Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The guardian (Fantasy)

Ga naar beneden

The guardian (Fantasy) Empty The guardian (Fantasy)

Bericht van xJade za feb 14, 2009 10:22 pm

Hoi.

Goed, ik begin maar meteen
Ik ben niet zo goed in intros. Embarassed

In iedergeval veel lees plezier.
Hier zijn ze 17 jaar ;D Bill et Tomsel.

Zelf gemaakt. Alleen heet ik op een ander forum waterproof Wink

The guardian (Fantasy) 2n8277l




Sealfy
Zij is de wachter van het medaillon, ze zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat het niet in kwade handen terechtkomt. Het is haar lot, haar bestemming en haar doel om het medaillon te beschermen, zelfs waarneer ze daarmee haar eigen leven op het spel zet.

Het medaillon is de sleutel voor alle kracht en magie in de hele wereld. Het kan het evenwicht verstoren en alles zal drastisch veranderen. De wereld zal worden opgeslokt in volledige duisternis.




Proloog;


Het bos staat in vuur in vlam en alles zal binnen enkele tellen worden verwoest. Een van de machtigste zwarte magiër; Morgrath is van plan het medaillon te stelen samen met zijn volgelingen. Het vuur verspreidt zich naar de poort. Wankelend staat Sealfy op, haar handen vouwt ze tegen elkaar en ze gooit een energie bal. ‘Je weet niet hoeveel kracht het bezit. Je zult alles vernietigen!’ Moragath ontwijkt hem, zijn lach schalt door het bos terwijl hij zijn diep zwarte vleugels spreidt. Zijn gouden staf richt hij op Sealfy, ‘De wereld zal van mij zijn!’ Sealfy knijpt haar ogen dicht.

‘Lumi etne a fialgra’ Breng het veilig naar aarde

De laatste woorden die het meisje fluisterde.




---
En hoe erg was het? x'D
Eerlijk zeggen hoor.

xJade
Nieuwke
Nieuwke

Aantal berichten : 1

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum