van de muur gevallen is Very Happy

-xxx-
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke vr maa 21, 2008 12:00 am

Ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zen petten, Georg de TH-kip, Mandy hare REUZE-labrador, den draad van mijn gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, nen bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT-album, een poster die van de muur gevallen is bij Katleen en mijn mooie nieuwe botten

xxx schoenenverslaafd meisje xD
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Seloinja vr maa 21, 2008 12:09 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zen petten, Georg de TH-kip, Mandy hare REUZE-labrador, den draad van mijn gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, nen bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT-album, een poster die van de muur gevallen is bij Katleen, Joyce haar mooie nieuwe botten en een lichtgevende ster die van mijnen blafond is gevalle

da plakt echt ni e Shocked
Seloinja
Seloinja
Bill's Mascara
Bill's Mascara

Aantal berichten : 1174
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/user/Seloinja

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke ma maa 24, 2008 3:10 pm

Ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zen petten, Georg de TH-kip, Mandy hare REUZE-labrador, den draad van mijn gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, nen bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT-album, een poster die van de muur gevallen is bij Katleen, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's blafond is gevalle en n flesje nagellak

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ ma maa 24, 2008 5:37 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zen petten, Georg de TH-kip, Mandy hare REUZE-labrador, den draad van mijn gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, nen bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT-album, een poster die van de muur gevallen is bij Katleen, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's blafond is gevalle, n flesje nagellak en isha's megakoele sjaaltjes
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Zazou vr maa 28, 2008 5:45 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zen petten, Georg de TH-kip, Mandy hare REUZE-labrador, den draad van mijn gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, nen bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT-album, een poster die van mijne muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes en Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour (=Mandy/Jill/Kitty/...) ging
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ vr maa 28, 2008 5:50 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van mijn gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van mijne muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging en mijn fles evian-water van 1.5 liter!
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Zazou vr maa 28, 2008 6:06 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van mijn gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van mijne muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, Isha haar fles evian-water van 1.5 liter en een kapotte sok Razz
Zazou
Zazou
Gustav's Drumstel
Gustav's Drumstel

Aantal berichten : 792
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brasschaat

https://www.youtube.com/queenzazarazada

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Isha_ vr maa 28, 2008 6:08 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok en mijn ''fantastisch toffe'' eindwerk.
Isha_
Isha_
Wannabe-Bill
Wannabe-Bill

Aantal berichten : 466
Leeftijd : 30
Woonplaats : Berchem!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill di apr 01, 2008 2:36 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk en een luchtmatras
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke di apr 01, 2008 2:49 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras en Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill di apr 01, 2008 5:50 pm

k loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen en mijn DVD van Arthur und die Minimoys.
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Katia di apr 01, 2008 8:05 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, jill hare DVD van Arthur und die Minimoys en mijn gsm
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Jill wo apr 02, 2008 2:44 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm en mijne Spring nicht DVD.
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van joycie_ke wo apr 02, 2008 8:02 pm

ik loop mijn kamer binnen en val over: Gustav, Tom zijn petten, Georg de TH-kip, Mandy haar reuze-labrador, den draad van Katleens gitaar, Gustav de TH-kip, een stofje, n bravo, een paasei, Lys haar zalige Paramore RIOT!-album, een poster die van Katleens muur gevallen is, Joyce haar mooie nieuwe botten, een lichtgevende ster die van Karo's plafond is gevalle, n flesje nagellak, isha's megakoele sjaaltjes, Bill zen ego da hij hier vergeten is voor hij op tour ging, mijn fles evian-water van 1.5 liter, een kapotte sok, ishaa's ''fantastisch toffe'' eindwerk, een luchtmatras, Guus enGeorg die hier logeren en nog slapen, Jill hare DVD van Arthur und die Minimoys, Katia's gsm, Jill haarre Spring nicht DVD en mn fleskes zwart&rode nagellak

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop mijn kamer binnen en val over... Empty Re: Ik loop mijn kamer binnen en val over...

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum