Tokio Hotel Belgian Fanclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Modena, Italië - 11-07-2008

5 plaatsers

Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Kitty ma jul 14, 2008 5:10 pm

Lari en ik zijn naar Modena (of Mondena, gelijk Bill et zei xD *ligt nog steeds strijk met Billie zijn versprekingske*) geweest

twas een heel soep mah we zijn der uiteindelijk geraakt xD

eerst miste we ons vliegtuig de woensdag avond door de domme fille rond brussel Mad
dan moest zoeke achter een hotel in charleroi, na een paar uur emme we der dan eindelijk een gevonde en dan hebbe we daar 3-4 uur geslapen om dan trug ner de vlieghave te gaan. dan moeste we nog eve wachte om te hore of we nu mee konden of niet.
uiteindelijk konde we dan toch mee maar dan was die stomme valies te zwaar, ebbe we der ammel grief moete wegsmijte en ebbe we toch nog moete bijbetale want twas 2 kg nog te veel.
dan zijn we opt vliegtuig gestapt en een uur later kwame we aan in milaan.
daar ebbe we in de snobbuurt (lees: armani, D&G, Prada, Chanel...) ons voete kappot gelope. Mijn voete stonde vol bleinen, Lari aar voete waren doortrapt en de voet van Lari aar mama (die altij meega as we ner een buitelands concert gaan) was elemaal opgezwollen en pijnlijk.

Daarna ebbe we daar de trein genomen ner Modena (da was een uur en een half rijdn ofzo)
daar aangekomen ebbe we een uur moete wachten op den bus nert hotel en ondertussen ebbe Lari en ik ons bezig gehouden mee het tellen van het aantal mense da omkeek ner ons en zonder enige schaamte aant stare was naar ons. (we zijn tot 100 geraakt, toen ware we et beu xD)

aangekomen int hotel ebbe we ons daar neergepoeft opt bed, doucheke gepakt en derna neer de supermarkt voor eten en drinke (want da hadde we dus int vliegveld moete wegsmijte). daarna zijn we 3km te voet gestapt (mee al kapotte voeten) naar Parco Novi Sad om daar te horen da er al 600 fans stonden te wachte!!!

Daarna zijn we trug nert hotel gegaan en dan eef Lari zich klaar gemaakt om mee pak en zak trug ner daar te gaan en daar haar bij de italiaanse fans te gaan leggen (ik bleef int hotel want ik voelde mij nie goe (op zo ne moment zoude et toch echt wel hate om vrouw te zijn!!))

den dag erna ben ik om half 6 ('s avonds) afgezakt naar Parco Novi Sad (mee de bus!! xD) en ebbek daar wa rondgehange same mee Lari. ( zij had een bandje waardoor ze alt in en uit den 1ste pit kon.

een uur ofzo later begon het voorprogramma met voornamelijk covers (ze zongen zelfs 'backstreet back allright xD) en mee nen hete zanger xD (altijd mooi meegenomen) maar bij een van de laatste liekes ebbek Lari omver 'gemosht' waardoor zij haren enkel omgeslagen at en dus zijn we effe gaan zitte.

dan 40 min te laat (eigelijk 10 minute maar het begin uur stond fout op de tickets) was het eindelijk zover!!!!
TOKIO HOTEL !!

Bill kwam op mee ne zonnenbril voor zijn oogskes en ik moest mijn best doen om nie in de lach te schiete xD twas wel stoer en zo eh, mah twas toch grappig xD

Het concert was, natuurlijk, FAN-TAS-TISCH!!

de fans daar waar ik stond waren duidelijk wel een bende huppels. ammel 14 jaar en jonger en elke keer as Bill zwaaide naar onze kant dan begonne ze ammel te springe en staken hun haden in de lucht en gilden zo luid da je da muziek niemeer hoorde... (en bill dee da eiglijk wel redelijk vaak dus die fans werkten om da moment wel serieus op mijn systeem)
wa ook opviel aan de fans was da ze kei veel tekste nie eens konde meezinge!!!
Bij 1000 Oceans was ik de enige in die buurt da meezong, mense draaide zich zelfs om naar mij mee een kop van "huh? Kent gij da?"
"in die nacht" konde ze blijkbaar ook nie.. en enkel de singles (monsoon (duh!), dont jump, ready set go en scream) konde ze goe meezinge. KUCHhuppelsKUCH xD

Het concert was, net zoals in België, volledig in het engels op 'wir sterben niemals aus', 'geh', 'reden' en 'in die nacht' na.

Da was dan het concert, dan wast nog ies rariteiten in het naar huis gaan!!

we hebben dan zaterdag middag de trein van modena naar milaan genomen en dan in milaan hebbe we nog wa rondgelopen (deze keer in de betaalbare buurt xD)
dan met de shuttle-bus naar het vliegveld en daar ebbe we pizza gegeten xD
dan check in (=stress allom). ik ben erges mijn sleuteltje kwijt gespeeld van mijn valies waardoor ik mijn bill-trui en jeansvestje er niet meer trug uitkreeg. dus het was stress omdat nu die valies een kg te veel kon wegen.
maar toen we de valies om de band zette kwam er op het schermpje 15,7!!! *zucht* gelukkig!! 300 g meer zou betalen betekend hebbe!!

dan moeste we naar de douane waar we onze handbagage en zo moeste late scanne en ons zelf natuurlijk ook.
toen ik door da scan ding ging piepte er gelukkig niets maar dan kwam er zo ne douana vent ner mij en wees ner mijne rugzak en zei zo iets int italiaans tegen mij waarop ik mee ne rare kop naar hem keek van wtf-zegt-gij?
dan zei: 'sissors' en maakte een schaarbewegingske mee zijn vingers. "SHIT!" riep ik toen uit xD 'Mijn mama aar schaarke zich nog in mijn rugzak'
dus ik die schaar der uitgehaald en dan eeft die vent die weggesmete (SOLLY mama xD)

dan zijn we opt vliegtuig gestapt en eve later ware we aant stijgen... alles ging goe tot *FLITS* SHIT!! tis aant onwere!!! O.O
en wij moesten daar dus door eh!!
"onspan en blijf rustig op u plaats zitten, het is het best dat u, u gordel de hele reis aanhoud" werd er toen omgeroepen..
'Nee eh!! moest dit nu echt ook nog ies gebeuren ja, juist bij ons!!' was wa er door onze kop ging.
toen het vliegtuig dan ineens een paar meter zakte in de lucht sloeg de paniek wel toe. het hele vliegtuig schudderde en zakte ies om de paar minute (het leke wel uren!!). toen hadde we veeeeel geluk dat er zo een spirituele vrouw naast ons zat. samen met haar hebben we dan zitte mediteren om tot rust te komen. da hielp echt wel!!

Toen we dan EINDELIJK door die onweerswolken waren kreeg de piloot een applaus van iedereen!!
Het vliegtuig gaf af en toe nog wel eens een klein schokje maar niets erg beangstigend.
een uur na opstijge waren we alweer aan het landen en ware wij blij da we de begane grond trug onder ons voete voelde!!!!
twas wel ijskoud, we liepe der namelijk in ons frisse kleren voor in het warme italië xD

Dan zijn we daar huis gereden (de pa van Lari is ons komen halen en heeft mij erges in gent afgezet waar mama mij dan is komen halen).
eindlijk thuis moest ik snel snel mijn rugzak maken voor werchter de volgende dag. mijn slotje van mijn valies ebbek proberen openbreken maar da lukte nie dus ebbek de naad tussen mijn rits en valies losgemaakt (die moet nu wel ies ner de schoenmaker xD).


dan bennek om 3 uur gaan slapen om dan om 6 uur weer op te staan om me klaar te maken voor Werchter, maar dat is een ander verhaal (topic) xD

vwalaa da wast xD een heel avontuur zoals ge kunt zien xD
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Gast ma jul 14, 2008 6:33 pm

lol kzal mijn versie dr ook nogges plaatse xD aangezien ik daar blijve slape ben enzo.

Ja ik ben dus thuis vertokken om half 4 dacht ik, het toppunt was dat ik mij passport kwijt was, hebk alles uit mn zak moete hale om te zoeken naar mijn pass. Die ik uiteindelijk niet vond. Helemaal in paniek natuurlijk, en hebk mn vervallen Italiaanse reispass maar meegenome. Mama en ik ware om 5 uur
in Beveren, en daar nog 20 minute gewacht achter Kitty. Zijn we vertrokke
en door de files hebbe we er dubbel zo lang over gedaan en ware we er juist toen osn vliegtuig opsteeg. Dus hebbe we van half 8 tot 11 uut een oplossing lope zoeken. Eerst naar de balie vn Ryanair die eerst zei da er nisk te doen was, dan naar NMBS gebeld om te zien of we niet met de trein konden gaan. Wat ook niet mogelijk was, want het was 104 euro per persoon en daar moest de trein naar Modena nogges bij gerekend worre.
Dan nog eens teruggekeerd naar de balie, en zijn we opgeschreve op een wachtlisjt, als eerste dus er was zo'n 99% kans da we de ochtend erna mochten vertrekke, mits 75 euro per persoon te betale. Dan was het een hele soep om een hotel te vinde in Charleroi, ware we uiteindelijk om 12 uur in een hotel en hebbe we 4 uurkes geslape. Aangekome in de luchthave krege we te hore dat we op het vliegtuig mochten. Dan nog een heel gedoe met die bagage die maar 15 kilo mochts wegen.

Rond 8 uur zijn we dan geland in Milaan (Bergamo), bus genome naar
het centrale station van Milaan en onze bagage daar gezet. Waarna we
in Milaan wa rondgelope hebbe, in de dure buurt dan wel... Dolce & Gabana,
Prada, Versace... You know the drill. Nog een beetje in de hoop dat we TH mss zoude tegekome xD Maar niet dus. Dan zijn we rond 1 uur trg gegaan, en
hebbe we in zo'n self service (vergelijk het met de lunch garden) gaan ete.
Natuurlijk was het in italie dus veel goeikoper dan in België (3,90 voor een bord pasta, die trouwes mega lekker was) en daarna de trein gepakt nr modena. Waar een of andere italiaan mij wou versiere (You are too beautiful) *roll eyes*

In Modena een uur gewacht vr de bus naar ons hotel, waar dus al die italiane naar ons aant kijke ware alsof ze nog nooit een vrouw hadde gezien, een had zelf zen zonnebril uitgedaan om beter te kunne zien.
En zo een of andere vent die gestopt was om te vrage of mn ma alleen
was, toen em wist da ze bij ons was is em doorgereeie en dan zo nog 4 keer gepasseerd O.o

zijn we dus naart hotel gegaan en hebk een douche gepakt en da onding van een korset de badkamer door gezwierd. Zijn we naar de supermarkt geweest aangezien al het drinke weg was, en daarna naar Parco Novi Sad gegaan, waar er al 646 fans fzo zate, ze zate dr al vn 6 (!) dage opvoorhand O.o, dus wij mega gefrustreerd terug gegaan naart hotel
zelfs gezweerd dat we geen buitelandse concerte meer zoude doen
(wa bij nader inzien ni zou lukke, alleen 1ntje in België doen xD, k kom zot)
Kitty is dan int hotel gebleve en ik ben mee mn ma daar gaan slape.
Ik had nummer 757.
Rond 12 uur hebbe we ons op die tribunes gelegd en wask zo net int slaap gevalle, moeste we ons uiteindelijk WEER verzette, midde in de nacht.
Om 2 uur hebbe we ons pas kunne legge om te slape. De verlope nacht een paar keer wakker geworre van de kou. Om 6 uur is mn ma dan weer vertrokke naart hotel. Hebk daar een paar italiaanse mense lere kenne.
Waar de helft gn engels van verstond xD. Een deel van de nummers lagen aan de ene ingang en de andere lage waar wij lagen, en we kregen dus te horen dat weij langs die ingang mochte, en ik dahct dat de nummer 400, 500 en 600 voor osn ware, dus ik ging wss nog in de 1ste pit geraken.
Dan ben ik zowa aan de praat egraakt met die italiaanse mensen, en heb
ik ze wat nederlands geleerd xD toen zijn ze tot de constatie gekome dat Nederlands op Duits lijkt, lol. Heel lieve mense trouwes. SNIKHEET die dag gewoon, mijn topke was KLETSNAT vnt zweet. Rond half twee stond iedereen inees recht om ind e rij te gaan staan, en toen krege we te hore
dat we pas om 5 uur binnen mochte. Wat dood gaan betekende want het was 34 graden en ik zat dus tussen die massa. Maar nadat een paar meisjes ware flauwgevalle, en nadat ene er echt erg aan toe was hebbe ze ons om 2 uur binnegelate.

Ik stond toen in de eerste pit, maar ik was dus de mensen kwijt die ik daa rhad lere kenne. Toen hebbe ze ons tot 5 uur constant nat gespote met de sproeier, wat zalig was want het was echt niet te doen. Dan rond half 6 ben ik uit de pit gegaan en hebk dus een bandje gekrege en gewacht achtr kitty, want khad honger xD. Dan hebbe we wa gechilled in da park rond het plein, dat ook omheind was dus. Toen kwam dus het coverbandje 'Lost' op
die dus een megahete zanger had xD en heeft Kitty mn voet omvergemoshed, die dus nogaltij zeer doet O.o. Hebbe we daar zowa
schraal gedaan en met ons MP3 spelers zitte danse terwijl da voorprogamma bezig was xD waardoor iedereen dus raar naar ons keek, nogmaar es. Hebbe we een hinkelpad gemaakt xD en nog wa dinge in da zand geschreven. Dan benk rond kwart voor 9 terug gegaan naar de eerste pit, in de gedachte dat het om negen uut begon, maar de tickete ware blijkbaar verkeerd gedrukt want th begon pas om half 10. Dan zijn ze opgekome BILLIE MET ZONNEBRIL *zwijmel* en ja toen ging het concert van start eh xD het voordeel aan Italie was dat ze allemaal ook zo klein zijn dus ik kon wel goe zien ^^. Tijdns 1000 oceans kon dus bij mij ook niemand meezinge xD zatk zo mega hard mee te zinge en iedereen bekeek mij weer raar. Het enige jammere vond ik dat ze geen effecten & vuurwerk hebbe gedaan zoals in PDP terwijl ze da wel in Rome hebbe gedaan. Ik wou eigenlijk ook wel naar rome xD. Lol en ja Bill heeft em dus missproke xD
Mondena ipv Modena... en em heeft "Gracie Mille" gezegt, wa dus duizendmaal dank betekent in Italiaans. *is trots op Billieboy* Ja
als half italiaanse gaat er toch wel eve een trots over u als ge hem dat hoort zegge, ookal kan ik zelf niet zo goed italiaans.

Dan was het weeral gedaan *pruil* en ja zijn we beginne stappen naar het hotel. Waar vele gaste toeterden en stopten om te vrage of we geen
lift wouden O.o.

Zijn we opgestaan de dag erna en terug vertrokke naar Milaan om de vliegtuig te hale maar we hadden nog tijd dus zijn we daar nog eens gaan shoppen, in de normale buurt dees keer. Ik heb een grijs-zwart tijgerprint broek gevonde daar voor 12 euro xD yaay xD. Dan zijn we vertokke naar de
luchthaven. Daar gezien dat ons vliegtuig 20 minute vertraging had.

Dan zijn we opgestegen en het maakt niet uit hoeveel keer ik al op een vliegtuig gezeten heb, ik heb er gewoonweg schrik van. Deze keer was
mijn schrik terecht want we hebbe dus in onweer gezeten. Veel luchtzakken
geschud en veel lichtflitsen buiten. Ik ben toen in paniek geschoten en dus
mega hard beginne wene en hyperventileer achtige dinges gekrege.
ik dacht echt "Dit is het eidne, dits is de laatste keer dat ik Tokio Hotel heb gezien" Gelukkig zat er een spirituele vrouw naast ons die ons bachbloesem druppels gegeven heeft en ons rustig gemaakt heeft door te mediteren.
Toen zijn we eindelijk geland, en ik was ZO blij dat we uit het vliegtuig waren, toen zijn we naar huis gereden om nog een paar uurkes te slapen om de ochtend daarna naar WB te vertrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Kitty di jul 15, 2008 2:37 pm

wiiiiiiiiiiiiiiij =) zo leuk alles herlezen eh xD
omg wa wij toch ammel meemake wah, nie normaal xD
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Gast di jul 15, 2008 3:21 pm

echt eh xD
omg xD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Katia di jul 15, 2008 6:48 pm

Ik zou echt nooit naar italië mogen voor een concert XD. Maar dat die fans nie eens 1000 oceans kenne :s. Azo raar Surprised! Als ge daar fan van bent dan kent ge da toch :s.
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Gast di jul 15, 2008 8:08 pm

nja wete de mense in mijn pit waren over het algemeen super, zonder die stomme air-wijve bijgerekend natuurlijk. En die kenden ook bijna alle teksten.
Alleen 1000 oceans blijkbaar ni xD.

Mr ik kon dan weer Raise your hands bna ni xD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Kitty di jul 15, 2008 8:52 pm

ja mah raise your hands is IN-GE-WIK-KELD!!!!!!!!!!!! da hou gewoon geen steek
Kitty
Kitty
Het Geheime 5e Lid van TH
Het Geheime 5e Lid van TH

Aantal berichten : 2273
Leeftijd : 34
Woonplaats : in Bill zn armen *zwijmel*

http://www.netlog.be/justmeyousilly

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Jill ma jul 28, 2008 1:37 pm

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

xD

da was één en al Stress volgens mij o_O

woot
shit kwou derbij zijn

xD Bill met zijn zonnebrillie* xD

X
Jill
Jill
SuperSpammer
SuperSpammer

Aantal berichten : 2548
Leeftijd : 32
Woonplaats : In your heart

http://www.tokiohotel-be.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van joycie_ke ma jul 28, 2008 5:23 pm

eh, ik ken 1000 oceans ook nie ze
ik heb da ma 2 keer ofzo gehoord o.O kvin da helemaal nie goe...
mja
xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Katia ma jul 28, 2008 7:54 pm

ik ken het redelijk xD. Maar die engelse teksten ken ik nie maar dan moet ik denke aan de duitse en zet ik die om in mijn hoofd en dan klopt da XD
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Gast wo jul 30, 2008 12:15 am

1000 Oceans ken ik toch al meer dan Raise your hands
ma ik sla die tekst altijd door mekaar vn 1000 Oceans XD
ochja da komt wel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van joycie_ke wo jul 30, 2008 6:35 pm

lool
ik ken van raise your hands juist het stukje "raise your hands together"
ahem Embarassed
oke, ik kan echt geen bal van hun engelse teksten
hoogstens de refreinen en monsoon
en ready set go redelijk...
achja xD ik kweel gwn altij int duits mee
op werchter ook Very Happy iedereen " we have to go 1000 oceans wide" fzoiets
ikke " wir mussen nur nog 1000 meere weit"
ja oke xD
vaag ofzo
ma kheb de engelse cd nie eens, dusja
*vind dat een goed excuus*
xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Katia wo jul 30, 2008 7:23 pm

de duitse vind ik toch beter en naar die engelse cd heb ik iig nog maarr 3x geluistert XD ik neem altijd de duitse XD.
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Gast wo jul 30, 2008 8:04 pm

joycie_ke schreef:lool
ik ken van raise your hands juist het stukje "raise your hands together"
bij Raise your hands zing ik altijd megahard mee int duits
Wo sind eure Hände dus
kvind de die wel beter int duits dan int engels eiglk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van joycie_ke wo jul 30, 2008 9:43 pm

jaah, raise your hands klinkt nie eh? ale vind ik toch Very Happy
en 1000 oceans vindek ook nie klinken xD
en @ Katia: lol das meer dan mij zenne xD de Duitse zijn gwn beter, da ga altijd zo blijven, nie omda wij da perse vinde, ma gwn omda da de taal is waarin de liedjes origineel geschreven zijn...
mss als ze nu liedjes alleen int engels gaan uitbrenge, dak die wel goed zou vinde... mjah

xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Eddy C wo jul 30, 2008 11:46 pm

1000 oceans ? staat da al op nen engelse CD trouwens ? ken er geen woord van in ieder geval ! En ik zing ook altij mee in het Duits, ook al zingen ze engels.
En just gelijk gij Joyce, 't enigste wa'k ook in 't engels kan meezingen is Monsoon en Ready set go. Die vind ik nog redelijk goe in het engels, veur de rest : leve de Duitse versie ! Very Happy

Eddy C
I'm-in-love-with-TH TH-Fan
I'm-in-love-with-TH TH-Fan

Aantal berichten : 530
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Katia do jul 31, 2008 12:01 pm

Nee ik denk da nie XD maar die nieuwe singles die download ik altijd (aa) en jah als die op cd/single zijn dan koop ik die he xD
Katia
Katia
Tom's pet
Tom's pet

Aantal berichten : 934
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kieldrecht, dichtbij Beveren en Sint-Niklaas XD

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van joycie_ke do jul 31, 2008 5:11 pm

sta 1000 oceans nie op een van de US-versies?
ik denk da...
en ik geloof dat da op een of andere engelse single ook bij staat fzo..
xxx
joycie_ke
joycie_ke
Georg's paspop

Aantal berichten : 3410
Leeftijd : 34
Woonplaats : Vosselaar (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Eddy C do jul 31, 2008 7:21 pm

joycie_ke schreef:sta 1000 oceans nie op een van de US-versies?
ik denk da...
en ik geloof dat da op een of andere engelse single ook bij staat fzo..
xxx


k ga der nie speciaal achter zoeken, ik ben content met 1000 Meere !

Eddy C
I'm-in-love-with-TH TH-Fan
I'm-in-love-with-TH TH-Fan

Aantal berichten : 530
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

Modena, Italië - 11-07-2008 Empty Re: Modena, Italië - 11-07-2008

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum